Vstřikovací čerpadlo Frontery A 2,3TD, usazení a seřízení
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Re: motor 2,3td vyměna vstřikovacího čerpadla
já myslym (dávám prostor těm přes pravopis), že ne. Všimnul jsem si, žes takhle reagoval první, já byl druhej a do statistiky chyběj pak jenom dva. Pak by měl přijít na řadu Milda a dalších 7,co nás zjebou za flame
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: motor 2,3td vyměna vstřikovacího čerpadla
flame? tys flámoval??? no jo, jsou svátky, to se chápe!
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: motor 2,3td vyměna vstřikovacího čerpadla
no tak, pánové,tady se původně řešilo vstřikovací čerpadlo na 2,3 td, tak neodbočujte od tématu !!
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
Re: motor 2,3td vyměna vstřikovacího čerpadla
tak zdravím všechny Dopadlo to dobře..pracovali jsme podle návodu..původně nás zmátla značka na tělese čerpadla, ale zřejmě šlo o nějaký nálitek, který vznikl při odlévání..nevím, ale auto vrčí startuje sice to není uplně vylazený, ale to už nechám tady na jednom servisu, prý to dělají stroboskopem, ale hlavně že Frontík jede jinak jsme byly asi o čtvrt otáčky mimo s čerpadlem v té včerejší montáži
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: motor 2,3td vyměna vstřikovacího čerpadla
a pak že nepojede se stroboskopem ti neporadím. nevím co by mněl ukázat,protože za chodu už ti mění fóra přesuvník v závislosti na otáčkách,dál tam do toho zasahuje ten elektromgnet,kterej ti do určitých otáček drží zvětšený předvstřik ... asi na to musíš mít nějaké hodnoty kolik a v jakejch otáčkách a režimu má mít. já to dělám u všech bošů na hodinky a zatím vždycky pohoda
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: motor 2,3td vyměna vstřikovacího čerpadla
No vidíš, pohodka.Kamil píše:tak zdravím všechny Dopadlo to dobře..pracovali jsme podle návodu..původně nás zmátla značka na tělese čerpadla, ale zřejmě šlo o nějaký nálitek, který vznikl při odlévání..nevím, ale auto vrčí startuje sice to není uplně vylazený, ale to už nechám tady na jednom servisu, prý to dělají stroboskopem, ale hlavně že Frontík jede jinak jsme byly asi o čtvrt otáčky mimo s čerpadlem v té včerejší montáži
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Re: Vstřikovací čerpadlo Frontery A 2,3TD, usazení a seřízení
Zdravím všechny, tak jsem tady opět čerpadlo je po seřízení ze servisu Motorpal a mám nové vstřiky, novou pomocnou pumpu paliva z omegy 2,3td. Jinak předvstřik,jěště nemám dolazený servis nemá stále čas..snad v pondělí. Jinak proč píšu..děje se mi to, že studené auto dobře chytí i jede a má výkon, ale po zahřátí nechce vůbec startovat a netahne kolem 3000ot i cuká. Vymením jěště všechny palivové hadice, filtr paliva mám jiný bez pumpy a ohřívání a mám pomocnou pumpu takový balonek, vše je nové. Nevím už na co se zaměřit...zkoušel jsem i připojit proud na žhaviče při teplém motoru cca 30vteřin, ale na start to nemělo velký vliv napadá mne jestli neblbne ten automatickej předsuvník, ale v teplým motoru asi stejně nemá zapínat a je mi divná i ta ztráta výkonu a taky při studeném motoru mám volnoběh 1200ot a po ohřátí asi 900 ale po 30ti minutách tak 750 a výkon jde dolů..nějak to nechápu co mi to frontík dělá::.?????
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Vstřikovací čerpadlo Frontery A 2,3TD, usazení a seřízení
což,že ti po natočení za chvíli spadnou otáčky je normální,na to je tam ten ,,bazmek,, vedle táhla na plyn. při studeným motoru ti drží zvedlej volnoběh,pak to teprv lehne na dorazovej šroub. no a když díesel cuká,nemá naftu.... hledat,čistit,utahovat atd.,ale pořád nemáš udělanej předvstřik pořádně,takže tohle lamentování neni zatím o ničem
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
Re: Vstřikovací čerpadlo Frontery A 2,3TD, usazení a seřízení
asi jo musím počkat do pondělí..snad už mi to konečně udělají je to tady hrozný..jinak opel v jIhlavě chtěl za seřízení 2000kč!!! že to prý trvá 4hodiny..málem mne tam ranila mrtvice..sem jim řekl že pr...si mají dělat z někoho jinýho..njn...jo a jinak ještě, když prudce přidám plyn tak na čerpadle jak je připojenej podtlak zřejmě na ten předvstřik tak je tam takovej jako šroubek se sítkem na 17ku klíč a při té akceleraci z toho vystříkne malinko napěněná nafta...myslel jsem že je to nějaké děravé, ale na tom původním čerpadle je to shodné...jestli je to taky v pořádku...
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Vstřikovací čerpadlo Frontery A 2,3TD, usazení a seřízení
od nikud žádná nafta stříkat nemá. teď si nějak nevybavuju,kterej myslíš šroub. hoď foto. jo,jediná hadička,co z dálky může připomínat podtlak a je nahoře,je ta co jde od sacího potrubí k membráně ovládání množství nafty v závislosti na tlaku turba...
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Vstřikovací čerpadlo Frontery A 2,3TD, usazení a seřízení
Podle mě je to prostě tím, že nemáš seřízenej předvstřik.Kamil píše:...jinak předvstřik,jěště nemám dolazený servis nemá stále čas..snad v pondělí. Jinak proč píšu..děje se mi to, že studené auto dobře chytí i jede a má výkon, ale po zahřátí nechce vůbec startovat a netahne kolem 3000ot i cuká...
Co to má jako bejt? Jaká zpěněná nafta proboha? A co ty vocasové na tom chtěj čtyři hodiny dělat? No že se ptám, mastit si kapsu...Kamil píše:asi jo musím počkat do pondělí..snad už mi to konečně udělají je to tady hrozný..jinak opel v jIhlavě chtěl za seřízení 2000kč!!! že to prý trvá 4hodiny..málem mne tam ranila mrtvice..sem jim řekl že pr...si mají dělat z někoho jinýho..njn...jo a jinak ještě, když prudce přidám plyn tak na čerpadle jak je připojenej podtlak zřejmě na ten předvstřik tak je tam takovej jako šroubek se sítkem na 17ku klíč a při té akceleraci z toho vystříkne malinko napěněná nafta...myslel jsem že je to nějaké děravé, ale na tom původním čerpadle je to shodné...jestli je to taky v pořádku...
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Vstřikovací čerpadlo Frontery A 2,3TD, usazení a seřízení
Nejlacinější indikátorový hodinky koupíš za 150,- kč, k tomu ti jakejkoliv soustružník udělá redukci za 50,- kč a můžeš se tim pak i živit. třeba vybírat 2000,- ,dobrej džob . hlavní je,že to máš kdykoliv při ruce a hned víš,na čem seš.Kamil píše:asi jo musím počkat do pondělí..snad už mi to konečně udělají je to tady hrozný..jinak opel v jIhlavě chtěl za seřízení 2000kč!!! že to prý trvá 4hodiny..málem mne tam ranila mrtvice..sem jim řekl že pr...si mají dělat z někoho jinýho..njn...jo a jinak ještě, když prudce přidám plyn tak na čerpadle jak je připojenej podtlak zřejmě na ten předvstřik tak je tam takovej jako šroubek se sítkem na 17ku klíč a při té akceleraci z toho vystříkne malinko napěněná nafta...myslel jsem že je to nějaké děravé, ale na tom původním čerpadle je to shodné...jestli je to taky v pořádku...
Jedinej šroub se sítkem, mne napadl ten schovanej pod tou gumičkou s vocáskem s čtvercatou hlavou, a z toho ti teda nafta stříkát nemuže. je to jen na vyrovnání tlaku pod membránou. jestli ti z toho stříká nafta ,tak si koukej brzo opatřit ty hodinky,protože to čerpadlo budeš zas vyndavat...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Čjórpadlo
No vidíš jakej seš šikovnej kluk. Na tenhle sem zapomněl.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Re: Vstřikovací čerpadlo Frontery A 2,3TD, usazení a seřízení
tak koukám na to foto a na ten šroub a to je on. No včera mi Fronterka přestala jet uplně měla samou bublinu v palivu, tak jsem poctivě pátral a zjistil, že ten majitel předemnou dal u nádrže obráceně hadice, zaměnil sací a vratnou hadici paliva a navíc mi netěsnily nedávno měněné hadičky na přepadech u vstřiků. Po této opravě mi z toho šroubu nafta už při akceleraci nestříká. Jinak zítra mám jet konečně na to seřízení předvstřiku stroboskopem..tak snad mi to udělají...jinak už nevím co dělat..požádat nějakého dobrovolníka za kterým bych mohl dojet a otravovat s tím..samozřejmě za úplatu...Jinak jediná zavada je že to zahřáté nechytá, jinak motor jede slušně
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Vstřikovací čerpadlo Frontery A 2,3TD, usazení a seřízení
když ti to neudělaj,co ten Sláva ? já se dostanu maximálně ob středu do Kamenice n.L ,ale to je ještě dost z ruky a válet se po silnici...?
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/