Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizacemi

Převodovky, rozvodovky, ložiska do nich, oleje do nich, a vše ostatní, co se k nim váže, opět jakékoliv modifikace Frontera
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizacemi

Příspěvek od Slaava »

jiras.botnet píše:jsem ze sedlcan,okr pribram..Je někdo poblíž ze by se na to juknul než to poslu ze skaly??
Takže tamto si vyzkoušel a je to převodovkou? To chceš kvůli převodovce házet auto ze skály?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
maxik.t
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 854
Registrován: 01 zář 2009 21:17
Bydliště: Prostějov

Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace

Příspěvek od maxik.t »

čau draci
Dotaz , odporoučela se mi převodovka (komplet očesaný zuby na jedničce i s kulisou :? ) na 2.5 TDS . Pásne mi tam 100% převodovka z jinýho Ačka ? Teda krom 2.0 sportky co sem tady četl . Nerad bych koupil třeba z 2.4 a pak jí někde pracně vracel :roll: :? . Díky :grin:
NO road ? NO stress ◄OFFROAD►
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
Uživatelský avatar
radole
Začínající diskutér
Příspěvky: 473
Registrován: 16 pro 2008 14:04
Bydliště: Vyšný Slavkov okr. Levoča

Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace

Příspěvek od radole »

nie 2,5 ma starter na pravej strane a 2,4, 2,3, 2,8 na lavej strane
(mam 2ks ak by si chcel)
Frontera A 3,1 TD troška podvihnutá, 37" kolieska,2x uzávierka, 2x navijak
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava

náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
Uživatelský avatar
maxik.t
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 854
Registrován: 01 zář 2009 21:17
Bydliště: Prostějov

Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace

Příspěvek od maxik.t »

Takže jiná než z TDSa tam nepasuje :?:
NO road ? NO stress ◄OFFROAD►
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace

Příspěvek od Slaava »

radole píše:nie 2,5 ma starter na pravej strane a 2,4, 2,3, 2,8 na lavej strane
(mam 2ks ak by si chcel)
A neni to jedno, dyť startér je přidělanej na přírubě motoru? Nebo kvůli tomu upravovali přírubu převodovky?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
maxik.t
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 854
Registrován: 01 zář 2009 21:17
Bydliště: Prostějov

Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace

Příspěvek od maxik.t »

no hlavně spojkovej válec je na druhé straně ,sem tet zjistil :?
NO road ? NO stress ◄OFFROAD►
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace

Příspěvek od Slaava »

Jako pod spolujezdcem? Kam to ten svět spěje. :roll:
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
radole
Začínající diskutér
Příspěvky: 473
Registrován: 16 pro 2008 14:04
Bydliště: Vyšný Slavkov okr. Levoča

Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace

Příspěvek od radole »

najdi rozdiel :)
spojka je rovnako na vsetkych aj na 2,0i
2328.JPG
25.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera A 3,1 TD troška podvihnutá, 37" kolieska,2x uzávierka, 2x navijak
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava

náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
Uživatelský avatar
maxik.t
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 854
Registrován: 01 zář 2009 21:17
Bydliště: Prostějov

Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace

Příspěvek od maxik.t »

já nic nevidím :oops: ,kde je rozdíl ?
NO road ? NO stress ◄OFFROAD►
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
George 3D
Začínající diskutér
Příspěvky: 328
Registrován: 03 čer 2008 07:23
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace

Příspěvek od George 3D »

Rozdílů je vidět plno. Hlavně už zmiňovaná poloha startéru a vybrání pro něj na přírubě převodovky. Pak jsou jinak díry pro šrouby a jinačí jsou i dosedací plochy na převodovkách. takže jestli nejde přehodit příruby, tak je nutný shánět jen konkrétní převodovku.
A ještě vím o jednom rozdílu, kterej není vidět a to je snímač otáček pro tachometr. 2,3 a 2,8 ho mají mechanickej, 2,5 pak má elektronickej.
Frontera B long, 2000, 3,2i, dříve Frontera A long, 1996, 2,5 TDS
Uživatelský avatar
maxik.t
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 854
Registrován: 01 zář 2009 21:17
Bydliště: Prostějov

Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace

Příspěvek od maxik.t »

Vidíš ,já to na těch fotkách neviděl. To s tím snímačem otáček je dobrý vědět :grin: .Díky
NO road ? NO stress ◄OFFROAD►
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
Uživatelský avatar
maxik.t
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 854
Registrován: 01 zář 2009 21:17
Bydliště: Prostějov

Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace

Příspěvek od maxik.t »

Zkoušel ste někdo dávat převodovku z campa do froni :?: :?: :?:
NO road ? NO stress ◄OFFROAD►
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
Uživatelský avatar
maxik.t
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 854
Registrován: 01 zář 2009 21:17
Bydliště: Prostějov

Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace

Příspěvek od maxik.t »

asi největší rozdíl ,pokud by pásla , bude "převod do pomala" ,ne :?:
NO road ? NO stress ◄OFFROAD►
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace

Příspěvek od Slaava »

Když to tak sleduju, tak se obávám, že příruba bude zase jiná. Ty se obáváš i jinech převodovejch poměrů?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
maxik.t
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 854
Registrován: 01 zář 2009 21:17
Bydliště: Prostějov

Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace

Příspěvek od maxik.t »

Přesně tak ,přece jen byly campa dělaný víc jako "pracovní nástroj" oproti fronterám ....
NO road ? NO stress ◄OFFROAD►
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
Odpovědět

Zpět na „PŘEVODOVKA“