Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
víš aspoň výrobce ??? bylo by dobré zveřejnit
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Standa27Cepec
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 246
- Registrován: 21 dub 2009 18:40
- Bydliště: Letovice
Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
To je vše, co je tam napsané. Cena byla 2350,-
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
- Standa27Cepec
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 246
- Registrován: 21 dub 2009 18:40
- Bydliště: Letovice
Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
Tak jen dodávám, že řemenice je vyměněná, značka výrobce je FEBI cena cca 2450,- ¨
A konečně je pro problému.
A konečně je pro problému.
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 01 led 2016 22:39
- Bydliště: Jablonec n. N.
Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
Ahoj Stando.
Měnil jsem taky utrženou řemenici, koupil jsem a až potom jsem našel tvoje fotky pseudo odpružené řemenice ze Španělska.
Je to bohužel ona. V balení byla i řemenička na alternátor. Je to od firmy I.J.S. Group
Dá se nějak poznat, zda je taky v celku a nebo už ten podfuk nedělaj? Proto zjištění se mi jí nechce hned řezat.
Jak (kde) se ti to vrtělo, než si jí vyměnil ?
Díky Alan.
Měnil jsem taky utrženou řemenici, koupil jsem a až potom jsem našel tvoje fotky pseudo odpružené řemenice ze Španělska.
Je to bohužel ona. V balení byla i řemenička na alternátor. Je to od firmy I.J.S. Group
Dá se nějak poznat, zda je taky v celku a nebo už ten podfuk nedělaj? Proto zjištění se mi jí nechce hned řezat.
Jak (kde) se ti to vrtělo, než si jí vyměnil ?
Díky Alan.
Naposledy upravil(a) ali7737jbc dne 10 zář 2017 19:21, celkem upraveno 1 x.
Frontera B Limited 2,2DTi, r.v.2000, dlouhá
- Standa27Cepec
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 246
- Registrován: 21 dub 2009 18:40
- Bydliště: Letovice
Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
Ahoj,poznaš to tak, že má trochu jinej tvar než origo, a po namontování ti bude vybrovat či třepat napínací kladka, (při volnobehu).Koupil jsem novou tuším od FEBI a tvar odpovídal origo a myslím že FEBI je značka kvality v rámci možností.
Pokut ji namontuješ a bude se ti třepat napínací kladka, tak to běž ihned reklamovat a kup si od FEBI.
Pokut ji namontuješ a bude se ti třepat napínací kladka, tak to běž ihned reklamovat a kup si od FEBI.
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2764
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
Ale pre istotu si skontroluj aj ten napinak ked to uz budes rozoberat. Je bezne ze uz bude po smrti gumeny silentblok na tej napinacej casti co je uchyteny o motor na 13 klu. Potom to ma strasnu volu a poriadne nesponuje remen
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 01 led 2016 22:39
- Bydliště: Jablonec n. N.
Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
Standa píše:
Ahoj,poznaš to tak, že má trochu jinej tvar než origo, a po namontování ti bude vybrovat či třepat napínací kladka, (při volnobehu).Koupil jsem novou tuším od FEBI a tvar odpovídal origo a myslím že FEBI je značka kvality v rámci možností.
Pokut ji namontuješ a bude se ti třepat napínací kladka, tak to běž ihned reklamovat a kup si od FEBI.
Potvrzuju co píše Standa a děkuji za radu. Ten španělskej šmejd jsem vyreklamoval a koupil Febi. Po montaži se nic neklepe a motor zase nehučí. Sláva. Ta řemenice od Febi je opravdu z dvou kusů a na zkoušku se dá i rukama roztáhnout od sebe. Viz foto. Pro jisté utažení středového šroubu se mi osvědčilo zajištění setrváku po vyndání startéru. Je to sice děsná práce to odstrojit a vyndat to, ale pak se to dá opravdu natvrdo utáhnout. Zabržděné auto, kvalt a klíny ...., to nebylo ono.
Ahoj,poznaš to tak, že má trochu jinej tvar než origo, a po namontování ti bude vybrovat či třepat napínací kladka, (při volnobehu).Koupil jsem novou tuším od FEBI a tvar odpovídal origo a myslím že FEBI je značka kvality v rámci možností.
Pokut ji namontuješ a bude se ti třepat napínací kladka, tak to běž ihned reklamovat a kup si od FEBI.
Potvrzuju co píše Standa a děkuji za radu. Ten španělskej šmejd jsem vyreklamoval a koupil Febi. Po montaži se nic neklepe a motor zase nehučí. Sláva. Ta řemenice od Febi je opravdu z dvou kusů a na zkoušku se dá i rukama roztáhnout od sebe. Viz foto. Pro jisté utažení středového šroubu se mi osvědčilo zajištění setrváku po vyndání startéru. Je to sice děsná práce to odstrojit a vyndat to, ale pak se to dá opravdu natvrdo utáhnout. Zabržděné auto, kvalt a klíny ...., to nebylo ono.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera B Limited 2,2DTi, r.v.2000, dlouhá
- Standa27Cepec
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 246
- Registrován: 21 dub 2009 18:40
- Bydliště: Letovice
Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
Já jsem sundal kryt zespodu mezi motorem a automatickou převodovkou (2 ks m6) a vyrobil přípravek na zajištění strváku.
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 01 led 2016 22:39
- Bydliště: Jablonec n. N.
Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
To jsem taky zkoušel jako první a jednoduší variantu, ale nic mi tam nevydrželo. Bohužel.Standa27Cepec píše: ↑03 lis 2017 21:41 Já jsem sundal kryt zespodu mezi motorem a automatickou převodovkou (2 ks m6) a vyrobil přípravek na zajištění strváku.
Frontera B Limited 2,2DTi, r.v.2000, dlouhá
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 13 bře 2016 20:42
Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
Může mít na urtržení řemenice vliv kompresor klimatizace? Před zhruba dvěma roky jsem ji měnil, dal jsem tam febi což je asi zlatý střed cena kvalita a letos po spuštění klimatizace nevim přesně po jaké době provozu klimy se opět utrhla na vnitřním gumovém kroužku a vyosila se. Tak sme tam dali německou snr ale mám obavu pouštět klimu. Klima je naplněna asi loni a funguje normálně.
Frontera 2,2dti 88kw r.v.2004 dlouhá
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2764
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
Nepredpokladam ze by kompresor mal nejaky vply na remenicu. Pokial na sponovaku a napinaku remena neni videt nejake extra vybracie tak bud v klude. Ono popravde aj febi je len spolocnost ktora kupuje veci a bali si ich do svojich krabic no.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Goauld_cz
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 670
- Registrován: 09 lis 2012 11:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
Naopak kompresor podle mě může mít vliv na životnost té gumy na řemenici. Spuštění kompresoru vytvoří zatížení a zvýší tah drážkovyho řemene, což zvýší sílu, kterou musí guma řemenice překonávat. Febi bude dobrá asi v tom, že má měkkou gumu která dobře pohltí vibrace, negativum ovšem bude kratší výdrž ve srovnání s tou originální.
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI