Jaro - (Frontera B 3.2 V6)
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 271
- Registrován: 17 bře 2012 23:23
- Bydliště: Kežmarok, SR
- Kontaktovat uživatele:
Jaro - (Frontera B 3.2 V6)
Dobrý deň, tak teda skúsim niečo popísať
Už dlhšie sme sa pozerali po nejakých autách do firmy. Chceli sme niečo v čom je dosť miesta, niečo s čím sa dostaneme na kopec, niečo čo dokáže odviesť veľký rebrík a pod. Jedného dňa sa objavila v inzeráte pekná Frontera. Keďže to bolo na druhom konci SR, bola vyslaná "hliadka" z okolia na obhliadku :D Keďže sa pozdávala tak sme sadli na vlak a šli sme po ňu.
Prvým nemilím prekvapením boli odlomené kľučky zadných dverí (na oboch stranách). Ok veď nejaké zoženieme..
Po tom ako som sadol do auta na zadnú sedačku som cítil niečo na hlave.. tá látka ktorou je pokrytá strecha z vnútornej strany z nejakého dôvodu v zadnej časti auta vôbec nedrží a vysí takže to trošku vadí na hlavu..
Farba je trošku obitá hlavne na prednej kapote, hrdza sa zatiaľ pravdepodobne drží od toho auta ďalej, jedinou výnimkou sú zadné dvere za spolujazdcom, tam je na jednom miesto odpuknutá farba a pod ňou už hrdza.. cca 4x4cm..
Všetko sú to ale len kozmetické vady a tie sa dajú vyriešiť.. Tak sme ju teda zobrali a vydali sa na cestu domov.
Pred cestou sme dotankovali do plna...po ceste domov sme si všimli že budík ktorý ukazuje rýchlosť sa správa zvláštne, skáče hore-dole, taktiež kilometre počíta podľa toho akú rýchlosť ukazuje (auto stojí a ukazuje že ideme 220km/h=počíta kilometre) takže ťažko určiť koľko km ma frontera reálne najazdených, podľa tacho je to cca 290 000km.
Ďalej po ceste v spätnom zrkadle bolo vidno že ten plast ktorý je na tom úplne zadnom okienku (taký rohový zaoblený plast) dosť stkáče.. tak sme zastavili pri najbližšom Lidli a kúpili sivú pásku. Tak sme to tak provizórne opravili a šli ďalej. Celú cestu sa teplota motora držala úplne na minime až kým sme neprišli k donovalom. Pri stúpani teplota šla hore...hore...hore... naštastie sme už boli na vrchu a nasledovalo klesanie čiže sa motor ochladil.. ak by ale pokračovalo stúpanie museli by sme si dať asi prestávku... podobný scenár sa opakoval na diaľnici od Ružomberku po Poprad pri stúpaní.
Po tom ako sme sme došli domov sme dotankovali znova do plna no a ostali sme trochu prekvapený. Spotreba na 250km trase väčšinou po diaľnici bola 14 litrov.. Čakali sme spotrebu trošku menšiu. No a stále ďalej a ďalej sa objavovali nejaké problémy. Pri zimných štartoch sme ju pár krát museli roztiahnúť (na zamrznutej ceste s osobným autom nič moc naštastie to Toyota zvládla :D), pri štartovaní v mrazoch veľmi často vyskakuje štartér. Pri zaradení spiatočky sa odpaluje poistka, pri zapnutí svetiel klesnú otáčky ventilátora dosť výrazne, taktiež zoslabne podsvietenie palub. dosky pri zapnutí ventilátora a pod. prídavné svetlá a taktiež klaksóny boli prerobené - napojené cez čokoladky ktoré neboli nijako zaizolované a trčali tak že na nich pršalo, snežilo...
Automaticky hneď nasledovala výmena oleja, olej. filtra, vzduch. filtra, žhavičov.
Po prvej testovacej jazde v teréne nás prekvapilo nepríjemné buchanie z predných kolies pri zaradení 4x4, s najvyššou pravdepodobnosťou sú to voľnobežky, po rozobratí je vidieť že sú zuby značne obrúsené.
Momentálne začali kolísať otáčky na voľnobehu, klimatizácia sa za jazdy vypína/zapína, niekedy sa nechce zapnúť atď...
Najbližšie sa teraz chystá výmena voľnobežok (pôvodné automatické za manuálne) a kontrola komplet celej elektriky u autoelektrikára + výmena stredného budíka ktorý ukazuje rýchlosť a počíta kilometre (čidlo na prevodovke vyzerá byť v poriadku kabeláž tiež).
Pred nedávnom som kúpil CB vysielačku, zatiaľ je namontovaná a zapojená len provizórne, pod sedačkou šoféra som našiel pozostatky po vysielačke predchádzajúceho majiteľa (napájanie z batérie a koax. s konektorom) tak som to zatiaľ pripojil na to.
Podarilo sa už aj zapadnúť v snehu.. tak že ma musel ťahať traktor a raz tak že sa po hodine vyhrabávnia s lopatou podarilo odísť :D
Pridávam aj nejaké foto:
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 2345_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 8794_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 3844_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 5183_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 7807_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 8832_n.jpg
Keď bude čas a chuť na zmenšovanie pridám ešte nejaké foto :D
Už dlhšie sme sa pozerali po nejakých autách do firmy. Chceli sme niečo v čom je dosť miesta, niečo s čím sa dostaneme na kopec, niečo čo dokáže odviesť veľký rebrík a pod. Jedného dňa sa objavila v inzeráte pekná Frontera. Keďže to bolo na druhom konci SR, bola vyslaná "hliadka" z okolia na obhliadku :D Keďže sa pozdávala tak sme sadli na vlak a šli sme po ňu.
Prvým nemilím prekvapením boli odlomené kľučky zadných dverí (na oboch stranách). Ok veď nejaké zoženieme..
Po tom ako som sadol do auta na zadnú sedačku som cítil niečo na hlave.. tá látka ktorou je pokrytá strecha z vnútornej strany z nejakého dôvodu v zadnej časti auta vôbec nedrží a vysí takže to trošku vadí na hlavu..
Farba je trošku obitá hlavne na prednej kapote, hrdza sa zatiaľ pravdepodobne drží od toho auta ďalej, jedinou výnimkou sú zadné dvere za spolujazdcom, tam je na jednom miesto odpuknutá farba a pod ňou už hrdza.. cca 4x4cm..
Všetko sú to ale len kozmetické vady a tie sa dajú vyriešiť.. Tak sme ju teda zobrali a vydali sa na cestu domov.
Pred cestou sme dotankovali do plna...po ceste domov sme si všimli že budík ktorý ukazuje rýchlosť sa správa zvláštne, skáče hore-dole, taktiež kilometre počíta podľa toho akú rýchlosť ukazuje (auto stojí a ukazuje že ideme 220km/h=počíta kilometre) takže ťažko určiť koľko km ma frontera reálne najazdených, podľa tacho je to cca 290 000km.
Ďalej po ceste v spätnom zrkadle bolo vidno že ten plast ktorý je na tom úplne zadnom okienku (taký rohový zaoblený plast) dosť stkáče.. tak sme zastavili pri najbližšom Lidli a kúpili sivú pásku. Tak sme to tak provizórne opravili a šli ďalej. Celú cestu sa teplota motora držala úplne na minime až kým sme neprišli k donovalom. Pri stúpani teplota šla hore...hore...hore... naštastie sme už boli na vrchu a nasledovalo klesanie čiže sa motor ochladil.. ak by ale pokračovalo stúpanie museli by sme si dať asi prestávku... podobný scenár sa opakoval na diaľnici od Ružomberku po Poprad pri stúpaní.
Po tom ako sme sme došli domov sme dotankovali znova do plna no a ostali sme trochu prekvapený. Spotreba na 250km trase väčšinou po diaľnici bola 14 litrov.. Čakali sme spotrebu trošku menšiu. No a stále ďalej a ďalej sa objavovali nejaké problémy. Pri zimných štartoch sme ju pár krát museli roztiahnúť (na zamrznutej ceste s osobným autom nič moc naštastie to Toyota zvládla :D), pri štartovaní v mrazoch veľmi často vyskakuje štartér. Pri zaradení spiatočky sa odpaluje poistka, pri zapnutí svetiel klesnú otáčky ventilátora dosť výrazne, taktiež zoslabne podsvietenie palub. dosky pri zapnutí ventilátora a pod. prídavné svetlá a taktiež klaksóny boli prerobené - napojené cez čokoladky ktoré neboli nijako zaizolované a trčali tak že na nich pršalo, snežilo...
Automaticky hneď nasledovala výmena oleja, olej. filtra, vzduch. filtra, žhavičov.
Po prvej testovacej jazde v teréne nás prekvapilo nepríjemné buchanie z predných kolies pri zaradení 4x4, s najvyššou pravdepodobnosťou sú to voľnobežky, po rozobratí je vidieť že sú zuby značne obrúsené.
Momentálne začali kolísať otáčky na voľnobehu, klimatizácia sa za jazdy vypína/zapína, niekedy sa nechce zapnúť atď...
Najbližšie sa teraz chystá výmena voľnobežok (pôvodné automatické za manuálne) a kontrola komplet celej elektriky u autoelektrikára + výmena stredného budíka ktorý ukazuje rýchlosť a počíta kilometre (čidlo na prevodovke vyzerá byť v poriadku kabeláž tiež).
Pred nedávnom som kúpil CB vysielačku, zatiaľ je namontovaná a zapojená len provizórne, pod sedačkou šoféra som našiel pozostatky po vysielačke predchádzajúceho majiteľa (napájanie z batérie a koax. s konektorom) tak som to zatiaľ pripojil na to.
Podarilo sa už aj zapadnúť v snehu.. tak že ma musel ťahať traktor a raz tak že sa po hodine vyhrabávnia s lopatou podarilo odísť :D
Pridávam aj nejaké foto:
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 2345_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 8794_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 3844_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 5183_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 7807_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 8832_n.jpg
Keď bude čas a chuť na zmenšovanie pridám ešte nejaké foto :D
Naposledy upravil(a) wolf14sk dne 15 srp 2015 23:45, celkem upraveno 4 x.
Frontera 3.2 V6 2003 + LPG
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Jaro - Kežmarok (A,97, 2.5TDS)
vítej. máš na fotkách s fronterou nádherné zasněžené pozadí
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaro - Kežmarok (A,97, 2.5TDS)
nuz tak vitaj, vidim ze si pochopil hned co to je kupit fronteru za dobru cenu. ked ju poliecis, bude ti sluzit k uzitku.
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 271
- Registrován: 17 bře 2012 23:23
- Bydliště: Kežmarok, SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaro - Kežmarok (A,97, 2.5TDS)
No tomu sa hovorý Vysoké TatryJaneš Petr píše:vítej. máš na fotkách s fronterou nádherné zasněžené pozadí
Sherpa: nedá sa všetko naraz ale postupne sa bude pracovať na čom sa bude dať
Pred nedávnom som dokonca objavil parádne skrytý original zdvihák :D pod zadnou sedačkou za šoférom :D
Pridávam ešte nejaké fotky, na prvej je vidieť miesto odkiaľ ma ťahal traktor... (jedno koleso zišlo z cesty a zadok ostal na diferáku) a na druhej je cesta po ktorej sme šli keď sme zapadli, tretia bola výchádzka so psami
A inak najbližšia úloha je zistiť ako sa da dať dole guľa (ťažné zariadenie) - je odpojiteľné len neviem ako, návod na tom je napísany po taliansky.. :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera 3.2 V6 2003 + LPG
- pjetro
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 289
- Registrován: 17 čer 2009 07:58
- Bydliště: Jarcová (u Valmezu)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaro - Kežmarok (A,97, 2.5TDS)
Vitaj Už rozumím, co se myslí mít z auta radost 2x...
EX Frontera A, 2.2i 16V, r.v. 1996
Mitsubishi Outlander 2003
Mitsubishi Outlander 2003
- palto111
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 400
- Registrován: 12 lis 2010 11:26
- Bydliště: furt v garáži pod autom inak Banska Bystrica- frontera 2,3td 1996
Re: Jaro - Kežmarok (A,97, 2.5TDS)
vítaj
ten psík na fotke je československý vlčiak?
ten psík na fotke je československý vlčiak?
Palo Banska Bystrica Opel Frontera 2,3TD 1996
- kuriatko
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 650
- Registrován: 01 bře 2011 19:54
- Bydliště: Prievidza SK
- sherpa
- Super diskutér
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 29 pro 2007 10:49
- Bydliště: Bratislava/Tatry, Slovakia,
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaro - Kežmarok (A,97, 2.5TDS)
no tak drzim palce na liecbu. inak ten zdvihak je tam zamaskovany uplne genialne {ajv Bcku}, a neviem ci aj ine auta maju taketo super miesta na naradie {kde nikomu neberu miesto a nezavadzaju}.wolf14sk píše: Sherpa: nedá sa všetko naraz ale postupne sa bude pracovať na čom sa bude dať
Pred nedávnom som dokonca objavil parádne skrytý original zdvihák :D pod zadnou sedačkou za šoférom :D
A inak najbližšia úloha je zistiť ako sa da dať dole guľa (ťažné zariadenie) - je odpojiteľné len neviem ako, návod na tom je napísany po taliansky.. :D
a to tazne......mammia mia italiano...tahanno ferricolosi sferici budes musiet pohladat tu na fore nieco k tomu.
Tatry fotky pekne....ale ten rebrik taky dlhy sa ti bude kusok kyvat, mas tak obrovske paky , chce to upevnit konce rebrika proti rozkyvu nech ti neodtrhne lyziny .
exRatrak: Opel Frontera B 1999 3.2i V6 151 kW automat Green Alpine Ski Tour 4x4 Limited Emotion edition
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
exRatrak 2: Dacia Sandero 1.4
Ratrak 3: Suzuki Scross Allgrip 1.4T
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: Jaro - Kežmarok (A,97, 2.5TDS)
Vítej
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Jaro - Kežmarok (A,97, 2.5TDS)
Zdařbůch!
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaro - Kežmarok (A,97, 2.5TDS)
Zdar
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: Jaro - Kežmarok (A,97, 2.5TDS)
vitaj. pekne auto. presne taka ista ako moja. este aj rok sedi
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
- maxik.t
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 854
- Registrován: 01 zář 2009 21:17
- Bydliště: Prostějov
Re: Jaro - Kežmarok (A,97, 2.5TDS)
Vítej a užívej . Auto je dobrý,ale chce svoje , jako každý . S el.instalací sem si užil taky kup srandy , doporučuju zkontrolovat vstřiky ,1 nová špička vyjde na cca 450 kč a efekt neskutečnej , ztichne, starty se zlepší , spotřeba se trochu zmenší a hlavně celý chod motoru se uklidní . Co se týká teploty , tak provozka u nás je ani ne jedna čárka na budíku , taky mě to poplašilo než sem zjistil že to tak má být. Pokud jedeš do delšího kopce tak jí radši drž ve vyšších otáčkách a nepodtáčej jí ,máme viskospojku tak ať se točí a hlavně motoru se pojede snáž. Není to žádnej závoďák , musíš si uvědomit , že je to lodní motor pro malé parníky ,pokud už by nestačila uchlazovat radši zastav , dej si cičko a nech jí odfunět Ruplá palice není nic levnýho a je to zbytečný pro 5 min. . V terénu si nechá dost líbit zabírá už kolem 1300ot. (měl sem jí i v 4700ot. ) ,ale zase nechat jí odfunět. Tyhle motory maj potenciál klidně přes půl mega km ,ale musí se k ní člověk trochu chovat . Tak ať slouží
NO road ? NO stress ◄OFFROAD►
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
2.5 TDS long , 1997, 31x13,5 R15 Maxxis Mudzila, naviják 5,4t , lift 6cm + bodylift 5cm ,CB,nějaký ty světýlka na střeše, šnorchl , přední a zadní pevnosťák , expediční zahrádka ,pergola...
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 271
- Registrován: 17 bře 2012 23:23
- Bydliště: Kežmarok, SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaro - Kežmarok (A,97, 2.5TDS)
Tak rozhodol som sa že jej dám druhú šancu Skúsim dať skontrolovať čerpadlo, štartér a alternátor kvoli problemom so startovanim ktore som spominal v inej teme, dalej vymeniť tesnenia aby netiekol olej a uvidíme. Ak to pomôže a pôjde konečne ako má tak sa pustím asi aj do ďalších vecí Uvidíme koľko to spapá €.......
predsa len sa mi ta frontera páči a bolo by mi za ňou ľúto
predsa len sa mi ta frontera páči a bolo by mi za ňou ľúto
Frontera 3.2 V6 2003 + LPG
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 271
- Registrován: 17 bře 2012 23:23
- Bydliště: Kežmarok, SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaro - Kežmarok (A,97, 2.5TDS)
Takže frontera sa konečne dostala k doktorovy. Šlo dole čerpadlo - pretesniť a skontrolovať... snáď sa tým vyriešia aj problémy so štartovaním a spotreba... Ak hej tak sa pustím do ďalších vecí - tesnenia pod hlavou, pod vikom, spojka, vymena olejov v prevodovkach, napravy, volnobezky, brzdy... a ak nie tak asi pojde rovno na predaj....
Inak pred nedávnom som kúpil LED parkovačky z dealextremu - väčšie a silnejšie, samotné parkovačky svietia fakt dosť silno + osram nighbreaker H4 tie tiež svietia parádne, riadny rozdiel oproti klasickým. Foto dole
Inak pred nedávnom som kúpil LED parkovačky z dealextremu - väčšie a silnejšie, samotné parkovačky svietia fakt dosť silno + osram nighbreaker H4 tie tiež svietia parádne, riadny rozdiel oproti klasickým. Foto dole
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) wolf14sk dne 16 led 2013 22:19, celkem upraveno 1 x.
Frontera 3.2 V6 2003 + LPG