Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3TD

Vše o dieslových motorech (2.2, 2.3, 2.5, 2.8)
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od Janeš Petr »

David189 píše:ty co jse na tom podepsali bykli pěkný umělci chladič oleje vyhodili a propojili to spojkou
no tak pokud nechceš kupovat chladič oleje za 30.000,- kč, nebo to předělávat na nějaký dostupnější, je to nejlepší řešení, co mohli udělat. Pokud to po nich předěláš a třebe to zaslepíš, po otevření termostatu stojíš během pár vteřin se zadřeným motorem. U těsnění tě nezajímá, jestli je prorezlé u kanálů, ale jestli je fouklé z kompresního prostoru. ale něco se mi nezdá - to ti před tebou použili zpátky staré těsnění, nebo to po té jejich opravě jezdilo ještě 15 let ? těsnění neprorezne za rok
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od Janeš Petr »

Gryzly_cz píše:A jestli fouká do vody, tak to bys poznal když na expanzku položíš ruku, tak by se to mělo tlakovat.
to už musíš mít díru jako vrata, abyd to takle poznal. bubliny v přepadu ukážou i malou netěsnost
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od Janeš Petr »

David189 píše:Nejní možné že je málo dotažená hlava a bylo to i tak před tím když jsem povoloval ty před výměnou tak jsem moc síly nevydal na povolení.
pořád jsi nenapsal, jak jsi tu hlavu dotahl :!: :!: :!: .....dals nové šrouby ??? ....a jestli to dobře chápu, tak to těsnění, co jsi teď vyndal, jsi tedy měnil už ty ??? tak jak mohlo být za týden prorezlé ????? tys tam dal zpátky to staré ??????????????????? mám pocit, že tu toho vždycky řekneš jen půlku a z toho ti fakt nikdo neporadí, když nevíme, cos tam ještě zvoslil
Uživatelský avatar
Gryzly_cz
Začínající diskutér
Příspěvky: 104
Registrován: 11 pro 2013 20:55
Bydliště: Groß Ullersdorf, okr. SU

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od Gryzly_cz »

David189 píše:ještě se zeptám,kde jse dá koupit za dobrý peníz těsnění pod hlavu???.
Co je pro tebe dobrá cena? V Elitu mají za 1600Kč a v autokelly za 1450Kč.
Fro B, 2,2 16V, Limited, Červená, 07/1999, LPG, 290t km
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od Janeš Petr »

...a šrouby bývaly kolem tisíce korun
David189
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 07 pro 2014 23:10
Bydliště: Veselé 189,okres Děčín

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od David189 »

Tak jsem to dneska rozhodil,a na těsnění jsem díru nenašel sice bylo míetama někde nafouklé.ale nebylo skrz,já tam dal starší,ale dobrý pán co my ho prodával my říkal že koupil nivý namontoval a hned druhý den se mu potkal motor,tak to sundal,vidím to asi na tu hlavu ve druhém a třetím válci je vidět mokro když kouknu svodama výfukovýma,to už bylo i před tím,musím nějak zkusit natlakovat tu hlavu kolik se tam pouští atmosfér???.
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od Žanek »

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od Janeš Petr »

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od Janeš Petr »

...bože, do čehos to duši dal . zamknu to tu a smažu, protože tohle je vlákno uplně o hovně. že mne to trklo až dnes ráno, že nás tu taháš za nos. ..... no dřív to asi nešlo, vystřízlivěl jsem až dneska :roll:
Uživatelský avatar
Žanek
Super diskutér
Příspěvky: 1778
Registrován: 04 lis 2007 00:21

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od Žanek »

Už toho i na mě bylo moc.
David189
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 07 pro 2014 23:10
Bydliště: Veselé 189,okres Děčín

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od David189 »

já myslel že je to forum o poradně ne o kritice,taky střízlivím zatím my nikdo kloudně neporadil jen administrátor furt píše nezakládej nová vlákna já to tu smažu,atd,nikoho netahám za nos,poprvé když jsem to koupil ztrácela se voda pak už rapidně hodně a pak jsem jednoho dne dojel a už nenastartoval poněvadž jsem odjížděl dal jsem to udělat těm co jsem to od nich koupil s tím že je to reklamace,že to prý udělají těsnění koupili starší od chlápka prý dobrý tak jak jsem psal minule tak my to řekli,přitáhl jsem to domů že neumí nastavit čerpadlo čerpadlo jsem nastavil nastartoval praskla vačka,tu jsem tady scháněl a přišel na to že jsou špatně spřažené rozvody od nich tak jsem sehnal vačku samozřejmě jejich vinnou praskla už jse neozívají tak na ně seru,vačku jsem sehnal nastavil rozvody čerpadlo a dělá to ten samý problém co uplně poprvé s tím že to o malinku lépe chytá,tak jsem to popsal hned ze začátku s tím abych je pořád neoslovoval začal jsem to vše brát na sebe,ale nedělal jsem to já od začátku kdyby jo nejni pro mě problémsi přiznatže jsem to od začátku posral jen já jenže to tak nejni,o tom těsnění vím říkali my to,nesouhlasil jsem,vím že jse dává vždy nové těsnění,ale bylo vidět že moc peněz nemají tak jsem pak zavřel oči a přísahali že je těsnění v pohodě,dyž my to dali řekli že těsnění je uplě v háji,dali my ho a bylo uplně durch,že poslední dva válce byli při pohledu do svodů ve vnitř mokré od vody a ted je to znova,tak si myslím že hlava bude někde tam ruplá.dělal jsem více traktory než osobáky,jsem přihlášený i na foru našetraktory a tam poradí s každou blbostí každému,tak jsem myslel že i od tohodle je toto forum,a myslel jsem že jsou tady odborníci kteří když jim daný problém popíšu řeknou hele je hlava v háji,je těsnění v háji tlakujeto proto že je tohle špatně nebo tohle špatně,zatím jen kritika. :evil: :evil: :evil: :evil:
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od vlado007 »

Pozri ked je ten motor poskladany idiotmi co tam daju pouzite tesnenie tak je cele radenie o hovne. Nikto neni jasnovidec a nevidi do vnutra hlavy ci je prasknuta alebo ne. Podla toho co si uz popisal tak je to cele zbastlene a ani sam nevies co s tym este bolo robene. (prehriate atd) :wink: A samozrejme ze sa ti z tym ani nikto neprizna ze.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
David189
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 07 pro 2014 23:10
Bydliště: Veselé 189,okres Děčín

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od David189 »

právě nevím jak dlouho na tom jezdili jak často dolívali,a zda to neuvařili a nezalili hned studenou vodou,zkusím ji nějakým způsobem zkusit natlakovat už to mám trochu vymyšlené,snad se to někde ukáže tlak z kompresoru by měl stačit ???.8bar.
Uživatelský avatar
Gryzly_cz
Začínající diskutér
Příspěvky: 104
Registrován: 11 pro 2013 20:55
Bydliště: Groß Ullersdorf, okr. SU

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od Gryzly_cz »

Podívej se kolik je napsané na víčku na expanzce. Já myslím, že víc jak dva bary tam nebudou. Ty spíš ale budeš potřebovat vidět, že ten tlak klesá, tzn, voda někam uniká.
Kdysi jsem tlakoval škodovku tak, že jsem na víčko expanzky dal korkovej špunt v kterým byl ventilek z kola a nafoukal jsem to kompresorem a hned jsem zjistil, že je prasklá hadice pod autem.
Fro B, 2,2 16V, Limited, Červená, 07/1999, LPG, 290t km
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Vlasové praskliny a případná netěsnost hlavy motoru 2,3T

Příspěvek od Janeš Petr »

David189 píše:já myslel že je to forum o poradně ne o kritice,taky střízlivím zatím my nikdo kloudně neporadil jen administrátor furt píše nezakládej nová vlákna já to tu smažu,atd...
opatrně kamaráde. každé forum má nějaká pravidla a že si z inzerce děláš technické vlákno, a na každou pí..čovinu založíš vlákno nové, je tvuj problém. Adminini jsou tu proto, aby tu po takových, jako jsi ty uklízeli a udrželi forum přehledné i pro ostatní. A když už jsi narazil na traktorové forum, tak tam si bez vyplněného bydliště v inzerci ani neškrtneš, a když založíš nové duplicitní vlákno, maže se rovnou, aniž by tě ,,rezis a mikro ,, v SZ upozorňoval a prosil jako se to dělá tady. Stejná pravidla jak u nás, takže si prosím přečti pravidla znova, dovyplň si podpis a pokračuj
Odpovědět

Zpět na „Dieselové motory“