Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
Na tom držáku převodovky je tam asi v dost velkým průvanu. Zatuhlo ti to po cestě?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- stavitel1
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 654
- Registrován: 23 čer 2008 19:51
- Bydliště: okres Nitra, SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
zamrzlo to cez noc , auto naštartovalo a išlo len na volnobeh, do otačok vynechavalo a dymilo na bielo, nahriatie fenom pomohlo . nemá niekto prierez vrchneho dielu obalu filtu by ma zaujimalo ako je to vyhrievanie riešené
skype ,, stavitel2 ,, email ,, stavitel1@azet.sk ,, 2,2dti ,, 5dv.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
Na Áčku je v takovým plastovým prstenci mezi filtrem a ručním čerpadlem kovová vložka s odporovým vedením, která má na sobě ještě takový drážky aby byl co největší styk s naftou. Možná by pro tebe bylo nejsnazší koupit celej tenhle komplet z Frontery A 2,3TD (u jinejch naftovejch Áček to bude asi podobný nebo stejný) a dát si ho někam rozumněji, třeba k motoru. Co myslíš?
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- stavitel1
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 654
- Registrován: 23 čer 2008 19:51
- Bydliště: okres Nitra, SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
filter s A čka je väčší a už som mal také navrhy dať filter s pumpičkou niekde pri motor ale tam neni kde aby to nezavadzalo a neboly hadice tahané krížom krážom , dám tam pôvodný je vyhrievaný otlakovaný je ok . na starej mi nafta nezamrzla ani pri -23°C
skype ,, stavitel2 ,, email ,, stavitel1@azet.sk ,, 2,2dti ,, 5dv.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 07 dub 2014 16:02
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
Ahoj měl jsem problém se zavzdušňovaním při jízdě.. a dělalo to jen někdy, jak se tomu chtělo.. třeba 100km v pohodě a 5o na houno..
Takže to došlo do stádia že včera v Přerově auto zdechalo co x metrů a nemohl jsem se pomalu dostat z křižovatky..
koupil jsem na rychlo v baumaxu 5m. hadice 10mm průhledné, a sponky 2kusy.. natankoval 10l kanystr a protáhl hadice spodem od trubek na čerpadle ( přívod nafty, zpátečka ) do kabiny k volantu( bohužel víc hadice nebylo, proto pod volant ) a odvzdušnil auto přes přepady... a dojel jsem takhle 80km domů..
tím pádem netěsnost mezi spojem někde a sálo to vzduch.. hadice jsem komplet vyhodil, vyhodil i trubky u rámu atd.. napojil přímo vždy kusem hadice, jediná rubka která zůstala je v příčníku který je u motoru..
takže pokud jsem někoho štval někde na křižovatce.. moc se omlouvám, a problém jsem už vyřešil..
Takže to došlo do stádia že včera v Přerově auto zdechalo co x metrů a nemohl jsem se pomalu dostat z křižovatky..
koupil jsem na rychlo v baumaxu 5m. hadice 10mm průhledné, a sponky 2kusy.. natankoval 10l kanystr a protáhl hadice spodem od trubek na čerpadle ( přívod nafty, zpátečka ) do kabiny k volantu( bohužel víc hadice nebylo, proto pod volant ) a odvzdušnil auto přes přepady... a dojel jsem takhle 80km domů..
tím pádem netěsnost mezi spojem někde a sálo to vzduch.. hadice jsem komplet vyhodil, vyhodil i trubky u rámu atd.. napojil přímo vždy kusem hadice, jediná rubka která zůstala je v příčníku který je u motoru..
takže pokud jsem někoho štval někde na křižovatce.. moc se omlouvám, a problém jsem už vyřešil..
Frontera B dlouhán Y22DTH 2000.
Co neubrzdíš, to neukecáš ...
I Frontera ledasco projede, jen je to většinou o tom mezičlánku co sedí na sedačce :-)
Co neubrzdíš, to neukecáš ...
I Frontera ledasco projede, jen je to většinou o tom mezičlánku co sedí na sedačce :-)
- Vokoun
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3017
- Registrován: 30 dub 2009 19:38
- Bydliště: Brno
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
Hezkýý, mnohdy stačí fakt jen trochu zapřemejšlet a příčina se ukáže
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
- Rade1975
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 61
- Registrován: 01 pro 2013 14:40
- Bydliště: Plzen
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
Ahoj vsem,tak uz to na mne taky prislo vcera jsem rano normálne nastartoval jezdil atd.... Zaparkoval jsem zhruba na 3h a po normalnim nastartovani to vzdechlo a dlouho trvalo nez to caplo pak se to opakovalo jeste dvakrat a dneska po vzdechnuti uz nic. Cetl jsem tohle vlakno pro jistotu dvakrat a pak jsem odsrouboval cervenou krytku ventilku o kterem se zde zminujete a je tam kolem ventilku tekuto ( nejspis nafta ) to asi neni normalni ze ? Pokud to ma tesnit tak tam nafta nema co delat nebo se pletu ? Predem dekuji za odpoved.
Frontera B .2000´ 2,2DTI-16V
- václav
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 861
- Registrován: 12 srp 2007 20:28
- Bydliště: okolo Hradce Králové
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
Ahoj. Ta nafta bude zřejmě staršího data, neboť pokud by to netěsnílo , bylo by tam sucho, protože ten ventil je na sací hadici a čerpadlo by si tam tudy přisávalo vzduch. Proběhni ještě trubky pod autem jestli není někde mokrá, mně se proklepala. jinak postup co je zde popsán. Ahojda.
Frontera B 2.2 DTI pneu BF Goodrich ALL Terain T/A CB Alamat 295
- Rade1975
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 61
- Registrován: 01 pro 2013 14:40
- Bydliště: Plzen
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
Ok , zitra na to jdu. Kouknu a poreferuju.
Frontera B .2000´ 2,2DTI-16V
- Rade1975
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 61
- Registrován: 01 pro 2013 14:40
- Bydliště: Plzen
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
Pic, tak jsem rano nenastartoval . Prvni co jsem udelal tak byla vymena tech prepadovejch hadicek, vse se zdalo ok tak jsem to nechal stat a behem pul hodiny se zacala pod autem delat ropna katastrofa ( pod nadrzi ) . Zjisteni : prohnila saci naftova trubicka po sundani nadrze jsem zjistil ze ta spatecka sto ji za stejny h...... ,Tak jsem dal nove a zatim po 5h normalne nastartovala. Pravda se ukaze az rano .
Frontera B .2000´ 2,2DTI-16V
- Rade1975
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 61
- Registrován: 01 pro 2013 14:40
- Bydliště: Plzen
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
Tak zavada odstranena, startuje jak za mlada !
Frontera B .2000´ 2,2DTI-16V
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 19 srp 2014 07:34
- Bydliště: Uničov okres Olomouc
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
Tak já už mám taky přetěsněno
Doporučuju zkontrolovat u výměny filtru, jestli máte čistou naftu.
Pokud je tam černá nafta (olej v naftě), je nutné přetěsnit i těsnění mezi tryskou vstřiku.
U těch těsnění se to taky rádo zavzdušňuje pokud už sou špatny. Nejdříve olej v naftě, potom vzduch v palilové soustavě.
Ten olej se jednak ztrácí z motoru a hrozí poškození a taky nedělá zrovna dobře už tak háklivému čerpadlu.
Doporučuju zkontrolovat u výměny filtru, jestli máte čistou naftu.
Pokud je tam černá nafta (olej v naftě), je nutné přetěsnit i těsnění mezi tryskou vstřiku.
U těch těsnění se to taky rádo zavzdušňuje pokud už sou špatny. Nejdříve olej v naftě, potom vzduch v palilové soustavě.
Ten olej se jednak ztrácí z motoru a hrozí poškození a taky nedělá zrovna dobře už tak háklivému čerpadlu.
Frontera 2,3 TD dlouhá
Frontera 2,2DTI - EGR emulator
Frontera 2,2DTI - EGR emulator
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 02 dub 2017 14:55
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
chlapy , vynikajuce vlakno !!! , sice nemam FRONu ale VEBE a X20DTH ale problemy su rovnake , moja zere olej , aj vodu , a nestartuje a nikde inde som sa nedocital to co som potreboval len tu .
este popripade , co sa tyka prepadovych hadic - aky maju mat vnutorny a vonkajsi priemer ? a tie spojovacie Tčka ako tu uz bolo napisane ,mozu byt aj tie kovove akvaristicke alebo radsej origo OPEL umele ?
a ked sa menia tesnenia medzi traverzami a vstrekom , nestacilo by len povolit a nadvihnut klukovku ? teda by sa komplet odmontovali uchyty a len by sa nadvihla a vymenily by sa tie tesnenia , co nato hovorite ?
este popripade , co sa tyka prepadovych hadic - aky maju mat vnutorny a vonkajsi priemer ? a tie spojovacie Tčka ako tu uz bolo napisane ,mozu byt aj tie kovove akvaristicke alebo radsej origo OPEL umele ?
a ked sa menia tesnenia medzi traverzami a vstrekom , nestacilo by len povolit a nadvihnut klukovku ? teda by sa komplet odmontovali uchyty a len by sa nadvihla a vymenily by sa tie tesnenia , co nato hovorite ?
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
Urcite si myslel vackovy hriadel. A ano robi sa to aj tak ze sa demontuje vakuova pumpa, a nadvihne sa vacka. Ale na frontere dat dole vakuovku je masaker. A za druhe je to taka ciganska robota z tym nadvihnutim.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 02 dub 2017 14:55
Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi
hej mal som na mysly vackovy hriadel , tak vies v domacich podmienkach bez momentoveho klucu
a hlavne naco si robit viac roboty , lebo ked ho nadvyhnem teda ak to pojde s tym ze neodmontujem ozubene kolecko z retazou ktore uchtim stahovacimi paskami aby sa retaz nezosmykla , poznacim si na hriadely a mostiku aby som to vedel vratit naspet a odmontujem tych 5 mostikov a vyhnem do lava , mal by tam byt dostatocny priestor na vymenenie tych tesneni pod traverzami , to je aspon moja teoria ked som videl fotku tej hriadele , ale kludne ma vyved z omylu . niesom automechanik , ale som zdatny menic dielov
a hlavne naco si robit viac roboty , lebo ked ho nadvyhnem teda ak to pojde s tym ze neodmontujem ozubene kolecko z retazou ktore uchtim stahovacimi paskami aby sa retaz nezosmykla , poznacim si na hriadely a mostiku aby som to vedel vratit naspet a odmontujem tych 5 mostikov a vyhnem do lava , mal by tam byt dostatocny priestor na vymenenie tych tesneni pod traverzami , to je aspon moja teoria ked som videl fotku tej hriadele , ale kludne ma vyved z omylu . niesom automechanik , ale som zdatny menic dielov