Palivové čerpadlo u Fronter A
- ondra909
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 42
- Registrován: 01 črc 2009 12:44
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
Tak už je tam a tlačí a tlačí a to ticho , ale chci se zeptat jak je to s tím tlačením při LPG když to má zpátečku. To přece benzín jen hezky proudí pořád do kola, né?ondra909 píše:Tak to jo, koupím ho taky a za provozu budu řešit jak ho při jízdě na LPG vypnout. Dík
Frontera A 2,4i 1993 dlouhá, momentálně předělávaná na LPG(sekven.)
-
- Super diskutér
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 13 led 2008 13:30
- Bydliště: Dobroměřice (Louny)
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
proudí,ale musí naplno překonávat regulátor tlaku, kdežto, když jede na benzin, tak má ulehčeno tím, že benzin teče i do motoru. Pravda je, že na plyn jezdim už hodně dlouho a problémy s čerpadlem jsem měl jenom u frontery.ondra909 píše:Tak už je tam a tlačí a tlačí a to ticho , ale chci se zeptat jak je to s tím tlačením při LPG když to má zpátečku. To přece benzín jen hezky proudí pořád do kola, né?ondra909 píše:Tak to jo, koupím ho taky a za provozu budu řešit jak ho při jízdě na LPG vypnout. Dík
VOLVO V70 2,5i LPG r.v.1997
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
VW Transporter 2,5i, LPG r.v. 1994
Trabant 0,6 bez LPG
VW Touareg 3,2i LPG, r.v.2005
MOTO: KTM 950 adventure, Honda X11
http://www.kominictvi-koutny.cz
604 895660
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 10 zář 2010 21:22
- Bydliště: Opava Podvihov, Vuz Frontera A 2.4 dlouha,LPG sekvencni r.v. 93
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
Zdravim vespolek,
chtel jsem se pozeptat, zda-li muze byt pricina v cerpadle paliva. Pri studenem startu to dlouho nechce chytnout, pak to postupne zacne chytat na dva valce, jak motor naskoci, tak po 3-4 sekundach se prida treti valec. Ctvrty valec (v poradi druhy od chaldice) ale nenaskoci vubec. Po zahrati prepne na LPG a je vse OK, auto jede jak ma. Takze elektrika bude OK aje to v palivu, ten zminovany vstrikovac,ktery nepusti palivo, normalne cvaka -elektrika do nej jde. Myslel jsem si,ze kdyz by cerpadlo davalo maly tlak,tak by jely vsechny valce na volnobeh a pri pridani plynu by se zacal projevovat nedostatek paliva vynechavanim,skubanim a tak.
Mel jsem ten problem pred dovolenou, tak jsem to ryskl, v pulce dovolene najednou zaclo auto chytat na tuknuti a jelo na vsechny valce.Druhy den po dovolene se ta zavada vratila zpet a ne a ne sama zmizet.
Zitra zkusim merit tlak v potrubi za cerpadlem a pak pred vstrikovaci listou. Dale se pak uvidi.
P.
chtel jsem se pozeptat, zda-li muze byt pricina v cerpadle paliva. Pri studenem startu to dlouho nechce chytnout, pak to postupne zacne chytat na dva valce, jak motor naskoci, tak po 3-4 sekundach se prida treti valec. Ctvrty valec (v poradi druhy od chaldice) ale nenaskoci vubec. Po zahrati prepne na LPG a je vse OK, auto jede jak ma. Takze elektrika bude OK aje to v palivu, ten zminovany vstrikovac,ktery nepusti palivo, normalne cvaka -elektrika do nej jde. Myslel jsem si,ze kdyz by cerpadlo davalo maly tlak,tak by jely vsechny valce na volnobeh a pri pridani plynu by se zacal projevovat nedostatek paliva vynechavanim,skubanim a tak.
Mel jsem ten problem pred dovolenou, tak jsem to ryskl, v pulce dovolene najednou zaclo auto chytat na tuknuti a jelo na vsechny valce.Druhy den po dovolene se ta zavada vratila zpet a ne a ne sama zmizet.
Zitra zkusim merit tlak v potrubi za cerpadlem a pak pred vstrikovaci listou. Dale se pak uvidi.
P.
- Tom
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 46
- Registrován: 18 pro 2006 09:29
- Bydliště: Trutnov, Frontera 2.4i LPG
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
Tlak změř přímo na liště, je tam na to ventilek. Pak se podívej jestli se ti zpátečkou vrací benzín do nádrže. Já sem měl v nádrži vodu s bordelem. Ta se postupem času dostala do lišty kde to začlo reznout, až zareznul regulátor a jeden vstřik. Mrtvej regulátor dodělal čerpadlo. Takže jsem nejdřív vyměnil čerpadlo a pak jsem teprv zjistil čím to bylo.
- tank
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 203
- Registrován: 01 bře 2008 20:17
- Bydliště: téměř Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
Čerpadlo frontery je opravdu evergreen. Reinkarnuji Helmuta (sport 2,0 8V-C20NE) do zelené bestie (sport 2,0 8V-C20NE). A samozřejmě -start se stává loterií . Čerpadlo asi opět KO. Ale jedna novinka - zatím pomáhá ruský klíč. Po několika poctivých úderech do vany nádrže se umravní a jede dál . Takže mě opět čeká výměna. Jen přemýšlím, jestli do nádrže, nebo zase externí. Má někdo zkušenost s tímhle ? Tlakově dle papíru vypadá OK...
http://sz.aukro.cz/palivove-cerpadlo-op ... 12513.html
http://www.palivove-cerpadla.cz/opel/pa ... -4i--3-2i/
http://autodily.petkol.cz/opel-frontera ... -c251.html -na fronteru, ale tlak malý ?
Mimochodem - dnes jsem zkusil nouzově napojit ( po výpadku podávacího čerpadla) externí čerpadlo. Zapojil jsem ho na tlačnou větev do motorového prostoru, připíchl na baterku, zastartoval - a nic. Origo čerpadlo v nádrži a předřazený palivový filtr asi klade velký odpor, externí nenasaje. Pak jsem zkusil dát sací hadici externího čerpadla do kanystru u auta ( svorky přímo na baterii), ale opět bez úspěchu. Příliš velká sací výška ? Nebo blbec "věděl", že je něco jinak zapojeno, nebyl signál od čerpadla v nádrži...? Celou dobu startování na exter byl přívod od nádrže volný, ani z něj nekáplo -to asi potvrzuje závadu čerpadla, aniž by bylo nutné měřit tlaky.
Nakonec pomohlo kladivo...
http://sz.aukro.cz/palivove-cerpadlo-op ... 12513.html
http://www.palivove-cerpadla.cz/opel/pa ... -4i--3-2i/
http://autodily.petkol.cz/opel-frontera ... -c251.html -na fronteru, ale tlak malý ?
Mimochodem - dnes jsem zkusil nouzově napojit ( po výpadku podávacího čerpadla) externí čerpadlo. Zapojil jsem ho na tlačnou větev do motorového prostoru, připíchl na baterku, zastartoval - a nic. Origo čerpadlo v nádrži a předřazený palivový filtr asi klade velký odpor, externí nenasaje. Pak jsem zkusil dát sací hadici externího čerpadla do kanystru u auta ( svorky přímo na baterii), ale opět bez úspěchu. Příliš velká sací výška ? Nebo blbec "věděl", že je něco jinak zapojeno, nebyl signál od čerpadla v nádrži...? Celou dobu startování na exter byl přívod od nádrže volný, ani z něj nekáplo -to asi potvrzuje závadu čerpadla, aniž by bylo nutné měřit tlaky.
Nakonec pomohlo kladivo...
EXFrontera Sport 2.0i/1994 - Helmut II.
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 10 zář 2010 21:22
- Bydliště: Opava Podvihov, Vuz Frontera A 2.4 dlouha,LPG sekvencni r.v. 93
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
Tak jsme se dnes posunuli okousek dale,
Tlak pred listou je 6 baru, cerpadlo je tedy OK, kdyz se necha auto jet chvili na benzin a radne se mu da pokourit- jedou vsechny valce, po vypnuti chyta motor na tuk. Kdyz se necha schladnout, tak se historie opakuje. Jeste jsem ted natankoval nove do nadrze bezin, jestli jsem nevzal nekde nejakou sracku. Je divne, ze problem je jen u druheho valce a startovani studeneho motoru je tak na 6x. Zkusim zitra rano po dnesnim natakovani u Globusu , co se bude dit.
Budu pokracovat v badani.
Takova mensi zahada.
P.
Tlak pred listou je 6 baru, cerpadlo je tedy OK, kdyz se necha auto jet chvili na benzin a radne se mu da pokourit- jedou vsechny valce, po vypnuti chyta motor na tuk. Kdyz se necha schladnout, tak se historie opakuje. Jeste jsem ted natankoval nove do nadrze bezin, jestli jsem nevzal nekde nejakou sracku. Je divne, ze problem je jen u druheho valce a startovani studeneho motoru je tak na 6x. Zkusim zitra rano po dnesnim natakovani u Globusu , co se bude dit.
Budu pokracovat v badani.
Takova mensi zahada.
P.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 10 zář 2010 21:22
- Bydliště: Opava Podvihov, Vuz Frontera A 2.4 dlouha,LPG sekvencni r.v. 93
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
takze zahada rozlustena,
od posledniho natankovani v Globusu, auto startuje studene na tuknuti, vetsinou na vsechny 4. valce, ten druhy nekdy trosku vynecha, ale behem par sekund se chytne.
Takze dle me dedukce bylo v benzinu prilis mnoho ethanolu a ten zpusobil oddeleni vody, ta pak zpusobi, jednak ze motor studeny nechyta, nebo az tak na poseste a za druhe mozna diky vode byla zpusobena koroze vstrikovace na druhem valci, ktery ted obcas trosku zahapruje.
Takze se nevyplati setrit na palivu.
P:
od posledniho natankovani v Globusu, auto startuje studene na tuknuti, vetsinou na vsechny 4. valce, ten druhy nekdy trosku vynecha, ale behem par sekund se chytne.
Takze dle me dedukce bylo v benzinu prilis mnoho ethanolu a ten zpusobil oddeleni vody, ta pak zpusobi, jednak ze motor studeny nechyta, nebo az tak na poseste a za druhe mozna diky vode byla zpusobena koroze vstrikovace na druhem valci, ktery ted obcas trosku zahapruje.
Takze se nevyplati setrit na palivu.
P:
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 23 led 2009 20:30
- Bydliště: Hromnice, Plzeň-sever
Frontera 2.0i - čerpadlo ?
Zdravím pánové,
mám dotaz k Fronteře A 2.0i, r.v. 1996. Mám zřejmě problém s palivovým čerpadlem, kdy při startování za studena chytne na "cvrnknutí", ale po ujetí cca 2-3 km a když se trochu ohřeje motor, tak po vypnutí motoru, když chci opět nastartovat, tak musím cca 10 vteřin nechat točit a mít sešláplý plynový pedál aby opět nastartovala. Jinak po ujetí větší dálky /50 km/, když je motor dostatečně ohřátý, tak většinou nastartuje jakžtakž normálně, není to teda ono, ale nemusím dlouho "točit".
P.s.: hledal jsem tu radu ale nikde v tématech nenašel, většinou byl opačný problém, že špatně startovala za studena. Případným dobrodincům děkuji za užitečné rady a typy
mám dotaz k Fronteře A 2.0i, r.v. 1996. Mám zřejmě problém s palivovým čerpadlem, kdy při startování za studena chytne na "cvrnknutí", ale po ujetí cca 2-3 km a když se trochu ohřeje motor, tak po vypnutí motoru, když chci opět nastartovat, tak musím cca 10 vteřin nechat točit a mít sešláplý plynový pedál aby opět nastartovala. Jinak po ujetí větší dálky /50 km/, když je motor dostatečně ohřátý, tak většinou nastartuje jakžtakž normálně, není to teda ono, ale nemusím dlouho "točit".
P.s.: hledal jsem tu radu ale nikde v tématech nenašel, většinou byl opačný problém, že špatně startovala za studena. Případným dobrodincům děkuji za užitečné rady a typy
Opel Frontera Sport 2.0i, r.v. 1996
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: Frontera 2.0i - čerpadlo ?
tvuj problém bych ale viděl v ulitém motoru. nemáš náhodou LPG ?
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
automatickej sytič je prostě taky problém. Zajímala by mne spotřeba, jestli to sytí, je vyšší,ale v podstatě bych se tě nejdřív zeptal na váhu, jak je zasraná a jestli tam ty vlákna ještě máš a kdy naposledy se ti podařilo vyměnit vzduchovej filtr, brachu, no a zda za správnej, nebo je tam nějaká verze náhrady....prostě tamten neměli tak jsem dal podobnej z favorita nebo jiné plečky.
Ulitej motor může být i filtry, prostě moc velký odpor sání. Na studenej start by to nevadilo, to stejně jde na sytič, takže víc benzínu na méně vzduchu, ale teplej motor už se bude ulejvat. A tahově by to taky nebyly ty pravé oříšky od veverky.
Ulitej motor může být i filtry, prostě moc velký odpor sání. Na studenej start by to nevadilo, to stejně jde na sytič, takže víc benzínu na méně vzduchu, ale teplej motor už se bude ulejvat. A tahově by to taky nebyly ty pravé oříšky od veverky.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
Cidlo teploty
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- tank
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 203
- Registrován: 01 bře 2008 20:17
- Bydliště: téměř Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
Vracím se k tématu odpojování palivového čerpadla při LPG provozu přes relé. Je to správné relé http://www.autolamp.cz/rozdelovace-prep ... 6.200.html ?
Svorky 30 a 87 -palivové čerpadlo
Svorky 85 a 86 -na ventil cívky LPG
jinak to je Koutův copyright. Měl jsem něco takového na Helmutovi I. , ale nenakreslil jsem si a nenapsal....
Svorky 30 a 87 -palivové čerpadlo
Svorky 85 a 86 -na ventil cívky LPG
jinak to je Koutův copyright. Měl jsem něco takového na Helmutovi I. , ale nenakreslil jsem si a nenapsal....
EXFrontera Sport 2.0i/1994 - Helmut II.
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 21 dub 2011 07:22
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
Ahoj kluci,
na nete jsem nasel adresu http://www.pietro-eshop.cz/sk/obchod/vy ... l+frontera. Uz delsi dobu bych si chtel koupit palivove cerpadlo jako nahradni dil na daleke cesty. Nasel jsem tohohle prodejce a nevim jestli prodava kvalitni ND. Cena je docela dobra. Nemate nekdo s uvedenou firmou zkusenosti?
Na jaky parametr cerpadla si mam dat bacha. Diky za radu a preju pekny den.
Jura Lepies (OF 2,4i (A) rok vyr. 1992, C 24 NE, dlouha verze)
na nete jsem nasel adresu http://www.pietro-eshop.cz/sk/obchod/vy ... l+frontera. Uz delsi dobu bych si chtel koupit palivove cerpadlo jako nahradni dil na daleke cesty. Nasel jsem tohohle prodejce a nevim jestli prodava kvalitni ND. Cena je docela dobra. Nemate nekdo s uvedenou firmou zkusenosti?
Na jaky parametr cerpadla si mam dat bacha. Diky za radu a preju pekny den.
Jura Lepies (OF 2,4i (A) rok vyr. 1992, C 24 NE, dlouha verze)
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
Ja som od nich bral. Absoultna nespokojnost. Uistovali ma ze cerpadlo pasuje a je take iste ako stare, a ked doslo tak uplne ine. Nekde som tu daval aj fotky. treba pohladat.
Naposledy upravil(a) vlado007 dne 19 dub 2013 08:50, celkem upraveno 1 x.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
-
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 21 dub 2011 07:22
Re: Palivové čerpadlo u Fronter A
Dakujem Vlado - budem hladat inu firmu.
Juro Lepies (OF 2,4i (A) r. 1992, dlouha verze.
Juro Lepies (OF 2,4i (A) r. 1992, dlouha verze.