Nové právní úpravy
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: Nové právní úpravy
Skoda ze to neviem oskenovat. Este to skusim cvaknut fotakom len ho musim skor nabit, lebo nefotil od leta
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové právní úpravy
Délka je alternativní dle namontované výbavy. V TP by měl být uveden základní rozměr a v poznámkách by měl být uveden alternativní rozměr. Jinak Petře držím palce ať to dojde ke zdárnému konci a hlavně ať ti vydrží nervy. Jo a omluva za to že jsem se tak rozvášnil ve svém předchozím příspěvku.
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
zápis ochranného rámu do TP
papír mám v ruce, tak když nebude nějaký problém na inšpektorátu, asi to je u konce
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: Nové právní úpravy
Petre. Podla mna to uz bude s tymto dokladom na DI banalita
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: Nové právní úpravy
U nas na DI by som uz s takym potvrdenim obstal. Skoda ze ti tam este nevysvetlili ktory kod co, na tom stitku na priecke za motorom znamena. Lebo mne to chlapik na STK aj sam povedal ze keby chce, tak si to podla VIN a tych kodov na tom stitku vie niekde dohladat co na aute s vyroby bolo a nebolo. Tak nech odstojis dobre, drzim palce
Naposledy upravil(a) palo frontera dne 08 led 2016 19:05, celkem upraveno 1 x.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
- Jožin z Bažin
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 396
- Registrován: 28 srp 2014 22:06
- Bydliště: Měřín, kousek od Velkého Meziříčí
Re: Nové právní úpravy
...jinak k technickejm a emisím se rozjela solidní debata i na off bazaru na fb :-)
https://www.facebook.com/groups/1392857 ... 6/?fref=nf
https://www.facebook.com/groups/1392857 ... 6/?fref=nf
Frontera 3.2 V6 - Hobby Car
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
zápis ochranného rámu do TP
pokračování
když jsem volal na evidenci vozidel, nic nebylo problém. To ale jen do okamžiku, kdy jsem přišel k okénku. Najednou paní nevěděla, co s tím. Řekl jsem jí, že jsem to řešil s nejmenovaným technikem, budem mu říkat pan Blažek. Paní za ním tedy odkráčela ale když se za deset minut vrátila, moudřejší nebyla. za další čtvrt hodinu přišel pan Blažek osobně a zase jsem slyšel to samé - co to po vás na té technické chtěji, přece tam auto nebudou ani měřit, ani vážit.... a tak dál. Řekl jsem mu, že o tom prostě diskutovat nehodlám, že kvuli tomu mám dovolenou a že to v tom techničáku prostě chci. Řekl mi, že musí jít na šéfa odboru. Přišel asi za půl hodiny..... prý v té Praze mi ve firmě SCC napsali špatné prohlášení. Stojí v něm, že firma opel ,, SOUHLASÍ SE SCHVÁLENÍM MONTÁŽE ,, nikoli že ,, SCHVALUJE ,,. Na to jsem mu řekl, že rám i nášlapy montovali přímo ve fabrice, takže tam podle mne není o čem diskutovat ( bylo to napsané i v tom potvrzení z SCC ) a naviják montovala odborná firma na slovensku, která má pobočku v čechách - doložil jsem to orazítkovaným vyplněným protokolem s VINkem mého auta. .....znovu se šel poradit. Když se vrátil, řekl, že slovenské doklady v čechách neplatí. nedokázal mi vysvětlit, na co jsme teda v unii. Když si prý seženu doklad ze skušebního ústavu v Praze, asi by to nebyl problém zapsat. To už jsem měl naběhlou žílu.... pak mi řekl, že mám zkusit STK, že by mi mohli odbornou montáž potvrdit oni, jako když si někdo jede zapsat závěs. Tak jsem bez platné STK vyrazil na STK. Tam to kupodivu bylo absolutně v pohodě. za 200,- my auto vyfotili a dali bumážku, že naviják, rám i nášlapy jsou na vozidlo přišroubované, nikoliv přivázané drátem, jak se obával technik magistrátu. S timhle papírem jsem jel zas na evidenci. Odstál jsem si znovu dvě hodiny frontu a přišel na řadu. V očích těch úředníkůbylo normálně zděšení, kdo z nich tam ten štempl a parafu bude muset dát..... a najednou vidím, jak je za okénkem živo, samé usměvy a říkám si, konečně na to přišli, jak to tam napsat. Prdlajs. Paní objevila, že to povolení z SCC je neplatné - někdo v Praze se upsal ve VINku - přehodil pořadí dvou písmen na začátku. To už jsem vypěnil a řekl jsem, ať mi daj mejlovou adresu, že volám do Prahy, ať okamžitě pošlou novej dokument, že když nějaké iniciativní hovado v Praze napíše do obecného schvalovacího protokolu pro typ vozidla i VIN, nebudu si brát další týden volna, protože jsem už měsíc bez auta..... asi to pomohlo. Paní řekla, že to vezme na sebe a po šesti hodinách průtahů vzala do ruky tužku. Za šest hodin a třicetpět minut čistého času jsem stál na chodníku s techničákem. Už jsem neměl sílu řešit, že do něj napsala, že naviják je součást ochranného rámu.................
když jsem volal na evidenci vozidel, nic nebylo problém. To ale jen do okamžiku, kdy jsem přišel k okénku. Najednou paní nevěděla, co s tím. Řekl jsem jí, že jsem to řešil s nejmenovaným technikem, budem mu říkat pan Blažek. Paní za ním tedy odkráčela ale když se za deset minut vrátila, moudřejší nebyla. za další čtvrt hodinu přišel pan Blažek osobně a zase jsem slyšel to samé - co to po vás na té technické chtěji, přece tam auto nebudou ani měřit, ani vážit.... a tak dál. Řekl jsem mu, že o tom prostě diskutovat nehodlám, že kvuli tomu mám dovolenou a že to v tom techničáku prostě chci. Řekl mi, že musí jít na šéfa odboru. Přišel asi za půl hodiny..... prý v té Praze mi ve firmě SCC napsali špatné prohlášení. Stojí v něm, že firma opel ,, SOUHLASÍ SE SCHVÁLENÍM MONTÁŽE ,, nikoli že ,, SCHVALUJE ,,. Na to jsem mu řekl, že rám i nášlapy montovali přímo ve fabrice, takže tam podle mne není o čem diskutovat ( bylo to napsané i v tom potvrzení z SCC ) a naviják montovala odborná firma na slovensku, která má pobočku v čechách - doložil jsem to orazítkovaným vyplněným protokolem s VINkem mého auta. .....znovu se šel poradit. Když se vrátil, řekl, že slovenské doklady v čechách neplatí. nedokázal mi vysvětlit, na co jsme teda v unii. Když si prý seženu doklad ze skušebního ústavu v Praze, asi by to nebyl problém zapsat. To už jsem měl naběhlou žílu.... pak mi řekl, že mám zkusit STK, že by mi mohli odbornou montáž potvrdit oni, jako když si někdo jede zapsat závěs. Tak jsem bez platné STK vyrazil na STK. Tam to kupodivu bylo absolutně v pohodě. za 200,- my auto vyfotili a dali bumážku, že naviják, rám i nášlapy jsou na vozidlo přišroubované, nikoliv přivázané drátem, jak se obával technik magistrátu. S timhle papírem jsem jel zas na evidenci. Odstál jsem si znovu dvě hodiny frontu a přišel na řadu. V očích těch úředníkůbylo normálně zděšení, kdo z nich tam ten štempl a parafu bude muset dát..... a najednou vidím, jak je za okénkem živo, samé usměvy a říkám si, konečně na to přišli, jak to tam napsat. Prdlajs. Paní objevila, že to povolení z SCC je neplatné - někdo v Praze se upsal ve VINku - přehodil pořadí dvou písmen na začátku. To už jsem vypěnil a řekl jsem, ať mi daj mejlovou adresu, že volám do Prahy, ať okamžitě pošlou novej dokument, že když nějaké iniciativní hovado v Praze napíše do obecného schvalovacího protokolu pro typ vozidla i VIN, nebudu si brát další týden volna, protože jsem už měsíc bez auta..... asi to pomohlo. Paní řekla, že to vezme na sebe a po šesti hodinách průtahů vzala do ruky tužku. Za šest hodin a třicetpět minut čistého času jsem stál na chodníku s techničákem. Už jsem neměl sílu řešit, že do něj napsala, že naviják je součást ochranného rámu.................
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
zapsání ochranného rámu a nášlapů do TP
takže postup pro ostatní, před odjezdem na řádnou pravidelnou technickou kontrolu, pokud je vozidlo vybaveno ochranným rámem, případně bočními nášlapy
1) na zastoupení ( u prodejce ) Opla si nechat potvrdit originalitu namontovaného rámu, teda pokud je to jeden z originál katalogových rámů opel. ( tyhle rámý nemají vlastní homologační čísla, protože byly homologovány s autem jako celek, maji jen objednávací číslo - najdou ho v EPC, jak radil nimrod ) ....ostatní rámy a nášlapy by měly mít homologační značku, takže se může jít rovnou na SCC. bylo to zdarma, trvalo 3 neděle
2) na základě tohoto potvrzení poslat žádost na SCC Praha cena 1400,- kč , trvalo to 14 dní ( http://www.scc-cz.com/ )
3) na STK si nechat na základě potvrzení z SCC vypracovat ,, technickou prohlídku na žádost majitele ,, ( tak nějak se to jmenovalo ). musí to provést technik s razítkem písmeno ,, T ,, v kroužku. cena 200,- kč , trvalo to 30 minut
4) vyrazit na evidenci vozidel zapsat změny do TP cena 100,- kč, trvalo to půl dne
5) vyrazit na řádnou STK - cena jak za mast na oči.....
padl tu názor, na STK všechno sundat a po STK to tam zas nandat. nic to neřeší. Každej policajt s noutbukem v autě při silniční kontrole zjistí, co na autě bylo při technické a co je tam dopletené. Vozidlo může být prohlášené za nezpůsobilé a to je kromě flastru ještě za 4 body.Dnes to řešil kolega Bufu - první lapenej v letošním roce
1) na zastoupení ( u prodejce ) Opla si nechat potvrdit originalitu namontovaného rámu, teda pokud je to jeden z originál katalogových rámů opel. ( tyhle rámý nemají vlastní homologační čísla, protože byly homologovány s autem jako celek, maji jen objednávací číslo - najdou ho v EPC, jak radil nimrod ) ....ostatní rámy a nášlapy by měly mít homologační značku, takže se může jít rovnou na SCC. bylo to zdarma, trvalo 3 neděle
2) na základě tohoto potvrzení poslat žádost na SCC Praha cena 1400,- kč , trvalo to 14 dní ( http://www.scc-cz.com/ )
3) na STK si nechat na základě potvrzení z SCC vypracovat ,, technickou prohlídku na žádost majitele ,, ( tak nějak se to jmenovalo ). musí to provést technik s razítkem písmeno ,, T ,, v kroužku. cena 200,- kč , trvalo to 30 minut
4) vyrazit na evidenci vozidel zapsat změny do TP cena 100,- kč, trvalo to půl dne
5) vyrazit na řádnou STK - cena jak za mast na oči.....
padl tu názor, na STK všechno sundat a po STK to tam zas nandat. nic to neřeší. Každej policajt s noutbukem v autě při silniční kontrole zjistí, co na autě bylo při technické a co je tam dopletené. Vozidlo může být prohlášené za nezpůsobilé a to je kromě flastru ještě za 4 body.Dnes to řešil kolega Bufu - první lapenej v letošním roce
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: Nové právní úpravy
Toto je uz naozaj vrchol buzeracie a birokracie. To chcu aby clovek chodil naozaj pešo Ked si tieto obštrukcie predstavim u nas, tak je to nevybavitelna vec.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
- Standa27Cepec
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 243
- Registrován: 21 dub 2009 18:40
- Bydliště: Letovice
Re: Nové právní úpravy
Ahoj, minulý týden kolega z práce byl na stk,má fronteru 2,2dti r.v. 2000 stejně jako já, má pěnovej rám i origo nášlapy a nemá v tp o tom ani zmíňku!!!
Světe div se, prošel normálně stk a nikdo nic po něm nechtěl!! Tak nevím, co si o tom mám myslet, buď si Petr Janeš z nás dělá prdel
anebo na stk a úřadech je neskutečnej bordel.
Světe div se, prošel normálně stk a nikdo nic po něm nechtěl!! Tak nevím, co si o tom mám myslet, buď si Petr Janeš z nás dělá prdel
anebo na stk a úřadech je neskutečnej bordel.
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
- Standa27Cepec
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 243
- Registrován: 21 dub 2009 18:40
- Bydliště: Letovice
Re: Nové právní úpravy
Jo a Palo dnes je bohužel doba, kdy výrobci nepodřebujou aby jsi si koupil auto a držel ho 15let a více. Oni potřebujou prodávat nová a nová auta a tak se snáží těch starejch nějakým způsobem zbavovat, tak vymejšlej p...viny jak nám to znepříjemnit.
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Nové právní úpravy
,, B ,, je správněStanda27Cepec píše:Ahoj, minulý týden kolega z práce byl na stk,má fronteru 2,2dti r.v. 2000 stejně jako já, má pěnovej rám i origo nášlapy a nemá v tp o tom ani zmíňku!!!
Světe div se, prošel normálně stk a nikdo nic po něm nechtěl!! Tak nevím, co si o tom mám myslet, buď si Petr Janeš z nás dělá prdel
anebo na stk a úřadech je neskutečnej bordel.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Goauld_cz
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 670
- Registrován: 09 lis 2012 11:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Nové právní úpravy
Na Áčku je přední rám trubkovej, ne plastovej jako na B. Pořád je to tak, že záleží na tom kdo technickou provádí a jestli ty auta zná a ví, že je to originální výbava. Kdo to neví, tak chce o tom papír, protože když by přišla kontrola a zjistila, že STK prošlo auto s něčím, co na něm nemá být, tak technik dostane pokutu 50 tisíc a STK až 250 tisíc, takže se logicky každej bojí.
Celkově to v našem státě funguje tak, že za všechno sou samy pokuty a placení, jenom aby víc buzerovali lidi. Tyhle zákony vymýšlí lidi, kteří sou byrokraticky svině s plnou kapsou a přemýšlí o tom jak lidem znepříjemnit život a jak vybrat víc daní.
Celkově to v našem státě funguje tak, že za všechno sou samy pokuty a placení, jenom aby víc buzerovali lidi. Tyhle zákony vymýšlí lidi, kteří sou byrokraticky svině s plnou kapsou a přemýšlí o tom jak lidem znepříjemnit život a jak vybrat víc daní.
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Nové právní úpravy
+ technik 5 let zákaz činnostiGoauld_cz píše: tak technik dostane pokutu 50 tisíc a STK až 250 tisíc....
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/