Co koupit místo Frontery? (jako bonus fekální diskuze)

Zde diskutujme o čemkoliv, co se nedá zařadit do jiné výše nebo níže uvedené sekce.
Odpovědět
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: Co koupit místo Frontery? (jako bonus fekální diskuze)

Příspěvek od farmář »

ty jo, padl tady názor, že Jeep Grand Cherokee.

Tady bych měl říct jedno...u ZJ, pro demontáž hlav (a jestli pamatuji i víka ventilů) se musí spustit motor dolů. Jako totálně podělaná operace, to vám řeknu. Motor je částečně zasunut pod kastli.

Z tohohle důvodu bych spíš šel do XJ, než ZJ. WJ/WG netuším.

Další - spotřeba. 11,6 NM u 2,5TD - VM motor. Na dálku tak devět při 235/75/15 gumách, zimáky, jak jinak u mne.

Motor bych preferoval starý 4,O benál, s tím klasickým automatem, než tuhle potforu, co mám já. 5,2 motor, tam jsem chválu neslyšel, ale slyšel jsem kupodivu chválu na 5,8 V8 LPG - ovšem s tou nejezdí žádný silniční pirát, ale jeden místní myslivec. Tak jasné, tuhle obludu jen lehoulince lechtá, tak to bude tím. Stejný problém, jako když jsem teď koukal na recenze 3.0 motoru u Peugeota 607.....v testech 11-13, ale také se rozplývali, jak ji honili, kdežto v inzerátech 7 na dálku....tak jistě, pokud člověk jede pohodlí rozum a vyhlášku, těch dvě stě koní se tam nudí.

Výhoda u Jeepa - dify. Kdo kdy přemýšlel o Aussie, sledoval, jak ceny u výrobce klesají, bude potěšen. Jsou tam samozřejmě podporované DANA, na které to lze koupit za babku.
Jinak je to koza, kráva, tank a tak, ale člověk si zvykne na cokoliv. Když jsem do toho přelezl z Campa, bylo to jak jezdit Avií, Ale kdo měl Avii jako kdysi já, nakonec s ní jezdil i pro rohlíky :) tak bez problému. Přední tuhá je prostě znát.

Za mne....jít do klasických starých Jeepů - ano, ale s rozumem. Už z toho budou za pár let auta do lesa, pokud jimi již nejsou. Musí se to tak brát. Jo a i plnopozink nakonec rezne, málo, ale rezne :)
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
pida3.2v6
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 574
Registrován: 21 led 2011 17:59
Bydliště: Dlažov-někde u Šumavy

Re: Co koupit místo Frontery? (jako bonus fekální diskuze)

Příspěvek od pida3.2v6 »

proč něco kupovat , když stačí předělat - a je skoro zadarmo :grin:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/op ... ORT&noec=1
Frontera B 3,2 V6 ,r.v.2000,246 000 km,manual,dlouhá,LPG,pera + 7 cm + prodloužený Rancho RS 5000,rozšířená +3+3 cm,protektory Colway C Trax MT 245/70 R16
wolf14sk
Začínající diskutér
Příspěvky: 271
Registrován: 17 bře 2012 23:23
Bydliště: Kežmarok, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Co koupit místo Frontery? (jako bonus fekální diskuze)

Příspěvek od wolf14sk »

Frontera 3.2 V6 2003 + LPG
Uživatelský avatar
pida3.2v6
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 574
Registrován: 21 led 2011 17:59
Bydliště: Dlažov-někde u Šumavy

Re: Co koupit místo Frontery? (jako bonus fekální diskuze)

Příspěvek od pida3.2v6 »

dneska jsem narazil na tohle XJéčko :shock: , je skoro zadarmo :mrgreen: , jsem zvědavej jestli to někdo koupí ,
udělaný je to pěkně , ale ......

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/je ... res=EXPORT
Frontera B 3,2 V6 ,r.v.2000,246 000 km,manual,dlouhá,LPG,pera + 7 cm + prodloužený Rancho RS 5000,rozšířená +3+3 cm,protektory Colway C Trax MT 245/70 R16
rejno123
Začínající diskutér
Příspěvky: 460
Registrován: 15 říj 2012 19:32
Skype: rejno11
Bydliště: Spišské Vlachy

Re: Co koupit místo Frontery? (jako bonus fekální diskuze)

Příspěvek od rejno123 »

no nech sa nikto nehneva ... ale za stary vrak ... no niecelkom vrak :mrgreen: 20 000€ ? trochu privela
Frontera A 2.5 TDS - EX
NISSAN Patrol GR Y60 2.8 TD - EX
Uživatelský avatar
kamil9002
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 02 bře 2015 14:31
Bydliště: Úherce ,Dobrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Co koupit místo Frontery? (jako bonus fekální diskuze)

Příspěvek od kamil9002 »

nez jsem koupil campo prvni volbou byl jeep grand ch. campo vyhralo hlavne diky korbe.Ale co do jeepu tak diesly byly nejvetsi jich omyl,jediny smysluplny motory byly prave 4,0 5,2 a v novejsich 5,8 (ale ty uz byly zbytecne velike).Vsechny ty motory dobre snasej lpg ,a pri beznej udruzbe (podle manualu,ne stylem "liju tam takovy olej proto ze do favorita lil jsem ho take..") neznicitelny,prevodovky jen automaty (ted si nevspomenu na oznaceni) s razenim na podlaze.Mne se ty auta celkem libi,vnitrek maji komfortni .Ja ale potreboval neco fakt na praci atake co skrz plecharinu udelam i s trafem :D.
Jo a delam v automobilce,tak pokud vsechny automobilky funguji jako ta boleslavska skodovka tak v nijaky celopozink fakt neverte
Campo 93.r. 2,5D -lehce upraveny
rejno123
Začínající diskutér
Příspěvky: 460
Registrován: 15 říj 2012 19:32
Skype: rejno11
Bydliště: Spišské Vlachy

Re: Co koupit místo Frontery? (jako bonus fekální diskuze)

Příspěvek od rejno123 »

V konecnom dosledku to tvoje campo ma nieco s granda :mrgreen:
Frontera A 2.5 TDS - EX
NISSAN Patrol GR Y60 2.8 TD - EX
Uživatelský avatar
kamil9002
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 02 bře 2015 14:31
Bydliště: Úherce ,Dobrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Co koupit místo Frontery? (jako bonus fekální diskuze)

Příspěvek od kamil9002 »

to jo,ale sice je to hezky ale je to asi vic na skodu.Stk-ko vyslo dost draze
:/
Campo 93.r. 2,5D -lehce upraveny
Uživatelský avatar
DJ.Tom
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 892
Registrován: 21 zář 2006 11:30
Skype: tomidum
Bydliště: Praha 4

Re: Co koupit místo Frontery? (jako bonus fekální diskuze)

Příspěvek od DJ.Tom »

Navazuju na diskuzi, která se odklonila v sekci Motory 3,2

Tak ta Frontera jak psal Jožin, je to trochu divný, protože mě opravdu po motorický stránce tapala jak hodinky a řadila poměrně dobře, celkově prostě působila jako rok dstavený auto na kterým se podepsal zub času.

Pořád zde mluvíme o autě které by bylo za 60.000 a za 40 by se zněj dalo udělat poměrně pojízdné auto a jsme na 100.000 Kč. I když si vezmeme nějaké hezké frontery v manuálu kolem 100 co se dají koupit stejně nejsou nic extra.

Bohužel opravdu vtom německu, na slovensku a v čechách není prostě jediná 3,2 v automatu nad rok 2002 ten rok 2002 je důležitý, protože se měnilo řízení motoru z mechanickýho pedálu na elektronický ož sebou nese hodně výhod. O něco málo nižší spotřeba, lépe udělaný tempomat, lepší řízení na volnoběhu atd.


No a když se vrátím k tomu Touaregu. Tak ano není to tak terénní jako Frontera co se týče mechaniky. Co se týče průhodnosti je natom Touareg určitě líp. Ale zase samozřejmě auo za 200.000 nebudu nkde totálně likvidovat, spíš se občas vyblbnul.

Co se týče spotřeby. tak Touareg 3,2 benzín, žere i trávu kolem silnice. To auto váží 2,45 tuny má stálý pohon všech kol, větší kola. Na fóru píší reálné spotřeby kolem 15ti litrů no a na takhle těžký auto zrychlení 12 vteřin není taky nic moc. Frontera má pod 10 vteřin (3,2V6) tedy Touarega jedině 2,5 nafta. Nejlepší je 3.0 ale to jsme na částce kolem 300.000 to nedám za auto ani náhodou. Výhoda prvních 2.5 je ta že nemají filtr pevných částic, to je trochu + tohoto ročníku, jezdí to uto kolem 10l/100 a zrychlení 12 vteřin holt nic moc, ale dá se to no.


K Renaultům. Já myslím, že je to o servisech a o tom kdo si tato auta kupuje. Většinou lidé co chtěj levný auta a podle toho se knim i chovají servisně. My tím že jsme firma, jezdím o docela dobrýho servisu. Máme v práci: 2x Lagunu I, 3x Megana II, 1x Espace, 1x Cmaxe. S jediným ztěchto aut nebyl jediný jedniný problém. Ta laguna co sní jezdím já už má najeto 250.000 A pořád maká jak hodinky.

Takže těžko říci.

Věc je ta, že já už si nemůžu dál dovolit čekat na Fronteru, čekám už rok a opravdu na květen už potřebuju auto.
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21

Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: Co koupit místo Frontery? (jako bonus fekální diskuze)

Příspěvek od Žanek »

Pokud využiješ potenciálu motoru 3,2V6 v souvislosti s automatem tak zapomeň na spotřebu podle papírů. Na jedné straně nechceš utrácet za auto a na druhé vyhodíš hromadu peněz za palivo. Trochu tomu nerozumím.
Uživatelský avatar
Jožin z Bažin
Začínající diskutér
Příspěvky: 396
Registrován: 28 srp 2014 22:06
Bydliště: Měřín, kousek od Velkého Meziříčí

Re: Co koupit místo Frontery? (jako bonus fekální diskuze)

Příspěvek od Jožin z Bažin »

jj...a pokud se budeš courat po zasekaný Praze v kolonách, tak se pod patnáct na sto se spotřebou nedostaneš. spíš tak osmnáct bude odpovídat. :-)
Frontera 3.2 V6 - Hobby Car
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
Uživatelský avatar
DJ.Tom
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 892
Registrován: 21 zář 2006 11:30
Skype: tomidum
Bydliště: Praha 4

Re: Co koupit místo Frontery? (jako bonus fekální diskuze)

Příspěvek od DJ.Tom »

18 ? To ale vůbec neodpovídá spotřebám kterýma se chlubíte a předháníte v jiných sekcích diskuze.... tam s epředháníte kolem 12-13 litrů. No a co jsem měl B 2,2i lemru, tak stou jsem jezdil kolem 9 litrů kombi a kolem 10-11 Prahu s B 88 KW 2,2 DTH jsem jezdil kolem 7,5-8,5 nad 9 jsem se nikdy nedostal. Vtu chvíli opravdu vítězí ta 2.5 Touareg. A řeším neřeším spotřebu. Ve chvíli kdy si koupím auto za 100.000 litrů a za pojistku za rok dám 6.000 tak si můžu vesele dovolit projezdit ročně 6000 za palivo navíc, než když dám za pojištění za Touarega 12.000
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21

Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Uživatelský avatar
Jožin z Bažin
Začínající diskutér
Příspěvky: 396
Registrován: 28 srp 2014 22:06
Bydliště: Měřín, kousek od Velkého Meziříčí

Re: Co koupit místo Frontery? (jako bonus fekální diskuze)

Příspěvek od Jožin z Bažin »

Tak s FV6 se dá jet dálka i za devět litrů, což mám vyzkoušeno. U E85 plus tak půl litříku nahoru. V "normálním" městě kde se člověk párkrát rozjede a zastaví a potká jeden spomalovací semafor či přechod pro chodce, tak těch dvanáct či čtrnáct je taky pravda. Stačilo mi ale pár jízd po Brně, kolony, semafory, zácpy atd. a už to vylezlo přes šetnáct litrů... :-)

Jinak na off foru mě u podobný diskuze dostal už kdysi Taz-ův komentář ohledně jednoho Tuarega. :D

Kód: Vybrat vše

No,jak chceš....máme to jako "ředitelský auto" ...větší mrdku s pohonem 4x4 snad nedělaj ani číňani...je teda fakt že nemá zas tak moc najeto...páč většinou cestu zpátky jede na odtahu...elektronika....jen tak z ničeho nic přestal jet :roll: ....,pérování,brzdy,teď naposledy kardan :shock: nechápu jak může ve 150 odejít nevýměnný uložení :ramena: a ještě ti v servisu řeknou že to je normální ...takže výměna celýho...takže buď jsi měl super auto nebo to naše je super mrdka ale za mne ANI OMYLEM...jinak jezdím koncernovým,jsem moc spokojenej ale tohle auto mne totálně zklamalo :ramena: 
A jinak nevím jestli je ta 2.5 v Tuaregu nějak spolehlivá, znám jednoho od nás co ji má a je to jak psal výše Taz, spíš sojí jak jezdí...
Frontera 3.2 V6 - Hobby Car
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
Uživatelský avatar
Martin1303
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 81
Registrován: 25 lis 2014 18:04
Skype: martinriedel2
Bydliště: Studénka

Re: Co koupit místo Frontery? (jako bonus fekální diskuze)

Příspěvek od Martin1303 »

Ja s mou starou 3,2 jezdim většinou pruměr 12-14l, vyjimečně 10l dlouhe trasy ale je pravda že na spotřbu nejezdim, s automatem bych počital o nějaky ten litr vice....
Opel Frontera 3,2 V6, r.v.1999
Jawa 350/634-7-2 Konopnice, 20,207,225,90
Dněpr M72N
Honda NX650 Dominator r.v. 88, na litačku
Uživatelský avatar
DJ.Tom
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 892
Registrován: 21 zář 2006 11:30
Skype: tomidum
Bydliště: Praha 4

Re: Co koupit místo Frontery? (jako bonus fekální diskuze)

Příspěvek od DJ.Tom »

[q


Ano to by bylo tak nějak i podle papírů a i tak jsem to předpokládal. Automat si vezme o nějakých 0.7 L víc o to zase žere míň ten nový typ motoru, takže by to mělo vyjít přibližně stejně, pak samozřejmě záleží jak jsi uvedl styl jízd + pneumatiky, třetí opotřebených částí na autě atd. tedy jsem též počítal cca stěma 13 L,

Co je výhoda, že se všema bonusama atd co mám bych měl povinný ručení 4500 a pojištění jen základní proti odcizení a vandalismu s 10% spoluúčasti za 2.000 tedy 6.500 (u český) U toho Turka za 200 bych šel se obávám do plného pojištění a to najednou skokově i po všech bonusech vyletí na 12.000 možná i víc a za to má člověk hned 3 plné nádrže :)

A Frontera řekněme si to, je tak strašně primitivní auto, obzvláště atm. benzín, tam prostě není téměř nic. Co se teď průběžně učím elektriku u Touarega je to opravdu drsný. je tam jen 13 základních řídících jednotek + hromada dalších členů. U Frontery je jich 5 ale jen dvě mají vliv na tojestli člověk pojede nebo ne 1.Motor s automatem, 2. Imobliser, 3. centrál s alarmem, 4. Multitimer, 5. řízení skel, (pomíjím autorádio, display pc, budíky a 2x skříňku s relé)

U Nafty jsem si taky docela navztekal, ale dá se do toho taky vžít Největší problém byly podtlaky, jeden blbej ventil a z jednotky 20 různých chyb, ale dá se to. Ale vím že do motoru 2,2 85 KW bych už nikdy nešel, strašně by mě deěsilo, že někam pojedua už prostě nedojedu. A ano ... toto podobné hrozí i u Touarega, díky hromadě elektroniky.

A jestli má člověk udělat u Frontery 3,2 komplet generálku motoru nebo za 30 ho celej vyměnit a mít vyšší spotřebu než nfta, nebo co 4 roky měnit vstřikovací čerpadlo VP44 u nafty je pak dost na zvážení no.
A pokud bych potřeboval jezdit měsíčně 2.000 Km, je nahouby obojí a i ten Touareg, ty auta jsou prostě hůř ovladatelný A v tu chvíli bych si pořídil auta 2 :)


Ještě doplním, že jsem řešil i další možnosti teréních aut, ale k žádnému jsme prostě neuspěl (v seznamu jso vše berme kolem těch 200.000 tedy cca roky kolem 2005 Jako základ beru redukční převodovku nejsou tam Patroly a podobný to už je zase moc velký

1. Jeep Grand Cherokee Motory 3 litry nafta držáky, Stálý pohon bez možnosti zásahu, takže strašná nuda + hrozný interiery
2. Land rover Discovery TDV6 2.5 lenoch 3 litr drahej, jinak strašně drahý auta a poměrně sožitější opravy, neaerodinamické velká spotřeba
3. Hyunday Teracan skončil jako Frontera (jedinej terénák) Santa-Fe už redukvi nemá + pritivní nepoužitelné 4x4 ultra-hnusnej vzhled
4. Kia Sorento ..... No tak tady to už stojí za zvážení. Vše naprosto poctivé Motory silné kutivované... jenže se mi nelíbí vzhled :(
5. Suzuki Grand Vitara II Poctivej terénák se vším, jenže malej mrňavej kufr, nemožnost vyklopení zadního skla nic se tam evejde :/
6. Mercedes ML Terrain tech, má vše včetně redukce a uzávěrek ale cena úplně jinde za 200 je to čistej vrak 1. generace
7. Mitsubischi Pajero Sport.. jo to bylo taky super auto ale bohužel už taky moc staré, ostatní diamanty už jsou drahé
8. Nissan Patfingher Jo panečku to je něco redukce, uzávěrky ale finančně nedostupné ostatní Nissany velké a Xtrail oničem
9. Hummer H3 Moc drahé

No a tím asi seznam skončil
AUTOELEKTRO bokovka PRAHA diagnostika Opel, VW koncern 777 21 30 21

Auta: Frontera 1. 94 2,4, 2. 97 2,2i, 3. 2000 2,2i, 4. 2003 2,2 Dti. Budoucnost... Touareg, nebo 5. Frontera 04 3,2i Automat
Teď přechodně Renault Laguna 1,8i držící silou vůle
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o čemkoliv“