Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi

Vše o dieslových motorech (2.2, 2.3, 2.5, 2.8)
Odpovědět
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi

Příspěvek od vlado007 »

václav píše:..... Co takhle sehnat filtr přímo s pumpou , mělo to myslím UNO a byl to Bosch a ten nacpat k motoru. :wink:
Alebo rovno z Ackovej froni. :grin:
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Khansel
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 17 kvě 2009 15:46
Bydliště: Kadaň OPEL Frontera B 2.2DTi

Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi

Příspěvek od Khansel »

ted přesne nevim kdo to sem psal že se mu to podařilo poze za pomoci tech přepadovích hadiček ale funfuje to stačí vzit konec hadičky od vstřiku dat ji do flašky s naftou navrknout a nechat bezet akorát ta nafta se straci velmi rychle třeba mě během ani ne minuty 2 l nafty a už startuje napoprve :) díky
Uživatelský avatar
Doktor
Začínající diskutér
Příspěvky: 167
Registrován: 20 srp 2007 10:42
Bydliště: Highlands/ B 2,2 dti 85kW
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi

Příspěvek od Doktor »

Zdravíčko, tak mě to auto pomsty hodlá trápit k smrti. Padá nafta, přepady a téčka jsou nový - padá, těsnšní na mostech nový - padá, zkontrolováno přitažení holendrů a hadic - padá. Co dál? Už sem se zařekl, že opl už nikdy v životě víc.
Uživatelský avatar
Tommy_SCA
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 10 srp 2009 12:36
Bydliště: Děčín

Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi

Příspěvek od Tommy_SCA »

Ahoj, zkus zkontrolovat ještě ten originál ventil OPEL na odvzdušnění . Stalo se mi že sice vypadal v pohodě, ale ventilek co byl v něm nějak propouštěl.
Jinak pak asi natáhnout extra přívod paliva z nádrže a zkusit zda to padá dál.....

Hodně štěstí a zdaru :)
Frontera B 2,2 DTI SPORT RS
Uživatelský avatar
Doktor
Začínající diskutér
Příspěvky: 167
Registrován: 20 srp 2007 10:42
Bydliště: Highlands/ B 2,2 dti 85kW
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi

Příspěvek od Doktor »

Ventilek sem měl venku. Okem hovno poznám, kde vzít jinej nevím. Nebaví mě to. Nechce to někdo na laborování? Když chytne a jede tak nemá jinou chybu, ty už sem totiž stihl odstranit sám......může to dělat samotný čerpadlo?
Uživatelský avatar
Tommy_SCA
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 10 srp 2009 12:36
Bydliště: Děčín

Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi

Příspěvek od Tommy_SCA »

Tak tu hadičku zaslep, stejnak ten ventil tam je k prdu, protože málo kdo má protikus a originál čerpadlo na odvzdušnění.
Jinak čerpadlo to bohužel taky může být, ale to poznáš když natáhneš ten hlavní přívod paliva externí hadicí, protože kdyby ti to padalo i potom, tak pokud si vyměnil vše co jsi uvedl, asi jiná možnost není.....
Frontera B 2,2 DTI SPORT RS
Uživatelský avatar
myslivec
Super diskutér
Příspěvky: 1210
Registrován: 01 dub 2008 14:01
Skype: myslivec77
Bydliště: Brno - Židenice

Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi

Příspěvek od myslivec »

Doktor píše:Ventilek sem měl venku. Okem hovno poznám, kde vzít jinej nevím. Nebaví mě to. Nechce to někdo na laborování? Když chytne a jede tak nemá jinou chybu, ty už sem totiž stihl odstranit sám......může to dělat samotný čerpadlo?
Zkus místo ventilku prime port nasadit na tu trubku špunt ze zkumavky, uvidíš, jestli se to změní :wink:, ten ventilek dokáže potrápit :lol:
Uživatelský avatar
Doktor
Začínající diskutér
Příspěvky: 167
Registrován: 20 srp 2007 10:42
Bydliště: Highlands/ B 2,2 dti 85kW
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi

Příspěvek od Doktor »

Sem tu píčovinu celou zadělal silikonem. Krom čerpadla snad už vše nový. Normálně sem s ní denně jezdil, pak jí nechál týden stát a od tý doby nestartuje. Přes noc to stačí kompletně sjet. Tak poslední šance dneska, pak pude na díly do Polska a já osobně budu porcovat tou nejtupější pilou!!!!!!!§ :mrgreen:
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi

Příspěvek od Janeš Petr »

Uživatelský avatar
Doktor
Začínající diskutér
Příspěvky: 167
Registrován: 20 srp 2007 10:42
Bydliště: Highlands/ B 2,2 dti 85kW
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi

Příspěvek od Doktor »

Nerozumím.... co mám tlakovat? kroužky sem dal nový, téčka a celý přepady 2x nový, hadice od trubek k čerpadlu nový, nový podložky pod holendry, zkusíme dát ještě petku s naftouna čerpadlo. Dole je všechno bez známek netěsností, filtr se dělal minulej podzim. Nechápu, že se to stalo tím týdenním odstavením, předtím sem s ní jel to Chorvatsko. Jinak si na zkoušku dám nový čerpadlo za dvacku - haleluja OSEL.
Uživatelský avatar
myslivec
Super diskutér
Příspěvky: 1210
Registrován: 01 dub 2008 14:01
Skype: myslivec77
Bydliště: Brno - Židenice

Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi

Příspěvek od myslivec »

Doktor píše:Nerozumím.... co mám tlakovat? kroužky sem dal nový, téčka a celý přepady 2x nový, hadice od trubek k čerpadlu nový, nový podložky pod holendry, zkusíme dát ještě petku s naftouna čerpadlo. Dole je všechno bez známek netěsností, filtr se dělal minulej podzim. Nechápu, že se to stalo tím týdenním odstavením, předtím sem s ní jel to Chorvatsko. Jinak si na zkoušku dám nový čerpadlo za dvacku - haleluja OSEL.
Parkovat čumákem dolů si už asi zkoušel, ale to je jen taková nouzovka, která problém neřeší, ale může pomoct :roll:
Uživatelský avatar
Doktor
Začínající diskutér
Příspěvky: 167
Registrován: 20 srp 2007 10:42
Bydliště: Highlands/ B 2,2 dti 85kW
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi

Příspěvek od Doktor »

Potřebuju to odstranit. Divný je, že to stojí celej den a v deset večer to na převalení naskočí. Necháš to přes noc a je to vprdeli. I teď v létě.
Uživatelský avatar
Doktor
Začínající diskutér
Příspěvky: 167
Registrován: 20 srp 2007 10:42
Bydliště: Highlands/ B 2,2 dti 85kW
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi

Příspěvek od Doktor »

tak mám na přívodu balonek se zpětným ventilem, stejně padá ( asi přepadem čerpadla ). Kdo má doma čerpadlo??????? Nevěřím, že je problém v něm.
Uživatelský avatar
Doktor
Začínající diskutér
Příspěvky: 167
Registrován: 20 srp 2007 10:42
Bydliště: Highlands/ B 2,2 dti 85kW
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi

Příspěvek od Doktor »

čerpadlo vyměněno a OSEL zatím startuje, takže tak. Jinak se s vámi drazí exkolegové tímto příspěvkem loučím, auto je už prodané a já naftu nechci ani cejtit :lol: . Nebylo to špatný ježdění, ale nastal čas změny a nervy mám jen jedny. Tak sééééééérvus do dalšího OSLA!!!!!
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: Zavzdušňování palivového systému (padání nafty) u 2,2DTi

Příspěvek od farmář »

ty jsi drak :) tak zdar.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Odpovědět

Zpět na „Dieselové motory“