Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
převodovka a nádrž z frontery
Dnes jsem se pustil do převodovky. Rozdělal jsem zadní část, abych přetěsnil vývod na kardan zároveň s výměnou ložisek, protože tam byla dost velká radiální vůle. Byla docela piplačka vyndat zadní hřídel. Převodovka MSG má totiž ložisko s drážkou na vnějším kroužku zajištěné segerovkou uvnitř těla převodovky a blbě se to roztahuje. Na pátý pokus se povedlo
Taky jsem řešil plastovou nádrž z Frontery. Originál fronterácký plovák by se na elektriku Campa moc dobře nepřizpůsoboval, tak mně napadlo jedno řešení. Vykružováky mám, tak jsem osadil campácký plovák do nádrže a z fronteráckýho jsem po opravě prodřené plastové nádobky použil jenom sání. Dopadlo to dobře, nebylo to až tak komplikovaný. Uvnitř nádrže mám vytočený kovový kroužek se šteftama, proti kterému je zvenku přitažený campácký plovák přes plastovou stěnu nádrže pojištěný motorářským silikonem a zvenku těsnění. Všecko jsem zdokumentoval, ale nejdou sem dávat přílohy, tak přihodím nějaký odkazy na snímky.
https://ulozto.cz/!RBpL0LzcJOiD/dsc-0090-jpg
https://ulozto.cz/!MGY64ndfTY9a/dsc-0091-jpg
https://ulozto.cz/!1SBt3MvUbvvW/dsc-0092-jpg
https://ulozto.cz/!J66wPsXHE2Bk/dsc-0093-jpg
https://ulozto.cz/!z7MR8FJ5aPKh/dsc-0094-jpg
https://ulozto.cz/!TpeSSBjM2uVV/dsc-0095-jpg
https://ulozto.cz/!ov8pNrF2ghch/dsc-0096-jpg
https://ulozto.cz/!ov8pNrF2ghch/dsc-0096-jpg
https://ulozto.cz/!BfJKPoyDexgD/dsc-0097-jpg
https://ulozto.cz/!LTcaFZYdFMPH/dsc-0098-jpg
https://ulozto.cz/!hkuynxV1kHaC/dsc-0075-jpg
https://ulozto.cz/!p2xcNDgkgukX/dsc-0076-jpg
https://ulozto.cz/!i9hjiooS7YNy/dsc-0078-jpg
https://ulozto.cz/!md98VYumFpIE/dsc-0082-jpg
https://ulozto.cz/!qLdnzUvoSu3n/dsc-0084-jpg
Taky jsem řešil plastovou nádrž z Frontery. Originál fronterácký plovák by se na elektriku Campa moc dobře nepřizpůsoboval, tak mně napadlo jedno řešení. Vykružováky mám, tak jsem osadil campácký plovák do nádrže a z fronteráckýho jsem po opravě prodřené plastové nádobky použil jenom sání. Dopadlo to dobře, nebylo to až tak komplikovaný. Uvnitř nádrže mám vytočený kovový kroužek se šteftama, proti kterému je zvenku přitažený campácký plovák přes plastovou stěnu nádrže pojištěný motorářským silikonem a zvenku těsnění. Všecko jsem zdokumentoval, ale nejdou sem dávat přílohy, tak přihodím nějaký odkazy na snímky.
https://ulozto.cz/!RBpL0LzcJOiD/dsc-0090-jpg
https://ulozto.cz/!MGY64ndfTY9a/dsc-0091-jpg
https://ulozto.cz/!1SBt3MvUbvvW/dsc-0092-jpg
https://ulozto.cz/!J66wPsXHE2Bk/dsc-0093-jpg
https://ulozto.cz/!z7MR8FJ5aPKh/dsc-0094-jpg
https://ulozto.cz/!TpeSSBjM2uVV/dsc-0095-jpg
https://ulozto.cz/!ov8pNrF2ghch/dsc-0096-jpg
https://ulozto.cz/!ov8pNrF2ghch/dsc-0096-jpg
https://ulozto.cz/!BfJKPoyDexgD/dsc-0097-jpg
https://ulozto.cz/!LTcaFZYdFMPH/dsc-0098-jpg
https://ulozto.cz/!hkuynxV1kHaC/dsc-0075-jpg
https://ulozto.cz/!p2xcNDgkgukX/dsc-0076-jpg
https://ulozto.cz/!i9hjiooS7YNy/dsc-0078-jpg
https://ulozto.cz/!md98VYumFpIE/dsc-0082-jpg
https://ulozto.cz/!qLdnzUvoSu3n/dsc-0084-jpg
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Campo během kompletace
Po delší odmlce se mi podařilo konečně začít dávat Campouše dohromady. Práce je ještě spousta, než vyjedu, ale pokrok nastal taky.
Pár fotek přikládám na následujícím odkazu
https://goo.gl/photos/HyMPAL2Av5zdPUJu9
Elektrika je docela očistec, ale věřím, že se to nakonec podaří. Schémata jsou a taky velký dík Tankánovi za kompletní elektroinstalaci z Campa a spoustu dalších dílů
Pár fotek přikládám na následujícím odkazu
https://goo.gl/photos/HyMPAL2Av5zdPUJu9
Elektrika je docela očistec, ale věřím, že se to nakonec podaří. Schémata jsou a taky velký dík Tankánovi za kompletní elektroinstalaci z Campa a spoustu dalších dílů
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- Tankan
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 443
- Registrován: 20 dub 2008 20:23
- Bydliště: Lysovice, Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Nemáš zač Jak víš moje Campo je ve tvém sousedství, tak už by mi všechny ty díly nazbírané za deset let byli k ničemu I kdyz vzhledem k tomu že se mi zatím nepovedlo sehnat origo hardtop na Mazdu tak upravuji Campackou nástavbu Měj se fajn a ať se dílo daří.
Mazda B 2,5D ,udělá spoustu práce, a terénu se nebojíme. Neustálou údržbou k dalším kilometrům. Motorová pila a další udělátka. (fšecko enem na prácu)"Pojedeme zkratkou, je to sice dál, ale zato horší cesta!"
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Renovace Campa dokončena
Zdravím všechny po velké odmlce tady na fóru.
Byla to fuška, ale s potěšením mohu přiložit fotky výsledku mého snažení.
Po téměř třech letech mravenčí práce jsem dokončil a zprovoznil mého Campouše. Ve čtvrtek jsem ho vyzvednul po technické a v pátek ráno jsme vyjeli na montáž do Mor. Třebové už s ním jako zkušební jízdu.
Mile mne překvapilo, že hoši na STK ocenili mou práci v podobě protokolu, kde na autě r.v.92 s najetými více než 800.000km nebyla ani jedna lehká závada. Takový protokol tu nenapíšou ani na zánovní auta.
Zpracuju postupně fotokumentaci a dám ji k dispozici, abyste měli odstrašující příklad, jaké to dopadá, když je někdo moc velkej puntičkář a nechce nic ošulit.
Doufám, že teď už si konečně zajezdím...mode=view&id=13940
Byla to fuška, ale s potěšením mohu přiložit fotky výsledku mého snažení.
Po téměř třech letech mravenčí práce jsem dokončil a zprovoznil mého Campouše. Ve čtvrtek jsem ho vyzvednul po technické a v pátek ráno jsme vyjeli na montáž do Mor. Třebové už s ním jako zkušební jízdu.
Mile mne překvapilo, že hoši na STK ocenili mou práci v podobě protokolu, kde na autě r.v.92 s najetými více než 800.000km nebyla ani jedna lehká závada. Takový protokol tu nenapíšou ani na zánovní auta.
Zpracuju postupně fotokumentaci a dám ji k dispozici, abyste měli odstrašující příklad, jaké to dopadá, když je někdo moc velkej puntičkář a nechce nic ošulit.
Doufám, že teď už si konečně zajezdím...mode=view&id=13940
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Pekne. Nech dlho sluzi k spokojnosti
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
- Jožin z Bažin
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 396
- Registrován: 28 srp 2014 22:06
- Bydliště: Měřín, kousek od Velkého Meziříčí
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Super práce. :-)
Frontera 3.2 V6 - Hobby Car
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
- Tankan
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 443
- Registrován: 20 dub 2008 20:23
- Bydliště: Lysovice, Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Každopádně skvělá práce Blahopřeju Doufám že i moje bývalé Campo se bude mit aspoň trošku takto
Mazda B 2,5D ,udělá spoustu práce, a terénu se nebojíme. Neustálou údržbou k dalším kilometrům. Motorová pila a další udělátka. (fšecko enem na prácu)"Pojedeme zkratkou, je to sice dál, ale zato horší cesta!"
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Děkuji všem za komplimenty
Po prvních cca 500km od zprovoznění mám stejný pocit, jako když jsem Campo tenkrát koupil a začínal s ním jezdit - že teď po třech letech v rozebraném stavu moc motor netáhnul, ale s každými pár ujetými kilometry se pomalu probouzí k životu. Těch 65kw je nejen na dnešní dobu fakt docela málo, ale poci, že šlape jak hodinky i po tolika kilometrech to zas vyváží. Jsem zvědav na spotřebu, zatím ručička palivoměru klesá příjemně pomalu. Taky mám pocit, že tomu autu je jedno, jestli je prázdé, nebo má na korbě pěkně naloženo. Jede pořád stejně...
Co se týká Tankáne tvého bývalého Campa, je u kolegy v suchu garážované. Dojezdil do konce technické a teď "odpočívá", než se do něho Milan pustí. Má doma dost starostí, takže mu to taky nepůjde ze dne na den, ale ani ne měsíc po tom, co tvoje Campo odstavil, už si ztěžoval, jak mu to chybí nejen na práci. To víš, zednické práce, to je dovézt tuhle lepidlo, nějaký cement, Ytong, ztracené bednění atd. Všechno vozilo statečně bez vleku tvoje Campo a teď musí kvůli každý prkotině tahat vlek a tejrat felici nebo kolegovu fabii Mimo to je myslivec, takže všude možně po lese a na to mu Campouš taky vyhovoval Třeba ho to vyhecuje, aby mu to netrvalo, jako mně. Nebýt konce technické, jezdilo by dodnes tak, jak jsi mu ho prodal. Nebyl s ním problém.
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- Goauld_cz
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 670
- Registrován: 09 lis 2012 11:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Krása, gratuluju k úspěšnýmu konci
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Dík
Včera jsme byli na takové malé okružní jízdě na broumovsku. Vezl jsem tam k zákazníkovi nějaké radiátory a stavil jsem se u známého. Mají tam v pohraničí pěkná místa, kde se dá příležitostně zajezdit, ale zatím jsem měkej. Objednal jsem si nějaký papuče přes maníka, co je tahaj odněkud z Ruska, tak jsem zvědav, až dorazí a obuju si druhou sadu kol. Pak to zkusím. Na těch, co mám na autě, nemělo cenu cokoliv zkoušet. Na silnici jsou dobrý, ale jinak jsem nechtěl být terčem posměchu, abych s "leštěnkou" visel v prvním kopečku za brodem jen kvůli silničním pleškám Mají tam docela měko a místní obouvají na ARO a různé samohyby buď šípy nebo T3, když jezdí v těch kopcích těžit dřevo.
Zpátky domů jsme to vzali ještě oklikou za Hradec Králové přes jiného zákazníka a několikrát jsem hledal další kvalt, protože po silnici při 110km/h ten motor točí zbytečně moc a nedošlo mi, že tam už mám za 5
No však si na sebe zas s Campem zvyknem
Včera jsme byli na takové malé okružní jízdě na broumovsku. Vezl jsem tam k zákazníkovi nějaké radiátory a stavil jsem se u známého. Mají tam v pohraničí pěkná místa, kde se dá příležitostně zajezdit, ale zatím jsem měkej. Objednal jsem si nějaký papuče přes maníka, co je tahaj odněkud z Ruska, tak jsem zvědav, až dorazí a obuju si druhou sadu kol. Pak to zkusím. Na těch, co mám na autě, nemělo cenu cokoliv zkoušet. Na silnici jsou dobrý, ale jinak jsem nechtěl být terčem posměchu, abych s "leštěnkou" visel v prvním kopečku za brodem jen kvůli silničním pleškám Mají tam docela měko a místní obouvají na ARO a různé samohyby buď šípy nebo T3, když jezdí v těch kopcích těžit dřevo.
Zpátky domů jsme to vzali ještě oklikou za Hradec Králové přes jiného zákazníka a několikrát jsem hledal další kvalt, protože po silnici při 110km/h ten motor točí zbytečně moc a nedošlo mi, že tam už mám za 5
No však si na sebe zas s Campem zvyknem
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
první vyjetá nádrž a spotřeba
Včera jsme byli pracovně zas v pohraničí, měli jsme celkem rozumný čas, tak došlo na nějaký nákup v Polsku a bliklo mi tam hladový oko. Rozhodl jsem se tedy natankovat a při té příležitosti s očekáváním spočítat spotřebu.
Po změně na Campu, kam jsem při výměně šasi dal plastovou fronteráckou nádrž z 2.3TD mám dojezd cca 1200km aniž by mi trvale svítila kontrolka (s původní nádrží jsem se pohyboval kolem 650km), takže by mi teoreticky mohla stačit při mém nájezdu nádrž skoro na měsíc. Na to jsem zvyklý z Volva a s campem mi předtím připadalo, že pořád jezdím k pumpě
No a teď k té spotřebě: mám obuté pneu originálního rozměru, t.j. 205R16. Prvních cca 150-200km mi trošku přibržďovaly zadní brzdy, protože jsem je měl přitažený, aby si sedly kvůli ruční brzdě před STK. Bylo to s citem, abych je nespálil, ale samozřejmě to asi spotřebu ovlivnilo k horšímu.
Po dotankování opět do plna a spočtení kilometrů mi vyšlo přijatelných 6,9 L/100km.
Předpokládám, že by to mohlo jít k lepšímu, jelikož brzdy už jsou O.K. (i tak není ruční brzda žádný zázrak, ale nic nepřibrzďuje). Uvedená spotřeba je 10% lehký terém, 90% silnice a z toho čtvrtina s lehce naloženým vlekem a kombinace delších cest i couraček.
Pro zkušené s Campem, jako Tankán nebo Farmář bych měl dotaz: mám to brát jako fakt, nebo je možné dosáhnout lepšího skóre? Měnil jsem vstřik.čerpadlo a dal jsem ho tam stejně, jak bylo to původní, vyměnil jsem rozvody a hotovo, že to nechám v rámci emisí i seřídit. Na emisích na to maník koukal, že při stavu najetých km nechápe, jak může mít auto vůbec takové hodnoty a projít standartně emisema a říkal, že by s tím nehýbal. Nechci za každou cenu něco hnát do extrému, aby to zas pak vůbec trochu jelo. Uvidím víc až po dalším tankování, ale zatím spokojenost
Po změně na Campu, kam jsem při výměně šasi dal plastovou fronteráckou nádrž z 2.3TD mám dojezd cca 1200km aniž by mi trvale svítila kontrolka (s původní nádrží jsem se pohyboval kolem 650km), takže by mi teoreticky mohla stačit při mém nájezdu nádrž skoro na měsíc. Na to jsem zvyklý z Volva a s campem mi předtím připadalo, že pořád jezdím k pumpě
No a teď k té spotřebě: mám obuté pneu originálního rozměru, t.j. 205R16. Prvních cca 150-200km mi trošku přibržďovaly zadní brzdy, protože jsem je měl přitažený, aby si sedly kvůli ruční brzdě před STK. Bylo to s citem, abych je nespálil, ale samozřejmě to asi spotřebu ovlivnilo k horšímu.
Po dotankování opět do plna a spočtení kilometrů mi vyšlo přijatelných 6,9 L/100km.
Předpokládám, že by to mohlo jít k lepšímu, jelikož brzdy už jsou O.K. (i tak není ruční brzda žádný zázrak, ale nic nepřibrzďuje). Uvedená spotřeba je 10% lehký terém, 90% silnice a z toho čtvrtina s lehce naloženým vlekem a kombinace delších cest i couraček.
Pro zkušené s Campem, jako Tankán nebo Farmář bych měl dotaz: mám to brát jako fakt, nebo je možné dosáhnout lepšího skóre? Měnil jsem vstřik.čerpadlo a dal jsem ho tam stejně, jak bylo to původní, vyměnil jsem rozvody a hotovo, že to nechám v rámci emisí i seřídit. Na emisích na to maník koukal, že při stavu najetých km nechápe, jak může mít auto vůbec takové hodnoty a projít standartně emisema a říkal, že by s tím nehýbal. Nechci za každou cenu něco hnát do extrému, aby to zas pak vůbec trochu jelo. Uvidím víc až po dalším tankování, ale zatím spokojenost
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
čau, koukám, nemáš tu korbu na crew nějak delší???
2,5D byl malý zázrak, na který rád vzpomenu. Při prázdném autě na silnici, pokud to nebude dálnice, jsem dělal i 6,5l na sto km. Příjemné bylo hlavně to, že moje vesnická spotřeba byla v létě cca sedm, v zimě osm, s hengrem devet deset. Jeep 2,5TD jezdil 11,6 průměr, 14 hengr. rozdíl docela viditelný
Když jsem jel na pohřeb, dostal jsem se jednou ve dvou lidech v létě na 6,3l/100km, pod to jsem se snad nikdy již nedostal. A byla to svižná jízda, žádné šolíchání...ale vždy podle tahu motoru, žádná nafta navíc, než byl schopný pobrat. Jezdím na rozhraní sešlápnutí pedálu kdy to jede o něco víc než když přišlápneš ale kdybys trošku ubral, přestane táhnout. 6,5 je krásná spotřeba
2,5D byl malý zázrak, na který rád vzpomenu. Při prázdném autě na silnici, pokud to nebude dálnice, jsem dělal i 6,5l na sto km. Příjemné bylo hlavně to, že moje vesnická spotřeba byla v létě cca sedm, v zimě osm, s hengrem devet deset. Jeep 2,5TD jezdil 11,6 průměr, 14 hengr. rozdíl docela viditelný
Když jsem jel na pohřeb, dostal jsem se jednou ve dvou lidech v létě na 6,3l/100km, pod to jsem se snad nikdy již nedostal. A byla to svižná jízda, žádné šolíchání...ale vždy podle tahu motoru, žádná nafta navíc, než byl schopný pobrat. Jezdím na rozhraní sešlápnutí pedálu kdy to jede o něco víc než když přišlápneš ale kdybys trošku ubral, přestane táhnout. 6,5 je krásná spotřeba
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Ahoj,
dík za tvoji reakci.
V mezičase jsem podruhé tankoval. Druhá nádrž mi podle nájezdu kilometrů vyšla na 6,7L, což je rozdíl o 0,2 dolů proti té první. Z toho mi vyplývá, že se nic moc už asi nezmění, přesně jak píšeš ty. Zítra nebo pozítří budu tankovat potřetí, takže bych to viděl (až spočítám do třetice) pro představu jako dostačující. Mám teď najeto 4.000km od zprovoznění Campa.
Co se týká té delší korby, je to tak. Mám korbu cca o 18cm delší, ale je to originál, jak to prvnímu majiteli prodali z auto Štaigr v Praze v prosinci 92. Nevím, jestli to bylo nějak dělané na zakázku, ale mám to zapsané v TP i s hard topem SunWin a celková délka je tam přes 5m. Korba je celá sklolaminát a já jsem upravil pouze to, že místo shnilých zdeformovaných nosníků z nějakého 2mm plechu jsem pod korbu svařil a zalaminoval k ní žebřinový rám z jeklů, takže jednak neshnije a jednak se nezohýbá, když campoušovi trochu víc naložím
šasi jsem taky na patřičných místech vyztužil, takže by měl uvézt celkem dost.
Celkově zatím dojmy z ježdění pozitivní, jediné co jsem dnes řešil, bylo trošku přitáhnout ložiska předních kol, ale to přisuzuju tomu, že to bylo celý rozdělaný, takže si asi trochu sedly. Během těch 4tis km se tam objevila vůle, ale nic se nehřálo, takže jsem to přitáhnul a vůli jsem minimalizoval.
Detajly k celé opravě pak budou k vidění, až mi synátor zpracuje fotodokumentaci z celé renovace. Končí letos základku, sedí pořád u PC a baví ho dělat různé prezentace, tak jsem mu všechny fotky dal k dispozici, ať něco vytvoří, abych mohl jednou vzpomínat... Tvářil se, že by ho to mohlo bavit. Koneckonců celé tři roky chodil do dílny koukat, co tam páchám za zvěrstva a taky se mu líbí, co z toho vylezlo
dík za tvoji reakci.
V mezičase jsem podruhé tankoval. Druhá nádrž mi podle nájezdu kilometrů vyšla na 6,7L, což je rozdíl o 0,2 dolů proti té první. Z toho mi vyplývá, že se nic moc už asi nezmění, přesně jak píšeš ty. Zítra nebo pozítří budu tankovat potřetí, takže bych to viděl (až spočítám do třetice) pro představu jako dostačující. Mám teď najeto 4.000km od zprovoznění Campa.
Co se týká té delší korby, je to tak. Mám korbu cca o 18cm delší, ale je to originál, jak to prvnímu majiteli prodali z auto Štaigr v Praze v prosinci 92. Nevím, jestli to bylo nějak dělané na zakázku, ale mám to zapsané v TP i s hard topem SunWin a celková délka je tam přes 5m. Korba je celá sklolaminát a já jsem upravil pouze to, že místo shnilých zdeformovaných nosníků z nějakého 2mm plechu jsem pod korbu svařil a zalaminoval k ní žebřinový rám z jeklů, takže jednak neshnije a jednak se nezohýbá, když campoušovi trochu víc naložím
šasi jsem taky na patřičných místech vyztužil, takže by měl uvézt celkem dost.
Celkově zatím dojmy z ježdění pozitivní, jediné co jsem dnes řešil, bylo trošku přitáhnout ložiska předních kol, ale to přisuzuju tomu, že to bylo celý rozdělaný, takže si asi trochu sedly. Během těch 4tis km se tam objevila vůle, ale nic se nehřálo, takže jsem to přitáhnul a vůli jsem minimalizoval.
Detajly k celé opravě pak budou k vidění, až mi synátor zpracuje fotodokumentaci z celé renovace. Končí letos základku, sedí pořád u PC a baví ho dělat různé prezentace, tak jsem mu všechny fotky dal k dispozici, ať něco vytvoří, abych mohl jednou vzpomínat... Tvářil se, že by ho to mohlo bavit. Koneckonců celé tři roky chodil do dílny koukat, co tam páchám za zvěrstva a taky se mu líbí, co z toho vylezlo
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
no, vypadá to jako korba ze Sporta, což zaujme ale japončíci měli jistě verzí více, jako nosič nástaveb atd. To oni umí. Přitáhnout, ale víš jak, ne úplně vymezit.....dotáhnout a maličko povolit, aby tam byl milimetřík vakl.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Kdyby byla ze sporta, tak by zas mezi zadníma kolama a kabinou zůstala větší mezera, nebo se pletu?
Co jsem se pokoušel zjišťovat, tak údajně někde kolem devadesátýho roku mělo isuzu přislíbenou nějakou zakázku na tyhle auta pro anglickou armádu, ale nesplňovaly požadavky na prostor na korbě, tak narychlo udělali tuhle prodlouženou variantu ze sklolaminátu a když toho namrskali nějaký větší množství, angláni z toho cukli a isuzu si do armády nenakoupili
Zbyla prý někde někde halda s vyrobenýma korbama tohoto typu, šmelili s tím prý ve velkým pokoutně Poláci, který to údajně tahali z Anglie do Evropy a načerno se to montovalo na auta
Já jsem prý byl jeden z nemnoha šťastlivců, kteří to mají legálně. Někde jsem vygůglil asi dvě takto dlouhá Campa, která mají dobrovolní hasiči po republice, jinak se jich už moc asi nevyskytuje
Mezi náma tyhle "Áčkový" Campa už většinou shnily a rozlomily se, takže jich celkově moc není v jakýkoliv variantě
Co jsem se pokoušel zjišťovat, tak údajně někde kolem devadesátýho roku mělo isuzu přislíbenou nějakou zakázku na tyhle auta pro anglickou armádu, ale nesplňovaly požadavky na prostor na korbě, tak narychlo udělali tuhle prodlouženou variantu ze sklolaminátu a když toho namrskali nějaký větší množství, angláni z toho cukli a isuzu si do armády nenakoupili
Zbyla prý někde někde halda s vyrobenýma korbama tohoto typu, šmelili s tím prý ve velkým pokoutně Poláci, který to údajně tahali z Anglie do Evropy a načerno se to montovalo na auta
Já jsem prý byl jeden z nemnoha šťastlivců, kteří to mají legálně. Někde jsem vygůglil asi dvě takto dlouhá Campa, která mají dobrovolní hasiči po republice, jinak se jich už moc asi nevyskytuje
Mezi náma tyhle "Áčkový" Campa už většinou shnily a rozlomily se, takže jich celkově moc není v jakýkoliv variantě
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220