Hluk převodovky - výměna vnějších ložisek ze strany motoru
Sundanou převodovku sem měl za den,pak jsem objednal díly a mezitím jsem měl dost času vše očistit a připravit. Na díly jsem čekal pátek - úterý a ve středu jsem to dal zas dohromady. Ložisko stálo 1100.- dvě papírová těsnění do převodovky á200.- a pojistný kroužek 60.- Pak jsem ještě koupil obyčejný olej na propláchnutí za 200.- a na závěr sem tam nalil CASTROL EP 80W,API GL4 5litrů za 960.- Ani si neumim představit kolik bych vypláznul v servisu!
- andre
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 21 srp 2007 11:20
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
převodovka
a kolik stálo to ložisko??
- patas
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 581
- Registrován: 01 dub 2006 17:08
- Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
- Kontaktovat uživatele:
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 61
- Registrován: 04 lis 2005 22:48
- Bydliště: Praha
Já jsem šel pro ložiska rovnou do opla,dnes už bych asi hledal náhradu.patas píše:petre ty loziska byla nejaka specialka nebo sou tam nejaky normalni typy.Jdu do prevodovky ve ctvrtek a vubec netusim co me tam ceka za loziska.Mam tady na loziska specialku tak jestli se mam chystat na objednavku u opla nebo to koupim normalne.
2.5TDS
- patas
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 581
- Registrován: 01 dub 2006 17:08
- Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
- Kontaktovat uživatele:
- patas
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 581
- Registrován: 01 dub 2006 17:08
- Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
- Kontaktovat uživatele:
Tak mam ji venku to je masakr nechapu ze se to da vytahnout jak popisujou vsichni pomalu na parkovisti.U me 2,5TDS je to docela porod.Uz ji mam celou rozhazenou do kolecek po stole.Loziska jsou kulickova a jeno valeckove.4 gufera.Az to budu mit na fakture napisu seznam jaka loziska to obsahuje.Tedy nejaka ukazka jak to vypada.
http://www.repair.cz/patrik/offroad/fro ... odovka.jpg
http://www.repair.cz/patrik/offroad/fro ... odovka.jpg
http://www.repair.cz/patrik/offroad/fro ... rozvod.jpg
http://www.repair.cz/patrik/offroad/fro ... odovka.jpg
http://www.repair.cz/patrik/offroad/fro ... odovka.jpg
http://www.repair.cz/patrik/offroad/fro ... rozvod.jpg
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re:
[qu
ta prevodovka vypada byt masivne robena hlavne tie siroke ozubene kolesa. a je aj jednoducho poriesena ked sa na to tak pozeram. a zasuvacie vidlice masivne ako na Tatre 815
ta prevodovka vypada byt masivne robena hlavne tie siroke ozubene kolesa. a je aj jednoducho poriesena ked sa na to tak pozeram. a zasuvacie vidlice masivne ako na Tatre 815
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
- jaspy318
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 71
- Registrován: 24 črc 2011 22:28
- Skype: bukaj318
- Bydliště: Chomutov
Re: Hluk převodovky - výměna vnějších ložisek ze strany motoru
Zdravím,
měl bych jeden dotaz. Jde o to, že mi něco klepe u převodovky. Původně jsem to měl za výfuk, který když se v určitých otáčkách rozvibruje tak klepne o převodovku (jsou těsně vedle sebe). Jenže výfuk se nehýbe a pro jistotu jsem do mezery mezi převodovku nacpal kus gumy.
Dělá to zhruba kolem 80-90ky s lehkou nohou na plynu. Jakmile přidám tak klepání zmizí. Je to něco jako když poskakuje poklička na hrnci, jen ne tak zvonivé a dělá to už celkem dlouho, jen poslední dobou mi přijde, že je to víc.
Má otázka tedy zní: Může to být nějaké ložisko v převodovce nebo mám hledat něco jiného? Popřípadě jde výměna ložiska provézt doma v garáži a co je k tomu potřeba? Na Fronteře jsem zvládl dodnes vše sám, ale v převodovce jsem zatím nikdy nebyl... A nebo to mám nechat než auto přestane jezdit? Nechci do toho cpát zbytečný peníze a práci, koneckonců za chvíli může odejít něco jiného
měl bych jeden dotaz. Jde o to, že mi něco klepe u převodovky. Původně jsem to měl za výfuk, který když se v určitých otáčkách rozvibruje tak klepne o převodovku (jsou těsně vedle sebe). Jenže výfuk se nehýbe a pro jistotu jsem do mezery mezi převodovku nacpal kus gumy.
Dělá to zhruba kolem 80-90ky s lehkou nohou na plynu. Jakmile přidám tak klepání zmizí. Je to něco jako když poskakuje poklička na hrnci, jen ne tak zvonivé a dělá to už celkem dlouho, jen poslední dobou mi přijde, že je to víc.
Má otázka tedy zní: Může to být nějaké ložisko v převodovce nebo mám hledat něco jiného? Popřípadě jde výměna ložiska provézt doma v garáži a co je k tomu potřeba? Na Fronteře jsem zvládl dodnes vše sám, ale v převodovce jsem zatím nikdy nebyl... A nebo to mám nechat než auto přestane jezdit? Nechci do toho cpát zbytečný peníze a práci, koneckonců za chvíli může odejít něco jiného
A 2.4i 1992 stříbrná metla, ochranej rám, nášlapy, přídavný dálkáče v rámu i na střeše, mlhovky...
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2764
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Hluk převodovky - výměna vnějších ložisek ze strany motoru
Pozri este kríze na kardane, a podľa mňa sa urcite neoplatí ani len rozoberať ta prevodovka. Dnes uz kúpiš druhu jazdenu za cenu srotu pomaly.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- jaspy318
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 71
- Registrován: 24 črc 2011 22:28
- Skype: bukaj318
- Bydliště: Chomutov
Re: Hluk převodovky - výměna vnějších ložisek ze strany motoru
Díky za tip, to mě nenapadlo.
Našel jsem v diskuzi o křížkách kardanu toto:
Našel jsem v diskuzi o křížkách kardanu toto:
to by celkem odpovídalo tomu mému. Zkusím to pod autem prověřit.
A 2.4i 1992 stříbrná metla, ochranej rám, nášlapy, přídavný dálkáče v rámu i na střeše, mlhovky...