Palivové čerpadlo u Fronter A
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 10 dub 2009 14:30
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
5 barů a zatim bez problémů, tak to je dobrý, já už jsem o tom taky uvažoval dát externí čerpadlo, dokonce jsem ho i měl na dílně, ale našel jsem v nabouranym meganu klasický vnitřní, tak jsem ho zase vrátil, jestli se rosipe i to nový tak ho to externí koupim, stálo něco kolem 1600,-, a nebo ho tam dám preventivně kdyby se mi to vysypalo někde daleko, a přepínání čerpadel si dám do kabiny, a jak to natahává benzín?
- tank
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 203
- Registrován: 01 bře 2008 20:17
- Bydliště: téměř Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
Čerpadlo mám uchycené na rámu před palivovým filtrem. V nádrži jsem nechal kompletní koš s měřákem paliva, čerpadlo je vyhozené. Sání je udělané z origo filtru čerpadla ( sítko, nasazené na silonový váleček, do válečku zapuštěná sací trubka, dál je vše napojeno stejně jako u originálu.) Pokud by chtěl někdo vrátit originál do nádrže, stačí jen vyndat sací sítko s trubkou a dát zpět čerpadlo.
Čerpadlo přišlo nové kolem 3000,-, je fakt, že jsem moc dlouho nehledal. Upravoval jsem vstup a výstup (redukce na 8 mm) - bylo původně na hadici cca 12mm. Možná i proto hučí, při "kanystrovém testu" běželo krásně tiše ( ale bez sacího síta, palivového filtru, uchycení na rámu, 12mm hadice...)
jinak čerpadlo má číselný kód 0 580 254 910 (390)
Čerpadlo přišlo nové kolem 3000,-, je fakt, že jsem moc dlouho nehledal. Upravoval jsem vstup a výstup (redukce na 8 mm) - bylo původně na hadici cca 12mm. Možná i proto hučí, při "kanystrovém testu" běželo krásně tiše ( ale bez sacího síta, palivového filtru, uchycení na rámu, 12mm hadice...)
jinak čerpadlo má číselný kód 0 580 254 910 (390)
Naposledy upravil(a) tank dne 14 říj 2009 18:45, celkem upraveno 1 x.
EXFrontera Sport 2.0i/1994 - Helmut II.
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 103
- Registrován: 09 pro 2008 22:07
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
Já už si užil s palivovým čerpadlem taky hezký příběhy. Už se tu o tom psalo dost, tak jen krátce můj postřeh. Prodávají se opravdu čerpadla podle katalogů druhovýroby na Fronteru A 2,4 i s tlakem 0,9 - 1,1 bar, ale ani to nezkoušejte tam dávat. To motor opravdu nechytne a budete zbytečně hledat závadu někde jinde. Čerpadlo musí mít max. tlak 6 bar a provozní tlak palivového systému na 2,4i je 3,5 baru (řídí si to regulátor tlaku). Dobrý dodavatel to má ve specifikaci uvedeno na čerpadle nebo na obalu. Felda MPI mě nenapadla, tak to nevím.
Ferda (Obelix) - Frontera A 2,4i 1992 dlouhá
Honda VT 750 Shadow Spirit, Přestavba.
Honda VT 750 Shadow Spirit, Přestavba.
- tank
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 203
- Registrován: 01 bře 2008 20:17
- Bydliště: téměř Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
http://www.highperformanceparts.cz/pali ... -225lh.604
jen pro doplnění typu a parametrů použitého čerpadla
a katalog s parametry:
http://www.autoskla-dily-nejlevneji.cz/data/katalog.pdf
jen pro doplnění typu a parametrů použitého čerpadla
a katalog s parametry:
http://www.autoskla-dily-nejlevneji.cz/data/katalog.pdf
EXFrontera Sport 2.0i/1994 - Helmut II.
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 10 dub 2009 14:30
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
díky za data, čekám až mi teď pošlou tu vnitřní pumpu, a časem pořídím i tu vnější.
- ondra909
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 42
- Registrován: 01 črc 2009 12:44
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
Zdravím všechny co mají čerpadílko v pr.... a zároveň bych se k nim rád přidal . Chci se zeptat konkrétně Sowwwwy jestli mu pořád funguje to čerpadlo AT - 3809 a jestli na něm musel dělat nějaké ty úpravy. Tož dík
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera A 2,4i 1993 dlouhá, momentálně předělávaná na LPG(sekven.)
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
čau, já ho měl taky.Pasovalo bez úprav. Aby frontera chytala napoprvý, tak muselo být komplet pod benzinem(asi tak pů nádrže) ale jak pořád tlačilo do zavřenýho okruhu (při jízdě na LPG), tak odešlo. Teď tam mám vnější z Mercedesu S classe a docela dobrý. Abych ho šetřil, tak jsem si rovnou přes relé udělal odpojování při zapnutí LPG. Při přepnutí na LPG to ale chvilku vynechává( jede na dva, tři a pak čtyři válce), protože normálně to v přepnutí jede na obě paliva.
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
- tank
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 203
- Registrován: 01 bře 2008 20:17
- Bydliště: téměř Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
Koute, jak máš zapojené relé ? Zatím to řeším ručním vypínáním ( externí čerpadlo), ale raději bych to vyměnil za relé.
Konkrétně - nějak si nejsem jistý, co je/kde najdu elmag ventil LPG, ostatní už asi vím.
Konkrétně - nějak si nejsem jistý, co je/kde najdu elmag ventil LPG, ostatní už asi vím.
EXFrontera Sport 2.0i/1994 - Helmut II.
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
- sowwwa
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 297
- Registrován: 16 pro 2007 23:43
- Bydliště: Krušné hory
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
ondra909: Jo, ja doufam ze cerpadlo funguje. Mam uz delsi dobu rozebranej motor a dily mi prijdou asi az v prosinci, takze ted ho nevyzkousim, ale dokud byl motor vcelku, tak fungovalo. Na cerpadle jsem nic neupravoval, jen jsem pripojil draty, hadicku na vystup a nejakym zpusobem jsem ho tam pridelal - uz ani nevim, asi hadicovou sponou.
Honda Passport 3.2i V6, r. 94, manual, General Grabber AT2 245/70 R16, volnobezky AVM
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
Peugeot 406 Break 3.0 24V, r. 98, automat
Mitsubishi L200 2.5TD
- ondra909
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 42
- Registrován: 01 črc 2009 12:44
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
Tak to jo, koupím ho taky a za provozu budu řešit jak ho při jízdě na LPG vypnout. Dík
Frontera A 2,4i 1993 dlouhá, momentálně předělávaná na LPG(sekven.)
- tank
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 203
- Registrován: 01 bře 2008 20:17
- Bydliště: téměř Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
podívej se na tenhle odkaz -ondra909 píše:Tak to jo, koupím ho taky a za provozu budu řešit jak ho při jízdě na LPG vypnout. Dík
http://www.pmnd.wbs.cz/PALIVOVE-CERPADL ... RBURG.html
je tam celá série opláckých čerpadel za neoplácké ceny
u omegy je uvedeno čerpadlo na 2,4 motor c24ne - to by měl být ten tvůj, ne ?
EXFrontera Sport 2.0i/1994 - Helmut II.
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
těsně před směšovačem LPG je ventil ovládanej cívkou, ke který vedou dva dráty - tak jsem vzal ten, v kterym je po přepnutí na LPG 12V Kdybys sis nebyl jistej, tak jsem přes rozpojovací relé natáhnul drát z pojistky FI (pravděpodobně fuel injection)tank píše:Koute, jak máš zapojené relé ? Zatím to řeším ručním vypínáním ( externí čerpadlo), ale raději bych to vyměnil za relé.
Konkrétně - nějak si nejsem jistý, co je/kde najdu elmag ventil LPG, ostatní už asi vím.
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
[quote="tank"]http://www.highperformanceparts.cz/pali ... -225lh.604
jen pro doplnění typu a parametrů použitého čerpadla
tohle tam snad mám teď. Ale jeden postřeh k vnějšímu čerpadlu. Doporučuju a jednou se k tomu dostanu i já to vyřešit tak, jak to maj auta, který vnější čerpadlo maj a to tak, že maj nasávání ze strany nádrže, takže čerpadlo pouze palivo vytlačuje a nemusí ho nasávat, jako když je to vedený hadičkou horem. Tam po vypnutí padne palivo a při zapnutí to saje i bubliny vzduchu
jen pro doplnění typu a parametrů použitého čerpadla
tohle tam snad mám teď. Ale jeden postřeh k vnějšímu čerpadlu. Doporučuju a jednou se k tomu dostanu i já to vyřešit tak, jak to maj auta, který vnější čerpadlo maj a to tak, že maj nasávání ze strany nádrže, takže čerpadlo pouze palivo vytlačuje a nemusí ho nasávat, jako když je to vedený hadičkou horem. Tam po vypnutí padne palivo a při zapnutí to saje i bubliny vzduchu
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
- tank
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 203
- Registrován: 01 bře 2008 20:17
- Bydliště: téměř Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
Dík a relé - tohle by mělo být OK ? http://www.autolamp.cz/rozdelovace-prep ... 6.202.htmlkout.jk píše:těsně před směšovačem LPG je ventil ovládanej cívkou, ke který vedou dva dráty - tak jsem vzal ten, v kterym je po přepnutí na LPG 12V Kdybys sis nebyl jistej, tak jsem přes rozpojovací relé natáhnul drát z pojistky FI (pravděpodobně fuel injection)tank píše:Koute, jak máš zapojené relé ? Zatím to řeším ručním vypínáním ( externí čerpadlo), ale raději bych to vyměnil za relé.
Konkrétně - nějak si nejsem jistý, co je/kde najdu elmag ventil LPG, ostatní už asi vím.
"Ruční" spínání palivového čerpadla mám vytažené od pojistky napájení čerpadla, takže stačí doplnit "zkratovací" větev přes relé ( a samozřejmě vyhodit spínač - zapojit relé)
EXFrontera Sport 2.0i/1994 - Helmut II.
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
snad jo, na fotce má pět vývodů, takže spíná i rozepíná, ale na schémátku má vývody jenom 4 a to jenom spíná. Schémátko by mělo vypadat takto:
(drátky od vypínače čerpadla dáš na 30 a 87a )
(drátky od vypínače čerpadla dáš na 30 a 87a )
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660