Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Goauld_cz
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 670
Registrován: 09 lis 2012 11:17
Bydliště: Prostějov

Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo

Příspěvek od Goauld_cz »

Vypadá to hezky po tom opískování že, škoda, že to tak nemůže zůstat a musí na to přijít nějaká barva. :mrgreen:
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
Kraken01
Začínající diskutér
Příspěvky: 182
Registrován: 07 bře 2014 20:25
Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
Kontaktovat uživatele:

Otryskané díly

Příspěvek od Kraken01 »

Je to pěkné, ale nic naplat, včera jsem to dal do suříku, takže teď je všecko brutálně oranžový. S tou elektrickou stříkací pistolí jsem sice nenadělal takový jedy, který bych dýchal i přes masku, ale práce hrozná.
Jak to stříká nahrubo, všude nablito barvy kolem a stejně jsem to po zaschnutí musel ještě dolaďovat štětkou.
Hlavně že to mám hotový, dám tomu čas na vyschnutí a poohlédnu se, kde rozumně koupit dvousložkovou epoxydovou barvu. Ta už půjde stříkat luxusně klasickou vzduchovou pistolí. Sice chrchlám jak starej tuberák po tom suříku, ale to za pár dní přejde. Když jsem dělal rám, bylo to podobný, řekl bych horší :roll:
Věřím, že se mi to vrátí v podobě dlouhé odolnosti podvozku proti korozi. Nerad bych to v budoucnu ještě někdy absolvoval. Beru to jako oběť za to, že to bude pořádně ošetřené :wink:
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5 :lol:
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5 :?
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Uživatelský avatar
Goauld_cz
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 670
Registrován: 09 lis 2012 11:17
Bydliště: Prostějov

Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo

Příspěvek od Goauld_cz »

Aby se ti to nevrátilo spíš v podobě kratšího života. Suřík není zakázanej jenom tak pro srandu, ale právě pro to olovo, ktery se při aplikaci uvolňuje. Taky ne nadarmo se měl pouze natírat štětkou a zásadně nestříkat. :wink:
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
Kraken01
Začínající diskutér
Příspěvky: 182
Registrován: 07 bře 2014 20:25
Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
Kontaktovat uživatele:

Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo

Příspěvek od Kraken01 »

Goauld_cz píše:Aby se ti to nevrátilo spíš v podobě kratšího života. Suřík není zakázanej jenom tak pro srandu, ale právě pro to olovo, ktery se při aplikaci uvolňuje. Taky ne nadarmo se měl pouze natírat štětkou a zásadně nestříkat. :wink:
Souhlasím s tebou,
svinstvo to je pořádný, na druhou stranu to lze pojmout tak, že mám svého Campouše natolik rád, že jsem ochoten pro něj to riziko podstoupit :wink: :) :grin:
Nechci to v žádném případě zlehčovat, ale na druhou stranu v tom, co jíme, dýcháme a všechny ty vlnění ve vzduchu (telefony, inetrnet, satelity atd.) a další věci o kterých se nemluví :( , je tu takových sajrajtů, že se v tom asi ta trocha olova ztratí...
Dva a půl roku jsem v Izraeli (v Tel Avivu v marině) stříkal systémem Airless nějakou taky suříkovou barvu na spodky na jachtách (´98 až 2001).
Je to už nějaký pátek, na preventivní prohlídky chodím celkem pravidelně a daruju už pár let krev a nikdy nikdo neshledal na mém zdravotním stavu ani v krvi žádný problém, tak věřím, že to ustojím.
Určitě bych to nedělal ani opakovaně ani na kšeft. Na to se mám rád. V Izraeli jsem si to tenkrát moc neuvědomoval a měli jsme jen papírový respirátory a papírový kombinézy na to stříkání. Dnes už bych do toho asi nešel jako tenkrát... :roll: :roll: :roll:
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5 :lol:
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5 :?
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Kraken01
Začínající diskutér
Příspěvky: 182
Registrován: 07 bře 2014 20:25
Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
Kontaktovat uživatele:

Přední diferenciál

Příspěvek od Kraken01 »

Dnes jsem se rozhodnul věnovat přednímu diferáku, tak jsem ho rozebral.
Chvíli mi dalo najít správný postup, ale celkem to šlo. Nebylo potřeba žádné násilí a kladiva zůstaly jen na vypodložení diferáku na stole, aby se nekácel :lol: :lol: :lol:
Plánuju ho na Campo, je to z frontery 2,3D s převodem 4,66 stejně jako zadní dif, který dám z té samé frontery.
20032016329.jpg
20032016328.jpg
20032016330.jpg
Z té frontery jsem koupil podvozek a osobně jsem ji neviděl v provozu, takže chci vědět, v jakém stavu jsou všechny věci, které hodlám použít. Rozborka je z důvodu, abych minimálně vyměnil simerinky.
Vypadá to, že předek moc nejezdil, takže budu mít aspoň klid na duši, že jsem něco nezanedbal. Přece jen na stole je k tomu lepší přístup, než by byl pak na autě a ještě s tím přístupem kolem motoru :mrgreen:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5 :lol:
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5 :?
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Kraken01
Začínající diskutér
Příspěvky: 182
Registrován: 07 bře 2014 20:25
Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
Kontaktovat uživatele:

Přední diferenciál

Příspěvek od Kraken01 »

Pokračoval jsem tím, že jsem hledal informace k demontáži simerinků na poloosách, ale nějak se mi v hledání dnes nedařilo :roll:
Vzpomněl jsem si sice, že jsem někde o tom tady četl, ale nenašel jsem to vlákno. Nicméně se mi podařilo poloosy prozkoumat a sundat segerovku, ložisko, druhou segerovku i gufero a všecko bez násilí :lol:
20032016331.jpg
20032016332.jpg
Mám pocit, že tu bylo někde vlákno, jak po úpravách použít klasické gufero. Nevím, jak je tahle špecialitka, co tam maj origo, k sehnání a kolik může stát. Bylo by nejjednodušší to jen vyměnit. Mám tu nedaleko jednu firmičku, kde umí od ložisek a simerinků sehnat téměř cokoli a jsou dobrý na atypický věci, tak je zkusím, co mi na to řeknou :wink:
To gufero sice asi neteklo ani na jedný straně, ale začíná být zvenku zpuchřelý, takže pudou nový a u unašeče to vyměním taky.
Jinak dif vypadá dobře, vůle téměř nulový, oleje bylo dost a byl podle mně v přijatelném stavu, žádný špony ani piliny na dně, jen troška černoty.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5 :lol:
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5 :?
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Kraken01
Začínající diskutér
Příspěvky: 182
Registrován: 07 bře 2014 20:25
Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
Kontaktovat uživatele:

Základovka - epoxy, vrchní lak - polyurethan

Příspěvek od Kraken01 »

Dnes jsem si objednal nějaké barvičky na Campo, abych mohl začít chystat podvozek na kompletaci.
Dostal jsem zajímavý tip a zjišťoval aktuální ceny a možnosti.
Narazil jsem na údajně přímého distributora barev od české firmy VITON,
máte s nimi někdo zkušenost? Jsou z Veselí nad Lužnicí, tak bych se chtěl zeptat zejména Jihočechů, jestli o nich něco vědí.
Prodejce tady ve Východních Čechách mně zaujal tím, že co mé znalosti o barvách sahají, měl jsem pocit, že ví, o čem mluví a překvapily mně velmi příznivé ceny.
Objednal jsem si epoxydovou základovku a vrchní dvousložkovou polyurethanovou barvu, zatím na podvozek.
Příští pátek mám chvíli čas na výlet, tak tam zajedu a barvy vyzvednu.
Tvrdil, že ten epoxyd ve variantě, kterou navrhnul, nebude mít problém se suříkem(namíchaným ze syntetiky), nic nezvedne a uzavře téměř jakýkoliv nátěr. Pak už prý lze stříkat cokoliv. Při ceně epoxydu 125,-/kg tam s klidem ten suříkový základ na podvozku ještě pojistím tímto nátěrem :mrgreen:
Pak bych stříknul černý pololesklý polyurethan a to by na podvozek asi před ustrojením celého auta stačilo.
Až uvidím výsledek na podvozku, rozhodnu se jestli tím udělám i kastli, ale pokud je vše tak, jak tvrdil, mělo by to jít dobře stříkat i amatérovi. Známý, co dělá do Samurajů mi ukazoval výsledek práce s tím polyurethanem a vypadalo to pěkně. Není profi lakýrník a povedlo se mu to dobře bez boxu i odsávání.
Teď mluvím z pohledu čkověka, který nepotřebuje dokonalou "leštěnku", ale pěkný lak, který je hlavně odolný případným větvím a drobným oděrkám :wink:
Jak bude probíhat lakování kastle zatím nevím, do té doby mám hromadu jiné práce, takže můžu dost rozmýšlet. :lol: :lol: :lol:
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5 :lol:
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5 :?
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Kraken01
Začínající diskutér
Příspěvky: 182
Registrován: 07 bře 2014 20:25
Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
Kontaktovat uživatele:

Simerinky a barva na podvozek

Příspěvek od Kraken01 »

Dnes mi přišly z USA simerinky předních poloos k difu. Nečekal jsem, že když to v USA objednám, za 9 dní je budu mít doma. Milé překvapení :shock: :P
11042016348.jpg
Včera jsem zkusil epoxydovou základovku, kterou jsem si v pátek dovezl.
Rozvěšel jsem díly z Campuše, jako velký prádlo a nastříkal jsem základ. Dnes jsem to ještě základovkou doladil.
11042016342.jpg
Vzhledem k tomu, že je ta barva přelakovatelná za 3 hodiny, namíchal jsem i dávku polyurethanový vrchní barvy a vzal jsem část věcí načisto. Přeláknul jsem tolik, na co mi ta dávka dala. Jelikož je to dvousložková barva s tvrdidlem, skladovat se po namíchání nedá a nechtěl jsem zároveň, aby mi zbyla. Krásně se s tím dělá, nikde mi to nesteklo a schne to téměř hned. Nevím, jak se bude chovat barva lesklá, tohle je polomatná a práce jedna radost.
11042016345.jpg
Jak to bude vycházet časově, dodělám zbytek věcí a zas mám celkem slušnej pokrok :mrgreen:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5 :lol:
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5 :?
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Kraken01
Začínající diskutér
Příspěvky: 182
Registrován: 07 bře 2014 20:25
Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
Kontaktovat uživatele:

Přední náprava

Příspěvek od Kraken01 »

Po konzultaci s Petrem Janešem na viewtopic.php?f=20&t=6686 jsem snad konečně na druhý pokus dal dohromady přední dif po přetěsnění, výměně simerinků a vymezení vůle.
Poprvé to bylo podle Petra špatně, takže jsem to znovu rozhodil, abych předešel zadření. Nepodařilo se mi nikde sehnat rozpěrku ložisek (na zadek se dá, předek jsem nenašel), takže plán "B" byl ještě po konzultaci s mechanikem, co dělá Samuraje, že jsem k původní rozpěrce přidal 0,5mm podložku a sestavil to. Ta stačila k tomu, aby šla vůle znovu opatrně vymezit. :)
Jakékoliv momenty s momenťákem byly u mně bezpředmětné, protože ten unašeč jde na hřídeli stále neskutečně těžko, takže to zkresluje sílu potřebnou k optimálnímu dotažení. Bylo mi řečeno, že minimální vůle je lepší, než žádná a musí to chodit lehce na otočení rukou. Možná to zní amatérsky, ale lepší řešení s dostupnými díly jsem nenašel :oops:
Pravdou je, že teď to jde lehčeji, než po prvním sestavení.
Na tom tisícihranu to prý jde tak neskutečně těžko, jelikož nejspíš bude nakroucený. Prý se to běžně nevidí, ale už to viděl i u samuraje.
Neznám historii frontery, ze které mám podvozek a nápravy, ale věřím, že to bude šlapat. Dnes jsem hodil dif na podvozek a chystám se na strojení nápravy.
07052016363.jpg

Rozebral jsem volnoběžky u torza z mýho Campouše a čekalo mně trochu překvapení. U řidiče všecko vypadalo normálně.
07052016361.jpg
U spolujezdce už při rozdělávání bylo vidět, že tam někdo upravoval podložku, co zajišťuje přes šroub poloosu a poloosa samotná je odrbaná od drážky pro segerovku manuální volnoběžky na konec drážkování.
07052016362.jpg
Volnoběžky mi fungovaly v teplém počasí dobře, pod 5stupňů už zlobily. Teď vím, že to byla pravá strana.
Kouknu, jak na tom jsou na fronteráckých nábojích a vyberu to lepší, co bude.
Podobně to chci udělat i s brzdičema a kotoučema. Ze dvou dám jedno snad dohromady a vidím to asi jako většina tady na fóru, že do budoucna koupím manuály :wink: , Nejdřív musí ale být Campouš smontovanej a jezdit :mrgreen:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5 :lol:
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5 :?
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Uživatelský avatar
Tankan
Začínající diskutér
Příspěvky: 443
Registrován: 20 dub 2008 20:23
Bydliště: Lysovice, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo

Příspěvek od Tankan »

Nazdar Krakene :grin: Když vidím jak si Campouše šlechtiš, tak se pomalu začínám stydět :oops: I když toho mojeho taky letzos čeká, střední rekonstrukce rámu+nejaké drobnosti co se provozem projevili. Teď zrovna dostává nové gufero na zadní poloosu, tak stojí jen na třech :wink: Držím palec ať se ti dílo podaří a doufám že se přijedeš ukázat. :grin: Nebo se stavím já jak bude cesta. :)
Mazda B 2,5D ,udělá spoustu práce, a terénu se nebojíme. Neustálou údržbou k dalším kilometrům. Motorová pila a další udělátka. (fšecko enem na prácu)"Pojedeme zkratkou, je to sice dál, ale zato horší cesta!"
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Přední náprava

Příspěvek od Janeš Petr »

Kraken01 píše: Bylo mi řečeno, že minimální vůle je lepší, než žádná a musí to chodit lehce na otočení rukou. Možná to zní amatérsky, ale lepší řešení s dostupnými díly jsem nenašel
tak tuhle větu si napiš za rámeček, konečně jsi našel opravdového řemeslníka :grin: opravdu :wink: nicméně stejně se mi to nelíbí, ale to jsem ti připsal do minulého vlákna, ať to neřešíme na deseti místech
Kraken01
Začínající diskutér
Příspěvky: 182
Registrován: 07 bře 2014 20:25
Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
Kontaktovat uživatele:

Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo

Příspěvek od Kraken01 »

Tankan píše: Držím palec ať se ti dílo podaří a doufám že se přijedeš ukázat. :grin: Nebo se stavím já jak bude cesta. :)
Taky tě zdravím. Kdybys měl cestu kolem, určitě tě rád uvidím. Ukázat se přijedu rád, ale jak vidíš, trvá mi to všecko poměrně dlouho. Teď už to zas docela jde, protože se dá venku, dny jsou delší, ale hlavně mi campouš dost chybí :cry:, takže motivace je. Věřím, že když to neuspěchám, o to víc si pojezdím do budoucna. :wink:
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5 :lol:
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5 :?
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Kraken01
Začínající diskutér
Příspěvky: 182
Registrován: 07 bře 2014 20:25
Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
Kontaktovat uživatele:

Re: Přední náprava

Příspěvek od Kraken01 »

Janeš Petr píše: konečně jsi našel opravdového řemeslníka :grin: opravdu :wink: nicméně ...
To mně těší, je to automechanik, syn automechanika ze staré školy a zastánce starších aut, kde se ještě řešilo, aby to bylo mechanicky funkční a ne nacpaný elektronikou a různýma srandičkama pro komfort posádky. Sdílím s ním názor, že pokud je to užitkový auto nebo offroad, čím míň elektroniky a různých ptákovin, tím líp :mrgreen:
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5 :lol:
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5 :?
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Kraken01
Začínající diskutér
Příspěvky: 182
Registrován: 07 bře 2014 20:25
Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
Kontaktovat uživatele:

Podvozek je zase zpět na kolech

Příspěvek od Kraken01 »

Podařilo se mi po otryskání těhlic, nábojů a všech věcí na přední nápravě hodit to do barvy.
Při tom jsem měnil i simerinky na nábojích. Podařilo se mi je koupit v akci na rockato za 65centů/ks (BeckArnley), což vyvážilo cenu poštovného.
Další oříšek byly prachové štíty brzdových kotoučů, což se podařilo z Číny na Aliexpresu za 6dolarů kus plus poštovné.
Koupil jsem, jak tu bylo psáno na Greatwall Haval. Jsou o dost větší, ale diskům to nevadí a jinak sedí dobře.
Kuláky jsem koupil Lemforder, tak věřím, že vydrží nějaký pátek a hned tak neodejdou :wink:
07062016364.jpg
09062016365.jpg
09062016366.jpg
Po otryskání bylo docela piplačka z nábojů a odevšud vyfoukat a vypláchnout to ocelové abrazivo, kterým to tryskali. Ty potvory mini kuličky se dostaly všude i když jsem to uzavřel. Nenapadlo mně, abych to omáznul ještě silikonem, ale mám zas zkušenost na příště.
Otryskaný i nalakovaný mám věci z obou podvozků, pak jsem vybral to lepší a dal to na Campo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5 :lol:
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5 :?
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Kraken01
Začínající diskutér
Příspěvky: 182
Registrován: 07 bře 2014 20:25
Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
Kontaktovat uživatele:

Sborka přední nápravy

Příspěvek od Kraken01 »

Před kompletací jsem řešil ještě prachovky poloos, simerinky v těhlicích pro poloosy a jehlová ložiska na obě strany.
Studoval jsem příspěvky o problematice rozměrů vnějších prachovek poloos a jak tu mám vedle sebe rozebrané obě nápravy (jednu Campo 92 2,5D a druhou Frontera A 93 2,3TD) zjistil jsem, že vnitřní prachovky jsou u obou stejné (ty větší cca 90mm průměr) a strana ke kolům je u Frontery stejná jako vnitřní, ale u Campa jsem měl cca 80mm průměr pro prachovku. Fronterácký homokineťáky se jevily v lepším stavu, tak jsem tam namontoval komplet poloosy z Frontery se všemi prachovkami stejnými (samozřejmě novými).
24072016375.jpg
24072016374.jpg
24072016373.jpg
Dnes jsem zkušebně posadil kabinu na podvozek, abych dopasoval zadní držáky kabiny a držáky korby.
Po úpravách rámu se mi dostalo zadostiučinění v podobě toho, že předních šest držáků kabiny sedlo dokonale :shock: na první pokus.
Mám odvrtané silentbloky motoru ze škodovky a hokejové puky stočené do potřebných proporcí, takže teď ladím bodylift ať je to při jedné práci.
Silentblok a dva puky mi přijdou dost, pokud bych jezdil na originálním rozměru kol. Vypadalo by to asi divně. Teď mám kola větší, ale nevím, jestli se mi podaří na dopravce protlačit do TP nějaký solidní alternativní rozměr. Tady u nás jsou na toto dost neochotný a nevím, jak je to v dnešní době složitý.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5 :lol:
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5 :?
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Odpovědět

Zpět na „Představení nováčků“