Utržená hlavní řemenice (nejen na 2,2DTi) a její sundávání
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Řemenice
...a potom zavařit díry v podbězích, který udělal roztočenej šusplech a dát novej startér místo toho uvařenýhoJARDA1 píše:nasadit orech s trhakem,oprit o kryci plech a zatocit starterem
(nechci podceňovat startér ale s tímhle asi nehne)
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Řemenice klikového hřídele
Zdar Fronteraci. Treba to povolit z tou vzduch. pistolou. Ked to nejde povolit ani metrovou trubkou tak je mozne ze sa v tom uz nekdo rypal a dal na zavit lepidlo proti samovolnemu povoleniu. Ako bolo uz uvedene, ta pistol robi zazraky
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Řemenice klikového hřídele
jestli je to na lepidlo,tak asi ohřát autogenem a pak dát šroub novej. tím vzduchem není moc cit a zrovna v těch místech se dost dobře ocelák šroub neodvrtává
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 21 dub 2008 22:07
- Skype: novotyv
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řemenice klikového hřídele
To zajištění setrváku mě taky napadlo, když to nejde se zařazenou pětkou a zabržděným autem. Ale nikde jsem nenašel žádnej montážní otvor, kterým bych se k němu dostal. Zkusím vymontovat startér a jestli to půjde nějak zajistit bylo by to dobrý. Vzduchovou pistoli mám taky, ale nechce se mi rozdělávat celej předek auta a další. Když nepůjde zajistit ten setrvák, tak to stejně budu muset udělat. Ještě mě napadá sundat vanu a zajistit kliku proti pootočení dřevěným klínem.
Opel Frontera B 2,2 DTI r.v. 1999 model 2000
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 21 dub 2008 22:07
- Skype: novotyv
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řemenice klikového hřídele
Tak to šlo po vymontování startéru. Ani ne přes zuby, ale v setrváku jsou dva prolisy a za ten jeden jsem to podržel 10 mm silným plocháčem normální plocháč se ohnul. Je to upevněný 150 mm dlouhým šroubem a závit v klice je zapuštěný dosti hluboko. Šroub v závitu je asi 35-40 mm a celá délka šroubu pak vytváří velké předpětí, proto to šlo tak těžko povolit. Lepený to nebylo. Zdravím všechny a dík za rady.
Opel Frontera B 2,2 DTI r.v. 1999 model 2000
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Řemenice klikového hřídele
Klasika: "Když to nejde silou, tak to de ještě větší silou".
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 12 říj 2005 09:30
- Bydliště: Kláš�rec nad Ohří��
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řemenice
Delal sem pred tydnem rozvody na kratky a bez problemu s tim otocil ani to nepocejtilSlaava píše:...a potom zavařit díry v podbězích, který udělal roztočenej šusplech a dát novej startér místo toho uvařenýhoJARDA1 píše:nasadit orech s trhakem,oprit o kryci plech a zatocit starterem
(nechci podceňovat startér ale s tímhle asi nehne)
2.3td dobrá volba,33Maxis,CB a věčná žízeň
- context
- Příspěvky: 6
- Registrován: 21 dub 2008 10:50
Re: Sundávání utržené hlavní řemenice na motoru 2,2DTi
tak sa mi stalo presne to isté (rozpadla sa tá guma)
už sa teším na to povolovanie :-)
a teraz otázky:
1. nemáte niekto tip ako má byť uložený remeň?
2. treba remeň vymeniť?
3. treba meniť ešte niečo okrem samotnej remenice? šrób?
Ďakujem
už sa teším na to povolovanie :-)
a teraz otázky:
1. nemáte niekto tip ako má byť uložený remeň?
2. treba remeň vymeniť?
3. treba meniť ešte niečo okrem samotnej remenice? šrób?
Ďakujem
Frontera B, 99, 2.2D aut lim, predtým Frontera B, 99, 2.2D man, lim
- majo
- Moderátor
- Příspěvky: 609
- Registrován: 23 led 2009 10:25
- Bydliště: Gelnica
Re: Sundávání utržené hlavní řemenice na motoru 2,2DTi
Ja som menil remenicu aj remeň asi pred mesiacom.Kúpil som jazdenú s havarovanej Vectri B 2.2DTI(je to to isté a zoženieš ju skôr) a stála 50€.Štartérom ju nepovolíš!!(SKÚŠAL SOM TO).Dokonca nemusíš vyberať ani štartér! Stačí ak vymontuješ pliešok s filtračnou penou proti prachu,ktorý sa nachádza na spodu motora v spoji ,motor-prevodovka, hneď za olejovou vaňou.Je prichytený dvomi skrutkami na 10-kľúčik,ktoré vyskrutkuješ a pliešok vytiahneš smerom dole!Tým sa ti uvoľní (komôrka),prístup k zotrvačníku.Ak tam strčíš prsty, tak ho tam zacítiš na strane k prevodovke.Potom už len bezpečne " zašprajcuješ" nejaký väčší skrutkovač do už spomínaných prelisov na zotrvačníku a blokom motora.Vo výhľade ti bude brániť priečny nosník,ktorý sa dá demontovať(ja som to nerobil).Ďalej ako písali chalani,aspoň 70cm trubka a veľkou silou povoliť proti smeru hod.ručičiek(normálny závit).Čo sa týka remeňa, ak ho prehneš a je z vnútornej strany popraskaný tak ho vymeň.Skontroluj si ložisko napínacej kladky.Ak je v poriadku tak ho aspoň namaž!Zvykne za studena pískať ak je vonku vlhko!Daj dole plastovú kritku a špicatým nožíkom opatrne vylúpni tesniaci krúžok ložiska(ide to ľahko) a natlač tam vazelínu.Skrutku remenice meniť nemusíš ak ju nezlomíš.
Opel frontera 2,2DTI r.v.99 /5-dv
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
- context
- Příspěvky: 6
- Registrován: 21 dub 2008 10:50
Re: Sundávání utržené hlavní řemenice na motoru 2,2DTi
Ďakujem za vyčerpávajúcu odpoveď. Pardon, že trocha neskôr. Remenicu som kúpil za 160€ novú, neoriginal. Mimochodom na krabici bola spomínaná Vectra 2.2D. Menil som aj remeň lebo bol popraskaný. Remeň 20€ a nakolko som to nerobil ja tak robota 20€.
Pozitívum výmeny je v tom, že ide lahšie volant ako pred poruchou.
Pozitívum výmeny je v tom, že ide lahšie volant ako pred poruchou.
Frontera B, 99, 2.2D aut lim, predtým Frontera B, 99, 2.2D man, lim
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 139
- Registrován: 27 dub 2005 15:58
- Bydliště: Rožňava
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Je tam gumove mezikruzi a mne prave dnes "prdlo".Lukáš píše:Unik oleje je asi přes gufero kliky. Až budeš dělat rozvody můžeš ho vyměnit. Nepomatuju si přesně, jaká je konstrukce řemenice. Pokud v ní není gumové mezikruží tak bych to házení neřešil.
Remenica original u Oplu stoji 308 EUR, tak som si "vydělal".
V Orakore je lacnejsia, na e-bayi je za 109 EUR + 28 EUR postovne.
Ma niekto este nejaky vyhodnejsi napad ?
Fronti B 2.2 DTI
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Hlavní řemenice na výstupu kliky (nejen u Campa 2,5D)
Koukni sem: viewtopic.php?f=35&t=823 - zkus poptat ty renovátory silentbloků na http://www.silentbloky.cz - já s nima byl moc spokojenej.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 139
- Registrován: 27 dub 2005 15:58
- Bydliště: Rožňava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlavní řemenice na výstupu kliky (nejen u Campa 2,5D)
Diiiky, idem to prestudovat.
Fronti B 2.2 DTI
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Hlavní řemenice na výstupu kliky (nejen u Campa 2,5D)
Vyrábí a kvalitně renovujou různý silentbloky a gumový věci, tak tohle by mohli taky zvládnout. Jenom nevím, jestli by tu řemenici pak uměli taky vyvážit.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- majo
- Moderátor
- Příspěvky: 609
- Registrován: 23 led 2009 10:25
- Bydliště: Gelnica
Re: Hlavní řemenice na výstupu kliky (nejen u Campa 2,5D)
Ahoj! Neviem,či riešite remenicu z Campa 2,5D,alebo z Frontery DTI (čo máš v podpise). Ak z Frontery,tak by ťa mohol zaujímať tento príspevok!
Skúsil by som predsa len ten vrakáč,alebo rozpredaj nejakej Frontery! Pozri cez Googl ,alebo autobazár.eu,je ich tam dosť!context píše:Ďakujem za vyčerpávajúcu odpoveď. Pardon, že trocha neskôr. Remenicu som kúpil za 160€ novú, neoriginal. Mimochodom na krabici bola spomínaná Vectra 2.2D. Menil som aj remeň lebo bol popraskaný. Remeň 20€ a nakolko som to nerobil ja tak robota 20€.majo píše:Ja som menil remenicu aj remeň asi pred mesiacom.Kúpil som jazdenú s havarovanej Vectri B 2.2DTI(je to to isté a zoženieš ju skôr) a stála 50€.Štartérom ju nepovolíš!!(SKÚŠAL SOM TO).Dokonca nemusíš vyberať ani štartér! Stačí ak vymontuješ pliešok s filtračnou penou proti prachu,ktorý sa nachádza na spodu motora v spoji ,motor-prevodovka, hneď za olejovou vaňou.Je prichytený dvomi skrutkami na 10-kľúčik,ktoré vyskrutkuješ a pliešok vytiahneš smerom dole!Tým sa ti uvoľní (komôrka),prístup k zotrvačníku.Ak tam strčíš prsty, tak ho tam zacítiš na strane k prevodovke.Potom už len bezpečne " zašprajcuješ" nejaký väčší skrutkovač do už spomínaných prelisov na zotrvačníku a blokom motora.Vo výhľade ti bude brániť priečny nosník,ktorý sa dá demontovať(ja som to nerobil).Ďalej ako písali chalani,aspoň 70cm trubka a veľkou silou povoliť proti smeru hod.ručičiek(normálny závit).Čo sa týka remeňa, ak ho prehneš a je z vnútornej strany popraskaný tak ho vymeň.Skontroluj si ložisko napínacej kladky.Ak je v poriadku tak ho aspoň namaž!Zvykne za studena pískať ak je vonku vlhko!Daj dole plastovú kritku a špicatým nožíkom opatrne vylúpni tesniaci krúžok ložiska(ide to ľahko) a natlač tam vazelínu.Skrutku remenice meniť nemusíš ak ju nezlomíš.
Pozitívum výmeny je v tom, že ide lahšie volant ako pred poruchou.
Opel frontera 2,2DTI r.v.99 /5-dv
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel
Nissan patrol 2,8 D r.v.89 /3-dv -španiel