Vynechávání motoru 2,2DTi při nízkých otáčkách

Vše o motorech X22DTH a Y22DTH
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Vynechávání motoru 2,2DTi při nízkých otáčkách

Příspěvek od Slaava »

U Béčka bych tak nějak nečekal, že se rozčasuje stříkačka, protože jsem měl za to, že to hlídá řídící jednotka... ale to jenom tak odvozuju z toho, co jsem slyšel a viděl, osobně to neznám. Je teda možný, že bude stačit smazat errory z paměti řídící jednotky a zase to pojede OK. Mimochodem, nedělal si na tom nedávno nějaký věci? Každopádně bych postupoval tak, jak tu už bylo zmíněno: hadice, filtr, přepady...
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Vynechávání motoru 2,2DTi při nízkých otáčkách

Příspěvek od Janeš Petr »

co by mu dělalo ten hluk ? napadl mně právě ten šponovák rozvodů
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Vynechávání motoru 2,2DTi při nízkých otáčkách

Příspěvek od Slaava »

Janeš Petr píše:co by mu dělalo ten hluk ? napadl mně právě ten šponovák rozvodů
Hluk? Počej, Kvindovi to jenom kucká. S rachtajícím motorem to bude někdo jinej, tam jsem se ještě nedostal.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Vynechávání motoru 2,2DTi při nízkých otáčkách

Příspěvek od Janeš Petr »

Tomass371 píše:ja mam skor problem ze mam nizke otacky a motor je hlucnejsi? neviem cim to je ?
já myslel tohodle :grin:
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Vynechávání motoru 2,2DTi při nízkých otáčkách

Příspěvek od Slaava »

Janeš Petr píše:
Tomass371 píše:ja mam skor problem ze mam nizke otacky a motor je hlucnejsi? neviem cim to je ?
já myslel tohodle :grin:
Jo aha, to jsem trochu zazdil. Koukal jsem, že má taky 2,2DTi. No vono hlučnější ti taky moc neřekne. Začal bych vstřikama, čerpadlem a jak píšeš ty, kouknul bych na ten napínák. Pak rozvody. Když vono Tomass371 toho taky moc nenapíše, takže hovno víme, kolik to má najeto a jestli s tím něco dělal. Každopádně bych s tím moc nejezdil.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Vynechávání motoru 2,2DTi při nízkých otáčkách

Příspěvek od Janeš Petr »

no jestli je to napínákem tak to určitě
Uživatelský avatar
Kvinda
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 47
Registrován: 05 led 2006 16:05
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Vynechávání motoru 2,2DTi při nízkých otáčkách

Příspěvek od Kvinda »

Tak provedena diagnostika a nenašlo se nic,možná je to dobře,že to nebylo to čerpadlo,ale jsou celkem bezradní ,že neví co s tím je ,budou zkoušet vstřiky,rád vás budu ještě informovat.jinak mám náhradní auto novou fabii a celkem se mi začíná líbit i když je to břichoplazka
2.2 Dti 2002
733 521 898
Uživatelský avatar
Kvinda
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 47
Registrován: 05 led 2006 16:05
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Vynechávání motoru 2,2DTi při nízkých otáčkách

Příspěvek od Kvinda »

Tak nakonec bezradní mechanici vytáhli čerpadlo a poslali ho na kontrolu,údajně je v tom čerpadle snímač otáček a ten je v hajzlu
2.2 Dti 2002
733 521 898
Uživatelský avatar
Kvinda
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 47
Registrován: 05 led 2006 16:05
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Vynechávání motoru 2,2DTi při nízkých otáčkách

Příspěvek od Kvinda »

tak dnes mi volali,je to ten snímač otáček v čerpadle ,oprava bratru za pouhých 25tis.za týden to bude hotový ,to jsem zvědavej jak se to bude chovat
2.2 Dti 2002
733 521 898
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Vynechávání motoru 2,2DTi při nízkých otáčkách

Příspěvek od Slaava »

Předpokládám, že tím myslí snímač natočení kulisy, takže budou měnit celou elektroniku včetně řídící jednotky - i když bych očekával, že chyba není ani tak v elektornice, jako v mechanice snímače (potom je těch 25 litrů fakt super). I tak bych ale za tyhle prachy očekával i přetěsnění. Hnus.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: Vynechávání motoru 2,2DTi při nízkých otáčkách

Příspěvek od farmář »

fakt Pražácké řešení. Snad ti auto za ty kačky aspoň vyluxnou. Faktis darda,ale co já vím, za ty many je repas čerpadla normálně.Přetěsněného, samo.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: Vynechávání motoru 2,2DTi při nízkých otáčkách

Příspěvek od farmář »

já za 15 tis. koupím další celý auto :wink:
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
Kvinda
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 47
Registrován: 05 led 2006 16:05
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Vynechávání motoru 2,2DTi při nízkých otáčkách

Příspěvek od Kvinda »

Tak vůz mám doma,mohu popsat závadu,opravu a cenu.Na diagnostice hlásí -chyba řídící jednotky vtřikovacího čerpadla,chyba snímače otáček vtřikovacího čerpadla,chyba nastavení kulisy vtřikovacího čerpadla.Přece jen to přetěsnili vadné díly vyměnili a řekli si 38.642,-kč.Auto jezdí dobře už necuká a začínám šetřit na příští lapálii ,která mě určitě nemine.Jinak opravu provedl AUTODRAB Valdek.Údajně nejlepší diagnostika BOSCH na Praze-Západ.Podle toho jak to vydrží budu chválit a nebo hanit.
2.2 Dti 2002
733 521 898
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Vynechávání motoru 2,2DTi při nízkých otáčkách

Příspěvek od Slaava »

Hmm, hezký - takže nakonec to fakt byla ta kulisa. Nechci nikoho hanit ale vsadím boty (stejně smrdí), že to byla oprava za 15,20 Kč. Kdybys řek, že za to vyplazíš čtyřicet, tak bych ti dohodil za pade bouranou 2,2DTi s funkčním motorem. Za čtyřicet bych jim to strčil do análního vyústění.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Vynechávání motoru 2,2DTi při nízkých otáčkách

Příspěvek od Janeš Petr »

no je to darda. stejně by mně zajímalo, když vynechám mechanické závady, co se na těch jednotkách tak sere.. mám na mysli třeba nějakého šikovného elektrikáře, ktrej by udělal za stovku novej plošňák do krabičky od ramy a ten by se pověsil na drát vedle čerpadla, nebo tak něco... prostě něco s tím vymyslet
Odpovědět

Zpět na „2.2 dTi“