Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizacemi
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizacemi
Takže tamto si vyzkoušel a je to převodovkou? To chceš kvůli převodovce házet auto ze skály?jiras.botnet píše:jsem ze sedlcan,okr pribram..Je někdo poblíž ze by se na to juknul než to poslu ze skaly??
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- maxik.t
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 854
- Registrován: 01 zář 2009 21:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace
čau draci
Dotaz , odporoučela se mi převodovka (komplet očesaný zuby na jedničce i s kulisou ) na 2.5 TDS . Pásne mi tam 100% převodovka z jinýho Ačka ? Teda krom 2.0 sportky co sem tady četl . Nerad bych koupil třeba z 2.4 a pak jí někde pracně vracel . Díky
Dotaz , odporoučela se mi převodovka (komplet očesaný zuby na jedničce i s kulisou ) na 2.5 TDS . Pásne mi tam 100% převodovka z jinýho Ačka ? Teda krom 2.0 sportky co sem tady četl . Nerad bych koupil třeba z 2.4 a pak jí někde pracně vracel . Díky
NO road ? NO stress ◄OFFROAD►
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
- radole
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 473
- Registrován: 16 pro 2008 14:04
- Bydliště: Vyšný Slavkov okr. Levoča
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace
nie 2,5 ma starter na pravej strane a 2,4, 2,3, 2,8 na lavej strane
(mam 2ks ak by si chcel)
(mam 2ks ak by si chcel)
Frontera A 3,1 TD troška podvihnutá, 37" kolieska,2x uzávierka, 2x navijak
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava
náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava
náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
- maxik.t
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 854
- Registrován: 01 zář 2009 21:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace
Takže jiná než z TDSa tam nepasuje
NO road ? NO stress ◄OFFROAD►
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace
A neni to jedno, dyť startér je přidělanej na přírubě motoru? Nebo kvůli tomu upravovali přírubu převodovky?radole píše:nie 2,5 ma starter na pravej strane a 2,4, 2,3, 2,8 na lavej strane
(mam 2ks ak by si chcel)
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- maxik.t
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 854
- Registrován: 01 zář 2009 21:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace
no hlavně spojkovej válec je na druhé straně ,sem tet zjistil
NO road ? NO stress ◄OFFROAD►
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace
Jako pod spolujezdcem? Kam to ten svět spěje.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- radole
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 473
- Registrován: 16 pro 2008 14:04
- Bydliště: Vyšný Slavkov okr. Levoča
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace
najdi rozdiel
spojka je rovnako na vsetkych aj na 2,0i
spojka je rovnako na vsetkych aj na 2,0i
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera A 3,1 TD troška podvihnutá, 37" kolieska,2x uzávierka, 2x navijak
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava
náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava
náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
- maxik.t
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 854
- Registrován: 01 zář 2009 21:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace
já nic nevidím ,kde je rozdíl ?
NO road ? NO stress ◄OFFROAD►
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 328
- Registrován: 03 čer 2008 07:23
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace
Rozdílů je vidět plno. Hlavně už zmiňovaná poloha startéru a vybrání pro něj na přírubě převodovky. Pak jsou jinak díry pro šrouby a jinačí jsou i dosedací plochy na převodovkách. takže jestli nejde přehodit příruby, tak je nutný shánět jen konkrétní převodovku.
A ještě vím o jednom rozdílu, kterej není vidět a to je snímač otáček pro tachometr. 2,3 a 2,8 ho mají mechanickej, 2,5 pak má elektronickej.
A ještě vím o jednom rozdílu, kterej není vidět a to je snímač otáček pro tachometr. 2,3 a 2,8 ho mají mechanickej, 2,5 pak má elektronickej.
Frontera B long, 2000, 3,2i, dříve Frontera A long, 1996, 2,5 TDS
- maxik.t
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 854
- Registrován: 01 zář 2009 21:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace
Vidíš ,já to na těch fotkách neviděl. To s tím snímačem otáček je dobrý vědět .Díky
NO road ? NO stress ◄OFFROAD►
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
- maxik.t
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 854
- Registrován: 01 zář 2009 21:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace
Zkoušel ste někdo dávat převodovku z campa do froni
NO road ? NO stress ◄OFFROAD►
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
- maxik.t
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 854
- Registrován: 01 zář 2009 21:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace
asi největší rozdíl ,pokud by pásla , bude "převod do pomala" ,ne
NO road ? NO stress ◄OFFROAD►
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace
Když to tak sleduju, tak se obávám, že příruba bude zase jiná. Ty se obáváš i jinech převodovejch poměrů?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- maxik.t
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 854
- Registrován: 01 zář 2009 21:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Výměna převodovky, zaměnitelnost mezi různými motorizace
Přesně tak ,přece jen byly campa dělaný víc jako "pracovní nástroj" oproti fronterám ....
NO road ? NO stress ◄OFFROAD►
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...