Otáčkomě a tachometr
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: Otáčkomě a tachometr
Samo, ze ideal je prepajet to cely, ale melo by stacit propajet tu polovinu, kde je nulovac kilometru a do budoucna durazne doporucuji nenulovat, jak na mechanickych, tim myslim netlacit
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
- myslivec
- Super diskutér
- Příspěvky: 1210
- Registrován: 01 dub 2008 14:01
- Skype: myslivec77
- Bydliště: Brno - Židenice
Re: Otáčkomě a tachometr
Amen RomeVokoun píše:Samo, ze ideal je prepajet to cely, ale melo by stacit propajet tu polovinu, kde je nulovac kilometru a do budoucna durazne doporucuji nenulovat, jak na mechanickych, tim myslim netlacit
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 29 čer 2014 10:59
- Skype: Kondor a Nimrod
Re: Otáčkomě a tachometr
Tak jsem provadel nejake zoufale testy, ale na muj tachometr asi plati jen kdyz se prohreje palubovka. V prave poledne, kdyz je v aute tak 60°C, tachometr ukazuje. Vecer uz zase ne. Rozbehne se po cca 30min. jizdy, kdyz zapnu topeni. Ale v techto vedrech je lepsi jezdit bez tachometru :-). Zjistil jsem ovsem, ze pocitadlo normalne pricita, takze cidlo rychlomeru by melo byt v poradku a problem je asi primo v servomotorku.
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: Otáčkomě a tachometr
Kdepak chlapče, máš tu stejnou závadu jako všichni ostatní-studeňák.Pokud se palubovka ohřeje tak se studený spoj trochu dotkne a už to funguje.
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: Otáčkomě a tachometr
Že by měl kolega něco extra? Nemá :-) Prostě to chce trochu oprášit fyziku
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 29 čer 2014 10:59
- Skype: Kondor a Nimrod
Re: Otáčkomě a tachometr
Njn, ale kde ten studenak mam hledat? Pravdepodobne je tam i domrseny mikrospinac nulovani dennich kilometru, takze stjejne pujde palubka znovu ven. Navic mi porad vrta hlavou, proc se mi nevrati rucicka palivomeru zpet do nuly.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 39
- Registrován: 06 bře 2009 13:11
Re: Otáčkomě a tachometr
Měl jsem podobné problemy za 300 kč mi to opravil počitačovy elektrikář a šlape to jak má EMIL
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: Otáčkomě a tachometr
Divoši, jak se ty budíky na Bčku vyndávají ven. Už mě v nich svítí jediná žárovka tak to musím rozdělat. Hledám tady a asi blbě. Nikde ten návod nemůžu najít. Ještě jak se mění žárovky ve vypínačích ? Jde to vyloupnout zepředu ?Dík.
- myslivec
- Super diskutér
- Příspěvky: 1210
- Registrován: 01 dub 2008 14:01
- Skype: myslivec77
- Bydliště: Brno - Židenice
Re: Otáčkomě a tachometr
Zastav seŽanek píše:Divoši, jak se ty budíky na Bčku vyndávají ven. Už mě v nich svítí jediná žárovka tak to musím rozdělat. Hledám tady a asi blbě. Nikde ten návod nemůžu najít. Ještě jak se mění žárovky ve vypínačích ? Jde to vyloupnout zepředu ?Dík.
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: Otáčkomě a tachometr
Ok. Jen musím najít čas.
- myslivec
- Super diskutér
- Příspěvky: 1210
- Registrován: 01 dub 2008 14:01
- Skype: myslivec77
- Bydliště: Brno - Židenice
Re: Otáčkomě a tachometr
Není problémŽanek píše:Ok. Jen musím najít čas.
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 100
- Registrován: 07 led 2013 11:15
- Bydliště: Uherský Brod
Re: Otáčkomě a tachometr
Já už mám vyřešeno. Po svařování výfuku přímo na autě (baterka byla odpojená) začaly budíky fungovat normálně, jdou nulovat km, to předtím taky nešlo...Nevím teda jestli je to odpojením baterky na hodinu, nebo tím svařováním
2.2 DTi, 88 kW
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 460
- Registrován: 15 říj 2012 19:32
- Skype: rejno11
- Bydliště: Spišské Vlachy
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: Otáčkomě a tachometr
Zastav se na kafe, rozeberu ti to do 10 minutŽanek píše:Ok. Jen musím najít čas.
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
- Goauld_cz
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 670
- Registrován: 09 lis 2012 11:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Otáčkomě a tachometr
Je potřeba odmontovat spodní plast pod palubkou, drží ho jeden šroubek vpravo dole u středové konzole a pak se akorát vytáhne směrem k sobě. Potom se dostaneš ke spodním šroubům vrchního dílu přístrojovky, ktery vyšroubuješ a ještě dva nahoře zespoda před plexisklem. Díl se sundává i se středníma výdechama topení, kde to drží jenom nacvaknuty, takže zase vysunout k sobě. Po sundání uvidíš 4 šrouby přístrojů, ty odmontuj a přístroje sou volně na kabelech. Buď můžeš kabely odpojit, nebo pokud sou dostatečně dlouhy, tak přístroje jenom vykloň, aby ses dostal k žárovkám. Doporučuju vyměnit všechny žárovky podsvícení i když budou funkční, protože zanedlouho bys rozebíral znova. Žárovky sou bezpaticovy skleněnky T10 W5W.Žanek píše:Divoši, jak se ty budíky na Bčku vyndávají ven. Už mě v nich svítí jediná žárovka tak to musím rozdělat. Hledám tady a asi blbě. Nikde ten návod nemůžu najít. Ještě jak se mění žárovky ve vypínačích ? Jde to vyloupnout zepředu ?Dík.
Co se týče spínačů, tak ty sice jdou vyloupnout zvenku, ale občas se zasekne a než udělat otlačeninu v palubce, je lepší se k nim dostat tak jak sem popsal výše, zvlášť když už to děláš kvůli přístrojovce.
Ve velkých spínačích sou žárovky T3. Co je za žárovky v ovladači světel a spínačích mlhovek nevím, Rodeo ta má 3 velky spínače a světla sou na páčce blinkrů.
Poznámka pro majitelé Rodea, hodiny drží zezadu dvouma šroubama, nesnažte se je vyloupnout z venku !
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI