Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
Alebo rovno z Ackovej froni.václav píše:..... Co takhle sehnat filtr přímo s pumpou , mělo to myslím UNO a byl to Bosch a ten nacpat k motoru.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 17 kvě 2009 15:46
- Bydliště: Kadaň OPEL Frontera B 2.2DTi
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
ted přesne nevim kdo to sem psal že se mu to podařilo poze za pomoci tech přepadovích hadiček ale funfuje to stačí vzit konec hadičky od vstřiku dat ji do flašky s naftou navrknout a nechat bezet akorát ta nafta se straci velmi rychle třeba mě během ani ne minuty 2 l nafty a už startuje napoprve díky
- Doktor
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 167
- Registrován: 20 srp 2007 10:42
- Bydliště: Highlands/ B 2,2 dti 85kW
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
Zdravíčko, tak mě to auto pomsty hodlá trápit k smrti. Padá nafta, přepady a téčka jsou nový - padá, těsnšní na mostech nový - padá, zkontrolováno přitažení holendrů a hadic - padá. Co dál? Už sem se zařekl, že opl už nikdy v životě víc.
- Tommy_SCA
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 10 srp 2009 12:36
- Bydliště: Děčín
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
Ahoj, zkus zkontrolovat ještě ten originál ventil OPEL na odvzdušnění . Stalo se mi že sice vypadal v pohodě, ale ventilek co byl v něm nějak propouštěl.
Jinak pak asi natáhnout extra přívod paliva z nádrže a zkusit zda to padá dál.....
Hodně štěstí a zdaru
Jinak pak asi natáhnout extra přívod paliva z nádrže a zkusit zda to padá dál.....
Hodně štěstí a zdaru
Frontera B 2,2 DTI SPORT RS
- Doktor
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 167
- Registrován: 20 srp 2007 10:42
- Bydliště: Highlands/ B 2,2 dti 85kW
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
Ventilek sem měl venku. Okem hovno poznám, kde vzít jinej nevím. Nebaví mě to. Nechce to někdo na laborování? Když chytne a jede tak nemá jinou chybu, ty už sem totiž stihl odstranit sám......může to dělat samotný čerpadlo?
- Tommy_SCA
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 10 srp 2009 12:36
- Bydliště: Děčín
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
Tak tu hadičku zaslep, stejnak ten ventil tam je k prdu, protože málo kdo má protikus a originál čerpadlo na odvzdušnění.
Jinak čerpadlo to bohužel taky může být, ale to poznáš když natáhneš ten hlavní přívod paliva externí hadicí, protože kdyby ti to padalo i potom, tak pokud si vyměnil vše co jsi uvedl, asi jiná možnost není.....
Jinak čerpadlo to bohužel taky může být, ale to poznáš když natáhneš ten hlavní přívod paliva externí hadicí, protože kdyby ti to padalo i potom, tak pokud si vyměnil vše co jsi uvedl, asi jiná možnost není.....
Frontera B 2,2 DTI SPORT RS
- myslivec
- Super diskutér
- Příspěvky: 1210
- Registrován: 01 dub 2008 14:01
- Skype: myslivec77
- Bydliště: Brno - Židenice
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
Zkus místo ventilku prime port nasadit na tu trubku špunt ze zkumavky, uvidíš, jestli se to změní , ten ventilek dokáže potrápitDoktor píše:Ventilek sem měl venku. Okem hovno poznám, kde vzít jinej nevím. Nebaví mě to. Nechce to někdo na laborování? Když chytne a jede tak nemá jinou chybu, ty už sem totiž stihl odstranit sám......může to dělat samotný čerpadlo?
- Doktor
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 167
- Registrován: 20 srp 2007 10:42
- Bydliště: Highlands/ B 2,2 dti 85kW
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
Sem tu píčovinu celou zadělal silikonem. Krom čerpadla snad už vše nový. Normálně sem s ní denně jezdil, pak jí nechál týden stát a od tý doby nestartuje. Přes noc to stačí kompletně sjet. Tak poslední šance dneska, pak pude na díly do Polska a já osobně budu porcovat tou nejtupější pilou!!!!!!!§
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
a už jsi to natlakoval ? viewtopic.php?f=7&t=1478&p=53282&hilit= ... vat#p53282
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- Doktor
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 167
- Registrován: 20 srp 2007 10:42
- Bydliště: Highlands/ B 2,2 dti 85kW
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
Nerozumím.... co mám tlakovat? kroužky sem dal nový, téčka a celý přepady 2x nový, hadice od trubek k čerpadlu nový, nový podložky pod holendry, zkusíme dát ještě petku s naftouna čerpadlo. Dole je všechno bez známek netěsností, filtr se dělal minulej podzim. Nechápu, že se to stalo tím týdenním odstavením, předtím sem s ní jel to Chorvatsko. Jinak si na zkoušku dám nový čerpadlo za dvacku - haleluja OSEL.
- myslivec
- Super diskutér
- Příspěvky: 1210
- Registrován: 01 dub 2008 14:01
- Skype: myslivec77
- Bydliště: Brno - Židenice
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
Parkovat čumákem dolů si už asi zkoušel, ale to je jen taková nouzovka, která problém neřeší, ale může pomoctDoktor píše:Nerozumím.... co mám tlakovat? kroužky sem dal nový, téčka a celý přepady 2x nový, hadice od trubek k čerpadlu nový, nový podložky pod holendry, zkusíme dát ještě petku s naftouna čerpadlo. Dole je všechno bez známek netěsností, filtr se dělal minulej podzim. Nechápu, že se to stalo tím týdenním odstavením, předtím sem s ní jel to Chorvatsko. Jinak si na zkoušku dám nový čerpadlo za dvacku - haleluja OSEL.
- Doktor
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 167
- Registrován: 20 srp 2007 10:42
- Bydliště: Highlands/ B 2,2 dti 85kW
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
Potřebuju to odstranit. Divný je, že to stojí celej den a v deset večer to na převalení naskočí. Necháš to přes noc a je to vprdeli. I teď v létě.
- Doktor
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 167
- Registrován: 20 srp 2007 10:42
- Bydliště: Highlands/ B 2,2 dti 85kW
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
tak mám na přívodu balonek se zpětným ventilem, stejně padá ( asi přepadem čerpadla ). Kdo má doma čerpadlo??????? Nevěřím, že je problém v něm.
- Doktor
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 167
- Registrován: 20 srp 2007 10:42
- Bydliště: Highlands/ B 2,2 dti 85kW
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
čerpadlo vyměněno a OSEL zatím startuje, takže tak. Jinak se s vámi drazí exkolegové tímto příspěvkem loučím, auto je už prodané a já naftu nechci ani cejtit . Nebylo to špatný ježdění, ale nastal čas změny a nervy mám jen jedny. Tak sééééééérvus do dalšího OSLA!!!!!
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
ty jsi drak tak zdar.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra