Po delší jízdě v horku cca 1 hodinu nenastartuju :(
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: 01 kvě 2012 15:13
Po delší jízdě v horku cca 1 hodinu nenastartuju :(
Nemá prosím někdo nějaký nápad nebo radu? Nebo nezná nějakého machra, který by pomohl? Už jsem zoufalý, protože nikdo neví... Mám motor 2.2i + LPG. Vždycky, když v horku ujedu třeba 50 km a zastavím, nejsem schopen asi hodinu nastartovat . Poté, co otočím klíčem, motor chytne na cca půl vteřiny a pak už se jen suše staží nastartovat. Otáčí se, ale ani nehlesne. Elektrika pálí, baterka je neúnavná, ale dokud auto dostatečně nevychladne ...
Chlapík, co má fronteru v dieselu měl stejný problém a bylo to hadičkou turba a díky tomu se mu údajně přehřívalo nějaké čidlo. Ale co u mě s benzinem ?
Chlapík, co má fronteru v dieselu měl stejný problém a bylo to hadičkou turba a díky tomu se mu údajně přehřívalo nějaké čidlo. Ale co u mě s benzinem ?
- pida3.2v6
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 574
- Registrován: 21 led 2011 17:59
- Bydliště: Dlažov-někde u Šumavy
Re: Po delší jízdě v horku cca 1 hodinu nenastartuju :(
Nevím jestli to bude něco platné,ale přesně tohle mi dělala Brava.
Na jeden zátah ujela i 150 km,ale jakmile se zastavilo , nešla nastartovat.
V zimě po ujetí třeba 5 km chytla hned , ale po 15 už ani prd.
Hledali jsme to tři dny a nakonec jsme vyzkoušeli z jiný benzínovou pumpu a bylo po problému.
Dodneška netušíme proč to dělala ,ale jiná pumpa z vrakáče to vyřešila.
Na jeden zátah ujela i 150 km,ale jakmile se zastavilo , nešla nastartovat.
V zimě po ujetí třeba 5 km chytla hned , ale po 15 už ani prd.
Hledali jsme to tři dny a nakonec jsme vyzkoušeli z jiný benzínovou pumpu a bylo po problému.
Dodneška netušíme proč to dělala ,ale jiná pumpa z vrakáče to vyřešila.
Frontera B 3,2 V6 ,r.v.2000,246 000 km,manual,dlouhá,LPG,pera + 7 cm + prodloužený Rancho RS 5000,rozšířená +3+3 cm,protektory Colway C Trax MT 245/70 R16
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: 01 kvě 2012 15:13
Re: Po delší jízdě v horku cca 1 hodinu nenastartuju :(
Mně to nestartuje opravdu jen po delší jízdě v horku. Když je celé auto včetně motoru rozžhavené do běla . Jindy nemám absolutně žádný problém. Většinou, když se to stalo, jsem byl schopen nastartovat přesně po 50 minutách, včera za dýl, možná kvůli extrémnímu vedru a taky proto, že jsem v zoufalství zkoušel přepínat mezi benzínem a plynem ...
Někdo mi taky říkal, že Frontera má nějaké 2 čidla a některé z nich by mohlo při velkém zahřátí motoru auto odstavit. V mém případě by ale docházelo k odstavení až po tom, co ho odstavím sám tím, že zastavím . A to je divné... Pak to spíš vypadá, že po zastavení cirkulace chlazení dochází někde k následnému zvýšení teploty a tím pádem auto odmítne nastartovat...
Někdo mi taky říkal, že Frontera má nějaké 2 čidla a některé z nich by mohlo při velkém zahřátí motoru auto odstavit. V mém případě by ale docházelo k odstavení až po tom, co ho odstavím sám tím, že zastavím . A to je divné... Pak to spíš vypadá, že po zastavení cirkulace chlazení dochází někde k následnému zvýšení teploty a tím pádem auto odmítne nastartovat...
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Po delší jízdě v horku cca 1 hodinu nenastartuju :(
může to být hodně věcí....nejdříve bych tě rád vyvedl z omylu, že elektrika pálí tudíž svíčky jsou OK. To, že jiskra je přítomna, neznamená, že je dostatečně silná. Měníš svíce pravidelně? právě u LPG!!! je to na ně háklivé.....osobně v šestiválci používám Brisk 3packa a velká spokojenost. Teď jsem na ně díky lenosti dal skoro 19 tis. km a to je u plynu dobrej výkon. Měnili jsme je s Janešem u něj na kafi :D protože to už cukalo.
Druhá věc by byl podtlak v nádrži benzínu,ale v létě je to spíš nesmysl.
Třetí že ti kravně fakt nějaké čidlo, určující dávku.
Čtvrtá je plyn....jestli máš moc bohatou směs, tak to plynem "uchčiješ". To se mi stává, že to slíbí a pak to musím utočit, v létě klasika. Nejhorší je věc kvality plynu. A někdy to chce také vyměnit plynovej filtr, jinak to zlobí.
nebo dochází k objemové změně plynu tím vedrem co myslíš. Já když to típnu, mám pořád plyn v sání, jelikož nemám sekvenci. Pak to blbne. Co máš za LPG??
Druhá věc by byl podtlak v nádrži benzínu,ale v létě je to spíš nesmysl.
Třetí že ti kravně fakt nějaké čidlo, určující dávku.
Čtvrtá je plyn....jestli máš moc bohatou směs, tak to plynem "uchčiješ". To se mi stává, že to slíbí a pak to musím utočit, v létě klasika. Nejhorší je věc kvality plynu. A někdy to chce také vyměnit plynovej filtr, jinak to zlobí.
nebo dochází k objemové změně plynu tím vedrem co myslíš. Já když to típnu, mám pořád plyn v sání, jelikož nemám sekvenci. Pak to blbne. Co máš za LPG??
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: 01 kvě 2012 15:13
Re: Po delší jízdě v horku cca 1 hodinu nenastartuju :(
Prvně ti děkuji za odpověď. Před měsícem jsem měnil rozvody včetně vodní pumpy a i svíčky, takže by měly být ok. Od té doby jsem najel max 1.000 km. Nějak se v tom LPG neorientuju, ale v papírech píšou Vialie...
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: 01 kvě 2012 15:13
Re: Po delší jízdě v horku cca 1 hodinu nenastartuju :(
Ještě mě teď napadá, na základě toho, že píšeš o bohatosti směsi... Není možné, aby byl problém s něčím, co určuje bohatost směsi benzínu? Že by to něco dávalo při startování příliš bohatou směs, když je auto rozžhavené a proto se musí počkat, až vychladne ?
Auto jsem koupil v srpnu 2010 (B, r.v. 2002) a v tom roce se mi nic podobného nestalo. Vloni, v den, co se to stalo poprvé, se na začátku cesty rozsvítila diagnostika. Byla to lambda sonda, ale zároveň mi v Oplu řekli, že to vypadá, že jsou všechny ok a že se to může stát. To jen pro úplnost - nevím, jestli to s tím může nějak souviset ...
Auto jsem koupil v srpnu 2010 (B, r.v. 2002) a v tom roce se mi nic podobného nestalo. Vloni, v den, co se to stalo poprvé, se na začátku cesty rozsvítila diagnostika. Byla to lambda sonda, ale zároveň mi v Oplu řekli, že to vypadá, že jsou všechny ok a že se to může stát. To jen pro úplnost - nevím, jestli to s tím může nějak souviset ...
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 412
- Registrován: 22 lis 2010 20:06
- Bydliště: Holomocko
Re: Po delší jízdě v horku cca 1 hodinu nenastartuju :(
Zdarec, ona to muže být vážně kravina někde v káblech přes čidla až po jednotku,nejlíp kdyby se Ti to podařilo napíchnout na diagnostiku a ta ukáže aspon směr kde hledat,třeba vymazat závady a potom neestartu to napíchnout znovu a musí tam něco napovědět..........snad.
A 2,2i,Long,100Kw,1995,LPG,AVM,rozšířená 3+3 Trip racing,zvednutá +10MaxT,+5Bodylift,tlumiče ProComp+5,Snorchel,GoodYear Wrangler MT 33x12,5 R15,BF Goodrich AT 245x75 r16,rám,nášlapy,samosvor,hubcuk 4t,Stihl 440MS,lopatka,pajzr,UAZ 469/1974,777 667 094
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: Po delší jízdě v horku cca 1 hodinu nenastartuju :(
A nehádá se ti náhodou benzín s plynem ? Tipuju , že budeš mít sekvenci , která je ovládaná teplotním čidlem. Je možný , že neodpadne po vypnutí motoru relé, který spíná plyn při ohřátým motoru a do toho se cpe benzín na který se privátně startuje.
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Po delší jízdě v horku cca 1 hodinu nenastartuju :(
předně by bylo dobré napsat, jestli ti to dělá jen na plyn, nebo jen na benzín, nebo na oboje . pokud nevíš, tak to musíš nejdřív vyzkoušet. jen pak se dá vyloučit, jestli je to velkou bohatostí, nebo zapalováním. až to budeš zkoušet na benzín, je dobré zkoušet to s prázdnou plynovou nádrží - vyloučíš tím, že ti tam nejde plyn přes nějaké netěsnosti.
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: 01 kvě 2012 15:13
Re: Po delší jízdě v horku cca 1 hodinu nenastartuju :(
Chlapi, díky za tipy. Prověřím všechno, co jste poradili a napíšu!
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Po delší jízdě v horku cca 1 hodinu nenastartuju :(
no já si právě taky myslím, že to je ulité plynem a při startu na benál máš prostě dvoupalivovej chod nešlo o výrobce,ale jestli sekvenci nebo sprostej směšovač, jako já u těch je to běžné, že motor je prostě v sání ještě zahlcenej LPG a startuje na benál, tudíž se mu nechce.
Sekvence leda že by se benál zapojil a ona neodpojila.
Sekvence leda že by se benál zapojil a ona neodpojila.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- kresta
- Ultra diskutér
- Příspěvky: 3672
- Registrován: 18 lis 2007 13:56
- Bydliště: Mělník-Býkev
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po delší jízdě v horku cca 1 hodinu nenastartuju :(
máš to přechlastaný benál s lpg
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
- jirkat111
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 97
- Registrován: 17 led 2011 16:08
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Po delší jízdě v horku cca 1 hodinu nenastartuju :(
tak jak to dopadlo?
Opel Frontera A 2.4i LPG, r.v.1992 už jen zdroj ND :-(
Opel Frontera A 2.3TD r.v.1993, CB - tátovo auto moje starost:-)
Opel Frontera A 2.4i LPG, r.v.1994, CB, světelná rampa, navyják 5.4t
Opel Tigra 1.4 16V r.v.1997
Automechanik(Škoda,WV,Seat,Audi)
Opel Frontera A 2.3TD r.v.1993, CB - tátovo auto moje starost:-)
Opel Frontera A 2.4i LPG, r.v.1994, CB, světelná rampa, navyják 5.4t
Opel Tigra 1.4 16V r.v.1997
Automechanik(Škoda,WV,Seat,Audi)
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: 01 kvě 2012 15:13
Re: Po delší jízdě v horku cca 1 hodinu nenastartuju :(
Další léto před námi a problém stále nevyřešen ... Prověřil jsem úplně vše, zbývají už jen čidla. Špatná funkce kterého čidla by mohla způsobovat, že po delší jízdě v horku cca 1 hodinu nenastartuju? Díky za každý názor!
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Po delší jízdě v horku cca 1 hodinu nenastartuju :(
máš to uchlastané plynem, stejně jako loni. psalo ti to tu nezávisle několik lidí a asi ses to nenamáhal ani přečíst, natož zkusit ten plyn odpojit
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/