Prodám Frontera B 2,2 DTI 16V LIMITED
Napsal: 22 říj 2017 15:12
Zkouším, jestli by se tu našel zájemce, který shání Fronteru. Mám dlouhou 2,2 DTI 16V LIMITED, automatická převodovka, rok 2000, najeto 212 000 km.
Je po opravách, vyměněno: váha vzduchu, čidlo teploty oleje, EGR ventil (mechanický, elektrické ovládání podtlaku původní), snímač otáček motoru, akumulátor (originál GM v Opel servisu), vodní pumpa, napínací kladka řemene, nový řemen. Brzdové desky byly dělané před dvěma roky, kotouče jsou ještě dobré. Předchozí majitel nechal repasovat palivové čerpadlo. Koroze není tak strašná, na pár místech je chycená, ale kdo zná Frontery, ví. Má trubkový přední ochranný rám, zadní pneu je rok a půl staré, celoroční Yokohama. Přední kola jsou už na výměnu, je totiž třeba vyměnit pravou tyč řízení, spojovací kostku a vnitřní manžetu. A udělat geometrii, což je po opravě nápravy běžné. Pravidelně jsem měnil oleje a filtry, olej v převodovce jsem měnil před 15 000 km, v motoru před 4000 km. Palivový filtr budu měnit teď na podzim. Její nemoc je nefunkční palivoměr, pořád ukazuje plnou nádrž, ale jezdím na počítadlo km. Padá nafta, někde je nějaká netěsnost, ale vyřešil jsem to balonkem se zpětným ventilem, takže když nechce naskočit, palivo se dá dopumpovat do čerpadla ručně, pak vždycky natočí a jede. Moc jsem ji v terénu netrápil, jezdila hlavně silnice a dálnice, každý den do práce do Brna a zpět. Jezdí krásně, motor není nijak hlučný, nosný rám je v dobrém stavu, win kód na něm je čitelný a ošetřený barvou, proti korozi. Volant je pošitý kůží, ale už má svoje roky a je to na něm znát. Automatická převodovka občas zazlobí, prostě někdy nezařadí trojku a vyskočí na neutrál. Nevím proč, neznám ten princip, nevím kde hledat závadu. Vždycky sundám nohu z pedálu plynu, pákou navolím stupeň 3, naskočí kvalt a dám tam zase "Déčko", Fronťa jede dál. Dělá to nepravidelně. Má funkční klimatizaci, všechny okna v elektrice, zrcátka v elektrice, vyhřívaná, ale vyhřívání už funguje jen v tom levém. Nemá tažné. Dálkový centrál zamykání. Přední mlhovky. Nemá počítač, ale počítal jsem si spotřebu kolem 8,3 l/100 km. Fotky můžu poslat. Cena 50 000 Kč, možná sleva po domluvě. Zkouším to tady, jinak asi AAA auto...
Je po opravách, vyměněno: váha vzduchu, čidlo teploty oleje, EGR ventil (mechanický, elektrické ovládání podtlaku původní), snímač otáček motoru, akumulátor (originál GM v Opel servisu), vodní pumpa, napínací kladka řemene, nový řemen. Brzdové desky byly dělané před dvěma roky, kotouče jsou ještě dobré. Předchozí majitel nechal repasovat palivové čerpadlo. Koroze není tak strašná, na pár místech je chycená, ale kdo zná Frontery, ví. Má trubkový přední ochranný rám, zadní pneu je rok a půl staré, celoroční Yokohama. Přední kola jsou už na výměnu, je totiž třeba vyměnit pravou tyč řízení, spojovací kostku a vnitřní manžetu. A udělat geometrii, což je po opravě nápravy běžné. Pravidelně jsem měnil oleje a filtry, olej v převodovce jsem měnil před 15 000 km, v motoru před 4000 km. Palivový filtr budu měnit teď na podzim. Její nemoc je nefunkční palivoměr, pořád ukazuje plnou nádrž, ale jezdím na počítadlo km. Padá nafta, někde je nějaká netěsnost, ale vyřešil jsem to balonkem se zpětným ventilem, takže když nechce naskočit, palivo se dá dopumpovat do čerpadla ručně, pak vždycky natočí a jede. Moc jsem ji v terénu netrápil, jezdila hlavně silnice a dálnice, každý den do práce do Brna a zpět. Jezdí krásně, motor není nijak hlučný, nosný rám je v dobrém stavu, win kód na něm je čitelný a ošetřený barvou, proti korozi. Volant je pošitý kůží, ale už má svoje roky a je to na něm znát. Automatická převodovka občas zazlobí, prostě někdy nezařadí trojku a vyskočí na neutrál. Nevím proč, neznám ten princip, nevím kde hledat závadu. Vždycky sundám nohu z pedálu plynu, pákou navolím stupeň 3, naskočí kvalt a dám tam zase "Déčko", Fronťa jede dál. Dělá to nepravidelně. Má funkční klimatizaci, všechny okna v elektrice, zrcátka v elektrice, vyhřívaná, ale vyhřívání už funguje jen v tom levém. Nemá tažné. Dálkový centrál zamykání. Přední mlhovky. Nemá počítač, ale počítal jsem si spotřebu kolem 8,3 l/100 km. Fotky můžu poslat. Cena 50 000 Kč, možná sleva po domluvě. Zkouším to tady, jinak asi AAA auto...