Opravy a renovace hlav bloků

Adresář vrakovišť, prodejcu ND atd....
Odpovědět
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Opravy a renovace hlav bloků

Příspěvek od Slaava »

V Č. Budějovicích to dělá (kromě jiných) jistej pan Faltýn v Mladým, v Javorový ulici - tel.: 602125187. Byl mi doporučen vícero lidma jako místní kapacita. Člověk je to v pohodě, možná až moc - k mojí zakázce měl hodně laxní přístup, trvalo to svinsky dlouho. Výsledek ale působí dobrým dojmem, cena je odpovídající.
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Příspěvek od farmář »

kolik,Slaavo? v čase a místě...
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Faltýn

Příspěvek od Slaava »

Po detailnějším ohledání už výsledek nepůsobil tak dobrým dojmem, takže pana Faltýna nedoporučuji. Některý věci jsem si musel pak udělat sám, prakticky jenom zbrousil sedla a dosedací plochu hlavy a vydrbal ventily. Pochybuju, že dělal tlakovku. Chtěl za to dva litry. Vzhledem k tomu, že mám přístup k brusce zadarmo (kde sem rovnal blok) sem se na to moh vysrat, zvlášť když jsem mu to tam dal na konci ledna a zpátky jsem to dostal v dubnu.
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Opravy a renovace hlav bloků

Příspěvek od Slaava »

Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Opravy a renovace hlav bloků

Příspěvek od Slaava »

Kontakt je pryč. Potřeboval bych někoho šikovnýho na repas hlavy na benzínovýho Megan-Scénika. Nebo nějakej slušnej vrakáč, kde by se za rozumný peníze takovádle hlava dala sehnat. Tuším, že je to motor 1,6i RT ale nevím to jistě, zatím to řeším jenom po telefonu. Prej je to osmiventilová hlava. Majitel to dal k Faltýnovi a už tři tejdny jenom poslouchá sliby, že zejtra to bude. Díky za rady.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: Opravy a renovace hlav bloků

Příspěvek od farmář »

http://auto.bazos.cz/inzerat/6846134/Pr ... 6-66kw.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/7039324/Renault-Scenic.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/6838430/re ... e-dily.php
atd....
hlava bude stejná s meganem normálním,ne? nejde o motor a úchyty,ale jen palici :)
dyť tu byly kdysi dobrý fotky od Janeša na někoho kdo dělal prdlý makovice. To už není pravda? bo vím v rajchu o A4 2,8 quattro a má prý fouklý těsnění ale čert tomu věř.
RT má kolika kobylek?
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Opravy a renovace hlav bloků

Příspěvek od Slaava »

Díky za inzeráty. Poslal sem mu to ale těžko říct, jak to ten člověk vyřeší. Nechápu, proč dal tu hlavu na repas, když má vypálený ventilový sedla, potřebuje tam dát nový ventily, zavařit praskliny a srovnat ji, protože je do vrtule po bůhvíjakdlouhým provozu s vyšklebeným těsněním. Starej Scénik je jedno z nejrozšířenějších aut, dílů na něj musí bejt čtyři prdele, tak proč za hrozný prachy repasovat něco, co se v lepším stavu dá sehnat na vrakáči. Jenže mě o tom řeknou až když je pozdě a je třeba vymyslet nějaký superřešení během pár hodin, když to auto je na špalkách už tři měsíce. :roll:
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Uživatelský avatar
farmář
Moderátor
Příspěvky: 4982
Registrován: 07 kvě 2006 07:40
Bydliště: Mutyněves

Re: Opravy a renovace hlav bloků

Příspěvek od farmář »

no ona je to stejnak oprava k ničemu. Špatné těsnění je nečastěji přehřátej motor, pěkně uvařenej,což bývá zase nejčastěji špinavým chladičem a mizernou pumpou, spolu se srágorou v okruhu, jelikož lidé mají 66% společného genomu s prasetem takže tu břečku co tam mají nemění leč pouze vodou zalévají jako kytku.
Jenže pěkně zapečenej motor se často vyznačuje nejlépe pěkně zapečenýmy kroužky a pokud onen majitel s tím prasetem vykazoval náhodně o něco vyšší shodu nežli průměr naší populace, rozuměj lidské, tož i olej vyznačoval se často barvou temnou, hustotou medu a obsahem různého šmé.
Kua ať si za rozumnej peníz koupí celej motor, dyk to bude jen pro zlost se v tomhle s největší pravděpodobností marně vrtat. :wink:
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
Uživatelský avatar
Vokoun
Ultra diskutér
Příspěvky: 3017
Registrován: 30 dub 2009 19:38
Bydliště: Brno

Re: Opravy a renovace hlav bloků

Příspěvek od Vokoun »

Tomu říkám výklad :mrgreen:
Frontera B 2.2DTi 16V Sport RS,r.v.10/98, trošinku upravená
Žiju OFF !
http://www.fronteramorava.estranky.cz/
Uživatelský avatar
Slaava
Moderátor
Příspěvky: 8385
Registrován: 09 kvě 2005 21:39
Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD

Re: Opravy a renovace hlav bloků

Příspěvek od Slaava »

Nakonec to udělal klasickým způsobem: bafnul na Faltýna, že v pátek si to odveze hotový nebo to dá jinam a vono to v pátek hotový bylo. Dal za to tři a půl ale i já sdílím Farmářovo pohled na věc.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
Odpovědět

Zpět na „Adresář“