P.A.T. Louny - Jokerrr83

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jokerrr83
Začínající diskutér
Příspěvky: 207
Registrován: 31 říj 2013 19:24
Skype: jokerrr.
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83

Příspěvek od Jokerrr83 »

Tak Fronterka dovrcela.. motor vyplivnul olej a uz nenaskocil... :evil: nu coz kouknem, co vse je v haji...

Ale ted z jineho soudku..... kdyz to bude ted chvilku stat, premejslim o automaticke uzaverce do zadu... ted se zkousi prototip na silnicnim aute.. tak uvidime, jak dopadne v testovani.. ale zda se, ze na asfaltu maka.... otazka je, jak bude makat v terenu... prikladam fotku... mate s tim nekdo zkusenost ci dokonce neco podobneho na aute?....

jedna se o dva duralove bloky a pruziny mezi nima.
uzaverka.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
Uživatelský avatar
Jokerrr83
Začínající diskutér
Příspěvky: 207
Registrován: 31 říj 2013 19:24
Skype: jokerrr.
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83

Příspěvek od Jokerrr83 »

a dojeli jsme :( ... z motoru tece mooore oleje..... prvni zkouska... tesneni na vane motoru.... luxus prace... doporucuju tomu, kdo chce zapomenout na bezne strasti zivota a odsrdce si zanadavat a proklit konstruktery u Opla!

Den první :
* sundat brneni z podvozku
* ocistit motor

Den druhy :
* projet se cca 5 km
* zjistit misto pruseru (vzhledem k pristupu... obtizna vec)
20150523_135833.jpg
* uklid mista, kde bude operace probihat

* vyheverovat auto a podlozit "stabilni?" podperou
20150523_161017.jpg
* sundat kola
20150523_161009.jpg
* projit toto forum
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Jokerrr83 dne 24 kvě 2015 20:19, celkem upraveno 1 x.
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
Uživatelský avatar
Jokerrr83
Začínající diskutér
Příspěvky: 207
Registrován: 31 říj 2013 19:24
Skype: jokerrr.
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83

Příspěvek od Jokerrr83 »

Den treti :

* mista prusaku v krouzu a veci, co tam vadej oznaceny sipkou
20150523_163023.jpg
* sundat vyztuhu mezi ramenama (4xsroub - 2xmatice)
* nejvetsi prutok oleje ven z mista spoje mezi prevodovkou a motorem..... (pokud by tekl olej simeringem, zabirala by spojka?... nebo se to tam pres setrvacnik nedostane?)
20150523_163043.jpg
* dif musi jasne dolu.... otazka zni?.. musi uplne ven i z naprav?... to se mi rozhazovat vubec nechce
20150524_170145.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Jokerrr83 dne 24 kvě 2015 20:38, celkem upraveno 2 x.
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
Uživatelský avatar
Jokerrr83
Začínající diskutér
Příspěvky: 207
Registrován: 31 říj 2013 19:24
Skype: jokerrr.
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83

Příspěvek od Jokerrr83 »

stale den Treti :

* Sundat drzak na poloosy aby mohl dif dolu.
20150524_170151.jpg
* povolena vana, pustenej dif, ale stale ta mezera neni dostacujici :/
20150524_170158.jpg
* a vyndat to jak jezka v kleci se mi nedari... dozadu nemuzu.. tam je setrvak a vepredu to drzi tyc rizeni.... a s timto pristupem se ani nekouknu dovnitr, kde jsou ty dalsi sroubky, co by meli drzet trubku k sacimu kosi....
20150524_170218.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Jokerrr83 dne 24 kvě 2015 20:29, celkem upraveno 1 x.
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
Uživatelský avatar
Jokerrr83
Začínající diskutér
Příspěvky: 207
Registrován: 31 říj 2013 19:24
Skype: jokerrr.
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83

Příspěvek od Jokerrr83 »

a naposledy den treti... bo uz dosli napady... a dalsi postupy, jsou vcelku narocnejsi ...

* posledni dnesni pokus byl povolit rizeni v hlavnim ulozeni... joo je tam nalisovanej tisicihran... to proste nesundas... (samo, ze matku jsem povolil :)) a toto vubec nic neudelalo... budu muset asi jit bud do vymlaceni cepu, nebo do sundani volnobezek a vytlaceni cele napravy ven a zkusit to jeste nejaky vyklickovat... ale nevim nevim....
20150524_170235.jpg
* vpravo bedynka se sroubama.... jaky kam vratit bude docela orisek, kor kdyz jich jeste hooodne pribude
20150524_170310.jpg
* povoleny kardan od difu, aby mohl jit dolu (4xsroub - 4xsilna perovka - 4xmatice)
20150524_170410.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Jokerrr83 dne 24 kvě 2015 20:54, celkem upraveno 2 x.
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
Uživatelský avatar
Jokerrr83
Začínající diskutér
Příspěvky: 207
Registrován: 31 říj 2013 19:24
Skype: jokerrr.
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83

Příspěvek od Jokerrr83 »

POKUD MATE NEKDO S TIMTO ZKUSENOSTI A NEJAKY CHYTAKY V TOMTO PROCESU - VYMENA TESNENI NA VANE

SEM S TIIIM.

.... forum jsem prosel.. a co jsem nasel, tak aplikoval a modifikoval na moji sestavu 2.0i Sportka ... mame dve a kazda je uplne jiny auto... ale na pohled jako vejce vejci....

tady cerpam a dekuji za to, ale neni tam vsechno ... :)

viewtopic.php?f=12&t=4892
viewtopic.php?f=7&t=148&hilit=vany

DOTAZY :

* kdyz shodim AVMka a sundam tu segrovku ... da se vysunout poloosaz toho ulozeni, abych mohl vyhodit pryc obe poloosy s diferakem pohromade z podauta pryc? ... nebo to ty klouby na poloosach nedaj komplet?

* co dal? :roll:
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
Uživatelský avatar
Rade1975
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 01 pro 2013 14:40
Bydliště: Plzen

Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83

Příspěvek od Rade1975 »

Ahoj , delal jsem to tak pred tremi tydny na A 2.2i . Je to mazec musel jsem sundat komplet predni nahon coz znamena vytahat poloosi a pak to jde.
Frontera B .2000´ 2,2DTI-16V
Uživatelský avatar
Jokerrr83
Začínající diskutér
Příspěvky: 207
Registrován: 31 říj 2013 19:24
Skype: jokerrr.
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83

Příspěvek od Jokerrr83 »

Rade1975 :
ty poloosy teda vytahnout tak, ze sundat volnobezky, a odjistit tu segrovku... a pak pujdou vymacknout? a vymotat z tech ramen v kompletu s difem?,
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83

Příspěvek od palo frontera »

No neviem ci bude stacit rozobrat len volnobeku. Ta cast homoklbu cez tehlicu naboja je dost dlha a ked ju budes odtial vytahovat tak ti ju zaroven bude v tom ihlovom lozisku krizovat. Rameno ta asi tiez nepusti. Je to tam natesno. Davaj bacha aby si si to lozisko v tehlici neposkodil a takisto aj jeho tesnenie. Drzim palce pri trapeni.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83

Příspěvek od palo frontera »

A to som mal este nedotiahnuty spodny čap ramena
fotografia1146.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
Uživatelský avatar
palo frontera
Extra diskutér
Příspěvky: 2351
Registrován: 16 črc 2011 21:15
Bydliště: Klenovec- Slovakia

Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83

Příspěvek od palo frontera »

Podla mna to naskor zhodis ked na vnutornych klboch (pri diferaku) odystis spony na manzetach, manzety stiahnes a odystis klby. Je tam len drotena poistka (segerka). Na kazdej strane jedna. Tak by ti mal vyliest samotny diferak (predny nahon) von. A nemusis rozoberat volnobezky a poloosy ostanu na svojom mieste.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83

Příspěvek od vlado007 »

A co tak odpojit silentbloky a pridvihnut motor.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Uživatelský avatar
Jokerrr83
Začínající diskutér
Příspěvky: 207
Registrován: 31 říj 2013 19:24
Skype: jokerrr.
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83

Příspěvek od Jokerrr83 »

vlado007 : taky me to uz napadlo.... ale to prece nemuze byt pravda... to ty konstrukteri vubec nemysleli na vymenu?

palo frontera : zkusim kouknout pod ty manzety...
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
Uživatelský avatar
radole
Začínající diskutér
Příspěvky: 472
Registrován: 16 pro 2008 14:04
Bydliště: Vyšný Slavkov okr. Levoča

Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83

Příspěvek od radole »

poloos vyberies jedine ked uvolnis cely naboj kolesa (staci 4 sruby spodneho capu a odklopit na riedeny a hornom ramene), vyberies zaistovaci drot vnutorneho klbu a vytiahnes to vonku
177.JPG
diferencial vykluckujes vonku iba bez poloosi!!!
jednoduchsie je odpojit kardane posunut prevodovku dozadu a vybrat motor
ale ked to uz mas tak rozobrate tak ako pise vlado podvihni motor miesto tam je
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera A 3,1 TD troška podvihnutá, 37" kolieska,2x uzávierka, 2x navijak
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava

náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
Uživatelský avatar
Jokerrr83
Začínající diskutér
Příspěvky: 207
Registrován: 31 říj 2013 19:24
Skype: jokerrr.
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: P.A.T. Louny - Jokerrr83

Příspěvek od Jokerrr83 »

na to, jak je Frontera stare a vcelku jednoduche auto, nejake operace bych nepral ani tridnimu nepriteli..... kvuli vymene tesneni, jeste opravim a zrepasuju cele rizeni, nahon a par dalsich veci.... :shock:
Frontera A 2.0i Sport 4x4 (1996)-manualni AVM pevnostni,do terenu 31´na 11,5´ R15 Muzilla LT s diskem ET-35, predni tlumice Ironman, UP + 5 cm na podlozkach, vyhozena stabilka, koncovka Remus, naviják BESW12000, predni pevnostni naraznik
Odpovědět

Zpět na „Představení nováčků“