nestartuje za studena
- Sergio
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 193
- Registrován: 10 srp 2009 18:16
- Bydliště: Lovosice-Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: nestartuje za studena
2,5TDs má dvě teplotní čidla (myslim)
jedno pro budík a druhý pro ŘJ, ale fakt si nejsem jistej, takže tě možná jen zmatu
jedno pro budík a druhý pro ŘJ, ale fakt si nejsem jistej, takže tě možná jen zmatu
Roman, Frontera dlouhá 2,5Tds, r.v. 97, zvedlá +5cm zadek a 4cm předek, 31x10,5 R15
Ve 190 tkm smrt motoru. Nyní BMW :-)
Ve 190 tkm smrt motoru. Nyní BMW :-)
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 15 říj 2011 19:09
Re: nestartuje za studena
Devadesát procent problémů odpadne používáním paliva cca 60CČ..u "komůrkáčů" to má až neuvěřitelný vliv..
Když někdo natankuje "naftu 51CČ" kdoví jak "říznutou" ..."kdoví čím", není se problémům co divit..+ nedej bože přidá
"hospodskou aditivaci" benálem, kterej má sám o sobě mizerný CČ/což je logický, protože má vysoký oct.číslo/..
Zkouška jak na tom jste..
Pokud vyndáte jeden žhavič a je jak od svíčky opálenej samý saze, JE ČAS ADITIVOVAT TY PATOKY, CO TANKUJETE U SVÝ PUMPY..
Nečistěte..
POkud chcete vidět jednoduchou, nespornou změnu a ověřit ,jak palivo ovlivní tyhle problémy, natankujte Shell-VPower-diesel /ten má sice výborný vlastnosti co se "vypalování sazí" týká, no v našich podmínkách -na rozdíl od Německa--opravdu podprůměrný CČ--čili je potřeba přidat třeba TDA Castrol,nebo VIF, raději ne celou dávku.-- s Vifem opatrně, obecně nedělá dobře naftám s obsahem 2EHN--aktuálně je to třeba Verva, která ho má ted cca 1000 jednotek.., mazivost ale dává výbornou ..jsou i lepší aditiva, ale to teď nemá smysl rozbírat.. ten TDACastrol je na zimní provoz sichr do všeho, co u pumpy můžete natankovat, jen holt je to trochu tvrší chod..než třeba při aditivaci Vifem..
Verva to "uhlí" ze spalovacího prostoru bohužel nevypálí tak rychle jako Shell..ten to zvládá opravdu rychle..po jedný nádrži vyšroubujte kontrolně
jeden žhavič..bude vypálenej do růžova ..když už máte "poklizeno", aditivujte ty běžný patoky od pumpy při teplotách pod OstC..vždycky..
Jak píšu--TDA Castrol dává tvrdší chod, ale netluče se skoro s ničím,a startuje s ním libovolná nafta i v - 25 na jedno drcnutí v TD... mazivost není tak dobrá jako s VIFem,tak v létě je lepší volbou VIF....ale..Vif se u některý nafty opravdu nesmí přehnat..jinak se to může v zimě při startu i zhoršit --fakt..:-) /
Arktická--čili petrolejovánafta- je u nás opravdu výjimkou, spíš tankujeme naftu běžnýho složení s modifikátorama krystalizace parafínu..
+ třeba i kafilerní tuky,--fakt i tohle dneska je legální příměs-- a samozřejmě oleje a co dům "pumpaře"dá..
Protože "řeže"kdo může...to je bohužel holej fakt..
Když někdo natankuje "naftu 51CČ" kdoví jak "říznutou" ..."kdoví čím", není se problémům co divit..+ nedej bože přidá
"hospodskou aditivaci" benálem, kterej má sám o sobě mizerný CČ/což je logický, protože má vysoký oct.číslo/..
Zkouška jak na tom jste..
Pokud vyndáte jeden žhavič a je jak od svíčky opálenej samý saze, JE ČAS ADITIVOVAT TY PATOKY, CO TANKUJETE U SVÝ PUMPY..
Nečistěte..
POkud chcete vidět jednoduchou, nespornou změnu a ověřit ,jak palivo ovlivní tyhle problémy, natankujte Shell-VPower-diesel /ten má sice výborný vlastnosti co se "vypalování sazí" týká, no v našich podmínkách -na rozdíl od Německa--opravdu podprůměrný CČ--čili je potřeba přidat třeba TDA Castrol,nebo VIF, raději ne celou dávku.-- s Vifem opatrně, obecně nedělá dobře naftám s obsahem 2EHN--aktuálně je to třeba Verva, která ho má ted cca 1000 jednotek.., mazivost ale dává výbornou ..jsou i lepší aditiva, ale to teď nemá smysl rozbírat.. ten TDACastrol je na zimní provoz sichr do všeho, co u pumpy můžete natankovat, jen holt je to trochu tvrší chod..než třeba při aditivaci Vifem..
Verva to "uhlí" ze spalovacího prostoru bohužel nevypálí tak rychle jako Shell..ten to zvládá opravdu rychle..po jedný nádrži vyšroubujte kontrolně
jeden žhavič..bude vypálenej do růžova ..když už máte "poklizeno", aditivujte ty běžný patoky od pumpy při teplotách pod OstC..vždycky..
Jak píšu--TDA Castrol dává tvrdší chod, ale netluče se skoro s ničím,a startuje s ním libovolná nafta i v - 25 na jedno drcnutí v TD... mazivost není tak dobrá jako s VIFem,tak v létě je lepší volbou VIF....ale..Vif se u některý nafty opravdu nesmí přehnat..jinak se to může v zimě při startu i zhoršit --fakt..:-) /
Arktická--čili petrolejovánafta- je u nás opravdu výjimkou, spíš tankujeme naftu běžnýho složení s modifikátorama krystalizace parafínu..
+ třeba i kafilerní tuky,--fakt i tohle dneska je legální příměs-- a samozřejmě oleje a co dům "pumpaře"dá..
Protože "řeže"kdo může...to je bohužel holej fakt..
- Dave136
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 81
- Registrován: 05 čer 2009 12:17
- Skype: david-doma
- Bydliště: Litoměřice
- stefi_ul
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 964
- Registrován: 22 bře 2011 09:21
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: nestartuje za studena
Ja do Oktavky tankuju vicemene jenom na Benzine. Rozdil je proti jinejm pumpam nesrovnatelny.
Pred lety testovali naftu a jako vitez prosla Verva od Benziny. Mela lepsi vlastnosti jak V-Power od Shellu v CZ. Testovaci nelenili a zajeli do Shellu v Nemecku a zjistili naprosto diametralni rozdily mezi palivy od CZ a DE. To co se u nas prodava jak V-Power, je v Nemecku obycejna nafta.
Na startovani v zime je to znat dokonale. Natankoval sem jednou na ONO a co to delalo s motorem, to sem se az bal... Uz sem si pomalu rikal, ze neco odchazi. Od ty doby jedu jen na Benzinu. Pohoda i v zime. Nestalo se v mrazu, ze bych nenastartoval napoprvy. Aditiva nedavam.
Pred lety testovali naftu a jako vitez prosla Verva od Benziny. Mela lepsi vlastnosti jak V-Power od Shellu v CZ. Testovaci nelenili a zajeli do Shellu v Nemecku a zjistili naprosto diametralni rozdily mezi palivy od CZ a DE. To co se u nas prodava jak V-Power, je v Nemecku obycejna nafta.
Na startovani v zime je to znat dokonale. Natankoval sem jednou na ONO a co to delalo s motorem, to sem se az bal... Uz sem si pomalu rikal, ze neco odchazi. Od ty doby jedu jen na Benzinu. Pohoda i v zime. Nestalo se v mrazu, ze bych nenastartoval napoprvy. Aditiva nedavam.
Jeep G Ch 98, 5.2,156kW,e85 - BFG KM2
A 1992, 2.4i, - uz jen par organu
OII 2.0TDi, 103kW.
Canon 40d, Canon 14-40l/f4, Canon 70-200l/f2,8, Sherpa 450R,
Benq DV M23
608201193,60347163
A 1992, 2.4i, - uz jen par organu
OII 2.0TDi, 103kW.
Canon 40d, Canon 14-40l/f4, Canon 70-200l/f2,8, Sherpa 450R,
Benq DV M23
608201193,60347163
- SulakOndrej
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 292
- Registrován: 05 říj 2010 16:52
- Bydliště: SK - Sered
Re: nestartuje za studena
ja tankujem co dojde, ked idem okolo shell dam shell, OMV, SLovnaft, co dojde pod ruku a bez problemov celu minulu zimu, az teraz mi to semtam zablbne ale iba ked je "teplejsie" okolo 2 az 3 stupne, ked mrzne nemam zatial problem
Firemna Fobia 1,2TSi
+ rybarska Felicia Combi 1,3i...
ex- Frontera A 2,5Tds, 5dv, predana pri 276 000km a stale posluchala...
+ rybarska Felicia Combi 1,3i...
ex- Frontera A 2,5Tds, 5dv, predana pri 276 000km a stale posluchala...
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: nestartuje za studena
Presne tak. Pokial je vsetko v poriadku a ide jak ma tak to musi startovat. To aby motor nechytal v zime by ste namiesto nafty museli liat fakt niaky humus+voda. Je to jedno ci je to shell, omv alebo hocijaka ina pumpa.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- SulakOndrej
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 292
- Registrován: 05 říj 2010 16:52
- Bydliště: SK - Sered
Re: nestartuje za studena
Multikaru sme jazdili 1:1 naftu s fritovacim olejom, Nafta bola po 35sk a na olej bola akcia v tesku 15sk/1l tak nekup to. a startovala bezproblemov aj pri velkych mrazoch
Firemna Fobia 1,2TSi
+ rybarska Felicia Combi 1,3i...
ex- Frontera A 2,5Tds, 5dv, predana pri 276 000km a stale posluchala...
+ rybarska Felicia Combi 1,3i...
ex- Frontera A 2,5Tds, 5dv, predana pri 276 000km a stale posluchala...
- 33.petrd
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 278
- Registrován: 13 črc 2011 18:58
- Bydliště: Ostrava
Re: nestartuje za studena
já mám za to,že jedno,dvoudrátové...v hlavě tuším 3 válce...Sergio píše:2,5TDs má dvě teplotní čidla (myslim)
jedno pro budík a druhý pro ŘJ, ale fakt si nejsem jistej, takže tě možná jen zmatu
Petr
Ostrava,Opel Frontera A Sport 2,5TDs
Ostrava,Opel Frontera A Sport 2,5TDs
- Sergio
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 193
- Registrován: 10 srp 2009 18:16
- Bydliště: Lovosice-Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: nestartuje za studena
Však proto řikám, že si nejsem jistej
Ale v tom případě nevim kde a u čeho jsem to viděl...
Ale v tom případě nevim kde a u čeho jsem to viděl...
Roman, Frontera dlouhá 2,5Tds, r.v. 97, zvedlá +5cm zadek a 4cm předek, 31x10,5 R15
Ve 190 tkm smrt motoru. Nyní BMW :-)
Ve 190 tkm smrt motoru. Nyní BMW :-)
- fronterman
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 267
- Registrován: 15 říj 2006 19:37
- Bydliště: niekde v okrese Revúca, SR
Re: nestartuje za studena
Ahojte.
Toto vlákno je zamknuté, že nikto neprispieva Alebo, žeby DTIčkári, alebo všeobecne ropáci nemali túto zimu problémy? Neverím Ja som v servise s nenaštartovaním od pondelka a ešte to nie je vyriešené. Ale fronteru odtiaľ nezoberiem, pokiaľ nebudem vedieť presne, o čo ide. Môj mechanik je z toho už dosť nešťastný. A ja tiež. V pondelok ráno som ešte horkoťažko na neviem koľkýkrát naštartoval, ráno o pol siedmej som zaparkoval v robote...o jednej idem preštartovať a nič... Dorazilo ma, keď som štartoval, baterka točí ako blázon a okoloidúci kolega mi zajebe "čo, nechytá? to bude baterka"
Takže čo vieme doteraz:
-baterka OK
-žhaviče OK
-diagnostika nehádže chybu
-prepady a téčka vymenené
-filter ok čistý
-ventilček aj s hadičkou vyhodený
-pri filtri balónik
-natlakujem balónik, nažhavím, točím, nechytá, z výfuku absolutne nič
Včera sme od čerpadla odpojili prívod aj prepad k nádrži a nové hadičky napojili do 5l bandasky umiestnenej na kapote. Odvzdušnené, naštartované. Tak sme to odložili vonku na mráz....minus 20. Dnes ráno štart.....žhavenie, točí, točí točí....naznačuje odpálenie....chytá na tretie točenie. Keďže bola vonku riadna kosa a nechytali ani iné dízle, výsledok sa zrejme skresľoval. Takže natočené a s bandaskou odložené do garáže do zajtra rána. Pokiaľ ráno natočí na prevalenie, mením potrubie od nádrže, pokiaľ nie, zrejme mením čerpadlo. Alebo?
Všetky tieto skúšky si vyžadujú čas, aby sa prejavilo zavzdušňovanie.
Toto vlákno je zamknuté, že nikto neprispieva Alebo, žeby DTIčkári, alebo všeobecne ropáci nemali túto zimu problémy? Neverím Ja som v servise s nenaštartovaním od pondelka a ešte to nie je vyriešené. Ale fronteru odtiaľ nezoberiem, pokiaľ nebudem vedieť presne, o čo ide. Môj mechanik je z toho už dosť nešťastný. A ja tiež. V pondelok ráno som ešte horkoťažko na neviem koľkýkrát naštartoval, ráno o pol siedmej som zaparkoval v robote...o jednej idem preštartovať a nič... Dorazilo ma, keď som štartoval, baterka točí ako blázon a okoloidúci kolega mi zajebe "čo, nechytá? to bude baterka"
Takže čo vieme doteraz:
-baterka OK
-žhaviče OK
-diagnostika nehádže chybu
-prepady a téčka vymenené
-filter ok čistý
-ventilček aj s hadičkou vyhodený
-pri filtri balónik
-natlakujem balónik, nažhavím, točím, nechytá, z výfuku absolutne nič
Včera sme od čerpadla odpojili prívod aj prepad k nádrži a nové hadičky napojili do 5l bandasky umiestnenej na kapote. Odvzdušnené, naštartované. Tak sme to odložili vonku na mráz....minus 20. Dnes ráno štart.....žhavenie, točí, točí točí....naznačuje odpálenie....chytá na tretie točenie. Keďže bola vonku riadna kosa a nechytali ani iné dízle, výsledok sa zrejme skresľoval. Takže natočené a s bandaskou odložené do garáže do zajtra rána. Pokiaľ ráno natočí na prevalenie, mením potrubie od nádrže, pokiaľ nie, zrejme mením čerpadlo. Alebo?
Všetky tieto skúšky si vyžadujú čas, aby sa prejavilo zavzdušňovanie.
10 rokov a 4 mesiace Opel frontera B 2,2DTi, teraz Suzuki Grand Vitara 3,2 V6
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: nestartuje za studena
Ja osobne si myslim ze dti, a nieken len ono je pri startovani v zime problem taky ze pri tom starte ma starter velky odber a napetie klesne na taku hodnotu ze proste nestaci jednotke bud motorovej, alebo cerpadlovej na to aby fungovala. U inych aut je to odskusane a merane takze moze to byt aj u dti.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: nestartuje za studena
V samostatným tématu má s novější 2,2DTi ten samej problém DJ Tom: viewtopic.php?f=7&t=5299fronterman píše:Toto vlákno je zamknuté, že nikto neprispieva Alebo, žeby DTIčkári, alebo všeobecne ropáci nemali túto zimu problémy? Neverím ...
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- blackdeath01
- Příspěvky: 9
- Registrován: 07 srp 2011 13:21
- Bydliště: Kladno
Re: nestartuje za studena
Hoj, tak se taky přidávam k nestartujcim naposledy jsem to horko těžko nastartoval ve čtvrtek a od tý doby nic. Ani jeden píst neodpálí, z vejfuku taky nic, startér jenom točí a točí a točí.
jinak žhavičky jsou ok proud do nich taky jde, čerpadlo naftu dává, baterka ta je teda nic moc, ale chvílí točit vydrží, tak co po mě sakra to auto ještě chce?
jinak žhavičky jsou ok proud do nich taky jde, čerpadlo naftu dává, baterka ta je teda nic moc, ale chvílí točit vydrží, tak co po mě sakra to auto ještě chce?
Frontera B 2.2DTI, r.v. 2000 Limited
- 33.petrd
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 278
- Registrován: 13 črc 2011 18:58
- Bydliště: Ostrava
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: nestartuje za studena
jestli ti čerpadlo naftu dává, hledej problém jen ve startovacích otáčkách a jestli je ta tvoje baterka opravdu horší, nemusíš hledat vůbec, protože to je právě tou baterkou. pokud totiž do válce u diesela naftu dopravíš, zbytek je už jen fyzika. buď tam stlačením uděláš dostatek tepla pro vznícení, nebo neblackdeath01 píše:čerpadlo naftu dává....
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/