Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3TD

Vše o dieslových motorech (2.2, 2.3, 2.5, 2.8)
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Vlado007 z Bratislavy (SK) (Opel Frontera 2,3TD rok 1992

Příspěvek od Slaava »

vlado007 píše:Tak dneska po ocisteni sa mikroprasklinky objavili. :mrgreen:
No proto. Hlavní je aby praskliny nebyly vidět ještě před očištěním. :mrgreen:
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
kresta
Ultra diskutér
Příspěvky: 3672
Registrován: 18 lis 2007 13:56
Bydliště: Mělník-Býkev
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlado007 z Bratislavy (SK) (Opel Frontera 2,3TD rok 1992

Příspěvek od kresta »

určitě to byly jenom šmouhy :lol: vod hadru :mrgreen:
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Vlado007 z Bratislavy (SK) (Opel Frontera 2,3TD rok 1992

Příspěvek od Slaava »

S čistotou se to prostě nemá přehánět. :mrgreen:
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
David189
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 07 pro 2014 23:10
Bydliště: Veselé 189,okres Děčín

frontera 2.3td

Příspěvek od David189 »

Zdravím a chci se zeptat z důvodu uniku chladící kapaliny a nafukování se hadic,v expanze byli bubliny,jse dělalo těsnění pod hlavou,po spáteční montáži,a nastartování motoru ,jse nafukujou hadice nejvíce ta S,na hoře od chladiče k termostatu,poněvadž jsem to koupil s prasklou expanzkou dal jsem ta s wv,a ty dva přepady jsem udělal přes téčko,když zavřu expansku,tlakuje to všude to sičí,a sníží se i volnoběh motoru,jako by byl přidušenej po povolení víčka je slišetlné jak se malinko zvednou otáčky,při dolití vody a otevřené nádobce je vidět jak malinko vyvírá nahoru a víří se v nádobce a je špatně vidět zda tam jdou bublinky nebo ne nejde to poznat při tom víření,co by jse mohlo stát???,připomínám žre to dělalo i před tím,akorát oni tam měli nádobku prasklou tak to netlakovalo,ale voda se strácela a i to občas vařilo až jsem to nemohl nastartovat,po rozhození hlavy těsnění uplně ko na třech místech prorezlé a mezi 2a3válcem podpálené prosím poradte co by to mohlo způsobovat nikde jsem to tady nenašel můj daný problém obzvlášt při výměně těsnění.díky
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: frontera 2.3td

Příspěvek od vlado007 »

Ked to bolo prehriate a niekto tam nalial studenu vodu tak prasklina.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: frontera 2.3td

Příspěvek od Janeš Petr »

David189 píše:e a je špatně vidět zda tam jdou bublinky nebo ne nejde to poznat při tom víření
viewtopic.php?f=7&t=1745&p=49931&hilit= ... zce#p49931
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: frontera 2.3td

Příspěvek od Janeš Petr »

David189 píše:se nafukujou hadice nejvíce ta S,na hoře od chladiče k termostatu,poněvadž jsem to koupil s prasklou expanzkou dal jsem ta s wv,a ty dva přepady jsem udělal přes téčko,když zavřu expansku,tlakuje to všude to sičí
viewtopic.php?f=7&t=2696&p=52373&hilit= ... ice#p52373
David189
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 07 pro 2014 23:10
Bydliště: Veselé 189,okres Děčín

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od David189 »

Nejní možné že je málo dotažená hlava a bylo to i tak před tím když jsem povoloval ty před výměnou tak jsem moc síly nevydal na povolení.
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od Janeš Petr »

a jak máme vědět, jak jsi ji dotáhl ? pokud jdou hadičkou bubliny, všechno sundat a začít znova. hlavu odtlakovat, nové těsnění, nové šrouby, utahovací momenty atd.
David189
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 07 pro 2014 23:10
Bydliště: Veselé 189,okres Děčín

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od David189 »

tak jsem to vzdal budeasi něcos hlavou,poněvadž když zavřu víčko expanzky,tak začnout padat otáčky a je slišitelné jakoby začal klepat motor,až to zhasne uplně.scháním hlavu.
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od vlado007 »

Tak toto kamaráde som este nepocul. Hlava mi to nebere teda. :roll:
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od Janeš Petr »

to jsme dva. u benzínu, dejme tomu ale u nafty si to nějak neumim zdůvodnit. kolego, kolik se ti ztrácí vody a co jde z výfuku ? jediné, co mne napadá, že ti teče voda do válce jak z potoka a píst do ní naráží, jenže takovou díru bys určitě našel a navíc, za výfukem by to vypadalo jak za kropícím vozem
Uživatelský avatar
Gryzly_cz
Začínající diskutér
Příspěvky: 104
Registrován: 11 pro 2013 20:55
Bydliště: Groß Ullersdorf, okr. SU

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od Gryzly_cz »

A jestli fouká do vody, tak to bys poznal když na expanzku položíš ruku, tak by se to mělo tlakovat.
Fro B, 2,2 16V, Limited, Červená, 07/1999, LPG, 290t km
David189
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 07 pro 2014 23:10
Bydliště: Veselé 189,okres Děčín

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od David189 »

Z výfuku jde jen slabá mlha,jak mu naložím objeví se na zemí lívanec černých sazí,a kouří černě když mu naložím,z expanzky jde pára a s přepadu jde také pára,ale právě nevím jestli to nemám už v nose,ale jako bych cítil v té páře spaliny,je to jen doměnka,ale hlavu jsem prohlížel a prasklá nevypadala tesnění bylo durch v háji prorezlé díry,takový práce a zase všechno dolu jinak klape dobře,vše v pohodě,nemá prosím někdo fotku zapojení vodních hadic nějak se my to nezdá tam zapojený,ty co jse na tom podepsali bykli pěkný umělci chladič oleje vyhodili a propojili to spojkou a hadice jedna je tam zmáčklá jak prase,jsem zjistil dneska.
David189
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 07 pro 2014 23:10
Bydliště: Veselé 189,okres Děčín

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od David189 »

ještě se zeptám,kde jse dá koupit za dobrý peníz těsnění pod hlavu???.
Odpovědět

Zpět na „Dieselové motory“