Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Silentbloky kabiny
Zkoušel jsem kabinu posadit tak, že na rámu byl puk, silentblok ze škodovky a puk. S mými koly 245-70/R16 to vypadá přijatelně, když mám torzky nastavené tak, aby byly poloosy přímo, nezalomené. Mám ale obavu, jak by to vypadalo, kdybych musel dát originál rozměr 205 R16. Viděl jsem to na Fordu Ranger, co mají teď nově hasiči tady nedaleko od nás. Je to hnus. Vypadá to, jak kdyby tam měli kolečka z angličáku. Mají taky bodylift a myslím, že s těma kolama je to esteticky spíš ke škodě, než k užitku.
Poměřil jsem výšky mezi rámem a kabinou a vychází mi, že když nechám silentblok (škodovácký je téměř o 1cm vyšší než originál) a k tomu jeden puk, pak bych byl vyšší o téměř 4cm oproti tomu, jak to bylo předtím a to mi asi stačí.
Podotýkám, že se mi jedná především o prostor mezi kabinou a podvozkem pro lepší přístup kvůli údržbě do budoucna , protože jinak je to úprava jen pro oko a nic to na autě nezlepší co se týká průchodnosti v terénu.
Na zadku mi trvale o konkrétní výšku nejde, protože budu dávat měchy, takže si zadní nájezdový úhel budu moct v případě potřeby trošku vylepšit měchama a pak to zas pustit zpátky.
Puky šly na soustruhu stočit až překvapivě dobře. Je to tvrdá guma, takže se netaví ani nepálí, i když je pravda, že nože to celkem oleští do kulata, když dělám šestnáctý kus, je to znát, že je potřeba přelíznout na brusce.
Ale za ty prachy než kupovat nějaký silentbloky nebo něco v krámě...
Vyrobím a opasuju zadní držáky kabiny a dodám zas dokumentaci
Poměřil jsem výšky mezi rámem a kabinou a vychází mi, že když nechám silentblok (škodovácký je téměř o 1cm vyšší než originál) a k tomu jeden puk, pak bych byl vyšší o téměř 4cm oproti tomu, jak to bylo předtím a to mi asi stačí.
Podotýkám, že se mi jedná především o prostor mezi kabinou a podvozkem pro lepší přístup kvůli údržbě do budoucna , protože jinak je to úprava jen pro oko a nic to na autě nezlepší co se týká průchodnosti v terénu.
Na zadku mi trvale o konkrétní výšku nejde, protože budu dávat měchy, takže si zadní nájezdový úhel budu moct v případě potřeby trošku vylepšit měchama a pak to zas pustit zpátky.
Puky šly na soustruhu stočit až překvapivě dobře. Je to tvrdá guma, takže se netaví ani nepálí, i když je pravda, že nože to celkem oleští do kulata, když dělám šestnáctý kus, je to znát, že je potřeba přelíznout na brusce.
Ale za ty prachy než kupovat nějaký silentbloky nebo něco v krámě...
Vyrobím a opasuju zadní držáky kabiny a dodám zas dokumentaci
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Zdar, Krakene,
už to tady jistě zaznělo - body kit má jedinej efekt, že do podběhu narveš větší kolo. Jinak všechno mínus. Tedy technicky
Držím palce, zrovna kolem projel rybářů Hillux na sériových kolech, malinkatých...
Velká kola jsem měl hned na prvním Campu a byl to průser. To auto dostávalo neuvěřitelně zabrat. To, že se nevešly do podběhů, ani nezmiňuji, ale to, že motor a to neměl, všechno trpělo, bylo krutě znát.
Maximálky se mi osvědčily 235tky kola.
už to tady jistě zaznělo - body kit má jedinej efekt, že do podběhu narveš větší kolo. Jinak všechno mínus. Tedy technicky
Držím palce, zrovna kolem projel rybářů Hillux na sériových kolech, malinkatých...
Velká kola jsem měl hned na prvním Campu a byl to průser. To auto dostávalo neuvěřitelně zabrat. To, že se nevešly do podběhů, ani nezmiňuji, ale to, že motor a to neměl, všechno trpělo, bylo krutě znát.
Maximálky se mi osvědčily 235tky kola.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Kola- kde koupit rozumně starší disky?
Zdravím tě, Farmáři.
Zkoušel jsem ve čtvrtek, asi stejně jako mnoho lidí přede mnou, zjistit jakým způsobem dostat do TP alternativní rozměr kol. U nás na dopravce by prý neměli problém se zapsáním čehokoliv, co mi napíše zastoupení Opla na papír vystavený na můj VIN. Trochu jsem pookřál, ale v zápětí mně pan Fiala z SCC, na kterého jsem sehnal kontakt, po telefonátu a pár mailech, kde se jevil ochotně a vstřícně, s omluvou sdělil, že mi nepomůže, jelikož pro Campo prý neexistuje jediný alternativní rozměr kol schválený výrobcem. Říkal, že pokud si koupím nové disky s typovým listem od výrobce disků a bude tam uvedeno Campo, pak to zapsat lze bez ohledu na rozměry uvedené výrobcem a bývá to prý co se týká rozměrů variabilnější, než udávají výrobci vozidel všeobecně. Je to prý kromě zkušebny asi jediné řešení.
Shodou okolností jsem potkal v Náchodě u Kauflandu jednu áčkovou fronteru s originál rozměrem kol pro Campo (205R16) a když si představím alespoň podložky nebo trochu poladit ET, asi by to jakž-takž šlo, když se vrátím zpátky na zem a budu vycházet z toho, co je v tp.
Není problém tam hodit cokoliv, ale kdyby byl průšvih, disky jsou daný 6Jx16 a pneu 205R16. Mám sadu kol, se kterou jsem to koupil na pneu 245/70 6,5Jx16, takže budu potřebovat origo disky. Myslím, že přes Campa jsi tu takříkajíc GURU, takže bych se chtěl zeptat, jestli máš rámcovou představu, za kolik se dají v dnešní době tyto disky (chci plecháče) použitý rozumně sehnat, případně kde hledat. Když nebudou nějak moc ohnilý, stačí mi cokoliv. Mám dobrýho známýho, co mi je otryská a nalakuje práškovou barvou v podstatě "za lahvinku".
Teď mám nějakou nabídku na 4ks údajně přímo z Campa, ale nevím, co je rozumná cena, tak abych když tak zkusil licitovat, ale nechci být nějak mimo mísu
Celkem by se mi líbily 235/75 R15, co mám z Frontery, jejíž podvozek posloužil na opravu, ale to oficiálně neprojde, takže nic. Stejně není sada kompletní, ale vypadalo by to podle mých představ optimálně pro běžné jezdění.
Zkoušel jsem ve čtvrtek, asi stejně jako mnoho lidí přede mnou, zjistit jakým způsobem dostat do TP alternativní rozměr kol. U nás na dopravce by prý neměli problém se zapsáním čehokoliv, co mi napíše zastoupení Opla na papír vystavený na můj VIN. Trochu jsem pookřál, ale v zápětí mně pan Fiala z SCC, na kterého jsem sehnal kontakt, po telefonátu a pár mailech, kde se jevil ochotně a vstřícně, s omluvou sdělil, že mi nepomůže, jelikož pro Campo prý neexistuje jediný alternativní rozměr kol schválený výrobcem. Říkal, že pokud si koupím nové disky s typovým listem od výrobce disků a bude tam uvedeno Campo, pak to zapsat lze bez ohledu na rozměry uvedené výrobcem a bývá to prý co se týká rozměrů variabilnější, než udávají výrobci vozidel všeobecně. Je to prý kromě zkušebny asi jediné řešení.
Shodou okolností jsem potkal v Náchodě u Kauflandu jednu áčkovou fronteru s originál rozměrem kol pro Campo (205R16) a když si představím alespoň podložky nebo trochu poladit ET, asi by to jakž-takž šlo, když se vrátím zpátky na zem a budu vycházet z toho, co je v tp.
Není problém tam hodit cokoliv, ale kdyby byl průšvih, disky jsou daný 6Jx16 a pneu 205R16. Mám sadu kol, se kterou jsem to koupil na pneu 245/70 6,5Jx16, takže budu potřebovat origo disky. Myslím, že přes Campa jsi tu takříkajíc GURU, takže bych se chtěl zeptat, jestli máš rámcovou představu, za kolik se dají v dnešní době tyto disky (chci plecháče) použitý rozumně sehnat, případně kde hledat. Když nebudou nějak moc ohnilý, stačí mi cokoliv. Mám dobrýho známýho, co mi je otryská a nalakuje práškovou barvou v podstatě "za lahvinku".
Teď mám nějakou nabídku na 4ks údajně přímo z Campa, ale nevím, co je rozumná cena, tak abych když tak zkusil licitovat, ale nechci být nějak mimo mísu
Celkem by se mi líbily 235/75 R15, co mám z Frontery, jejíž podvozek posloužil na opravu, ale to oficiálně neprojde, takže nic. Stejně není sada kompletní, ale vypadalo by to podle mých představ optimálně pro běžné jezdění.
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- somki123
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 01 bře 2015 16:12
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
jo tak to bych nechtěl já sem panu fialovi psal taky že chcu na fronteru vetší kola a ejhle není problém ted mám v TP zapsany 31" pneu a nechal sem si zapsat i přední rám jen sem poslal fotku a třetí den sem měl doma dopis za 1600 stím sem vlítl na uřad a vše mám zapsané :D
frontera 2.3TD
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
No mně se moc nelíbí ty 205-ky, ale vzhledem k tomu, že to není Frontera, ale Campo, mám prý možnosti značně omezené, de facto jedině nějaký disky s typovým listem pro Campo, jak jsem psal. Zkušebna je asi blbost, prý je to drahé, konkrétní částku a podmínky neznám, ale asi to ani vědět nechcisomki123 píše:jo tak to bych nechtěl já sem panu fialovi psal taky že chcu na fronteru vetší kola a ejhle není problém ted mám v TP zapsany 31" pneu a nechal sem si zapsat i přední rám jen sem poslal fotku a třetí den sem měl doma dopis za 1600 stím sem vlítl na uřad a vše mám zapsané :D
Pokud bych chtěl někde blbnout, obuju si tam co chci, ale v mém případě jde o rozumný kompromis mezi silnicí a lehčím terénem. Chápu správně, že jsi měl ten papír od p.Fialy?
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- somki123
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 01 bře 2015 16:12
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
ano měl sem to od p.fialy, ale jak je to s disky to nevím ani já nevím jaké tam mám protože na nich už to moc vidět není takže bych řešil jen pneu aspon v mém případě a jestli chceš silnice/terén tak asi vraník 2000 :D
frontera 2.3TD
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Teď je ale trochu problém v tom, že na STK si i na obyčejný evidenčce fotí mimo jiné i rozměry disků, které jsou na nich vyražené. Stejně bych chtěl druhou sadu disků, takže asi koupím originální rozměr, až budu mít pocit, že je to za rozumnou cenu.somki123 píše:ano měl sem to od p.fialy, ale jak je to s disky to nevím ani já nevím jaké tam mám protože na nich už to moc vidět není takže bych řešil jen pneu aspon v mém případě a jestli chceš silnice/terén tak asi vraník 2000 :D
Mimochodem, myslíš, že je 2500 za 16tky plecháče (4ks) rozumná cena? Nepřijde mi to extrémně drahý, ale vzhledem k tomu, že jsou to 6J (na gumy 205), což není nic extra hezkýho na pohled, mám pocit, že by mohly být i za míň. Nemám představu, tak hledám názory druhých na tu cenu
Dík, že ses se mnou podělil o své zkušenosti
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- somki123
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 01 bře 2015 16:12
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
tak za 2500 bych řekl cena dobrá ale tak záleží v jakém sou stavu orezlé nebo tak
frontera 2.3TD
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
pokud jsou zdravé, jde to hele já jsem už mimo. Asi už žádné Campo nekoupím....
Jak neexistuje alternativní rozměr, to není pravda. Na rámu dveří u řidiče nebo dveřích bývala tabulka s rozměry kol a pneu.
Plus dříve dopsali kde co.
Osobně mě vyhovovaly 235/75/15. Ale jestli to bylo košer, už nepamatuju :D
Jak neexistuje alternativní rozměr, to není pravda. Na rámu dveří u řidiče nebo dveřích bývala tabulka s rozměry kol a pneu.
Plus dříve dopsali kde co.
Osobně mě vyhovovaly 235/75/15. Ale jestli to bylo košer, už nepamatuju :D
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
tak to bych vyměnil technickou. u nás sice buzerujou, ale jen v mezích zákona - , fotky VIN, pohled předoboční, zadoboční, tachometr a štítek. Nic víc zákon nechceKraken01 píše: Teď je ale trochu problém v tom, že na STK si i na obyčejný evidenčce fotí mimo jiné i rozměry disků, které jsou na nich vyražené.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Farmář:
No, alternativních rozměrů by bylo... ale zapsat mi nechtěj nic, takže to nechám asi zatím být a koupím ty origo disky, když se shodujete, že cena je rozumná. Když tak si nechám udělat alespoň podložky a v případě potřeby je můžu na STK sundat...
Petr Janeš:
Taky mně to focení disků překvapilo a tím víc, že toho troubu nezajímalo, co je na těch diskách obutý... Holt jinej kraj - jinej mrav. Teď mám jít na technickou s Volvem, tak přemýšlím, jestli jet tam, nebo jinam. Ono je to těžký, všude mají nějaká specifika. Na úřadě je to podobně. Co je jinde běžný, u nás nejde, ale jindy zas tady napíšou to, co jinde ne. Tak se budu zabývat autem, papírovou válku nechám na později
Dík za názory zkušenějších
No, alternativních rozměrů by bylo... ale zapsat mi nechtěj nic, takže to nechám asi zatím být a koupím ty origo disky, když se shodujete, že cena je rozumná. Když tak si nechám udělat alespoň podložky a v případě potřeby je můžu na STK sundat...
Petr Janeš:
Taky mně to focení disků překvapilo a tím víc, že toho troubu nezajímalo, co je na těch diskách obutý... Holt jinej kraj - jinej mrav. Teď mám jít na technickou s Volvem, tak přemýšlím, jestli jet tam, nebo jinam. Ono je to těžký, všude mají nějaká specifika. Na úřadě je to podobně. Co je jinde běžný, u nás nejde, ale jindy zas tady napíšou to, co jinde ne. Tak se budu zabývat autem, papírovou válku nechám na později
Dík za názory zkušenějších
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- Tankan
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 443
- Registrován: 20 dub 2008 20:23
- Bydliště: Lysovice, Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Nazdar pane
Já mám origo rozměr, Dvě sady jedna původem Hnisan pick up, a druhá Campo. Koupil jsem ji za 3000. A schoduji se s názorem Farmáře. Vetší kola bych tam nedával. 205/80/16 je tak optimal. Poznal jsem i rozdíl na profilu 85. Auto bylo o poznání na rozjezd línější Měj se fajn a snaž se
Já mám origo rozměr, Dvě sady jedna původem Hnisan pick up, a druhá Campo. Koupil jsem ji za 3000. A schoduji se s názorem Farmáře. Vetší kola bych tam nedával. 205/80/16 je tak optimal. Poznal jsem i rozdíl na profilu 85. Auto bylo o poznání na rozjezd línější Měj se fajn a snaž se
Mazda B 2,5D ,udělá spoustu práce, a terénu se nebojíme. Neustálou údržbou k dalším kilometrům. Motorová pila a další udělátka. (fšecko enem na prácu)"Pojedeme zkratkou, je to sice dál, ale zato horší cesta!"
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Ahojda,Tankan píše:Nazdar pane
Já mám origo rozměr, Dvě sady jedna původem Hnisan pick up, a druhá Campo. Koupil jsem ji za 3000. A schoduji se s názorem Farmáře. Vetší kola bych tam nedával. 205/80/16 je tak optimal. Poznal jsem i rozdíl na profilu 85. Auto bylo o poznání na rozjezd línější Měj se fajn a snaž se
disky jsem vyřešil. U jednoho se mi nezdají díry pro matky, ale to je moje blbost, že jsem si nevšimnul, když jsem je nakládal u maníka v Chrastavě, kterej je prodával.
Mám doma jeden origo disk z rezervy. Je chycenej, jak byl asi původně pod autem. Je to ale povrchová koroze, takže po otryskání a přeláknutí bude do sady OK. Pak mám ještě jeden z Hnisana, kterej půjde asi do rezervy a bude sada kompletní.
S těma dírama zkusím něco vymyslet. Středy jsou k obručím vařený, takže by mělo jít díry zvětšit, vyrobit vložky a zavařit je tam. Materiál bude asi svařitelný, ale zatím to není nutný. Dělal bych to pouze v případě, že bych po otryskání shledal nějaký nedostatky na mý současný rezervě.
Jinak jsem si trochu pohrál se silentblokama kabiny, pukama na podložky a posadil jsem kabinu na podvozek.
Vyrobil jsem zadní držáky kabiny a nabodoval je na podvozek, takže vím, že všech osm bodů pro upevnění kabiny sedí.
Spadnul mi kámen ze srdce, protože po tom, co jsem s novým rámem dělal... Stačila by drobná nepřesnost a byl by problém.
Fakt je, že jsem měřil hodně a opakovaně, byla to kupa času, ale nelituju toho. Bez stolice to není prdel.
Nasadil jsem korbu a ejhle, se zadním příčníkem z Frontery, co drží tažný, by korba vůči kabině v původní výšce nešla usadit.
Vyšlo to tak, že po symbolickém bodyliftu na výšku jednoho puku je korba srovnaná výškově vůči kabině a sedí na rámu tak, že zadní nosník korby sedí přímo na příčníku pro tažný. Vejde se tam maximálně gumová podložka, aby nebyl kov na kov.
Na fotce vypadá ten zadek nakopnutě, ale pravým důvodem je to, že jsem měl sundanou nápravu a jak jsem s tím hejbal, zvedly se jednotlivé listy v pérech ve svazkách. Až to ustrojím a bude všecko na autě, sedne si to zpátky. Zadek je odlehčenej, vpředu mám torzky povolený do polohy, kde zůstanou i po zatížení auta, až je optimálně dotáhnu, takže se to celý srovná. Navíc mám na zadku kola z Frontery (235/75x15), takže mezera v zadním blatníku bude pak menší
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Trošku pokrok na kabině
Uplynul nějaký čas a já se dostal na dva víkendy ke známým do vytápěné dílny, tak jsem si trochu pohrál s CO-čkem a s barvičkama. Mám vyměněné prahy a na vnitřku jsem si vyzkoušel barvu. Spodek jsem po otryskání taky nastříkal epoxydovou základovkou a polyurethanovou vrchní dvousložkovou barvou, co jsem měl i na podvozek.
Celkem fajn na stříkání podlahy zvenku i uvnitř bylo posadit kabinu na záda, takže obě plochy na svislo šly před lakováním dobře očistit. Je to barva Viton, velice pěkně se s ní dělá a cena není nijak závratná... Maloobchodně se moc neprodává, ale jednu prodejnu jsem našel a zaujalo mně to. Schne rychle, lesk pěkný a nemá tendenci stékat, takže ideální i pro amatéry, jako jsem já Ku podivu jsem při čištění zjistil, že je kabina celá nejspíš ošetřená z výroby kataforézou. Na podlaze pod řidičem a spolujezdcem jsem pracně oloupal tu asfaltovou vrstvu, pod kterou byly kapky vody, ale po rzi ani památky, takže jsem zkoumal ten našedlý povrch, o kterém jsem si myslel, že je to barva. Bylo to i na podlaze zespod a v místech bez krabláče to taky přežilo 24 let, což je věk kabiny
Je to i pod barvou na sloupkách a na střeše...
Prahy jsem dal z Frontery A, ty původní byly z mnohem silnějšího plechu, ale jen ve zdravých místech a profil sedí dokonale, stejně jako mnoho dílů z frontery...
Sdělal jsem 2 a 1/2 prahu, protože Crew Cab má práh cca o 30cm delší, než fróňa...
Vnitřní prahy byly netknutý, ale to bude nejspíš tím, že tato kabina byla původně z campa 4x2, který asi moc bláta nezažilo
Celkem fajn na stříkání podlahy zvenku i uvnitř bylo posadit kabinu na záda, takže obě plochy na svislo šly před lakováním dobře očistit. Je to barva Viton, velice pěkně se s ní dělá a cena není nijak závratná... Maloobchodně se moc neprodává, ale jednu prodejnu jsem našel a zaujalo mně to. Schne rychle, lesk pěkný a nemá tendenci stékat, takže ideální i pro amatéry, jako jsem já Ku podivu jsem při čištění zjistil, že je kabina celá nejspíš ošetřená z výroby kataforézou. Na podlaze pod řidičem a spolujezdcem jsem pracně oloupal tu asfaltovou vrstvu, pod kterou byly kapky vody, ale po rzi ani památky, takže jsem zkoumal ten našedlý povrch, o kterém jsem si myslel, že je to barva. Bylo to i na podlaze zespod a v místech bez krabláče to taky přežilo 24 let, což je věk kabiny
Je to i pod barvou na sloupkách a na střeše...
Prahy jsem dal z Frontery A, ty původní byly z mnohem silnějšího plechu, ale jen ve zdravých místech a profil sedí dokonale, stejně jako mnoho dílů z frontery...
Sdělal jsem 2 a 1/2 prahu, protože Crew Cab má práh cca o 30cm delší, než fróňa...
Vnitřní prahy byly netknutý, ale to bude nejspíš tím, že tato kabina byla původně z campa 4x2, který asi moc bláta nezažilo
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- Tazz
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 229
- Registrován: 28 úno 2009 09:09
- Bydliště: Svitavsko
Re: Kraken z Uhřínovic (okr.Rychnov n. Kněžnou) - Campo
Ciste teoreticky mam moznost sehnat typovej list, kdybys to jeste resil tak sz
Opel Frontera A Sport 2.0i 93'' jurassic park - sršeň
Opel Frontera 2.4i 94'' - bělice ve stadiu rozborky
Honda CBR1100XX, Mercedes ML 500
Bylo: několik Fronter 2.4i,2x Frontera 2.5TDS a Frontera 2.2i
Opel Frontera 2.4i 94'' - bělice ve stadiu rozborky
Honda CBR1100XX, Mercedes ML 500
Bylo: několik Fronter 2.4i,2x Frontera 2.5TDS a Frontera 2.2i