Prerabka 2,2 DTI na mTDI

Vše o dieslových motorech (2.2, 2.3, 2.5, 2.8)
mirec3107
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 43
Registrován: 04 zář 2014 21:58
Bydliště: Trnava Slovakia

Prerabka 2,2 DTI na mTDI

Příspěvek od mirec3107 »

Nazdar chlapy.kedze uz ma nebavia neustale problemi s padanim motora do nudzaku problemi spojene s najlepsim cerpadlom na svete VP 44 zasranim celeho sania egr rozhodol som sa o prerabku motora na mTDI coz znamena mechanicke cerpadlo ja budem pouzivat cerpadlo Bosch s renault master 2,8 dti v podstate ide o mechanicke cerpadlo tdi .mam snim dobru skusenost kedze som uz prerabal motor skoda 1,9 tdi na mtdi.(slape uz 5 rokov bez poruchy).budem sem postupne pridavat obrasky a skusenosti.po nastrtovany.
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: Prerabka 2,2 DTI na mTDI

Příspěvek od vlado007 »

A to akoze chces povedat ze ti do nudzaku pada len kvoli cerpadlu ? Dalsia vec je co okrem jedneho tranzistoru ktory odchadza, je na cerpadle VP44 este spatne ?
A posledna pre mna asi nepochopitelna vec je naco si daval do 1,9 tdi nejake mechanicke cerpadlo ked tie VW su spolahlive a bezproblemove. :?: Dik za odpovede.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Uživatelský avatar
Jožin z Bažin
Začínající diskutér
Příspěvky: 396
Registrován: 28 srp 2014 22:06
Bydliště: Měřín, kousek od Velkého Meziříčí

Re: Prerabka 2,2 DTI na mTDI

Příspěvek od Jožin z Bažin »

Bosch VP 44, hlavně ve verzi PSG 16 (dvou konektorový) je snad největší zlo, co kdy bylo vyrobený. :wink:
Stačí si projít různý fora a pročíst reakce lidí, co zažili trápení s tímto katastrofickým čerpadlem. Nový dražší pomalu jak celý auto, repas nejistej. Cena strašná. Relativně dobrej motor u Adama takto dokázali zprasit tímto paskvilem, bo tomu se ani čerpadlo říkat nedá. :mrgreen:
Frontera 3.2 V6 - Hobby Car
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
Uživatelský avatar
fronterman
Začínající diskutér
Příspěvky: 267
Registrován: 15 říj 2006 19:37
Bydliště: niekde v okrese Revúca, SR

Re: Prerabka 2,2 DTI na mTDI

Příspěvek od fronterman »

vlado007 píše:Dalsia vec je co okrem jedneho tranzistoru ktory odchadza, je na cerpadle VP44 este spatne ?
Vlado, toto snáď nemôžeš myslieť vážne. Pozri si poriadne vlákno o čerpadlách, ja osobne som tam dával fotky zadretého predsuvníku vstreku.
Mirec, tak toto budem sledovať podrobne.
10 rokov a 4 mesiace Opel frontera B 2,2DTi, teraz Suzuki Grand Vitara 3,2 V6
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: Prerabka 2,2 DTI na mTDI

Příspěvek od vlado007 »

Preco by som to nemal myslet vazne. V 99% vzdy ostane stat ten motor kvoli tomu ze odide elektricka cast. Oprava dnes stoji 150e max. Cele cerpadlo sa predava po 250e. A presne jak pise Jozin z bazin, strach by som mal urcite z PSG 16, v ktorom neumre jednotka cerpadla ale samotna jednotka motora kedze je jeho sucastou.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
mirec3107
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 43
Registrován: 04 zář 2014 21:58
Bydliště: Trnava Slovakia

Re: Prerabka 2,2 DTI na mTDI

Příspěvek od mirec3107 »

Tak do VW som to daval preto ze som mal VW T4 kde bol motor 1,9D lenivy zral jak krava dvarazy sa uvaryl a 1,9 tdi bol v podstate ten isty blok len sa prerezaly sroby takze tam sadol bez problemov a elektriku som tam nechcel ved naco aj komplikovana elektronika ked na mechanickom cerpadle mas jeden chcipaci ventilcek.treba tam na 2,2 dti spravit medzikus ten je uz vo vyrobe treba zohnat opacnu ovladacu banku na turbo kedze bude treba aby pracovala opacne nie na potlak ale pretlak od turba treba v turbe navrtat zavit na hadicku.a to hlavne a podstatne s mechanickim cerpadlom ti staci na zvisenie vykonu motora jeden tlakomr 10 kluc a karbobruska.vies aky to je dobry pocit ked ides s vw t4 a vytriskas snu octavku :)
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: Prerabka 2,2 DTI na mTDI

Příspěvek od vlado007 »

Tak drzim palce nech ten motor co najdlsie vydrzi a som zvedavy na tu prerabku dti. :?:
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
mirec3107
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 43
Registrován: 04 zář 2014 21:58
Bydliště: Trnava Slovakia

Re: Prerabka 2,2 DTI na mTDI

Příspěvek od mirec3107 »

mas to to iste jak s povodnym cerpadlom akurat miesto elektronikyje to cista mechanika.
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Prerabka 2,2 DTI na mTDI

Příspěvek od Janeš Petr »

tady se zas dějou věci :roll:
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Prerabka 2,2 DTI na mTDI

Příspěvek od Janeš Petr »

fronterman píše:
vlado007 píše:..... toto snáď nemôžeš myslieť vážne. Pozri si poriadne vlákno o čerpadlách, ja osobne som tam dával fotky zadretého predsuvníku vstreku.
.
zadřenej přesuvník je jen mechanická záležitost a zadřít se může i na mechanické pumpě, pokud budeš jezdit na různé sračky, které s naftou maji jen málo společného...
Uživatelský avatar
Jožin z Bažin
Začínající diskutér
Příspěvky: 396
Registrován: 28 srp 2014 22:06
Bydliště: Měřín, kousek od Velkého Meziříčí

Re: Prerabka 2,2 DTI na mTDI

Příspěvek od Jožin z Bažin »

Ono těžko říct. Já třeba do Saab-u TiD lil jen naftu z Shell a nebo Vervu plus VIF a při 202tis. čerpadlo k.o.
Skoro soused kupoval Fungl novou Vectru gts a jezdil jen na Vervu, nikdy tam nedal nic jinýho a čerpadlo k.o. po 135tis.
Jeden kamarád co jezdí ze starou Vectrou dti z roku 99 má najeto asi 350tis. a leje tam vše co mu přijde pod ruku a čerpadlo stále o.k. :wink:

Tyhle čerpadla asi žijou nějak svým vlastním životem... :mrgreen:
Naposledy upravil(a) Jožin z Bažin dne 14 zář 2014 19:39, celkem upraveno 1 x.
Frontera 3.2 V6 - Hobby Car
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: Prerabka 2,2 DTI na mTDI

Příspěvek od vlado007 »

Jozin ale co na tych cerpadlach ti odislo :?:
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
mirec3107
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 43
Registrován: 04 zář 2014 21:58
Bydliště: Trnava Slovakia

Re: Prerabka 2,2 DTI na mTDI

Příspěvek od mirec3107 »

Ja som proste zastanca mechaniky cim menej elktroniky tim lepsie jedina alektronika je dobra ABS a aj to len niekedy :) . mam renault master 2,8 dti slape stale na naftu neny nachylny vobec startuje aj bez zhavenia a to aj v zime (aj ked si chvilu pokasle) na mechanickom cerpadle som nepocul ze by sa nieco zadrelo jedine chybou majitela jedine co sa stane ze zacne tiect okolo osky a to si pretesnis aj sam.
Uživatelský avatar
fronterman
Začínající diskutér
Příspěvky: 267
Registrován: 15 říj 2006 19:37
Bydliště: niekde v okrese Revúca, SR

Re: Prerabka 2,2 DTI na mTDI

Příspěvek od fronterman »

Janeš Petr píše:
fronterman píše:
vlado007 píše:..... toto snáď nemôžeš myslieť vážne. Pozri si poriadne vlákno o čerpadlách, ja osobne som tam dával fotky zadretého predsuvníku vstreku.
.
zadřenej přesuvník je jen mechanická záležitost a zadřít se může i na mechanické pumpě, pokud budeš jezdit na různé sračky, které s naftou maji jen málo společného...
Áno Peter, v podstate máš pravdu. Tankoval som sračky zo šelu.
10 rokov a 4 mesiace Opel frontera B 2,2DTi, teraz Suzuki Grand Vitara 3,2 V6
Uživatelský avatar
fronterman
Začínající diskutér
Příspěvky: 267
Registrován: 15 říj 2006 19:37
Bydliště: niekde v okrese Revúca, SR

Re: Prerabka 2,2 DTI na mTDI

Příspěvek od fronterman »

No čo mirec, čo je nové?
10 rokov a 4 mesiace Opel frontera B 2,2DTi, teraz Suzuki Grand Vitara 3,2 V6
Odpovědět

Zpět na „Dieselové motory“