palivoměr a problémy kolem něj

Vše co se týká elektroinstalace vozidla
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: palivoměr a problémy kolem něj

Příspěvek od vlado007 »

Daj dole tu nadrz a pozri plavak. Takisto sa da odmerat odpor potenciometra na tom plavaku, ale to ho musis mat vonku a hybat s nim.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
L.S 2,2 Sloupnice
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 55
Registrován: 25 led 2014 17:59
Bydliště: Sloupnice okres Svitavy

Re: palivoměr a problémy kolem něj

Příspěvek od L.S 2,2 Sloupnice »

Jasny odpor by se mnel menit podle toho jak stim budu hybat vyzkousim ale stejnak pokat mam odpojen konektor a nebo ho propojim jen dratkem nemnelo by to bejt ruzne? Jen odpojen je jak s odporem a kdyz pripojim drat tak je jak bez odporu ne? Ze to ukazuje porad stejne tak ci tak jinac vyzkouset bych spis potreboval budiky vedet jaky to k nim vedou kable (zezadu na budikach)
Frontera B 2.2 DTI 85kw 5dv. Rv.2000
L.S 2,2 Sloupnice
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 55
Registrován: 25 led 2014 17:59
Bydliště: Sloupnice okres Svitavy

Re: palivoměr a problémy kolem něj

Příspěvek od L.S 2,2 Sloupnice »

tak jsem vselijak zkoumal a chvili i po blbych dratech ale vratil jsem se na začátek a od znova pekne podle barvicek a promerovat jestli to je opravdu on a problém mam ze mi k tomu proste nejde + prosel jsem pojistky a nikde sem nic neobevil :( hledam odkat to je tazeno
Frontera B 2.2 DTI 85kw 5dv. Rv.2000
čačomen1
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 28 kvě 2015 17:24
Bydliště: olomouc

Re: palivoměr a problémy kolem něj

Příspěvek od čačomen1 »

Ahoj,prosím o radu. Vytáhl sem plovák z nádrže a už nevím jak tam bylo to těsnění co je pod tou velkou převlečnou matkou. Jestli to těsnění se má narvat směrem do nádrže nebo těsnění patří směrem ven k závitu převlečné matky. Nějak nechytnu závit tak ani tak. A duvod byl ten bo mě froňa v lese zdechla a točila a nic. prolezl sem pojistky,relé,káble a nic. Tak dom na laně :x . Při startování nešel benál do motoru,při povolení šroubu na přívodu k motoru. Tak čerpadlo ven,a na baterku ale čerpadlo jelo jak F1. Pak sem narazil na svorkovničklu pod sedačkou u spolujezce co vede kabeláž od nárže podél rámu a pod sedačkou spol.do kabiny. a v pruchodce se ze svorkovničky vytáhl jeden drát,asi o haluze pod autem, a rozpojil se. Tak svorkovnička do prdele,a napájel dráty bez svorkovničky. Potomhle šla už šťáva do svorkovnice na plovák nářže. Ale pozor- šťáva do čerpadla v nárdži jde jen při starování,a ne jen při zapnutých kontrolkách,jak sem si myslel!!!!Třeba bude mít taky takovej problém. Frontera 2,4i. rv.92. Díky
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: palivoměr a problémy kolem něj

Příspěvek od Janeš Petr »

těsnění leží tím zahnutým lemem na čele hrdla nádrže, jinak tam snad ani dát nejde :grin:
čačomen1
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 28 kvě 2015 17:24
Bydliště: olomouc

Re: palivoměr a problémy kolem něj

Příspěvek od čačomen1 »

Ještě mrknu na to těsnění. Ikdyž sem povolil prutokáč přívodu benálu do lišty tak stejně čerpadlo neběželo.
Uživatelský avatar
Goauld_cz
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 670
Registrován: 09 lis 2012 11:17
Bydliště: Prostějov

Re: palivoměr a problémy kolem něj

Příspěvek od Goauld_cz »

Já myslím, že čerpadlo natlačí akorát po zapnutí klíčku a pak i když klesne tlak tak nesepne, až při startování běží. Pokud vím, tak je to tak u většiny aut, možná dnešní modernější auta něco takovyho mají, ale asi sem se s tím ještě nesetkal. Pro funkci dotlačování tlaku musí být na liště, nebo někde v palivovym systému snímač tlaku, což mají například moderní common raily, ale naše stary benzíňáky žádnej snímač nemají, nebo aspoň moje V6 ne.
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
čačomen1
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 28 kvě 2015 17:24
Bydliště: olomouc

Re: palivoměr a problémy kolem něj

Příspěvek od čačomen1 »

Už mě to kdosi říkal že tlačí čerpadlo jen při startování,kdesi na jinym foru sem se to dočetl,a pak dotláčí za jízdy. No ale prostě při zapnutym klíčku sem na svorce na čerpadle neneměřil nic. Pak mě napadlo zastartovat a kamoš měřil na svorce a až pak štáva šla.Akorát teď zhánim tu silnou hadicu na nádrž od tankovacího hrdla k nádrži,a nikde nemužu zehnat. V olmiku nikde není ani v metráži,tak koupim z netu.Dnes sem dodělal druhy houpačky 17cm:wink:
Uživatelský avatar
radole
Začínající diskutér
Příspěvky: 472
Registrován: 16 pro 2008 14:04
Bydliště: Vyšný Slavkov okr. Levoča

Re: palivoměr a problémy kolem něj

Příspěvek od radole »

cerpadlo tlaci az pri startovani a prestane az ked sa vypne motor, tlak udrziava pretlakovy ventil ktory prepusta naspat do nadrze
Frontera A 3,1 TD troška podvihnutá, 37" kolieska,2x uzávierka, 2x navijak
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava

náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
čačomen1
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 28 kvě 2015 17:24
Bydliště: olomouc

Re: palivoměr a problémy kolem něj

Příspěvek od čačomen1 »

Tak tak
L.S 2,2 Sloupnice
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 55
Registrován: 25 led 2014 17:59
Bydliště: Sloupnice okres Svitavy

Re: palivoměr a problémy kolem něj

Příspěvek od L.S 2,2 Sloupnice »

cau tak po dlouho dobe jsem se k tomu zasej dostal sundal jsem nadrz a plavak v pohode a draty venku pod autem take tudis problem nekde uvnitr na 100 procent otazka kde zajimalo by mne kde mnel chybu KEXX ten to vyresil nekde v palubovce ale pomohlo by mi kde presne jestli primo budiky nebo nekde pod palubovkou ci jestli nekdo nevi aspon kudy jsou draty tazeny a kam presne skrze podlahu jdou pod sedakou ridice a kam pak prostredkem nebo vlevo ci v pravo a jestli primo budiky nebo treba ridici jednotka ci tak neco ?
Frontera B 2.2 DTI 85kw 5dv. Rv.2000
Uživatelský avatar
Toro_505
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 06 bře 2015 19:45
Bydliště: Ústecký kraj (Teplicko)
Kontaktovat uživatele:

Re: palivoměr a problémy kolem něj

Příspěvek od Toro_505 »

tohle mě taky zajímá. Ukazuje mi jak se mu chce a když mam plnou, tak ručička je na 3/4.
Tudíž se už delší dobu chystam schodit nádrž a juknout na plovák. Ale co když to nepomůže...
Omlouvám se za gr. chyby
Netrpím šílenstvím...
Užívám si ho!
i když mě postupně pohlcuje...

„Je lepší prožít 30 let plných vzrušení, než zažít 60 let nudy.“ V-engines
DRS RA65 (Celica Supra MKII developmental racing series)
Frontera B 2.2DTI 85kW
L.S 2,2 Sloupnice
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 55
Registrován: 25 led 2014 17:59
Bydliště: Sloupnice okres Svitavy

Re: palivoměr a problémy kolem něj

Příspěvek od L.S 2,2 Sloupnice »

tim ze ukazoval jak se mu chtelo tim mi to taky zacinalo :D
Frontera B 2.2 DTI 85kw 5dv. Rv.2000
radek583
Příspěvky: 16
Registrován: 11 lis 2014 21:13

Re: palivoměr a problémy kolem něj

Příspěvek od radek583 »

Dnes jsem vytáhl plovák protože neukazovala nádrž.Po vyndání jsem tam našel 2 volné konektory 2 dráty jdou do toho bazmeku co měří a 2 jsou volné.Chybí tam něco nevíte?
isuzu amigo 2,3- frontera
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: palivoměr a problémy kolem něj

Příspěvek od vlado007 »

Na diesly sú len dva kable.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Odpovědět

Zpět na „ELEKTRIKA“