Stránka 1 z 1

Z dvouhmotového setr. pevný u motoru2,8TDi,2.3td,3.0Dti

Napsal: 12 srp 2011 11:09
od mesyg 2.8 td
Ahoj lidi,četl jsem tu o problémech kolem setrvačníku. Mě se dostala do ruky Frontera 2.8.td s utrženým setrvačníkem ,který
Jsem na 100% vyřešil . Pokud by měl někdo zájem tak z odpruženýho udělám neodpruženej a dodám i novou odpruženou lamelu 250mm,nové šrouby na montáž přítlačného talíře. ložisko SKFdo setrváku. zbytek zůstává stejnej "přítlačák,spoj. ložisko" .Žádné svařování a podobné kutilské věci. Soustruh,lis a vyvážení.
Celý komplet spojky je o 1,4 kg lehčí.Když spočítám materiál a čas na předělávku tak to vychází finančně na 8700kč

Re: Repase dvouhmotového setrvačníku motoru 2,8TDi

Napsal: 14 lis 2011 20:44
od smolíček
Dobrý den mám také problém se setrvákem na opel frontera 2.8 tdi .,email c.cina@ seznam.cz Dík.

Re: Repase dvouhmotového setrvačníku motoru 2,8TDi

Napsal: 25 lis 2011 16:30
od mesyg 2.8 td
Promiň nevěnoval jsem tomu tady pozornost Smolíčku ,jestli bude potřeba tak mi brnkni. 773909822

Re: Z dvouhmotového setrvačníku pevný u motoru 2,8TDi,2.3 td

Napsal: 07 bře 2012 08:52
od mesyg 2.8 td
Takhle to vypadá v procesu.
P1010032.JPG
P1010037.JPG

Re: Z dvouhmotového setrvačníku pevný u motoru 2,8TDi,2.3 td

Napsal: 12 bře 2012 14:55
od palto111
aké pekné,čisté :lol: .

čau.

Re: Z dvouhmotového setrvačníku pevný u motoru 2,8TDi,2.3 td

Napsal: 04 srp 2012 10:22
od mesyg 2.8 td
Jen pro info,už se dá i Opel Montery 3.0 Dti.Vyzkoušeno auto se chová bez problémů .Setrvák je o 1kg lehčí .
Předělávka je problematičtější ale dáseto.Problém byl z váhou a velikostí ,je to macek dvou chlapovej.
Takže to uchytit do mašiny byl problém .