Nováček Milhausino
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: 12 led 2017 15:13
Re: Nováček Milhausino
Tak jsem dnes měl i vytaženou nádrž. Našel jsem tu fotky, jak měl někdo z Vás ten kentus v rezervoáru. Nic, vše čisté jako slovo boží. Zkusil jsem odpojit to čidlo teploty oleje a jel to projet, ale bez výsledku. Auto blbne nepravidelně. Někdy při akceleraci z nuly, jindy při běžném zrychlení a nebo třeba když jedu kolem stovky, tak to najednou chce chcípnout a pak se to zase chytne. Žádný bílý kouř, žádná nespálená nafta. Palivový filtr nový, snímač otáček kliky nový, baterka nová, čidlo teploty nové, váha vzduchu nová, vzduchový filtr měněný celkem nedávno, EGR ventil nový. Zkusil jsem i přehazovat mezi sebou ty ovládací solenoidy od podtlaku, ale výsledek stejný. Nenapadá ještě někoho prosím něco?
- Jožin z Bažin
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 396
- Registrován: 28 srp 2014 22:06
- Bydliště: Měřín, kousek od Velkého Meziříčí
Re: Nováček Milhausino
Tahle motorizace si halt žije vlastním životem. Měl jsem ji v Saab-u a po dvou měsících jsem ho dal rychle pryč proto že to byla výměna za výměna za výměnou, oprava za opravou...Vzpomínám si, že když mi to jednou začalo kuckat a cukat, tak byla v háji váha vzduchu. Koupil jsem fungl novou a kuckalo to znova. Tak jsem si od kamaráda na bazaru vypůjčil další dvě a až na tu třetí, jetou to začalo jet normálně a všechno poskakování zmizelo. Teda do tý doby, než se doprasilo něco dalšího... :D
Frontera 3.2 V6 - Hobby Car
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Nováček Milhausino
Kazdy motor ma svoje plus aj minus. Myslim ze motor 2,2dti je na tom tak ako kazdy iny, len treba mu rozumet ako vsetkemu ostatnemu. Bez diagnostiky s ktorou treba vediet tiez robit je to o hovne nieco riesit. Kazde Bcko co som kedy mal tak som kupil z tym ze bola nepojazdna. Kazdy by to hned hodil do srotu lebo do toho nasypal kopec penazi a auto nejde. Takze hlavu hore, najdi niekoho kto vie nie len nacitat zavady na diagnostike, ale vie aj vycitat namerane hodnoty ktore ho navedu na skutocnu pricinu zavady
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: 12 led 2017 15:13
Re: Nováček Milhausino
Rád bych našel někoho, kdo tomu rozumí. Ani v tom autorizovaném servisu si neví rady. Koupím diagnostiku a budu se tomu věnovat. Jak to tak vidím, bude to nějaká zákeřná blbost. Díky za názory kluci!
- Standa27Cepec
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 243
- Registrován: 21 dub 2009 18:40
- Bydliště: Letovice
Re: Nováček Milhausino
Větčinou to je úplná pí..vina, jen na to přijít. Nakonec zjistíš, že na benzínce místo aditivum lijou vodu
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 17 led 2015 21:00
- Bydliště: Brno
Re: Nováček Milhausino
Az prijdes na pricinu zavady, dej vedet cim to bylo!!!
Opel Frontera B 2.2 Dti r.v. 2001(automat)
Opel Frontera B 2.2 Dti r.v. 2002 (manual)
Opel Frontera B 2.2 Dti r.v. 2002 (manual)
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: 12 led 2017 15:13
Re: Nováček Milhausino
Tak to byla oxidace na jednom volném nezapojeném konektoru , ve stejném svazku jako konektor čidla teploty oleje. Asi bude problém v tom, že papírově má mít motor Y22DTH, ale koupil jsem diagnostiku a ta mi ukázala, že jde o motor X22DTH, takže tam asi mělo být něco zapojené, co teď u tohoto není, hledal jsem, ale nikde jsem protikus na motoru nenašel. Prostříkal jsem to sprejem na kontakty a je po problému.