Z dvouhmotového setr. pevný u motoru2,8TDi,2.3td,3.0Dti
Napsal: 12 srp 2011 11:09
Ahoj lidi,četl jsem tu o problémech kolem setrvačníku. Mě se dostala do ruky Frontera 2.8.td s utrženým setrvačníkem ,který
Jsem na 100% vyřešil . Pokud by měl někdo zájem tak z odpruženýho udělám neodpruženej a dodám i novou odpruženou lamelu 250mm,nové šrouby na montáž přítlačného talíře. ložisko SKFdo setrváku. zbytek zůstává stejnej "přítlačák,spoj. ložisko" .Žádné svařování a podobné kutilské věci. Soustruh,lis a vyvážení.
Celý komplet spojky je o 1,4 kg lehčí.Když spočítám materiál a čas na předělávku tak to vychází finančně na 8700kč
Jsem na 100% vyřešil . Pokud by měl někdo zájem tak z odpruženýho udělám neodpruženej a dodám i novou odpruženou lamelu 250mm,nové šrouby na montáž přítlačného talíře. ložisko SKFdo setrváku. zbytek zůstává stejnej "přítlačák,spoj. ložisko" .Žádné svařování a podobné kutilské věci. Soustruh,lis a vyvážení.
Celý komplet spojky je o 1,4 kg lehčí.Když spočítám materiál a čas na předělávku tak to vychází finančně na 8700kč