Jízda na dálnici
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 100
- Registrován: 07 led 2013 11:15
- Bydliště: Uherský Brod
Jízda na dálnici
Zdravím všechny,
jsem tu nový, proto se předem omlouvám za případnou stupiditu mého dotazu popř. založení nového tématu, ale nikde jsem nenašel, co bych potřeboval...
Mám fronteru 2.2 dti 88 kW a chtěl bych se zeptat, jestli motoru nevadí klasická dálniční rychlost 130 km/hod, když motor točí cca 3100 otáček a tento motor má max. výkon při 3800 otáčkách...bohužel musím po dálnici celkem často a nerad bych snižoval jeho životnost, ikdyž radši jezdím tachometrových 120....
Předem díky za odpověď a trpělivost
jsem tu nový, proto se předem omlouvám za případnou stupiditu mého dotazu popř. založení nového tématu, ale nikde jsem nenašel, co bych potřeboval...
Mám fronteru 2.2 dti 88 kW a chtěl bych se zeptat, jestli motoru nevadí klasická dálniční rychlost 130 km/hod, když motor točí cca 3100 otáček a tento motor má max. výkon při 3800 otáčkách...bohužel musím po dálnici celkem často a nerad bych snižoval jeho životnost, ikdyž radši jezdím tachometrových 120....
Předem díky za odpověď a trpělivost
2.2 DTi, 88 kW
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Jízda na dálnici
zdravím tě. jízdu po našich dálnic většinou motor přežije bez úhony, horší je to s podvozkem. ten je sice stavěnej na horší používání v terénu, dálnice D1 a nestálé vibrace je ale jeho smrt , počínaje silentblokama ramen, přes tlumiče až po čepy řízení
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 100
- Registrován: 07 led 2013 11:15
- Bydliště: Uherský Brod
Re: Jízda na dálnici
Díky moc za rychlou odpověď.
Naštěstí jezdím po pěkném, novém úseku mezi Brnem a Zlínem, tam to by to zas tak trpět nemělo...teda doufám Měl jsem spíš strach o motor, je na něm nalétané už skoro 200 tis. tak jsem měl strach, abych ho nezničil... sice to není žádný dálniční sprinter, ale na dálnici pohodlné a nerad bych měnil
Naštěstí jezdím po pěkném, novém úseku mezi Brnem a Zlínem, tam to by to zas tak trpět nemělo...teda doufám Měl jsem spíš strach o motor, je na něm nalétané už skoro 200 tis. tak jsem měl strach, abych ho nezničil... sice to není žádný dálniční sprinter, ale na dálnici pohodlné a nerad bych měnil
2.2 DTi, 88 kW
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Jízda na dálnici
ok. vítám tě tu a hned na začátku si vyplň do podpisu byliště a typ auta
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: Jízda na dálnici
Zdravim ta. ked to nepretocis a neprehrejes na dialnici (hlavne v lete) a pravidelnej udrzbe sa nemusis obavat nicoho. 2,2-jka je poctivy a vdacny motorik pokail sa on clovek stara.
Naposledy upravil(a) palo frontera dne 02 bře 2013 22:05, celkem upraveno 1 x.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Jízda na dálnici
jak jsi přišel na to, že má motor 2,3 ?
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 100
- Registrován: 07 led 2013 11:15
- Bydliště: Uherský Brod
Re: Jízda na dálnici
Jezdit víc jak 130 už mě naštěstí přešlo zatím běžná údržba + nové přepadové hadice a vyčistěné sání. Teda jenom po EGR ventil...ten se mě měnit nechce, zatím to jede dobře, tak nebudu drbat do něčeho, co funguje Aditivum přidávám VIF super diesel aditiv, tak kdybych mohl ještě něco vylepšit, budu rád za náměty
2.2 DTi, 88 kW
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: Jízda na dálnici
Hopaaaa, to bol preklep. pardon
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Jízda na dálnici
teda pochvala pro nováčka - podpis naprosto vzorovej
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: Jízda na dálnici
Tak to ano. Este keby dal daku fotecku svojho povozu tak je complette
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 100
- Registrován: 07 led 2013 11:15
- Bydliště: Uherský Brod
Re: Jízda na dálnici
Jo fotečku dodám co nejdřív, už na to mám konečně aj aparát, nechtěl jsem to fotit na tu kalkulačku, kterou jsem předtím používal jako mobil
2.2 DTi, 88 kW
- kuriatko
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 650
- Registrován: 01 bře 2011 19:54
- Bydliště: Prievidza SK
Re: Jízda na dálnici
Ahoj.Táto motorizácia má už premenlivé naklápanie lopatiek na turbe,takže jej sem tam kludne nalož.Spraví jej to len dobre
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jízda na dálnici
já zkoušel s držet 2,3 130km/h celou dálnici z Prahy do Nové Vsi a málem mi vystřelil motor a klepal jak voživot na sjezdu z dálnice ale pak se dal dohromady
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Jízda na dálnici
Můj rekord 147km/hod bych už taky neopakoval - sice se nic nestalo ale ty otáčky byly na dehet moc a bylo to jak letět na dělový kouli.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: Jízda na dálnici
Ja som tiez moju 2,5ku dostal najviac na 140km/h ale tiez uz nic pre moje usi a este by asi isla aj kus viac ale racej som to neriskoval
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech