Cvakání z motoru v tahu 2,2dTi 88Kw
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25 říj 2014 22:06
Cvakání z motoru v tahu 2,2dTi 88Kw
Zdar lidi , prosím vás o pomoc..
Začalo mi cvakat v motoru , cvakání se začne nejvíc projevovat když jde motor do tahu..Nejvíc to je patrné od třetího rychl.stupně a výš, jakmile se však rozjede , tak cvakání zase ustane!.Měl jsem podezření na prasklý výfuk , který prasklý byl (první katalyzátor hned za přírubou u turba) zavařeno , ale cvakání zůstalo . Potom jsem se rozhodl dle vláken v tomto fóru zkontrolovat rozvody, když jsem sundal vany motoru , našel jsem v nich malé (nemagnetické)šupinky a plastové kousky fotku dodám!.Šel jsem tedy dál tzn..: prsa rozvodů , kryt ventilů ale nikde jsem již podobné věci nenašel..Mám najeto 182.000km a ani řetězy s vodícíma lištama mi nepřipadají nikterak opotřebované...Nevím jestli mám pokračovat v další rozborce tj. hlava nebo spodek ? Jsem z toho úplně v p****i...Dejte prosím hlavy dohromady a zkuste mi poradit...
Začalo mi cvakat v motoru , cvakání se začne nejvíc projevovat když jde motor do tahu..Nejvíc to je patrné od třetího rychl.stupně a výš, jakmile se však rozjede , tak cvakání zase ustane!.Měl jsem podezření na prasklý výfuk , který prasklý byl (první katalyzátor hned za přírubou u turba) zavařeno , ale cvakání zůstalo . Potom jsem se rozhodl dle vláken v tomto fóru zkontrolovat rozvody, když jsem sundal vany motoru , našel jsem v nich malé (nemagnetické)šupinky a plastové kousky fotku dodám!.Šel jsem tedy dál tzn..: prsa rozvodů , kryt ventilů ale nikde jsem již podobné věci nenašel..Mám najeto 182.000km a ani řetězy s vodícíma lištama mi nepřipadají nikterak opotřebované...Nevím jestli mám pokračovat v další rozborce tj. hlava nebo spodek ? Jsem z toho úplně v p****i...Dejte prosím hlavy dohromady a zkuste mi poradit...
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25 říj 2014 22:06
Re: Cvakání z motoru v tahu 2,2dTi 88Kw
Ještě bych měl dotaz na moderátora , v jaké velikosti lze posílat fotky do tohoto fóra?
Pokoušel jsem se o jedu fotku ve velikosti 312kB a tu samou ve velikosti 77kB,ale ani jedna neprošla... Díky
Pokoušel jsem se o jedu fotku ve velikosti 312kB a tu samou ve velikosti 77kB,ale ani jedna neprošla... Díky
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 35
- Registrován: 01 dub 2009 13:46
- Bydliště: (Hodonin) Opel Frontera B Long 2.2 DTI AUTOMAT 2000
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 35
- Registrován: 01 dub 2009 13:46
- Bydliště: (Hodonin) Opel Frontera B Long 2.2 DTI AUTOMAT 2000
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Cvakání z motoru v tahu 2,2dTi 88Kw
myslím, že tě kolega BREX nasměroval do správného vlákna, takže tady by jsme to dál nerozebírali a já to pak odmáznu
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25 říj 2014 22:06
Re: Cvakání z motoru v tahu 2,2dTi 88Kw
Zdravím, jen bych chtěl podotknout , že to cvakání je slyšet pouze v TAHU , ve volnoběhu je klid (relativní) jako u čtyřválcového dieselového Opla...?!
Kolegovi Brexovi děkuji jako jedinému v tomto fóru za snahu..!
Kolegovi Brexovi děkuji jako jedinému v tomto fóru za snahu..!
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Cvakání z motoru v tahu 2,2dTi 88Kw
Myslim ze co sa tyka zvukov tak je fakt tazke radit takto od pc. A popisal si iba kedy je to pocut. Skus popisat typ toho zvuku. Kovovy klepot, ci sa intenzita nejako meni z otackami a podobne.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25 říj 2014 22:06
Re: Cvakání z motoru v tahu 2,2dTi 88Kw
Jasně...je to kovový cvakot, který se z nástupem točivého momentu zrychluje a jakmile motor dosáhne maxima tak to utichne...Když není zrovna úplně potřeba motor vytáčet, tak se dá jet bez cvakání,ale to samo nejde vžycky...!
A hlavně to před tím nedělalo a je to pekelně otravný.Stejně jsem ve stavu rozborky tak už to je fuk, možná jsem to měl nechat "docvakat" a třeba by už bylo jasno.. Zima na krku a auto opět na heveru...!
A hlavně to před tím nedělalo a je to pekelně otravný.Stejně jsem ve stavu rozborky tak už to je fuk, možná jsem to měl nechat "docvakat" a třeba by už bylo jasno.. Zima na krku a auto opět na heveru...!