motor jde na dva válce - těsnění pod hlavou
- premek_k
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 591
- Registrován: 05 úno 2007 13:46
- Bydliště: Smilovice u Třince
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jede na dva valce
kout.jk píše:...se propálilo těsnění pod hlavou....
B-čko LIMITED 2.2 dti 85kW automat rv 2000
Patrol GR Y61 2.8 TDI Intercooler rv 1998
... Je lepší mít Parkinsona a trochu vylít, než Alzhaimera a zapomenout vypít ...
Patrol GR Y61 2.8 TDI Intercooler rv 1998
... Je lepší mít Parkinsona a trochu vylít, než Alzhaimera a zapomenout vypít ...
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Jede na dva valce
jo, rozpadne se, například shitka Ajusa u té tomu klidně věřím.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Re: Jede na dva valce
Nezbíva mi nic jiného než sundat hlavu(ne svoua), podívat se včem to vězí.Ale dík všem .
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Jede na dva valce
sundavat můžeš vždycky ale práci a peníze ti ušetří, když nejdřív změříš tlaky. pokud je to fouklé, dva válce mezi sebou, budou mít oproti ostatním válcům oba dva nižší tlaky. rozebírat je až to poslední, co můžeš udělat ( a v ušetřeném čase si doplň do podpisu, co máš za auto a od kud jsi. třeba bydlí někdo poblíž a poskytne ti nějaké rady přímo na místě )HLEDAČ píše:Nezbíva mi nic jiného než sundat hlavu(ne svoua), podívat se včem to vězí.Ale dík všem .
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- pato
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 780
- Registrován: 07 led 2007 11:21
- Bydliště: Trnava,SR,Frontera A,2,2i16V,r.v.1997
Re: Jede na dva valce
Hledač ten stav km.cez dva miliony to je síla.Paťo-Divoch
- pato
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 780
- Registrován: 07 led 2007 11:21
- Bydliště: Trnava,SR,Frontera A,2,2i16V,r.v.1997
Propalené těsnění mezi válci
Chlapy mate skušenosti z demontáži hlavy válcu .Po změřeni tlaku v každem pístu jsem zjistil že mam podfoukle těsnení mezi 1a 2 valcem.Mužete mi poradit ohledně utahovaní hlavy jaky kroutici moment je u šroubu a jakym postupem se utahuji.
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Propalené těsnění mezi válci
postupnost mezi šrouby máš u těsnění nakresleno a očíslováno, často i momenty. Jinak Autodatům nevěř. Kecaj. Někde jsme to tu myslím psali, hledej...máš to v nicku
NEKUPUJ AJUSA!!!!! Španělé nic kloudného ještě nevyrobili
NEKUPUJ AJUSA!!!!! Španělé nic kloudného ještě nevyrobili
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Propalené těsnění mezi válci
Mám tu v servisním manuálu momenty pro motor X22XE, což by měl bejt on:HLEDAČ píše:Chlapy mate skušenosti z demontáži hlavy válcu .Po změřeni tlaku v každem pístu jsem zjistil že mam podfoukle těsnení mezi 1a 2 valcem.Mužete mi poradit ohledně utahovaní hlavy jaky kroutici moment je u šroubu a jakym postupem se utahuji.
1 - nejdřív šrouby utáhneš na 25Nm
2 - potom o 90°
3 - potom o 90°
4 - potom o 90°
Sekvence utahování je tato (povoluje se pozpátku od 10 k 1):
Předtím by se měly sundat vačkové hřídele. Utahovcí sekvence je následující (povolovací obrácená):
Ložiska vačkovejch hřídelí se utahujou na 8Nm. Bacha, jsou očíslovaný, takže je musíš vrátit tam, kde si je vzal. Rozvodový kola se popř. utahujou na 50Nm + 60°+ 15°ale by se mělly dát sundat spolu s vačkovejma hřídelema.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- Žanek
- Super diskutér
- Příspěvky: 1778
- Registrován: 04 lis 2007 00:21
Re: Propalené těsnění mezi válci
Šikovnej kluk ten Slaava !
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Propalené těsnění mezi válci
a moc hezká knížka v jeho držení...
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- Nimrod
- Site Admin
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 23 dub 2005 22:26
- Skype: davidek_74
- Kontaktovat uživatele:
Re: Propalené těsnění mezi válci
Naprostej souhlas se Slaavou. Akorát pár drobností před rozděláním.
1. Nesnaž se ulehčit si práci a nesundavat sací a výfukové těsnění. Zbytečně se pak u toho pak vyvztekáš a práce ti trvá 5x déle.
2. Když už to budeš mít dole zkontroluj hlavu a ventily.
3. po složení vyměn termospinač elektroventilátoru za ten který spína tak kolem 90 stupňů. Originální spíná až při nějákej 114 stupních.
No a to je tak v rychlosti vše. Jo ještě pozor na těsnění pod sání a výfuk nedávej staré, ale dej nové.Opět si tím ušetříš další infarktové stavy.
1. Nesnaž se ulehčit si práci a nesundavat sací a výfukové těsnění. Zbytečně se pak u toho pak vyvztekáš a práce ti trvá 5x déle.
2. Když už to budeš mít dole zkontroluj hlavu a ventily.
3. po složení vyměn termospinač elektroventilátoru za ten který spína tak kolem 90 stupňů. Originální spíná až při nějákej 114 stupních.
No a to je tak v rychlosti vše. Jo ještě pozor na těsnění pod sání a výfuk nedávej staré, ale dej nové.Opět si tím ušetříš další infarktové stavy.
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Propalené těsnění mezi válci
jj těsnění kompletní sadu.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Re: Propalené těsnění mezi válci
jo a neni zač za diagnostiku, proč ti to jede jen na dva válce Jo a zatim u všech těsnění byl popsán přesný postup jak a kolik utaovat šrouby. Mě třeba u mojí 2,4i nepotěšilo, že se těsnění dotahuje ve dvou etapách - ta druhá až po zahřátí motoru, takže můj krásně odmaštěný a vypucovaný motor po GO byl hned zblitej od oleje.
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660