2,4i s vlažným motorem nechce nastartovat

Vše o motoru C24NE
anlencross
Příspěvky: 15
Registrován: 09 pro 2008 06:22
Bydliště: Seloutky

Re: Fronerka trucuje

Příspěvek od anlencross »

Díky za radu... S tou cívkou tu pribnu i s tím přepínáním na benzín.. Jen nevím, jestli to búde tím.. Protože, po každém nastartování to je automatickz nastavenona benzín.. Na LPG se to přepíná samo.. po zahřátí... Vkládám naděje do špatné cívky..
:roll: Je to škoda, že takový noblesní vůz, který máme všichni v srdci takhle trucuje :twisted: :twisted:
Opel Frontera 2,4i LPG. Rok výroby 1993..
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Re: Fronerka trucuje

Příspěvek od kout.jk »

to je jasný, že to automaticky startuje na benzin - jde o to, aby tam nezustal plyn před chcipnutim. Máš sekvenční vstřikování lpg, nebo ještě klasiku do sání?
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
anlencross
Příspěvky: 15
Registrován: 09 pro 2008 06:22
Bydliště: Seloutky

Re: Fronerka trucuje

Příspěvek od anlencross »

Tak se zdá, že je to tím benzínem,,, Ještě jsem to neskoušel na delší trase.. Ale snad to klapne... Cívka je OK, ta se nehřeje.. Děkuji vám všem za pomoc.. Snad to bude OK... :roll: :roll:
Opel Frontera 2,4i LPG. Rok výroby 1993..
Uživatelský avatar
otakarhsk
Příspěvky: 10
Registrován: 21 bře 2009 22:53
Bydliště: Hora Svaté Kateřiny, okr. Most

Re: Fronerka trucuje

Příspěvek od otakarhsk »

anlencross píše:Zdravím Mám Áčkovou Fronteru(2,4i LPG) a když mi chládne motor nemůžu ji nastartovat... Ráno v mrazech chytne v pohodě... Chytne i když je zahřátá... Ale pokud dojedu a chci ji po cca 40minutách nastartovat, tak nic!!! Baterka točí jako blázen a auto ani neblafne... Měnil jsem svíčky, palivový i vduchový filtr a nepomohlo to!!Co mám dělat?? Prosím vás o radu dík,... :cry: :cry: :?:
Někde jsem tady u někoho četl, že podobný problém se vyřešil výměnou čidla teploty vody. Věřil bych tomu, že problém u LPG je i v čidlech a vyhodnocování hodnot. Mě to taky někdy škube, po opětovném startu po krátké přestávce se to jakoby rozhodí. Prostě je to nestabilní, tak čistím svíčky, hlídám vodu...
TheBigLebowski, Frontera 2.2i LPG, 16V, 1996.long, red color.
pavel.zaj
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 10 zář 2010 21:22
Bydliště: Opava Podvihov, Vuz Frontera A 2.4 dlouha,LPG sekvencni r.v. 93

Re: 2,4i s vlažným motorem nechce nastartovat

Příspěvek od pavel.zaj »

Zdravím vespolek po delší době.

tak taky nyní bojují se stejným problémem. Studený chytá na ťuk, jak se začne motor zahřívat, tak to chytá huře a huře, až pak vůbec. Když motor teplý naskočí, tak tarokuje, je to převalené benzínem. Za studena to nevadí, ale jak je motor teplý, tak to motor zalije. Čím by to mohlo být, někdo tady zmínil čidlo teploty vody, kde ho najdu ? Nebo ještě něco jiného co ovlivní bohatost směsi při teplém motoru. Při vyblikání závad - žádná vada.

P.
pavel.zaj
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 10 zář 2010 21:22
Bydliště: Opava Podvihov, Vuz Frontera A 2.4 dlouha,LPG sekvencni r.v. 93

Re: 2,4i s vlažným motorem nechce nastartovat

Příspěvek od pavel.zaj »

Tak čidlo jsem našel, je na levé straně směrem od krytu ventilu ( pohled od čela auta - strana spolujezdce), má modrou přírubu, po výměně auto zase šlape jak hodinky.

P.
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: 2,4i s vlažným motorem nechce nastartovat

Příspěvek od farmář »

:mrgreen:
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Odpovědět

Zpět na „2.4i 8v“