vadné hydroštely, klepání motoru 2.5 - aneb vlákno o ničem
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 27 srp 2009 23:44
Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds
Ale kdyby byla klika v haji tak to mlati furt.Mam najeto 800km na novi olej a klepalo mi to dvakrat.natocim jedu nic 30 kilaku chcipnu.Kdyz to natocim po delsi dobe tak dobry ale vsiml jsem si ze to mlati momentalne pouze teple a kdyz to chcipnu a natocim po chvily znova.A ne porad.
Frontera A Long 2.5TDS 97R.V
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 27 srp 2009 23:44
Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds
A prvni klepani bylo az kdyz odesel prvni hydrostel tak potom.Az budu mit naladu tak to rozeberu jeste jednou.Jo kudy se vlastne tlaci olej do hlav.Prez tu trubicku prisroubovanou na nich?Jsem to moc nestudoval.
Frontera A Long 2.5TDS 97R.V
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds
dokud nezměříš tlak oleje a to ve všech režimech a teplotách motoru, plejtváš tu jen místem. nikdo ti neřekne od klávesnice to, co ty nejsi schopnej zjistit pomalu za rok ,, bádání ,, . Vyprdni se na další bezhlavé rozebírání a dej to do servisu. tohle fakt nemá smysl tady dál řešit. když se tě kolega ptal, jestli jsi ojnici z vylágrované kliky nechal vůbec vyúhlovat, radši neodpovíš. Ovalitu kliky jsi ani neměřil a v klidu jsi to nalupal zpátky. Šály nakupuješ jak rohlíky, bez rozměru, jen tak od oka. Že se hydroštel rozpadne když běží bez oleje ti tu už naznačovalo taky několik lidí, že to odskáčou ventilové tyčky je tu už napsané několikrát, že auto bez tlaku oleje fungovat nemůže slyšet nechceš.... prostě ty jsi ztracenej případ - závady na autě jen množíš, místo abys je odstraňoval
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 27 srp 2009 23:44
Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds
A
Naposledy upravil(a) Maximusmax dne 17 led 2014 14:06, celkem upraveno 1 x.
Frontera A Long 2.5TDS 97R.V
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 27 srp 2009 23:44
Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds
Kdyby byla klika nabo ojnice v haji tak to vidru behem chvile a mlati to furt.jestly se nepletu.tak to uz neres jo
Frontera A Long 2.5TDS 97R.V
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds
kamaráde, tvuj předešlej příspěvek beru jako tvuj poslední příspěvek.Buď té lásky a jdi se poradit radši na jiné forum, když nejsi schopný z těch rad, co jsi tu dostal, žádnou využít. Tohle dál považuju jako jako zbytečné zasírání tohodle fora
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds
Pochybujem silno ze by si uz mal prebrus kluky, takze pravdepodobne mas este rozmer kluky zakladny. Ziadny vybrus. A kontrolu ovality kluky a uhlovanie ojnic ti vedia urobit aj tam kde robia tie ( tebou spominane traktory) lebo ked som bol v takej jednej vybavenej dielni tak robili ojnice prelis puzdra piestneho čapu a za tym uhlovanie a brusenie klukovych hriadelou od Pioniera az po Buldozer. Ziadna autorizovana dielna nerobi a neni zamerana pri takychto opravach len na ten jeden typ motoru. To by nezarobili ani na slanu vodu. Cau.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 27 srp 2009 23:44
Re: vadné hydroštely a klepání motoru 2.5 tds
Posledni vec ten sami zvuk jsem slysel na Peugeot boxer 2.0HDI.Vymena hydra a vahadylka je to fuc.Delalo to taky jen obcas.Ale tam to bylo videt ze je vule jako krava.Takze mne to vraci k myslence.Koniky tycky hydra.Tycky budou v sobotu.124 kc bez DPH kus Mercedes karlovy vary.(Dela jeepy chryslery)Tam jsem sehnal i olejove cerpadlo za 5500 cca s dani opel chtel 12000.Tak kdyby nekdo neco z okoli tak tam.Jinak zatim jsem se k tomu zmereni tlaku nedostal az budu delat pristi tyden ty tycky tak zkusim uklohnit trochu casu.
Frontera A Long 2.5TDS 97R.V
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
vadné hydroštely, klepání motoru 2.5 - aneb vlákno o ničem
Jsem už přece jenom starší člověk a nehodlám se rozčilovat jako jsem se rozčiloval před deseti lety v začátcích tohodle fóra. Nechal bych to tu bez mazání příspěvků, kdo chce si z toho vezme ponaučení. Jenom poznamenám, že:
- změření tlaku oleje i takový lemře jako jsem já trvá tak 2x půl hodiny (jednou zatepla, jednou zastudena) i s hledáním klíče na sundání čidla a je to výrazně levnější a rychlejší než kompletní repas motoru... potažmo několianásobná repas motoru
- já jsem dost kretén a spoustu věcí si bastlím dost pofidérním způsobem sám ale přebrus kliky, změření (i když jsem měl k dispozici mikrometr) a sehnání novejch šál jsem přenechal někomu, kdo to už dělal a vzhledem k tomu, že oni materiál sehnali za VO ceny, tak to zase nebyla taková darda a bylo to rychlejš než kdybych to dával brousit nějakýmu vocasovi, co si na to troufá ale má na to jenom stopatnáctku flexu z OBI
- změření tlaku oleje i takový lemře jako jsem já trvá tak 2x půl hodiny (jednou zatepla, jednou zastudena) i s hledáním klíče na sundání čidla a je to výrazně levnější a rychlejší než kompletní repas motoru... potažmo několianásobná repas motoru
- já jsem dost kretén a spoustu věcí si bastlím dost pofidérním způsobem sám ale přebrus kliky, změření (i když jsem měl k dispozici mikrometr) a sehnání novejch šál jsem přenechal někomu, kdo to už dělal a vzhledem k tomu, že oni materiál sehnali za VO ceny, tak to zase nebyla taková darda a bylo to rychlejš než kdybych to dával brousit nějakýmu vocasovi, co si na to troufá ale má na to jenom stopatnáctku flexu z OBI
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 27 srp 2009 23:44
Re: vadné hydroštely, klepání motoru 2.5 - aneb vlákno o nič
Mam i velkou flexu.
Frontera A Long 2.5TDS 97R.V
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 27 srp 2009 23:44
Re: vadné hydroštely, klepání motoru 2.5 - aneb vlákno o nič
Vim ze to zmereni netrva dlouho.
Frontera A Long 2.5TDS 97R.V
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: vadné hydroštely, klepání motoru 2.5 - aneb vlákno o nič
změření dlouho opravdu netrvá, zato promazávání a upravy technických vláken, aby v nich zůstali jen věci přínosné pro ostatní a nebyly to dvacetistránková vlákna o hovně, ve kterých pro jejich obsáhlost nikdo nic nenajde a a dobré myšlenky zapadnou zabírá třem lidem skoro celý večer, takže ti děkujem za ochotu a spolupráci
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 27 srp 2009 23:44
Re: vadné hydroštely, klepání motoru 2.5 - aneb vlákno o nič
Zmereno za studena 3,5 bar volnobeh pri 2500 5 baru .Za tepla 1 bar volnobeh Pri 3000 otackach 5 baru.
Frontera A Long 2.5TDS 97R.V
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 27 srp 2009 23:44
Re: vadné hydroštely, klepání motoru 2.5 - aneb vlákno o nič
Od nedele neklepe a vypada ze je to ok.Tak tichej motor jsem v ni neslysel ani kdyz jsem ji koupil.Uvidime jak dlouho.
Frontera A Long 2.5TDS 97R.V
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: vadné hydroštely, klepání motoru 2.5 - aneb vlákno o nič
A cos měnil? Bojím se, že to nemaže na tý problémový šále a taky těžko říct, jestli tam jsou správný šály se správejma vůlema atd...
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra