EGR ventil u 2,2dti , jeho funkce a problémy kolem něj

Vše o dieslových motorech (2.2, 2.3, 2.5, 2.8)
L.S 2,2 Sloupnice
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 55
Registrován: 25 led 2014 17:59
Bydliště: Sloupnice okres Svitavy

Re: EGR ventil u 2,2dti , jeho funkce a problémy kolem něj

Příspěvek od L.S 2,2 Sloupnice »

mnel bych dotazek dal jsem se do čištení sání a přemýšlím zda pro pohodlnejší čištění nejde oddělat ještě část s klapkami když bych odšrouboval ty mosazné matičky ma stim někdo zkušenosti zda to jde a neníí otřeba nake tesnení ci problém to nasadit zpět?
Frontera B 2.2 DTI 85kw 5dv. Rv.2000
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: EGR ventil u 2,2dti , jeho funkce a problémy kolem něj

Příspěvek od vlado007 »

Samozrejme ze tie klapky musia ist dole. :wink:
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: EGR ventil u 2,2dti , jeho funkce a problémy kolem něj

Příspěvek od farmář »

Práce na tři hodiny i s pivkem. Těsnění jsou tri, o kroužek pod egr, dve kovová s gumou pod víko a pod klapky. Starline kus za stovku. Já měl Victor Reinz, cena dvojnásobná. Asi zbytečně.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: EGR ventil u 2,2dti , jeho funkce a problémy kolem něj

Příspěvek od farmář »

IMG_20170930_141006-624x468.jpg
IMG_20170930_155322-800x600.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
ondrash04
Příspěvky: 1
Registrován: 31 pro 2019 11:41

Re: EGR ventil u 2,2dti , jeho funkce a problémy kolem něj

Příspěvek od ondrash04 »

pro info: pravděpodobně neexistuje nikdo v ČR, kdo dokáže zaslepit a vyřadit EGR na 2.2 DTI 88kW (VP44/PSG16) bez trvalé chyby/nouzáku (všichni borci ze servisů nakonec na místě oznámili, že zrovna s tímto typem vstřikovacím čerpadlem/ECU se prostě nedomluví a že to nejde).

Ale borci u sousedů v Polsku to skutečně dokážou : (https://www.auto-krak.pl/). Cena 1000 zl, ca 3-4 hod.
Já si tam svůj ventil v uzavřené poloze ponechal (víř. klapky se přitom nechají buď otevřené nebo se vylámou), ale na místě jsem viděl i stejnou Fronteru se zaslepovací destičkou místo EGR ventilu. Provoz už naprosto bez problémů. Doporučuji objednat ca 14 dní předem na ráno.
Umí vyřadit i závadící škrtící klapku-chcípáček a asi i jinné věci, Fronter na servisu tam měli zrovna několik.

Fronterám zdar!
Odpovědět

Zpět na „Dieselové motory“