palivová nádrž a problémy kolem ní
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
palivová nádrž a problémy kolem ní
Nám dotaz: jak je vevnitř dělaná nádrž na naftu? Sou tam nějaký rafinovaný přihrádky? Měl ji někdo vykuchanou? Díky.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Konstrukce palivové nádrže u vozidel s naftovým motorem
netuším, kam směřuješ . mám doma benzínovou,je to na ní i napsané (petrol) a v té nic není. myslel jsem, že jsou stejné s naftovou. co myslíš, že tam máme navíc ?
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Milda
- The Legend
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03 črc 2006 23:47
- Skype: Daidallos
- Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstrukce palivové nádrže u vozidel s naftovým motorem
Jen si dovolim drobný laický poznatek z praxe. Pokud mi někdy došla v bandě šťáva, tak to chcíplo vždycky při jízdě s kopce dolu. Nikdy do kopce.
Z toho usuzuji, že u benzínových nádržích je sání někde v zadní části nádrže. Příčky tam podle mě taky budou, bo jinak by to károu v zatáčkách děsně mávalo - při půlce obsahu nejvíc. To musí mít i cisterny, ne? No Hujer, řekni něco !
Z toho usuzuji, že u benzínových nádržích je sání někde v zadní části nádrže. Příčky tam podle mě taky budou, bo jinak by to károu v zatáčkách děsně mávalo - při půlce obsahu nejvíc. To musí mít i cisterny, ne? No Hujer, řekni něco !
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Konstrukce palivové nádrže u vozidel s naftovým motorem
Neviem ako u fronrery, ale v inych autach urcite ziadne prepasky v nadrziach niesu niesu.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstrukce palivové nádrže u vozidel s naftovým motorem
mně nafta došla při jízdě do kopce Mildo ty máš plastovou nádržMilda píše:Jen si dovolim drobný laický poznatek z praxe. Pokud mi někdy došla v bandě šťáva, tak to chcíplo vždycky při jízdě s kopce dolu. Nikdy do kopce.
Z toho usuzuji, že u benzínových nádržích je sání někde v zadní části nádrže. Příčky tam podle mě taky budou, bo jinak by to károu v zatáčkách děsně mávalo - při půlce obsahu nejvíc. To musí mít i cisterny, ne? No Hujer, řekni něco !
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstrukce palivové nádrže u vozidel s naftovým motorem
máš pravdu v osobákách nejsou protože nejdou vyrobit s přepážkamavlado007 píše:Neviem ako u fronrery, ale v inych autach urcite ziadne prepasky v nadrziach niesu niesu.
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: Konstrukce palivové nádrže vozidel s naftovým motorem
Áčko 2,4i rozhodně žádnou přepážku nemá. Jinak při tom co do nádrže vleze je zanedbatelný při další váze auta, takže nějaký přelívání benzinu nebo nafty v nádrži nic neznamená.
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 306
- Registrován: 21 čer 2006 06:59
Re: Konstrukce palivové nádrže u vozidel s naftovým motorem
Přepážky tam žádný nejsou, ale u většiny nádrží by mělo být zhruba toto:
[attachment=0]nadrz.JPG[/attachment]
V případě velkého náklonu, při minimální zásobě paliva, se palivo neodleje z té prohlubně a tím pádem se nenatáhne vzduch do spodní části sacího koše. Ten kalíšek by měl stačit k tomu, než se třeba drkocáním ve svahu do něj naháže další palivo.
Kdybych dělal nádrž doma, určitě bych na tohle nezapoměl.
[attachment=0]nadrz.JPG[/attachment]
V případě velkého náklonu, při minimální zásobě paliva, se palivo neodleje z té prohlubně a tím pádem se nenatáhne vzduch do spodní části sacího koše. Ten kalíšek by měl stačit k tomu, než se třeba drkocáním ve svahu do něj naháže další palivo.
Kdybych dělal nádrž doma, určitě bych na tohle nezapoměl.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
FRONTERA B SPORT RS r.99´ 2,2DTI-16V automat;
5cm podložky +2,5cm bodylift, 2x4cm rozšíření, pneu 255/70/16", xenon lights . . . . SKYPE: pavelmed
5cm podložky +2,5cm bodylift, 2x4cm rozšíření, pneu 255/70/16", xenon lights . . . . SKYPE: pavelmed
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 117
- Registrován: 30 kvě 2007 19:42
- Bydliště: Kolín fontera B dlouhá 2,2 DTI 1999 leštěnka
Re: Konstrukce palivové nádrže u vozidel s naftovým motorem
Zdravím .Mám jeden ( zbytečný) dotaz. Když naleju plnou nádrž a vyjedu ji, tak mi při otevření víka nádrže zasyčí podtlak,nebo snad přetlak?Přece musí mít nádrž něco jako přisávání .U např. VW byla ještě jedna hadice ,tedy tam byly tři,to je o jedu více než tu uvádíte a ta byla zakončena něčím v zadním podběhu.Možná to mám nějaké přicpané,třeba se čerpadlo namáhá víc než je nutné. Kdo to ví odpoví
Ahoj Forest
Ahoj Forest
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Konstrukce palivové nádrže u vozidel s naftovým motorem
Odvzdušnění nádrže tam samozřejmě je, jinak by ti čerpadlo z nádrže udělalo sešlápnutou PETlahev. U naftovejch nádrží se to většinou řeší hadičkou (u Frontery A 2,3TD vede po rámu až do předního blatníku), někdy hned v nádrži doplněnou gravitačním ventilem (aby ti nevychcela nádrž, když to votočíš na střechu) nebo dírou ve víčku s gravitačním ventilem. U benzínovejch nádrží je to kvůli výparům složitější. Tam je systém nějak napojenej na zásobník s aktivním uhlím. Zkus si tu vyrovnávací hadičku na konci vyčistit, častokrát tam bejvá nějaká uschlá larva nebo tak.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstrukce palivové nádrže u vozidel s naftovým motorem
vede po pravý nebo po levý straně mám taky podtlak v bandasce
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
HADIČKA
Po pravý souběžně s brzdovejma a palivovejma hadicema. Je tenší než ty palivový ale tlustější než brzdový. Poznáš ji taky podle toho, že je shnilá jak brambory. Mě se nechtělo ji znova vyábět, takže tu původní shnilou sem vyhodil a hadici sem nastavil a vyved do okapový dutiny kolem zadních dveří.kresta píše:vede po pravý nebo po levý straně mám taky podtlak v bandasce
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstrukce palivové nádrže u vozidel s naftovým motorem
Díky zejtra na to vlítnu
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Konstrukce palivové nádrže u vozidel s naftovým motorem
malej podtlak tam bude vždycky, musí to překonat sílu těch pružin ve ventilcích na nádržikresta píše:vede po pravý nebo po levý straně mám taky podtlak v bandasce
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Konstrukce palivové nádrže u vozidel s naftovým motorem
...nebo vem hřebík a zeshora mrdni díru do nádrže a je po pískání sry, jsem ochutnával líh...
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra