Palivové čerpadlo u Fronter A

Vše o motorech C20NE a X20SE
Odpovědět
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od kout.jk »

takovej,aby otevřelo regulační ventil tlaku paliva :grin: (sowwwa psal, že 6 atm. ?)
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od kout.jk »

tak dávám foto rozebranýho jednoho z mých třech čerpadel- u tohoto je opotřebovanej komulátor uhlíků, jinak bylo v pohodě. Jazýčky (u tohoto ty kolečka) choděj úplně volně.
čerpadlo.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
Uživatelský avatar
Janeš Petr
Moderátor
Příspěvky: 6689
Registrován: 07 říj 2007 18:29
Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od Janeš Petr »

ale 6 atm maj i ty felicie,tak to musí chodit
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od kout.jk »

ale 6 atm. nezastavim úplně v pohodě prstem, tak buď mi prodali špatný nebo nevim..... Jestli najdu doklad tak tam zítra mažu.
jinak jsem našel toto a to by mělo stačit :D :
http://www.forceincars.cz/c239-palivovy ... sti-99-07/
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od kout.jk »

tak jsem našel toto: http://www.autoskla-dily-nejlevneji.cz/ ... pel-19473/
za 1. ceny čerpadel docela v pohodě
za 2. nejvyšší tlak je tam 3 atm.
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
Uživatelský avatar
sowwwa
Začínající diskutér
Příspěvky: 297
Registrován: 16 pro 2007 23:43
Bydliště: Krušné hory

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od sowwwa »

kout.jk píše:tak jsem našel toto: http://www.autoskla-dily-nejlevneji.cz/ ... pel-19473/
za 1. ceny čerpadel docela v pohodě
za 2. nejvyšší tlak je tam 3 atm.
Zrejme tam vyrobci udavaj provozni tlak, nikoliv maximalni. Kolem tech 3 atm by tam melo byt kdyz se otevre regulator, tak nejak je to u vetsiny MPIcek. Kdyby to byl maximalni tlak cerpadla, je to malo ..

A ty ceny jsou fakt pekny, v porovnani s tim co vidim jinde ..
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od kout.jk »

mě by z toho ruplo - kolik má být teda ten tlak toho čerpadla na 2,4i? Našel jsem několik čerpadel přímo na fronteru, ale tam je udávanej tlak od 0,4 do 1,1 bar- což je docela málo co.
(airtex E8224, delphi FE 20015-12B1, AT - 3818)
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
Uživatelský avatar
sowwwa
Začínající diskutér
Příspěvky: 297
Registrován: 16 pro 2007 23:43
Bydliště: Krušné hory

Re: Palivové č�padlo u Fronter A

Příspěvek od sowwwa »

Ja koupil to AT-3809 z vyse uvedenych stranek, vypada trochu jinak nez na fotkach, sitko tam neni, zato prislo s krasnym velkym nasavacim filtrem. Najel jsem s nim teprve nejakych 5 km a zatim bez problemu, ted mam shozenou prevodovku kvuli spojce, takze ho moc nevyzkousim, cekam az prijde spojkset. Akorat jsem vcera zkusil auto cca po tydnu natocit (bez spojky, jen se setrvakem) a chytlo na prvni tuknuti.

Pozn. 2.11.2008: Cerpadlo stale jezdi, takze tenhle typ muzu urcite doporucit, pokud se chystate na vymenu ..
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
skladaci
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 62
Registrován: 10 dub 2009 14:30

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od skladaci »

Funguje ti pořád ještě to čerpadlo, měl jsem tam teď starší z forda mondeo 2,5 duratec , a po 150 km se zabejčilo a ani se nehne, takže jenom sonduju jestli je ti to pořád jezdí.
kout.jk
Super diskutér
Příspěvky: 1109
Registrován: 13 led 2008 13:30
Bydliště: Dobroměřice (Louny)

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od kout.jk »

[quote="skladaci"]Funguje ti pořád ještě to čerpadlo, měl jsem tam teď starší z forda mondeo 2,5 duratec , a po 150 km se zabejčilo a ani se nehne, takže jenom sonduju jestli je ti to pořád

já už si myslim, že jsem zakletej na čerpadla- přijde mi, že se se mnou loučí - začlo být hlučný a startuje až na poněkolikátý jako to z felicie, který nedávalo takovej tlak. Navíc k bezproblémovym startům muselo být celý potopený v benzinu už od začátku.
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG :)
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
skladaci
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 62
Registrován: 10 dub 2009 14:30

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od skladaci »

tak to jsme asi dva, já už tam mám asi 4 a pořád to není ono, zjišťoval jsem pracovní tlak vstřiků u frontery 2,4i, ty maj 3.2 baru, ale ten samej motor do omegy 2,4i má 2,8 - 3,2 barů, nejlíp to asi fungovalo s čerpadlem z megana, ale co my padla nádrž do jámy tak se poškodilo a pak so pomalu začal strácet tlak do vstřiků a teplý starty byly šílený , a to tam mám externí tlačítko na pumpu.
Uživatelský avatar
kresta
Ultra diskutér
Příspěvky: 3672
Registrován: 18 lis 2007 13:56
Bydliště: Mělník-Býkev
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od kresta »

mrkněte na Aukro :shock: pár jich tam maj :grin:
Land Rover 110 HAE 1983 3,5 V8 Land Rover 101 FC Land Rover SII 109 1959-miláčci
HUSQWARNA WR 300 MY2011 Kawasaki KDX 250 1994-babička :-)
BMW 530D E39
Tatra 138 turbo-konečně už vyhrála
X5 4,6is-255kw-v max 280km/h
Tatra 148 cas32-hasičáák
Uživatelský avatar
tank
Začínající diskutér
Příspěvky: 203
Registrován: 01 bře 2008 20:17
Bydliště: téměř Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od tank »

Určitě je něco i na eBay. Jinak už cca 5 měsíců (14-15 tis km) mi na sportce běhá externí čerpadlo Bosch - umístěné mimo nádrž.
Nevýhoda - je slyšet... (ale asi by se dalo diskutovat o umístění, uložení, utlumení).
EXFrontera Sport 2.0i/1994 - Helmut II.
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
skladaci
Diskuzní Nováček
Příspěvky: 62
Registrován: 10 dub 2009 14:30

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od skladaci »

a jakej tam máš tlak?
Uživatelský avatar
tank
Začínající diskutér
Příspěvky: 203
Registrován: 01 bře 2008 20:17
Bydliště: téměř Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivové čerpadlo u Fronter A

Příspěvek od tank »

Podle údajů na čerpadle 5 bar
EXFrontera Sport 2.0i/1994 - Helmut II.
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
Odpovědět

Zpět na „2.0“