Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)
to už je uplně jedno, jestli to roztahuješ, nebo motor běží na něco, co mu foukneš do sání - čerpadlo jde pořád na sucho
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- stavitel1
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 654
- Registrován: 23 čer 2008 19:51
- Bydliště: okres Nitra, SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)
čo všetci strašíte s roztahovaním , podla toho čo tu hovoríte o tom tak by som mal mať už minimálne 3. čerpadlo , a to striekanie do sania je pekná pakáren hlavne ked tam toho strekneš viac jak máš tak ti chytí točky a len čakáš kedy vyletí kluka pokial to nezhasneš rýchosťou .
ked natiahneš naftu do čerpadla a povolíš trubky pri vstrekoch tak to chvílu trvá zakial ti začne striekat nafta osobná skusenost štartovanie min.cca 3x7sek musíš mať dobrú baterku . ale v pohode to roztiahni tam to tiež chvilu trvá zakedy to blafne ideláne na 2 ke , roztahoval som to fabiu 1,4 ak by si mal problem že nemáš druhy off na roztiahnutie
a teraz ma tu všetci ukamenujú
ps. tu sa dá repas zohnat za 450€ na 85kw
ked natiahneš naftu do čerpadla a povolíš trubky pri vstrekoch tak to chvílu trvá zakial ti začne striekat nafta osobná skusenost štartovanie min.cca 3x7sek musíš mať dobrú baterku . ale v pohode to roztiahni tam to tiež chvilu trvá zakedy to blafne ideláne na 2 ke , roztahoval som to fabiu 1,4 ak by si mal problem že nemáš druhy off na roztiahnutie
a teraz ma tu všetci ukamenujú
ps. tu sa dá repas zohnat za 450€ na 85kw
skype ,, stavitel2 ,, email ,, stavitel1@azet.sk ,, 2,2dti ,, 5dv.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 55
- Registrován: 25 led 2014 17:59
- Bydliště: Sloupnice okres Svitavy
Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)
diky za rady byli nato kouknout 2 znami a uz to jede čerpadlem to nastesti není ale byla jen spadla nafta a jak jsme natahovali celekm slozita procedura samo si vůbec nechtělo natáhnout tak jsem nejdriv povolili vstřiky a hadickou prez trychtyr zahltili cerpadlo naftou ze jsme startovali zaroven strikali do sani něco jsme nalili i do privodni hadice pak utáhnout vstřiky namontovat privod a znova startovani se sprejem a uz si nacuclo a jde
Frontera B 2.2 DTI 85kw 5dv. Rv.2000
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)
No a ani to nebolelo ze .
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 55
- Registrován: 25 led 2014 17:59
- Bydliště: Sloupnice okres Svitavy
Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)
no nebolelo ale už jsem si říkal ze se dam na modleni ať to není čerpadlo auto mam necelý měsíc tak jsem si říkal ze by se mi dobře pomstilo tetka jen pročíst kde mají tyhle motory problémy se zavzdušňováním a dat do kúpi dále byl odpojen ARG ventil nebo co, ten to chce prý vyčistit pak nějaký podtlakový hadičky a další věci no je co dávat do kupy nemluvně o jiných věcech jako ze nejde střešní okénko abs či palubovka tam šly jen kontrolky a rafičky vůbec přepájel jsem par věci a už se spustí zapnutím světel či nulováním ale to patři do jiny sekce budu tu každou chvíli
Frontera B 2.2 DTI 85kw 5dv. Rv.2000
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 55
- Registrován: 25 led 2014 17:59
- Bydliště: Sloupnice okres Svitavy
Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)
Mnel bych dotazek ohledne my 2.2dti 85kw skrze cerpadlo co je na nem vstup a co prepad uz jsem to tu zahlidl ale za boha nemuzu najit znova a pac mi trochu zasej spadla nafta studoval jsem a co mam nakej filtr tak mi prijde ze je na prwpadu a ten origo na vstup ( privod) je pryc nekdo ho vyndal a mam pocit jestli ho nechtel nahradit tim jinym a nezpletl si hadice
Frontera B 2.2 DTI 85kw 5dv. Rv.2000
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)
Blizsie k rozvodom je vystup. Pri pohlade z boku je na lavo vystup, na pravo privod nafty.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 55
- Registrován: 25 led 2014 17:59
- Bydliště: Sloupnice okres Svitavy
Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)
A prepad od vstriku jde do vstupu. Tak se nemejlim a me ten filtr spatne
Frontera B 2.2 DTI 85kw 5dv. Rv.2000
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)
Ano ide do vstupu.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 30 led 2015 20:37
Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)
Prosím o radu
Žirafa Y20DTH mi náhle neštartuje. Počas štartu sa po pár sekundách rozsvieti kontrolka - servisný kľúč. Je tam PSG5.
Diagnostika - chyba P1631.
Po odpojení vysokotlakých trubiek ku vstrekom pri štartovaní tečie (nestrieka) z vysokotlakých vývodov čerpadla takmer čierna nafta od oleja. Takže je jasné, že vymeníme tesnenia pod traverzami trysiek.
Ale čo mi nie je jasné - čo vlastne čerpadlu je. Skúšali mi výstupné vodiče klasickou ihlovou autosúšačkou so žiarovkou. Počas štartu neblikala ani na jednom kábliku ku vysokotlakému ventilu. To vyzerá na odídený koncový tranzistor. Ale prečo z čerpadla ide nafta, ak by tranzistor nespínal cievku vysokotlak. ventilu??? Má ísť pri točení nafta z čerpadla stále, len sa mení jej tlak?
Žiaľ nemám ako otestovať, či čerpadlo dokáže pretlačiť naftu cez trysky, s tou traverzou to nejde mimo motora zapojiť.
Ďakujem za rady.
Žirafa Y20DTH mi náhle neštartuje. Počas štartu sa po pár sekundách rozsvieti kontrolka - servisný kľúč. Je tam PSG5.
Diagnostika - chyba P1631.
Po odpojení vysokotlakých trubiek ku vstrekom pri štartovaní tečie (nestrieka) z vysokotlakých vývodov čerpadla takmer čierna nafta od oleja. Takže je jasné, že vymeníme tesnenia pod traverzami trysiek.
Ale čo mi nie je jasné - čo vlastne čerpadlu je. Skúšali mi výstupné vodiče klasickou ihlovou autosúšačkou so žiarovkou. Počas štartu neblikala ani na jednom kábliku ku vysokotlakému ventilu. To vyzerá na odídený koncový tranzistor. Ale prečo z čerpadla ide nafta, ak by tranzistor nespínal cievku vysokotlak. ventilu??? Má ísť pri točení nafta z čerpadla stále, len sa mení jej tlak?
Žiaľ nemám ako otestovať, či čerpadlo dokáže pretlačiť naftu cez trysky, s tou traverzou to nejde mimo motora zapojiť.
Ďakujem za rady.
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)
Ano odpovedal si si sam. Ta cievka medzi 4 vys. tlak. trubkami na cerpadle nezavrie ventil, a tym sa nevytvory tlak v cerpadle. Nepretlaci ihlu v tryske.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)
cituji -
...vstřikovací čerpadlo opel VP 30, 44, psg 16(astra,vectra zafira,frontera,omega,signum),ford tddi,vw 2,5 tdi,saab 2,0 tdi,nissan tdi atd.-oprava řídící jednotky vstřikovacího čerpadla.popř.oprava mechaniky,kontrola stavu. Záruka,žádná čína... Cena za opravu jednotky 2 000,- kč
Jméno:
Telefon:
Josef
777207271
...vstřikovací čerpadlo opel VP 30, 44, psg 16(astra,vectra zafira,frontera,omega,signum),ford tddi,vw 2,5 tdi,saab 2,0 tdi,nissan tdi atd.-oprava řídící jednotky vstřikovacího čerpadla.popř.oprava mechaniky,kontrola stavu. Záruka,žádná čína... Cena za opravu jednotky 2 000,- kč
Jméno:
Telefon:
Josef
777207271
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 100
- Registrován: 07 led 2013 11:15
- Bydliště: Uherský Brod
Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)
Za ty prachy to bude vyřezané ze dřeva...
2.2 DTi, 88 kW
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)
To PSG 16 ked vie opravit za tie penaze tak to je macher. Ale moc sa mi tomu nechce verit.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Jožin z Bažin
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 396
- Registrován: 28 srp 2014 22:06
- Bydliště: Měřín, kousek od Velkého Meziříčí
Re: Závady čerpadla VP44 PSG16 (motor 2,2DTH 88kW)
...a ještě by se slušelo dodat, aby se případný zájemce o opravu podíval na komentáře od tohoto rádoby "opravce" - samá negativa nejsou asi moc dobrou vizitkouJaneš Petr píše:...vstřikovací čerpadlo opel VP 30, 44, psg 16(astra,vectra zafira,frontera,omega,signum),ford tddi,vw 2,5 tdi,saab 2,0 tdi,nissan tdi atd.-oprava řídící jednotky vstřikovacího čerpadla.popř.oprava mechaniky,kontrola stavu. Záruka,žádná čína... Cena za opravu jednotky 2 000,- kč
Posílali jsme ze zvědavosti jednu psg 16 na opravu a oprava byla provedena zatřením šroubků zelenou barvou, asik aby to imitovalo rozborku a následnou pečeť...
Frontera 3.2 V6 - Hobby Car
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine
Saab 9-5 2.8T XWD - Shiny Car
Zetor 6911 - Wood Machine