mezinápr. dif

Přední nebo zadní. Jeho problémy, náplně, kontrola, atd. všechny modifikace Frontera.
George 3D
Začínající diskutér
Příspěvky: 328
Registrován: 03 čer 2008 07:23
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: mezinápr. dif

Příspěvek od George 3D »

Trochu bych se vrátil k tomu nápadu s mezinápravovým difem. Taky jsem o tom přemejšle, naštěstí jen v teoretický rovině, ale jako jedinej způsob mi vyšla montáž hydrodynamickýho měniče s regulací za vývod z převodovky pro zadní nápravu. Pak by šlo mít nastavenej prokluz pro jízdu po silnici nebo to uzavřít pro terén. Ale nikdy bych si netroufl tohle zkusit realizovat.
Frontera B long, 2000, 3,2i, dříve Frontera A long, 1996, 2,5 TDS
Uživatelský avatar
robert.kvita
Super diskutér
Příspěvky: 1015
Registrován: 26 srp 2010 11:36
Skype: robert.kvita
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: mezinápr. dif

Příspěvek od robert.kvita »

naplichti tam z Nivy je to kompaktní malá redučka s uz. mezidifu, a budeč mít i redukci 1/4 a ještě zbyde přední vývod :mrgreen: nekde j tu foto takovej lokomotivní atrakce vláček......

S těmi Offroatecy poteferuj, mě tvrdili,že do Frontery nemají...... :(
Robert,Val.Meziříčí,Tel:737190632,
Fr.B 2,2DTi,automat,r.99,Chip107kW,péra Maxík+10cm,př.uzávěrka"AUSSIE",rozš.3+3cm,
Procomp+5cm,VraníkTruck2000MT,HiLift,kamera,tempomat Lasky
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: mezinápr. dif

Příspěvek od palo frontera »

niva neni zle riesena ale je to o inej vahovej kategorii oproti Frontery. a v kvalitnom terene sa musi ten medzinapravak zamykat tak ci tak. mne osobne to na Frontere nechyba. v robote jazdim s nivou tiez a uz som mal moznost pojazdit aj s LR Defenderom 5dverovym. na otdomknutom medinapravovom diferencialy to nerobilo ziadne zazraky v terene. podotykam v terene. 8)
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
Rudla
Příspěvky: 14
Registrován: 17 pro 2005 20:42

Re: mezinápr. dif

Příspěvek od Rudla »

Takže už mám Frontu 2G, předek i zadní dif 100% uzávěra. Nezkoušel jsem zatím v hrubém terénu, snad při sněhu.
Naprosto šílená patálie z montáží, zadek jakž takž, předek max. opruz. Švagr má naštěstí dílnu v areálu kde jsou
např. svařeči duralu, bruska na kulato, NC mašiny. Příležitostně vyfotím nějaké obr. V každém případě je ideální
vyhodit oba dify a podle nich nechat udělat rozměrově identické špéry. Já jsem to měl jenom nafoceno, dojčland
poslal 2 špéry a ani jedna nepasovala. Takže pak začaly ty správné radosti. Na zadek byla naštěstí v česku u dealera,
takže jenom čenž, předek vyhodit origo, poslat, ale i tak byly dodělávky. Pokud by do toho někdo chtěl jít, mám
slíbeno od švagra, že tu práci sepíše. Zapíná se to podtlakem jak předek, ale samozřejmě v klidovém stavu, vypinače
jak na odpalování ruských mezikontinentálních raket ( napřed se odklopí krytka a pak teprve vypinač). No a dohromady
cca 58 tauznů :mrgreen:
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: mezinápr. dif

Příspěvek od Slaava »

To jsou silná slova. Všichni ocení detaily.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Odpovědět

Zpět na „DIFERENCIÁL“