Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu

Vše o dieslových motorech (2.2, 2.3, 2.5, 2.8)
Tomadžíno
Příspěvky: 15
Registrován: 25 říj 2014 22:06

Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu

Příspěvek od Tomadžíno »

Zdar všichni příznivci této značky. při jízdě po dálnici při cca 140 km/h padla do nouzáku... :(.. vše jsem prošel , odpojil baterku - ale bez výsledně...Po cca 20km jízdy v nouzáku se zase chytla a bez dalších problémů jsme dojeli až domů. Jenže od té doby - po dalším nastartování už z toho nouzáku nevylezla...Diagnostika píše kódy : P0243 - doslovně - Klapka rozvodu výfukových plynů turbodmychadla (A) ukazuje obecnou chybu způsobenou signály mimo zkoumaný rozsah, nebo jejich hladina je příliš vysoká či nízká... A druhou chybu P0400 - Hladina signálu EGR ventilu recirkulace výfukových plynů je příliš nízká...?
Vyčistil jsem celé sání včetně EGRu - nepřišlo mi nějak extra špinavé , ale pro jistotu..Dal jsem všude nová těsnění , na solenoidu AGR jsem vyměnil jedno gumové kolínko z kterého vypadávala bílá trubička - měl jsem zapůjčený i nový AGR solenoid - ale beze změny..
Potom jsem povolal posilu s jinou diag. která mě nasměrovala podle el.schémata na modrý kabel od AGRka do jednotky na pin 13 - propípáno až k "A" konektoru na čerpadle - průchozí - přístup je ke všemu jak penězům!!! :evil:
Do této doby bylo vše stejné tzn. 2.600 ot/min a víc ani prd! Od teď ještě začal cvakat EGR nějakou morzeovku...asi mi dává zbohem hajzl..
Zdraví a doufá Tomáš ..Smržovka
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu

Příspěvek od vlado007 »

K tej P0243, treba skontrolovat (najlesie vyskusat ak mas moznost z ineho auta) el. magneticky ventil regulacie turba.
A P0400 ako si sam pisal AGR bude niekde problem. Nic neobvikle ze odisiel. Ked si tam dal druhy vymazal si nasledne chyby hej ?
Ked jedno aj druhe bude ok, tak v RJ bude problem. Aj to je nic neobvikle.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Tomadžíno
Příspěvky: 15
Registrován: 25 říj 2014 22:06

Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu

Příspěvek od Tomadžíno »

[qu

Ahoj , měl jsem za to že AGR ventil je el.mag.ventil regulace turba ? Protože ten jsem měl zapůjčen nový - beze změny... :(
Ale EGR ventil jsem ještě neměl možnost vyzkoušet za jiný , je taky podstatně dražší než AGRko..Pokud ale "chodí do kopru" - budu ho muset objednat.. :(
Ještě se zeptám... Je tady někde podrobněji rozepsáno k jakému konkrétnímu problému dochází v té řídící jednotce???
Děkuji za odpověď.
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu

Příspěvek od vlado007 »

No bratku trochu inak. AGR a EGR je jedna a ta ista vec. Jedno je skratka v nemcine druhe v angl. Elektromagneticky ventil regylacie turba je to do coho ide hadicka z turba. To predpokladam ze si skusal davat nove. AGR (EGR) je ta chyba P0400. Vsetko sa to da zdiagnostikovat pomocou tech 2 bez toho aby si to musel skusat z ineho auta. Pokial ale ides cestou skusania, vzdy po prehodeni druhej suciastky treba zmazat chybovu pamet. Precitaj ine temy je tu toho popisane dost. :)
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Tomadžíno
Příspěvky: 15
Registrován: 25 říj 2014 22:06

Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu

Příspěvek od Tomadžíno »

[qu

Ano elektromagnetický ventil regulace turba jsem opravdu zkoušel dávat nový..
Jak si myslel tu větu ,že se dá všecko zdiagnostikovat pomocí těch dvou? jsem asi trochu natvrdlej :) :oops:

Jsem z toho nějakej zmatenej...teď jsem povolil EGR nechal jsem ho připojenej a zapnul jsem zapalování - klape jako divej (otvírá a zase zavírá) , tak že by byl opravdu v háji..?
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu

Příspěvek od vlado007 »

Myslene to bolo tak ze sa da vidiet ako presne pracuje. Na kolko % je zatvoreny alebo otvoreny v akej polohe sa nachadza a podobne. To ze klepe a otvara a zatvara samovolne neni normalne pri zapnutom zapalovani.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Tomadžíno
Příspěvky: 15
Registrován: 25 říj 2014 22:06

Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu

Příspěvek od Tomadžíno »

Tak EGR koupen nový!!! Zapojen , vymazány chyby a cvaká dál ... :evil:
Chlapi potřebuju el.schémata , kdo má , prosím o pomoc , cenu respektuji... :(
Tomadžíno
Příspěvky: 15
Registrován: 25 říj 2014 22:06

Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu

Příspěvek od Tomadžíno »

Ještě jsem zapomněl - diag. vykazuje stále stejné kódy tzn.: P0243 , P0400
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu

Příspěvek od Janeš Petr »

el. schémata tu jsou ke stažení
Tomadžíno
Příspěvky: 15
Registrován: 25 říj 2014 22:06

Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu

Příspěvek od Tomadžíno »

Ještě se opatrně zeptám...kde? Nešel by nějakej link...Tak já teda pěkně prosíím :)
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu

Příspěvek od vlado007 »

Jak som pisal, obyc. diagnostikov vies len vypisat a vymazat chybu.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu

Příspěvek od vlado007 »

Inak ked chces len skontrolovat kabelaz tak od konektoru agr idu kable az do jednotky na cerpadle. Staci pozret farbu a merakom premerat.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Uživatelský avatar
kuriatko
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 650
Registrován: 01 bře 2011 19:54
Bydliště: Prievidza SK

Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu

Příspěvek od kuriatko »

Nemôže to robiť čidlo škrtiacej klapky :?: To sa tu už riešilo mne ked blblo diagnostika to neukázala :arrow: následne zle pracuje aj egr.Mne to zistili diagnostika za chodu motora :!: O tom padamí do nudzaku je tu dosť len hladaj.
Tomadžíno
Příspěvky: 15
Registrován: 25 říj 2014 22:06

Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu

Příspěvek od Tomadžíno »

Čidlo škrtící klapky! To jsem měl naposledy rozebrané před půl rokem! Dobrý nápad , vyndám ho a zkouknu jestli není zase vymačkané...
V pátek by měl dorazit človíček s origo diagnostikou , tak třeba půjde otestovat (čidlo) za běhu , ta moje diagnostika to zjevně neumí... :(
Ještě jednou díky Vlado..Určitě dám vědět..
Uživatelský avatar
kuriatko
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 650
Registrován: 01 bře 2011 19:54
Bydliště: Prievidza SK

Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu

Příspěvek od kuriatko »

Niečo nové :?:
Odpovědět

Zpět na „Dieselové motory“