Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25 říj 2014 22:06
Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu
Zdar všichni příznivci této značky. při jízdě po dálnici při cca 140 km/h padla do nouzáku... .. vše jsem prošel , odpojil baterku - ale bez výsledně...Po cca 20km jízdy v nouzáku se zase chytla a bez dalších problémů jsme dojeli až domů. Jenže od té doby - po dalším nastartování už z toho nouzáku nevylezla...Diagnostika píše kódy : P0243 - doslovně - Klapka rozvodu výfukových plynů turbodmychadla (A) ukazuje obecnou chybu způsobenou signály mimo zkoumaný rozsah, nebo jejich hladina je příliš vysoká či nízká... A druhou chybu P0400 - Hladina signálu EGR ventilu recirkulace výfukových plynů je příliš nízká...?
Vyčistil jsem celé sání včetně EGRu - nepřišlo mi nějak extra špinavé , ale pro jistotu..Dal jsem všude nová těsnění , na solenoidu AGR jsem vyměnil jedno gumové kolínko z kterého vypadávala bílá trubička - měl jsem zapůjčený i nový AGR solenoid - ale beze změny..
Potom jsem povolal posilu s jinou diag. která mě nasměrovala podle el.schémata na modrý kabel od AGRka do jednotky na pin 13 - propípáno až k "A" konektoru na čerpadle - průchozí - přístup je ke všemu jak penězům!!!
Do této doby bylo vše stejné tzn. 2.600 ot/min a víc ani prd! Od teď ještě začal cvakat EGR nějakou morzeovku...asi mi dává zbohem hajzl..
Zdraví a doufá Tomáš ..Smržovka
Vyčistil jsem celé sání včetně EGRu - nepřišlo mi nějak extra špinavé , ale pro jistotu..Dal jsem všude nová těsnění , na solenoidu AGR jsem vyměnil jedno gumové kolínko z kterého vypadávala bílá trubička - měl jsem zapůjčený i nový AGR solenoid - ale beze změny..
Potom jsem povolal posilu s jinou diag. která mě nasměrovala podle el.schémata na modrý kabel od AGRka do jednotky na pin 13 - propípáno až k "A" konektoru na čerpadle - průchozí - přístup je ke všemu jak penězům!!!
Do této doby bylo vše stejné tzn. 2.600 ot/min a víc ani prd! Od teď ještě začal cvakat EGR nějakou morzeovku...asi mi dává zbohem hajzl..
Zdraví a doufá Tomáš ..Smržovka
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu
K tej P0243, treba skontrolovat (najlesie vyskusat ak mas moznost z ineho auta) el. magneticky ventil regulacie turba.
A P0400 ako si sam pisal AGR bude niekde problem. Nic neobvikle ze odisiel. Ked si tam dal druhy vymazal si nasledne chyby hej ?
Ked jedno aj druhe bude ok, tak v RJ bude problem. Aj to je nic neobvikle.
A P0400 ako si sam pisal AGR bude niekde problem. Nic neobvikle ze odisiel. Ked si tam dal druhy vymazal si nasledne chyby hej ?
Ked jedno aj druhe bude ok, tak v RJ bude problem. Aj to je nic neobvikle.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25 říj 2014 22:06
Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu
[qu
Ahoj , měl jsem za to že AGR ventil je el.mag.ventil regulace turba ? Protože ten jsem měl zapůjčen nový - beze změny...
Ale EGR ventil jsem ještě neměl možnost vyzkoušet za jiný , je taky podstatně dražší než AGRko..Pokud ale "chodí do kopru" - budu ho muset objednat..
Ještě se zeptám... Je tady někde podrobněji rozepsáno k jakému konkrétnímu problému dochází v té řídící jednotce???
Děkuji za odpověď.
Ahoj , měl jsem za to že AGR ventil je el.mag.ventil regulace turba ? Protože ten jsem měl zapůjčen nový - beze změny...
Ale EGR ventil jsem ještě neměl možnost vyzkoušet za jiný , je taky podstatně dražší než AGRko..Pokud ale "chodí do kopru" - budu ho muset objednat..
Ještě se zeptám... Je tady někde podrobněji rozepsáno k jakému konkrétnímu problému dochází v té řídící jednotce???
Děkuji za odpověď.
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu
No bratku trochu inak. AGR a EGR je jedna a ta ista vec. Jedno je skratka v nemcine druhe v angl. Elektromagneticky ventil regylacie turba je to do coho ide hadicka z turba. To predpokladam ze si skusal davat nove. AGR (EGR) je ta chyba P0400. Vsetko sa to da zdiagnostikovat pomocou tech 2 bez toho aby si to musel skusat z ineho auta. Pokial ale ides cestou skusania, vzdy po prehodeni druhej suciastky treba zmazat chybovu pamet. Precitaj ine temy je tu toho popisane dost.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25 říj 2014 22:06
Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu
[qu
Ano elektromagnetický ventil regulace turba jsem opravdu zkoušel dávat nový..
Jak si myslel tu větu ,že se dá všecko zdiagnostikovat pomocí těch dvou? jsem asi trochu natvrdlej
Jsem z toho nějakej zmatenej...teď jsem povolil EGR nechal jsem ho připojenej a zapnul jsem zapalování - klape jako divej (otvírá a zase zavírá) , tak že by byl opravdu v háji..?
Ano elektromagnetický ventil regulace turba jsem opravdu zkoušel dávat nový..
Jak si myslel tu větu ,že se dá všecko zdiagnostikovat pomocí těch dvou? jsem asi trochu natvrdlej
Jsem z toho nějakej zmatenej...teď jsem povolil EGR nechal jsem ho připojenej a zapnul jsem zapalování - klape jako divej (otvírá a zase zavírá) , tak že by byl opravdu v háji..?
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu
Myslene to bolo tak ze sa da vidiet ako presne pracuje. Na kolko % je zatvoreny alebo otvoreny v akej polohe sa nachadza a podobne. To ze klepe a otvara a zatvara samovolne neni normalne pri zapnutom zapalovani.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25 říj 2014 22:06
Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu
Tak EGR koupen nový!!! Zapojen , vymazány chyby a cvaká dál ...
Chlapi potřebuju el.schémata , kdo má , prosím o pomoc , cenu respektuji...
Chlapi potřebuju el.schémata , kdo má , prosím o pomoc , cenu respektuji...
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25 říj 2014 22:06
Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu
Ještě jsem zapomněl - diag. vykazuje stále stejné kódy tzn.: P0243 , P0400
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu
el. schémata tu jsou ke stažení
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25 říj 2014 22:06
Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu
Ještě se opatrně zeptám...kde? Nešel by nějakej link...Tak já teda pěkně prosíím
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu
Jak som pisal, obyc. diagnostikov vies len vypisat a vymazat chybu.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu
Inak ked chces len skontrolovat kabelaz tak od konektoru agr idu kable az do jednotky na cerpadle. Staci pozret farbu a merakom premerat.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- kuriatko
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 650
- Registrován: 01 bře 2011 19:54
- Bydliště: Prievidza SK
Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu
Nemôže to robiť čidlo škrtiacej klapky To sa tu už riešilo mne ked blblo diagnostika to neukázala následne zle pracuje aj egr.Mne to zistili diagnostika za chodu motora O tom padamí do nudzaku je tu dosť len hladaj.
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25 říj 2014 22:06
Re: 2,2DTH 88kw padání do nouzového režimu
Čidlo škrtící klapky! To jsem měl naposledy rozebrané před půl rokem! Dobrý nápad , vyndám ho a zkouknu jestli není zase vymačkané...
V pátek by měl dorazit človíček s origo diagnostikou , tak třeba půjde otestovat (čidlo) za běhu , ta moje diagnostika to zjevně neumí...
Ještě jednou díky Vlado..Určitě dám vědět..
V pátek by měl dorazit človíček s origo diagnostikou , tak třeba půjde otestovat (čidlo) za běhu , ta moje diagnostika to zjevně neumí...
Ještě jednou díky Vlado..Určitě dám vědět..
- kuriatko
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 650
- Registrován: 01 bře 2011 19:54
- Bydliště: Prievidza SK