vadné hydroštely, klepání motoru 2.5 - aneb vlákno o ničem

Zde diskutujme o čemkoliv, co se nedá zařadit do jiné výše nebo níže uvedené sekce.
Odpovědět
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds

Příspěvek od palo frontera »

Vediet aky mas skutocny tlak mazania motora je zakladna a prva vec co sa robi pred opravou aj po oprave. Na ten palubny manometer nespoliehaj a napoj externy klasicky mechanicky budik (kupit sa da v mototechne).
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
Maximusmax
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 27 srp 2009 23:44

Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds

Příspěvek od Maximusmax »

A
Naposledy upravil(a) Maximusmax dne 17 led 2014 19:04, celkem upraveno 1 x.
Frontera A Long 2.5TDS 97R.V
Maximusmax
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 27 srp 2009 23:44

Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds

Příspěvek od Maximusmax »

Ted jsem mnenil olej a je bez supinek uplne krasny olej.Predtim to byl srot
Frontera A Long 2.5TDS 97R.V
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds

Příspěvek od palo frontera »

Mas olej aj v hlave? Mam tym na mysli ci ti maze ventily vo voditkach. Skusal si to startnut so zhodenym vekom ventilov?
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds

Příspěvek od Janeš Petr »

Maximusmax píše:Sala odchazi jen na tom jednom valciPodle mne se nekdy neotevre poradne ventil a proto to boucha do sani.A proto ze tam je tlak moc velky tak odchazi sala
komu není rady, tomu neni pomoci. Přečti si někde, jak spalovací motor vůbec funguje a pak nebudeš plácat takové kraviny, jako jsi tu napsal o tom tlaku. nejvyšší tlak v motoru je tlak expanzní nikoliv kompresní. a expanzní je nejvyšší při super stavu motoru a při stechiometrické směsi. pokud ti někde něco neotevře, nebo naopak otevře někdy kdy nemá, poměr paliva ke vzduchu není optimální, tudíž i expanzní tlak bude jen menší.... ale tobě nemá cenu radit ani na štědrej den, protože o manometr sis ježíškovi stejně nenapsal, takže je to naprosto o ničem
Maximusmax
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 27 srp 2009 23:44

Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds

Příspěvek od Maximusmax »

teoreticky sani stlaceni exploze vyfuk-kdyz se palivo vzniti tak pist jede dolu s nejakym xx tlakem pak jde pist nahoru a kdyz neotevre vcas vyfukovi ventil tak se to zase stlacuje a tlak tlaci na pist a ojnicni lozisko je ve vetsim naporu jestly se nemilym.teoreticky.tenhle skurvenej motor vymyslel debil.vsechno je zbytecne slozite dily na to poradne nejdou sehnat.kdyz zajdu za tema blbcema do oplu tak nic nemaj.

Jo kdyz to natocim bez vika tak to nestiham chcipat vsude je olej.
Frontera A Long 2.5TDS 97R.V
Maximusmax
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 27 srp 2009 23:44

Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds

Příspěvek od Maximusmax »

Jinak merak na tlak oleje mam.Budu to merit po svatcich.Ted na to muzu .......
Frontera A Long 2.5TDS 97R.V
Maximusmax
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 27 srp 2009 23:44

Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds

Příspěvek od Maximusmax »

A
Naposledy upravil(a) Maximusmax dne 17 led 2014 19:11, celkem upraveno 1 x.
Frontera A Long 2.5TDS 97R.V
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds

Příspěvek od palo frontera »

To ti akoze odchadza furt na tom jednom valci Ojnicna sala?
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
Maximusmax
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 27 srp 2009 23:44

Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds

Příspěvek od Maximusmax »

A
Naposledy upravil(a) Maximusmax dne 17 led 2014 19:11, celkem upraveno 1 x.
Frontera A Long 2.5TDS 97R.V
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds

Příspěvek od palo frontera »

Ked ti prvy krat odysla ta ojnicna sala tak ako si to opravyl??? Dal si kluku na prebrus a komplet vsetky nove saly ci uz ojnicne tak aj hlavne Klukove??? Ojnice boli na uhlovani???. Mas to cele niejak divne. Pokial je mazanie v poriadku tak hydrostel len tak neodyde, a nie to uz novy hydrostel. Pises ze raz to mlati a potom zasa nie. Keby klepala Ojnica tak klepe furt pokim sa nevyklepe s motora von.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
Maximusmax
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 27 srp 2009 23:44

Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds

Příspěvek od Maximusmax »

Prave ze kdyz jsem koukal na ty saly tak vsechny byly jako nove jen ta jedna tam skoro nebyla.
Frontera A Long 2.5TDS 97R.V
Maximusmax
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 27 srp 2009 23:44

Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds

Příspěvek od Maximusmax »

Jinak klika i ojnice byla bez jakych koliv znamek pridreni nebo zadreni.Uplne v poradku.Samozrejme jen vymena te saly.Zas tak to auto nemiluju abych dal takovou raketu za lagry.Nevim kde je schanite vi ale zapadni cechy mi nikdo krom origo nedokazal saly sehnat.A to mi neumely ani rict rozmery.Naferovku mi rekly objednat origo zmerit a podle toho bud objednat dalsi nebo mam stesti a budou pasovat.
Frontera A Long 2.5TDS 97R.V
Maximusmax
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 27 srp 2009 23:44

Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds

Příspěvek od Maximusmax »

Jo jeste kdyz to klepe pak diagnostika hlasi vadu na snimaci zdvihu jehly.Vstrik.Dal jsem novi a samo to same.
Frontera A Long 2.5TDS 97R.V
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds

Příspěvek od palo frontera »

Podla mna bude kluka uz tiez v haji. Daj to dakomu opravit co rozumie motorom a ma na to patricne vybavenie. Na kluke presne rozmery šuplerom nezamerias a robit to od oka a pasovat tam saly len tak je blbost. To s hydrostelom asi nesuvisi.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o čemkoliv“