Lukáš, Rakovník, Frontera B 2,2dtl
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 30 kvě 2016 18:35
Lukáš, Rakovník, Frontera B 2,2dtl
Ahoj! Tak jsem asi 3 měsíce šťastným majitelem Frontery B, 2,2 nafta, 85kw. Auto jsem si koupil hlavně jako pomocníka pro myslivost, a oproti předchozímu Samuraji jsem velmi spokojen. Výbava "sociál" - okna na švihadla, bez klimošky atd. Za to jsem ale celkem rád. Vzhledem k mým potřebám toto stejně nevyužiji, a aspoň se to nepokazí, že. Z "offroad" výbavy mám přední ochranný rám, přídavné světlomety, nášlapy, CB. Jako čerstvý majitel mám ale i spoustu dotazů z různých kategorií, takže pokud by to nevadilo, napsal bych je sem. Je to spíše několik menších problémů, na které jsem zatím nenalezl jednoznačnou odpověď, a než abych zakládal 10 témat v různých kategoriích, tak bych to raději napsal vše do jednoho.
1. Stěrače - na cyklovač vyjedou do čtvrtky chodu, tam se zastaví a dál nic. Na další rychlosti musím stěrače vypnout v dolní poloze, jinak zůstanou viset. Našel jsem téma ohledně zástavby cyklovače AEV, řešilo by to můj problém?
2. Kola - na autě mám origo 15" plechy, k autu jsem dostal ještě origo 15" a 16" liťáky. časem budu řešit nové pneu, a tak se rozhoduji, zda koupit 15" nebo 16". Je tam nějaký rozdíl, podle kterého by se dalo rozhodnout? Nebo je to jedno, a rozhodnu se spíš podle tho, které disky se mi více líbí?
3. Palivoměr - když natankuji plnou, ukazuje pouze 60l. Má smysl vyndavat plovák a něco na něm zkoušet, nebo se jedná spíše o vlastnost?
4. Tachometr - za studena někdy ukazuje, někdy ne. Pokud zapnu větrák, tak začne ukazovat i za studena. Dá se to nějak opravit?
5. Podsvícení levé části přístrojovky - klasicky prasklá žárovka. Lze ji vyměnit nějak rozumně?
6. Nouzák - občas při zrychlování, hlavně na 4. a 5. rychlost motor spadne do nouzáku, ze kterého po chvíli zase vyskočí. Na diagnostice jsem četl cosi jako obvod snímače plnícího tlaku. Mám tedy jít po tom čidle, které je na sacím potrubí? Je měněno před cca 10tis km, je možné, že by tedy už odešlo? Lze to nějak vyzkoušet?
7. Zrcátka - nelze je nastavit. Pouze manuálně zvenku posunutím skla. Zrcátka jsem sundal, nevedou tam kabely ani lanovody, vevnitř vozu není žádný ovládácí prvek. Je pro to nějaké vysvětlení?
8. Přední rám - origo či nikoliv?
Omlouvám se za dlouhý příspěvek, ale jsou to drobnosti, které sice provoz nijak zásadně neomezují, ale rád bych je s Vaší pomocí postupně vyřešil. Ještě přidávám foto mého stroje. Předem děkuji za odpovědi, s pozdravem Lukáš Radvan, Rakovník.
1. Stěrače - na cyklovač vyjedou do čtvrtky chodu, tam se zastaví a dál nic. Na další rychlosti musím stěrače vypnout v dolní poloze, jinak zůstanou viset. Našel jsem téma ohledně zástavby cyklovače AEV, řešilo by to můj problém?
2. Kola - na autě mám origo 15" plechy, k autu jsem dostal ještě origo 15" a 16" liťáky. časem budu řešit nové pneu, a tak se rozhoduji, zda koupit 15" nebo 16". Je tam nějaký rozdíl, podle kterého by se dalo rozhodnout? Nebo je to jedno, a rozhodnu se spíš podle tho, které disky se mi více líbí?
3. Palivoměr - když natankuji plnou, ukazuje pouze 60l. Má smysl vyndavat plovák a něco na něm zkoušet, nebo se jedná spíše o vlastnost?
4. Tachometr - za studena někdy ukazuje, někdy ne. Pokud zapnu větrák, tak začne ukazovat i za studena. Dá se to nějak opravit?
5. Podsvícení levé části přístrojovky - klasicky prasklá žárovka. Lze ji vyměnit nějak rozumně?
6. Nouzák - občas při zrychlování, hlavně na 4. a 5. rychlost motor spadne do nouzáku, ze kterého po chvíli zase vyskočí. Na diagnostice jsem četl cosi jako obvod snímače plnícího tlaku. Mám tedy jít po tom čidle, které je na sacím potrubí? Je měněno před cca 10tis km, je možné, že by tedy už odešlo? Lze to nějak vyzkoušet?
7. Zrcátka - nelze je nastavit. Pouze manuálně zvenku posunutím skla. Zrcátka jsem sundal, nevedou tam kabely ani lanovody, vevnitř vozu není žádný ovládácí prvek. Je pro to nějaké vysvětlení?
8. Přední rám - origo či nikoliv?
Omlouvám se za dlouhý příspěvek, ale jsou to drobnosti, které sice provoz nijak zásadně neomezují, ale rád bych je s Vaší pomocí postupně vyřešil. Ještě přidávám foto mého stroje. Předem děkuji za odpovědi, s pozdravem Lukáš Radvan, Rakovník.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: Lukáš, Rakovník, Frontera B 2,2dtl
Vitaj a nech sluzi Co sa tyka kolies, tak daj take ake mas napisane v TP. B-ečka co som videl tak mali doteraz len 16palcove kolesa.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 30 kvě 2016 18:35
Re: Lukáš, Rakovník, Frontera B 2,2dtl
Mám zapsané 15" i 16" No asi to vyhrajou větší liťáky.
- jirkat111
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 97
- Registrován: 17 led 2011 16:08
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Lukáš, Rakovník, Frontera B 2,2dtl
U 15'' je výhoda vyššího profilu pneu takže menší pravděpodobnost poškození disku při jízdě mezi pařezama nebo kamenama o obrubníku nemluvě
Opel Frontera A 2.4i LPG, r.v.1992 už jen zdroj ND :-(
Opel Frontera A 2.3TD r.v.1993, CB - tátovo auto moje starost:-)
Opel Frontera A 2.4i LPG, r.v.1994, CB, světelná rampa, navyják 5.4t
Opel Tigra 1.4 16V r.v.1997
Automechanik(Škoda,WV,Seat,Audi)
Opel Frontera A 2.3TD r.v.1993, CB - tátovo auto moje starost:-)
Opel Frontera A 2.4i LPG, r.v.1994, CB, světelná rampa, navyják 5.4t
Opel Tigra 1.4 16V r.v.1997
Automechanik(Škoda,WV,Seat,Audi)
- jirkat111
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 97
- Registrován: 17 led 2011 16:08
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Lukáš, Rakovník, Frontera B 2,2dtl
Nouzák bych viděl na turbo
Opel Frontera A 2.4i LPG, r.v.1992 už jen zdroj ND :-(
Opel Frontera A 2.3TD r.v.1993, CB - tátovo auto moje starost:-)
Opel Frontera A 2.4i LPG, r.v.1994, CB, světelná rampa, navyják 5.4t
Opel Tigra 1.4 16V r.v.1997
Automechanik(Škoda,WV,Seat,Audi)
Opel Frontera A 2.3TD r.v.1993, CB - tátovo auto moje starost:-)
Opel Frontera A 2.4i LPG, r.v.1994, CB, světelná rampa, navyják 5.4t
Opel Tigra 1.4 16V r.v.1997
Automechanik(Škoda,WV,Seat,Audi)
- jirkat111
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 97
- Registrován: 17 led 2011 16:08
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Lukáš, Rakovník, Frontera B 2,2dtl
Zrcátka bych viděl jako normál u Ačka to u socka paketu tak bylo s ostatním ti poradí spíše Béčkaři
Opel Frontera A 2.4i LPG, r.v.1992 už jen zdroj ND :-(
Opel Frontera A 2.3TD r.v.1993, CB - tátovo auto moje starost:-)
Opel Frontera A 2.4i LPG, r.v.1994, CB, světelná rampa, navyják 5.4t
Opel Tigra 1.4 16V r.v.1997
Automechanik(Škoda,WV,Seat,Audi)
Opel Frontera A 2.3TD r.v.1993, CB - tátovo auto moje starost:-)
Opel Frontera A 2.4i LPG, r.v.1994, CB, světelná rampa, navyják 5.4t
Opel Tigra 1.4 16V r.v.1997
Automechanik(Škoda,WV,Seat,Audi)
- radole
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 472
- Registrován: 16 pro 2008 14:04
- Bydliště: Vyšný Slavkov okr. Levoča
Re: Lukáš, Rakovník, Frontera B 2,2dtl
1. Stěrače - skus rj ciklovaca v poiskovej skrinke pri motore
2. Kola - kup najvacsie a disky s najmensim ET aby si casom neriesil podlozky na rozsirenie
3. Palivoměr - mozno to mal niekto rozobrate a ohol plavak
4. Tachometr - je tu uz popisane.
5. Podsvícení levé části přístrojovky - musis vybrat cely ten plast okolo pristrojovky aj pristrojovku
6. Nouzák - je tu uz pisane upchate sanie, snimac alebo el.magneticky ventil
7. Zrcátka - manualne bez ovladania
8. Přední rám - mas zapisany?
2. Kola - kup najvacsie a disky s najmensim ET aby si casom neriesil podlozky na rozsirenie
3. Palivoměr - mozno to mal niekto rozobrate a ohol plavak
4. Tachometr - je tu uz popisane.
5. Podsvícení levé části přístrojovky - musis vybrat cely ten plast okolo pristrojovky aj pristrojovku
6. Nouzák - je tu uz pisane upchate sanie, snimac alebo el.magneticky ventil
7. Zrcátka - manualne bez ovladania
8. Přední rám - mas zapisany?
Frontera A 3,1 TD troška podvihnutá, 37" kolieska,2x uzávierka, 2x navijak
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava
náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava
náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 30 kvě 2016 18:35
Re: Lukáš, Rakovník, Frontera B 2,2dtl
Děkuji za odpovědi. Koukal jsem, jestli je rám v TP. Píše se tam akorát, že délka vozidla se s dodatečnou výbavou zvyšuje asi o 150mm. Ani na technické mi přesně neřekli, jestli je tím myšlen ten rám, nebo ne.
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 30 kvě 2016 18:35
Re: Lukáš, Rakovník, Frontera B 2,2dtl
Zdravím. Nouzák vyřešen...po výměně hadiček, kontrole váhy vzduchu, turba, hadic od turba, IC, snímače tlaku v sání, vyčištění sání atd atd jsem zjistil, že to dělal solenoid. I když se tvářil, dobře, tak dobrý nebyl. Po nastartování sice přestavil táhlo na turbu do "správné" polohy, ale nejspíš nějak propouštěl, a neuzavřel ten obtok uplně. Pak to auto jelo zdechle, a padalo do nouzáku. Po výměně solenoidu to jezdí nesrovnatelně lépe, a tak může Frontera zase dělat radost :-)
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Lukáš, Rakovník, Frontera B 2,2dtl
pro přehlednost fora příště piš své dotazy do již existujících vláken, aby to bylo přehledné a případné rady byly dostupné v budoucnu i pro ostatníLukáš Radvan píše: ....a než abych zakládal 10 témat v různých kategoriích, tak bych to raději napsal vše do jednoho.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 30 kvě 2016 18:35
Re: Lukáš, Rakovník, Frontera B 2,2dtl
Ahoj. Dobře, příště už to roztřídím tak, jak to má být.