kolísání otáček a ztráta výkonu u C20NE

Vše o motorech C20NE a X20SE
Uživatelský avatar
lolin
Začínající diskutér
Příspěvky: 159
Registrován: 15 srp 2007 20:43
Bydliště: Háj ve Slezsku
Kontaktovat uživatele:

kolísání otáček a ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od lolin »

Začnu trošku zeširoka...Před týdnem jsem dával auto do servisu ke známým na STK a další drobné opravy, když jsem ho od nich bral, tak na jakoukoli rychlost to motor vytáhnul max. na 3000 ot./min. a maximální rychlost byla asi 80 km..Týden jsem s tím jezdil, postupem času se to zlepšilo, na nižší rychlosti to jde max. tak na 4000 ot./min., ale na 4. a 5. rychlostní stupeň to pořád netáhne, maximálka do kopce asi 90..Dnes se mi v tom zase hrabali celý den, zkoušeli diagnostiku a ukazovalo to pouze chybu v čidle otáček při startování, o čemž nemám ani páru..Kontrolovali kde co: tlak paliva, rozdělovač, klapu v sání a vůbec všechno, co je napadlo a nepřišli na to...Nenapadá Vás tady někoho, co by tomu mohlo být? Kdybych ty kluky neznal a nevěděl, že jsou poctiví, tak bych si myslel, že si ze mě dělají prdel..Díky moc za rady!!!Honza.
Naposledy upravil(a) lolin dne 14 čer 2009 21:05, celkem upraveno 1 x.
Opel Frontera Sport, 2,0i, r.v. 1994, typ A
čelda
Začínající diskutér
Příspěvky: 122
Registrován: 22 čer 2007 05:39
Bydliště: Pardubice

Re: Kolísání volnoběhu a ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od čelda »

Mám auto na LPG a když jsem hooooodně dlouho nejel na benál,tak mi to dělalo něco podobného.Vyměnil jsem palivový filtr,káru pořádně prohnal na benzín abych vyhnal všechny pavouky z trubek a bylo to vše O.K. :wink:
Opel Frontera A Sport 2,0i LPG 85kW,černá,rok 1995
zvýšená,rozšířená,svět.hrazda,rámy,CB,bačkory AT 31/10,5 R15"
V případě nouze tel:728 822 337
Uživatelský avatar
Shandor
Začínající diskutér
Příspěvky: 106
Registrován: 12 kvě 2005 19:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání volnoběhu a ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od Shandor »

je to váha vzduchu. Zkus dát jinou. Ona je svina dost často vypadá na diagnostice ok ale přitom je hym
Frontera: na pole a vození brambor ujde.

Frontera A 2,4i LPG=> dej jí pámbůh věčnou slávu
Frontera A 1998 2,2i Zlatuše
Uživatelský avatar
lolin
Začínající diskutér
Příspěvky: 159
Registrován: 15 srp 2007 20:43
Bydliště: Háj ve Slezsku
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání volnoběhu a ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od lolin »

Palivový filtr bych vyloučil, protože s autem se nejezdilo všeho všudy 2 dny a tlak paliva do motoru je v pořádku..Takže bych se přiklonil k té váze vzduchu, zatím díky moc za rady..Honza.
Opel Frontera Sport, 2,0i, r.v. 1994, typ A
Uživatelský avatar
lolin
Začínající diskutér
Příspěvky: 159
Registrován: 15 srp 2007 20:43
Bydliště: Háj ve Slezsku
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání volnoběhu a ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od lolin »

Tak problém stále přetrvává, už mi to jde i přes 3000 ot./min., měl jsem popraskanou hahici od sání do motoru a pravděpodobně to sálo falešný vzduch, ale i tak je motor strašně slabý, na volnoběh už tolik necuká, ale výkon, no hrůůůza...Tu váhu vzduchu jsem ještě nezkoušel..Ještě jeden postřeh, mám pocit, že mi to špatně spaluje benál, z výfuku je cítit, což asi není zrovna v poho..Tlak paliva je v poho, svíčky nové, kabely taky, rozdělovač vyfoukaný, vzduch. filtr taky v poho..Při té opravě, po ktreré auto nejede se měnily klíňáky, výfuk (za Poláka), pak ještě brzdy, geometrie a další věci, se kterýma to nebude mít nic společného..Napadá někoho, čím to je??Díky moc, Honza.
Opel Frontera Sport, 2,0i, r.v. 1994, typ A
Uživatelský avatar
kresta
Ultra diskutér
Příspěvky: 3672
Registrován: 18 lis 2007 13:56
Bydliště: Mělník-Býkev
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání volnoběhu a ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od kresta »

Jestli ti dělali emise tak se mrkni na rozvody jestli ti nepřeskočil ozub rozvodák :idea: ,už jsem to zažil.Potom to muže ještě dělat přicpanej tlumič vejfuku někdy se ucpe tou skelnou vatou a vubec to nejede 8)
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
Uživatelský avatar
lolin
Začínající diskutér
Příspěvky: 159
Registrován: 15 srp 2007 20:43
Bydliště: Háj ve Slezsku
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání volnoběhu a ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od lolin »

takže můža být špatný i ten výfuk z výroby, co?
Opel Frontera Sport, 2,0i, r.v. 1994, typ A
Uživatelský avatar
kresta
Ultra diskutér
Příspěvky: 3672
Registrován: 18 lis 2007 13:56
Bydliště: Mělník-Býkev
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání volnoběhu a ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od kresta »

vyndej tlumič a zkus to projet tak se to dá zjistit 8)
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
Uživatelský avatar
lolin
Začínající diskutér
Příspěvky: 159
Registrován: 15 srp 2007 20:43
Bydliště: Háj ve Slezsku
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání volnoběhu a ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od lolin »

Takže jsem zase lehce pokročil při hledání závady, výfukem to není, odpojil jsem tlumič a výkon byl stejný, zkusil jsem odpojit i lambdu, co kdyby náhodou, taky nic, pak jsem se mrknul na škrtící klapku, na té prý taky něco dělali v servisu..Zkoušel jsem čidlo otáčení klapky, tak mi po opětovném zamontování klesal volnoběh na 500 ot./min., po dalším pkusu už v pohodě..Pak jsem vyšrouboval svíčky a zjistil tohle :shock: :
Obrázek
Obrázek
Svíčky jsou na autě asi tak 3,5 měsíce..Ty saze se mi tam moc nelíbí, typoval bych to na bohatou směs, ale může to být i něco jiného?Které čidlo bude v řiti?Nebo snad špatnou jiskrou?Nejhorší výkon je kolem 3000ot. a pak výš. Jo a taky jde z výfuku cítit benzín, tudíž nedostatečné spalování, díky za rady, Honza.
Opel Frontera Sport, 2,0i, r.v. 1994, typ A
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: Kolísání volnoběhu a ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od vlado007 »

Cidlo teploty motora? A lambda sonda? Funkcna :?:
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Uživatelský avatar
lolin
Začínající diskutér
Příspěvky: 159
Registrován: 15 srp 2007 20:43
Bydliště: Háj ve Slezsku
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání volnoběhu a ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od lolin »

Čidlo teploty nevím, lambdu jsem jen zkoušel odpojit a auto se chovalo stejně..Nechce se mi zrovna měnit postupně všechny čidla, co na autě mám, proto se ptám tady, díky, Honza.
Opel Frontera Sport, 2,0i, r.v. 1994, typ A
Uživatelský avatar
vlado007
Extra diskutér
Příspěvky: 2763
Registrován: 22 črc 2008 20:26
Bydliště: BA

Re: Kolísání volnoběhu a ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od vlado007 »

Nehovorim ze treba menit vsetky cidla na aute. Cidlo teploty a lambda sonda su veci ktore by som riesil ja ako prve. A to bud vymenou alebo zistenim ich spravnej funkcnosti.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met. :)
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Uživatelský avatar
Nimrod
Site Admin
Příspěvky: 1354
Registrován: 23 dub 2005 22:26
Skype: davidek_74
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání volnoběhu a ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od Nimrod »

Takovouto neplechu umí dělat i Váha vzduchu. Ta umí motoru dávat i údaje takové že se motor nastaví na provoz při -45 stupních a chčije tam paliva jak na sibiři.
Za tým OFFROAD-FRONTERA
Nimrod
Revize LPG: servis@offroad-frontera.com
lasky
Začínající diskutér
Příspěvky: 469
Registrován: 28 lis 2006 11:44
Bydliště: Bohumín FRONTERA B dlouhá 2.2 DTI:Gumy v kaslíku a v lekarničce
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání volnoběhu a ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od lasky »

lolin píše:Čidlo teploty nevím, lambdu jsem jen zkoušel odpojit a auto se chovalo stejně..Nechce se mi zrovna měnit postupně všechny čidla, co na autě mám, proto se ptám tady, díky, Honza.
můj tip když se ti po odpojení lambdy nic nezměnilo tak asi neni moc dobrá,ale dá se změřit
tel- +420 608701329 NON STOP
Uživatelský avatar
lolin
Začínající diskutér
Příspěvky: 159
Registrován: 15 srp 2007 20:43
Bydliště: Háj ve Slezsku
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání volnoběhu a ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od lolin »

Takže lambda nebo váha vzduchu..S lambdou to je docela jasné, koupím novou a vyměním, ale co s váhou vzduchu?V katalogu MJ auto jsem ji viděl za nějakých usmolených 21 500,-(což je za hubičku, že..).Dá se nechat opravit, či seřídit nebo jinak zprovoznit, kdyby mi nová lambda nepomohla?Díky, Honza.
Opel Frontera Sport, 2,0i, r.v. 1994, typ A
Odpovědět

Zpět na „2.0“