Vaše představy a návrhy ovládání uzávěrky
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vaše představy a návrhy ovládání uzávěrky
ciste mechanicke riesenie .....Slaava píše:... I tak bych ale na ovládací vidlici dal kontrolku, která by spínala třeba blikací LEDku v budících u čidla připojení přední nápravy.
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Vaše představy a návrhy ovládání uzávěrky
No jo, no. Tak se tam dá systém zrcátek a diferák dostane skleněný víko.
Ovládání lanovodem je mechanický, tamto by byla jenom kontrolka aby někdo nevyjel na cestu když mu to nevyřadilo uzávěrku... a nebo naopak nevlít do bahna, když ji to nezařadilo.
Ovládání lanovodem je mechanický, tamto by byla jenom kontrolka aby někdo nevyjel na cestu když mu to nevyřadilo uzávěrku... a nebo naopak nevlít do bahna, když ji to nezařadilo.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Vaše představy a návrhy ovládání uzávěrky
lanovodu bych se nebál, dal bych tam ten s teflonovým futrálem lanka to klouže jako prase, mazat to nemusíš a rez a voda prostě žádná škoda. Hydro jsi koukám už zavrhnul.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vaše představy a návrhy ovládání uzávěrky
Přidal jsem anketičku, ale dle mého názoru co je mechanické to je věčné. Podívejte se na ARA, Gazy, Jeepy. Samozřejmě ty nejstaší kousky. Co je mechanické to prostě funguje.
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Vaše představy a návrhy ovládání uzávěrky
a nebo Landrase defa a jsi u hydrauliky ne?
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- robert.kvita
- Super diskutér
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 26 srp 2010 11:36
- Skype: robert.kvita
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Vaše představy a návrhy ovládání uzávěrky
Na zdvihu "druhé ruční brzdy" poznám kdy to zaplo a vypínání je pružinou, takže až "odbrzdím" při odlehčení to vypadne. žádná čidla
Jsem asi rozhodnut, díky za názory.
Teď se musí zjistit jak to tam naplichtit , Toho kastlíčku (opěrky) se mi vzdát nechce , Asi nejmensí ručku měl Trabant i s hezkým uhcycením 4 šrouby a půjde to i natvarovat podle středového tunelu.
Takže hledat jestli jsem už všechno nevyhodil----nebo jednodušeji: Nemáte Trabanta?
Vejde to mezi páky nebo vyosit vedle redukce, Nevíte kolik je podtím místa k převodovce (na výšku)?
Jsem asi rozhodnut, díky za názory.
Teď se musí zjistit jak to tam naplichtit , Toho kastlíčku (opěrky) se mi vzdát nechce , Asi nejmensí ručku měl Trabant i s hezkým uhcycením 4 šrouby a půjde to i natvarovat podle středového tunelu.
Takže hledat jestli jsem už všechno nevyhodil----nebo jednodušeji: Nemáte Trabanta?
Vejde to mezi páky nebo vyosit vedle redukce, Nevíte kolik je podtím místa k převodovce (na výšku)?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
- Petas480
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 110
- Registrován: 24 led 2009 00:20
Re: Vaše představy a návrhy ovládání uzávěrky
Mě osobně se lanovod líbí, ale je to dost práce, takže bych zvolil podtlakovej váleček. Podtlak je vždy k dispozici když je nastartováno, takže není co řešit, stačí jeden ovládací spínač, ventil on-off a hadička, která by byla tažená podél brzd. trubek. Třeba by tam mohl bejt i spínač pro kontrolku zapnutý uzávěrky, ale není důležitá. Aby to zbytečně netlačilo na vidličku, tak bych použil systém jak si napsal silnější zapínací a slabší vratná pružina a koncová poloha při zapnutí by se nastavila délkou zapínacího táhla od pístku k vidličce. Vrtat do podlahy a přidělávat tam nějakou páku, to by se mi asi nechtělo, ale je to jen muj názor.
Jo mimochodem to podobně funguje u trola s origo špérou.
Jo mimochodem to podobně funguje u trola s origo špérou.
Frontera 2,3TD r.v.1992, Omega 2,5i V6 r.v.1997
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Vaše představy a návrhy ovládání uzávěrky
No mě by se podtlak taky líbil (jak píšeš ty, stačí to píchnout na okruh podtlaku posilovače a někde v kabibě dát vypínač na selenoid... nebo rovnou kohout!) ale bojím se, že u ovládání uzávěrky bude potřeba moc dlouhej chod a dost velká síla, takže z toho bude vycházet moc monstr pracovní válec. Ale to je jenom můj pocit, muselo by se to změřit nebo vyzkoušet... záleží kolik síly bude Robert potřebovat na tu vidličku.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Vaše představy a návrhy ovládání uzávěrky
myslíš, že by se nádoba posilovače brzd k nápravě pod auto už nevešla ?
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Vaše představy a návrhy ovládání uzávěrky
To byl ten první výjev, co mě napad ale neměl sem tu odvahu to vypustit z huby.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- robert.kvita
- Super diskutér
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 26 srp 2010 11:36
- Skype: robert.kvita
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Vaše představy a návrhy ovládání uzávěrky
Další co nás napadlo je ten originál "bazmeg" řazení předku včetně ovládání, Chce to jen upravit vidličku. Horší je, že to bude trčet z difu dozadu a musí se upravit příčná stabilizační tyč.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky