Netáhne a padá do nouzáku... 2,2 DTI, automat,rocnik 2000

Vše o dieslových motorech (2.2, 2.3, 2.5, 2.8)
Odpovědět
jixajddd
Příspěvky: 5
Registrován: 07 čer 2013 04:31
Skype: jixajd

Netáhne a padá do nouzáku... 2,2 DTI, automat,rocnik 2000

Příspěvek od jixajddd »

Ahoj... omlouvam se, ze opet oteviram toto tema ale... mel jsem stejny problem a nasel jsem netesnost na podtlakovem systemu konkretne praskle gumove kolinko na jednom ze solenoidu. Vymenil jsem jej a motor zase tahne jak ma. Krom toho to take porad signalizovalo vypinajici se ctyrkolku a timto ustalo i blikani zelene kontrolky a samozrejme engine check.

Nicmene... k tomu jsem se dostall tak, ze jsem nejdrive rozebral hlavu pod EGR ventilem abych ji vycistil. Odpojil jsem 4 hlinikove trubicky pro privod nafty ke vstrikum,sundal to viko, odpojil konektor vstrikovaciho cerpadla, vycistil, namontoval zpatky, natahl naftu a nic. Pak jsem trikrat ctyrikrat protacel po 10 sekundach a pak motor chytl. Mezitim netahl, to jsem jiz zminoval vyse (praskle kolinko u podtlaku). Motor zacal tahnout, ale po dvou hodinach mi nekde utekla nafta. Opet cele rozebrat, slozit, zkontolovat, ze nikde netece, vymenit hadicky prepadu a porad je to stejne. Nekde mi to cuca naftu zpatky do nadrze a nebo nafta pomalounku samovolne pada zpatky. Po nastartovani, kdyz vytahnu hadicku prepadu tak do tri sekund to chcipne. Prepady suche. nafta nikde nestrika. Prosim tedy o dve rady mohu li. Hledam schema zapojeni hadicek podtlaku zdali to mam dobre udelane kdyz jsem to nejdriv poodpojoval a nevyfotil a pak nejakou radu co se s tou naftou deje ze pada. Uz jsem byl u ruznych mechaniku a vsem to prijde divne a z nikoho zadna rozumna inspirativni rada nevypadla. Drive nez pujdu eliminacnim zpusobem tzn palivovy filtr, palivove cerpadlo v nadrzi, profuk trubicek palivoveho vedeni a nakonec vymontovani zmereni tlaku na vstrikovaci cerpadle jakakoliv rada, ktera by mne lepe nasmerovala je srdecne vitana.

Dekuji a zdravim.
2,2 DTI, Automat, R. 2000
Odpovědět

Zpět na „Dieselové motory“