Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25 říj 2014 22:06
Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu
Zdar všem příznivcům!
Omlouvám se ,že jsem dlouho nedal vědět, ale nějak to nestíhám...
K problému s padáním do nouzáku : nejdřív bylo nutné zjistit příčinu stále cvakajícího EGR ventilu - po proměření kabelového svazku motoru elektrikářem , mi bylo oznámeno , že jsou do sebe dva dráty prošluslý - důvod : neodborné vypinování modrého drátu (ovládání podtlakového solenoidu turba) z první svorkovnice na čerpadle , který se po zpětné montáži propojil z vedlejším drátem (zeleným) vedoucím do svorkovnice na EGR!!
Svorkovnice vyměněna (starší ze Zafiry) - je po cvakání!
Následovala kontrola turba - (ovládání naklápění lopatek) - ok!
Motor stále bez výkonu!
Po dalším studování témat , viz : podtlaky , solenoidy atd. jsem přepojil hlavní přívod podtlaku na přímo k solenoidu u turba , a motor jde jako z praku!!
už nepadá do nouzáku!!!
Teď se nabízí několik variant:
Slabá vývěva?
Vadný regulátor podtlaku?
Vadný jiný solenoid? - (zapůjčil jsem si dva jiné z vrakoviště , ale beze změny )
Ještě musím zmínit , že mi přestalo fungovat zapínání předku...(stále na mě jen bliká...), zlobí to zhruba stejně ,jako ten nouzák...
Mám na víkend slíbené zapůjčení měřáku podtlaku , tak určitě dám vědět jak jsem dopadl.
P.S. - případné další návrhy , možnosti , tipy jsou vítány.
Omlouvám se ,že jsem dlouho nedal vědět, ale nějak to nestíhám...
K problému s padáním do nouzáku : nejdřív bylo nutné zjistit příčinu stále cvakajícího EGR ventilu - po proměření kabelového svazku motoru elektrikářem , mi bylo oznámeno , že jsou do sebe dva dráty prošluslý - důvod : neodborné vypinování modrého drátu (ovládání podtlakového solenoidu turba) z první svorkovnice na čerpadle , který se po zpětné montáži propojil z vedlejším drátem (zeleným) vedoucím do svorkovnice na EGR!!
Svorkovnice vyměněna (starší ze Zafiry) - je po cvakání!
Následovala kontrola turba - (ovládání naklápění lopatek) - ok!
Motor stále bez výkonu!
Po dalším studování témat , viz : podtlaky , solenoidy atd. jsem přepojil hlavní přívod podtlaku na přímo k solenoidu u turba , a motor jde jako z praku!!
už nepadá do nouzáku!!!
Teď se nabízí několik variant:
Slabá vývěva?
Vadný regulátor podtlaku?
Vadný jiný solenoid? - (zapůjčil jsem si dva jiné z vrakoviště , ale beze změny )
Ještě musím zmínit , že mi přestalo fungovat zapínání předku...(stále na mě jen bliká...), zlobí to zhruba stejně ,jako ten nouzák...
Mám na víkend slíbené zapůjčení měřáku podtlaku , tak určitě dám vědět jak jsem dopadl.
P.S. - případné další návrhy , možnosti , tipy jsou vítány.
- kuriatko
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 650
- Registrován: 01 bře 2011 19:54
- Bydliště: Prievidza SK
Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu
Po dalším studování témat , viz : podtlaky , solenoidy atd. jsem přepojil hlavní přívod podtlaku na přímo k solenoidu u turba , a motor jde jako z praku!!
Neskušal si toto ak máš od koho zameniť
viewtopic.php?f=7&t=3721&start=30
Neskušal si toto ak máš od koho zameniť
viewtopic.php?f=7&t=3721&start=30
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25 říj 2014 22:06
Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu
Zdravím,tak hlásím , že padání do nouzáku je odstraněno!!!
Děkuji kuriatkovi , za odkaz , opravdu to byl zpropadený regulační ventil podtlaku číslo: 24435269 - vyměněn za starší ze Zafiry 2.2 dti 2005 - cena : 500,- pro ostatní přikládám foto..:
Děkuji kuriatkovi , za odkaz , opravdu to byl zpropadený regulační ventil podtlaku číslo: 24435269 - vyměněn za starší ze Zafiry 2.2 dti 2005 - cena : 500,- pro ostatní přikládám foto..:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.