Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Vše o motorech X22DTH a Y22DTH
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Příspěvek od Janeš Petr »

víš aspoň výrobce ??? bylo by dobré zveřejnit
Uživatelský avatar
Standa27Cepec
Začínající diskutér
Příspěvky: 246
Registrován: 21 dub 2009 18:40
Bydliště: Letovice

Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Příspěvek od Standa27Cepec »

P1170565.JPG
P1170568.JPG
To je vše, co je tam napsané. Cena byla 2350,-
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
Uživatelský avatar
Standa27Cepec
Začínající diskutér
Příspěvky: 246
Registrován: 21 dub 2009 18:40
Bydliště: Letovice

Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Příspěvek od Standa27Cepec »

Tak jen dodávám, že řemenice je vyměněná, značka výrobce je FEBI cena cca 2450,- ¨
A konečně je pro problému. :grin:
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
ali7737jbc
Příspěvky: 12
Registrován: 01 led 2016 22:39
Bydliště: Jablonec n. N.

Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Příspěvek od ali7737jbc »

Ahoj Stando.
Měnil jsem taky utrženou řemenici, koupil jsem a až potom jsem našel tvoje fotky pseudo odpružené řemenice ze Španělska.
Je to bohužel ona. V balení byla i řemenička na alternátor. Je to od firmy I.J.S. Group
Dá se nějak poznat, zda je taky v celku a nebo už ten podfuk nedělaj? Proto zjištění se mi jí nechce hned řezat.
Jak (kde) se ti to vrtělo, než si jí vyměnil ?
Díky Alan.
Naposledy upravil(a) ali7737jbc dne 10 zář 2017 19:21, celkem upraveno 1 x.
Frontera B Limited 2,2DTi, r.v.2000, dlouhá
Uživatelský avatar
Standa27Cepec
Začínající diskutér
Příspěvky: 246
Registrován: 21 dub 2009 18:40
Bydliště: Letovice

Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Příspěvek od Standa27Cepec »

Ahoj,poznaš to tak, že má trochu jinej tvar než origo, a po namontování ti bude vybrovat či třepat napínací kladka, (při volnobehu).Koupil jsem novou tuším od FEBI a tvar odpovídal origo a myslím že FEBI je značka kvality v rámci možností.
Pokut ji namontuješ a bude se ti třepat napínací kladka, tak to běž ihned reklamovat a kup si od FEBI.
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2764
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Příspěvek od vlado007 »

Ale pre istotu si skontroluj aj ten napinak ked to uz budes rozoberat. Je bezne ze uz bude po smrti gumeny silentblok na tej napinacej casti co je uchyteny o motor na 13 klu. Potom to ma strasnu volu a poriadne nesponuje remen :wink:
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
ali7737jbc
Příspěvky: 12
Registrován: 01 led 2016 22:39
Bydliště: Jablonec n. N.

Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Příspěvek od ali7737jbc »

Standa píše:
Ahoj,poznaš to tak, že má trochu jinej tvar než origo, a po namontování ti bude vybrovat či třepat napínací kladka, (při volnobehu).Koupil jsem novou tuším od FEBI a tvar odpovídal origo a myslím že FEBI je značka kvality v rámci možností.
Pokut ji namontuješ a bude se ti třepat napínací kladka, tak to běž ihned reklamovat a kup si od FEBI.

Potvrzuju co píše Standa a děkuji za radu. Ten španělskej šmejd jsem vyreklamoval a koupil Febi. Po montaži se nic neklepe a motor zase nehučí. Sláva. Ta řemenice od Febi je opravdu z dvou kusů a na zkoušku se dá i rukama roztáhnout od sebe. Viz foto. Pro jisté utažení středového šroubu se mi osvědčilo zajištění setrváku po vyndání startéru. Je to sice děsná práce to odstrojit a vyndat to, ale pak se to dá opravdu natvrdo utáhnout. Zabržděné auto, kvalt a klíny ...., to nebylo ono.
IMG_20170923_160355[1].jpg
IMG_20170923_155903[1].jpg
IMG_20170923_160145[1].jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera B Limited 2,2DTi, r.v.2000, dlouhá
Uživatelský avatar
Standa27Cepec
Začínající diskutér
Příspěvky: 246
Registrován: 21 dub 2009 18:40
Bydliště: Letovice

Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Příspěvek od Standa27Cepec »

Já jsem sundal kryt zespodu mezi motorem a automatickou převodovkou (2 ks m6) a vyrobil přípravek na zajištění strváku.
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
ali7737jbc
Příspěvky: 12
Registrován: 01 led 2016 22:39
Bydliště: Jablonec n. N.

Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Příspěvek od ali7737jbc »

Standa27Cepec píše: 03 lis 2017 21:41 Já jsem sundal kryt zespodu mezi motorem a automatickou převodovkou (2 ks m6) a vyrobil přípravek na zajištění strváku.
To jsem taky zkoušel jako první a jednoduší variantu, ale nic mi tam nevydrželo. Bohužel. :(
Frontera B Limited 2,2DTi, r.v.2000, dlouhá
Jiří z km
Příspěvky: 15
Registrován: 13 bře 2016 20:42

Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Příspěvek od Jiří z km »

Může mít na urtržení řemenice vliv kompresor klimatizace? Před zhruba dvěma roky jsem ji měnil, dal jsem tam febi což je asi zlatý střed cena kvalita a letos po spuštění klimatizace nevim přesně po jaké době provozu klimy se opět utrhla na vnitřním gumovém kroužku a vyosila se. Tak sme tam dali německou snr ale mám obavu pouštět klimu. Klima je naplněna asi loni a funguje normálně.
Frontera 2,2dti 88kw r.v.2004 dlouhá
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2764
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Příspěvek od vlado007 »

Nepredpokladam ze by kompresor mal nejaky vply na remenicu. Pokial na sponovaku a napinaku remena neni videt nejake extra vybracie tak bud v klude. Ono popravde aj febi je len spolocnost ktora kupuje veci a bali si ich do svojich krabic no.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Uživatelský avatar
Goauld_cz
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 670
Registrován: 09 lis 2012 11:17
Bydliště: Prostějov

Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání

Příspěvek od Goauld_cz »

Naopak kompresor podle mě může mít vliv na životnost té gumy na řemenici. Spuštění kompresoru vytvoří zatížení a zvýší tah drážkovyho řemene, což zvýší sílu, kterou musí guma řemenice překonávat. Febi bude dobrá asi v tom, že má měkkou gumu která dobře pohltí vibrace, negativum ovšem bude kratší výdrž ve srovnání s tou originální.
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
Odpovědět

Zpět na „2.2 dTi“