kolísání otáček a ztráta výkonu u C20NE

Vše o motorech C20NE a X20SE
Ferda 2,4i
Začínající diskutér
Příspěvky: 103
Registrován: 09 pro 2008 22:07
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od Ferda 2,4i »

Já zažil na jiném typu auta (Passat), že se z jakého si důvodu doslova ulila Lambda. Hlavně když to stálo třeba v koloně. Stačilo to podržet na 3, trochu to podržet, vypálila se a byl zase klid. Nikdo nikdo nedokázal vysvětlit proč, ale co se to stalo naposled, tak to najelo tak 30.000,- km.
Ferda (Obelix) - Frontera A 2,4i 1992 dlouhá
Honda VT 750 Shadow Spirit, Přestavba.
habik.b
Příspěvky: 13
Registrován: 11 pro 2009 09:39
Bydliště: Přeštice, Plzeň - jih

Re: Ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od habik.b »

Ahoj, Nechci zakládat nové téma. Měl bych dotaz a zároveň prosbu. Jaké máte č. váhy vzduchu na c20ne popř. foto?. Mám tam váhu z Vectry s č. 0280202208 a pořád mi to zlobí. Původní co byla v autě nemám. Tato váha je z auta, které jezdilo bez problémů. Tak nevím jestli zlobí váha a nebo ještě něco jiného. Díky
Frontera Sport 2.0 c20ne
Uživatelský avatar
lolin
Začínající diskutér
Příspěvky: 159
Registrován: 15 srp 2007 20:43
Bydliště: Háj ve Slezsku
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od lolin »

Ahoj, podle mě, pokud je to váha z jakéhokoliv motoru C20NE, tak by měla fungovat správně, zatím jsem měl v ruce asi 3 váhy z Frontery, Omegy a Astry a všechny vypadaly stejně (jen plast na uchycení k filtru byl jiný). Osobně jsem taky měnil váhu vzduchu na Fronteře a teď jezdím s váhou z Omegy a bez problémů. Číslo nevím, zjistím odpoledne, vyfotím ji a hodím foto sem..Honza.
Opel Frontera Sport, 2,0i, r.v. 1994, typ A
habik.b
Příspěvky: 13
Registrován: 11 pro 2009 09:39
Bydliště: Přeštice, Plzeň - jih

Re: Ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od habik.b »

Dík to budeš hodnej. Ono vzhledově jsou všechny stejný, ale mají odlíšný síly pružin na klapce, a motoru to udává bludy...
Frontera Sport 2.0 c20ne
dzugy325i
Příspěvky: 8
Registrován: 15 úno 2016 16:47
Bydliště: Plzen

C20NE špatné starty, houpání volnoběhu, chcípá

Příspěvek od dzugy325i »

Dobrý den potřeboval bych prosím poradil s mojí fronterkou auto je na Lpg závada se projevuje na obě paliva dost podobně. Kontrolka motoru nesvítí. Pro jistotu jsem rovnou vyměnil teplotní čidlo pro ecu a tím to není. Při odpojení palivového relé při chodu na lpg motor přestane houpat jde krásně plynule do otáček po zapojení relé motor zvýší otáčky na 2-4tis. Napadlo mě zda do motoru nejdou obě paliva naráz tak jsem vyndal pojistku na čerpadlo a motor po zapojení relé dělá totéž. Nevím si s tím rady auto sem měl u autoelektrikáře měl ho tam den řekl že na nic nepřišel at mu dám 2000 a auto si odvezu :roll:
Uživatelský avatar
Goauld_cz
Pokročilý diskutér
Příspěvky: 670
Registrován: 09 lis 2012 11:17
Bydliště: Prostějov

Re: C20NE špatné starty, houpání volnoběhu, chcípá

Příspěvek od Goauld_cz »

Když na nic nepřišel, tak proč chtěl 2000? To bych ho poslal rovnou do pr**le ! Další takovej co vydělává na ničem. Hele sorry, nic sem neudělal, ale bude tě to stát dva litry... Tak doufám, žes mu poslušně a bez keců zaplatil, za jeho nic nedělání :roll:

No tak k otázce. Pokud to přestane při vypojení palivovyho relé, ale při vyndání pojistky ne, tak by teoreticky mohl být problém v tom relé, je v něm elektronika, není to jenom obyčejny relé, ale nesetkal sem se s tím.
Daleko pravděpodobnější bych jako příčinu viděl dlouhodobej provoz na LPG, kdy dochází k postupnymu upalování sedel ventilů a tím ke znehodnocení celé hlavy válců. (záleží jak dlouho auto jezdí na lpg) Souvislost s odpojením relé by mohla být spíš náhodná.
Každopádně bych spíš doporučil návštěvu plynaře, případně šikovnyho mechanika, protože v tomhle případě bude asi každá rada velky střílení od boku a chce to auto vidět a vyzkoušet ruzny možnosti. Může to způsobovat například váha vzduchu, nebo čidlo tlaku v sání, i když se to na diagnostice nepřizná jako chyba, bylo by dobry se podívat jaky z nich lezou hodnoty a jestli dávají to co mají dávat.
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
Uživatelský avatar
radole
Začínající diskutér
Příspěvky: 472
Registrován: 16 pro 2008 14:04
Bydliště: Vyšný Slavkov okr. Levoča

Re: C20NE špatné starty, houpání volnoběhu, chcípá

Příspěvek od radole »

pozri schemu co vsetko odpojis ked vytiahnes rele
vyblikal si chyby z RJ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera A 3,1 TD troška podvihnutá, 37" kolieska,2x uzávierka, 2x navijak
Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava

náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo
0919 224 231
fronteradiely@azet.sk
dzugy325i
Příspěvky: 8
Registrován: 15 úno 2016 16:47
Bydliště: Plzen

Re: kolísání otáček a ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od dzugy325i »

Díky za odpovědi podle schéma je relé nepřímo propojené s krokovým motorkem. Chyby jsem vyblikal a píše to klasicky 12,31 a po té 48 Napájecí napětí - příliš nízké (3min po startu < 10V) , 57 Koncový stupeň sání při volnoběhu - příliš nízké napětí. Jak se maže pamět závad? Stačí jen odpojit baterku?
dzugy325i
Příspěvky: 8
Registrován: 15 úno 2016 16:47
Bydliště: Plzen

Re: kolísání otáček a ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od dzugy325i »

Tak dnes jsem teoreticky snad objevil závadu odpojil sem podtlak ze sání k ovládání regulátoru tlaku paliva a z hadičky začal vytékat benzín. Tato varianta mě vůbec nenapadla celou dobu jsem se věnoval elektronice a věcem okolo. Regulátor objednám a budu doufat že to bylo ono díky za spolupráci
dzugy325i
Příspěvky: 8
Registrován: 15 úno 2016 16:47
Bydliště: Plzen

Re: kolísání otáček a ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od dzugy325i »

Po výměně regulátoru tlaku paliva auto na plyn začalo fungovat jak má problém nastává při přepnutí na benzín při přidání plynu se dusí netáhne při ubírání plynu se rozjede a po chvíli se rozsvítí kontrolka motoru a přestane tahnout přepnu na plyn kontrolka zhasne přepnu zpět na benzín a vše se opakuje vyblikáním jsem zjistil závadu č.13 lampda sonda-bez napětí. Na kontaktu k lampda sondě jsem naměřil 13,2V . V autě nový regulátor tlaku, snímač teploty, potenciometr škrtící klapky a po dnešku už i nová lampda sonda. Tlak paliva sem zatím něměřil jen sem odpojil hadici a pustil benzín do petflašky přicpal sem hadičku palcem a benzín jde v celku pod vysokým tlakem
dzugy325i
Příspěvky: 8
Registrován: 15 úno 2016 16:47
Bydliště: Plzen

Re: kolísání otáček a ztráta výkonu u C20NE

Příspěvek od dzugy325i »

Tak to nakonec byli vstřikovače. Díky nim mám krom váhy vzduchu veškerou elektroniku motoru novou :grin:
Odpovědět

Zpět na „2.0“