VIN kódy na karoserii a rámu, nečitelnost VIN na rámu
- Standa27Cepec
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 243
- Registrován: 21 dub 2009 18:40
- Bydliště: Letovice
Re: VIN kódy na karoserii a rámu, nečitelnost VIN na rámu
Moje skušenosti s Vin jsou naštěstí dobré. Na stk s techniken jsme naznali, že je vin s obtíží čitelné tak do protokolu technické prohlídky do poznámek napsal, že doporučuje obnovu náhradní technologií. Následně jsem zašel na dopravku a tam mě zkontrolovali a nafotili staré vin. Pak jsem čekal na rozhodnutí. Když jsem měl rozhodnutí se schválením vyražení nového vin kódu náhradní technologií ,tak jsme ho vyrazili a putoval jsem zpět na dopravku, kde mě to znovu nafotili a zapsali do velkého i malého techničáku.
Proto všem doporučuji kdo má vyrezlé vin tak ať zavčas si to vyběhají!!!!!!!!
Když to vin je už nečitelné a nedá se nafotit (celé) tak to může byt velkej problém!!!!!!!!!!!!!!!! "prej"
Proto všem doporučuji kdo má vyrezlé vin tak ať zavčas si to vyběhají!!!!!!!!
Když to vin je už nečitelné a nedá se nafotit (celé) tak to může byt velkej problém!!!!!!!!!!!!!!!! "prej"
fronťák 2,2 dti r.v.2000 B AUTOMAT podložky pod kola 33mm+zvednuto o 6cm
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: VIN kódy na karoserii a rámu, nečitelnost VIN na rámu
Zdravim chlapi. Vie mi niekto poradit co vsetko sa da vycitat so stitku ktory sa nachadza v motorovom priestore na priecke karoserie za motorom? Je to stitok s VIN cislom a s dalsou zmesou roznych cisel. Su na to niejake vysvetlivky co vsetko tam je zakodovane? Vdaka.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: VIN kódy na karoserii a rámu, nečitelnost VIN na rámu
To je kodove znacenie napr. o vybave, typ brzd, farbe interieru a podobne veci. Zistit to vie len opel prakticky.
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: VIN kódy na karoserii a rámu, nečitelnost VIN na rámu
Vdaka. Takze teoreticky by tie cisla mohli skryvat aj to ci na aute ma byt od vyroby predny ram ci bocne naslapi a dalsie vtakoviny.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: VIN kódy na karoserii a rámu, nečitelnost VIN na rámu
Tu som este nieco nasiel. Je to o farbach vozidla a interieru. Len tu dalsiu vybavu nevim akosi dohladat.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
- Goauld_cz
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 670
- Registrován: 09 lis 2012 11:17
- Bydliště: Prostějov
Re: VIN kódy na karoserii a rámu, nečitelnost VIN na rámu
Zkus to podle kódů tady http://forum.planetisuzoo.com/viewtopic.php?p=371264
EX Isuzu Rodeo LS 3.2 V6 ; GOLF IV 1.9TDI ; 2014 Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
- jaspy318
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 71
- Registrován: 24 črc 2011 22:28
- Skype: bukaj318
- Bydliště: Chomutov
Re: VIN kódy na karoserii a rámu, nečitelnost VIN na rámu
Zdravím Vás pánové,
řeším zapeklitou situaci a potřeboval bych rady a rozumy.
Tady je můj problém:
Koncem října jsem byl na pravidelné STK (auto vlastním 6. rokem). Bohužel mi vyrezlo VIN a já si toho nevšiml. To by sám o sobě nebyl problém, technik byl však aktivní a prolézal auto dál až našel VIN jiné, které neodpovídá tomu v TP. Vše nafotil, dal mi známku na 30 dní a ve vážných závadách mám, že VIN neodpovídá.
Dnes jsem byl na úřadě, kde mi známý úředník, v podstatě potvrdil co jsem si myslel. V roce 2002 byla dělaná obnova VIN náhradní technologií (je to i v TP) a taky se dělala změna barvy. Tedy nejspíše někdo složil dvě auta dohromady. Mohu jen doufat, že nebyla kradená. VIN check mi vyhodil, že ani jedno z VIN není v ČR hledané. Úředník říkal, že může ale být hledané v zahraničí, avšak stejně to bude asi už promlčené pokud kradené je. V podstatě mi řekl, že legální cestou to nejde, a že jsem dojezdil.
Jiný známý co dělá do aut říkal, že ta technická prohlídka co byla v říjnu dělaná se po 30 dnech ze systému vymaže a ať si VIN vyrazím sám, neodpovídající přebrousím a jdu na jinou STK. Má někdo zkušenosti jak tento systém funguje?
Taky je možné jezdit s propadlou a už bych ani na další prohlídku nemusel . Hlídku potkám párkrát do roka a s Fronterou najedu kolem 6 - 8 000km. Je možné, aby na mě někdo přišel jinou cestou než hlídka? Jako je to třeba u nepojištěného auta, kdy za každý den nabíhá penále? Jaké jsou sankce?
Četl jsem, že při dopravní nehodě se vždy posuzuje stav auta ať má či nemá propadlou TK. Vina tedy rovnou nepadá na řidiče, který nemá platnou TK.
Ještě doplním, že po technické stránce prošlo auto zcela bez problémů. Je v dobrém stavu - ještě se mi ho nechce rušit
Předem děkuji.
řeším zapeklitou situaci a potřeboval bych rady a rozumy.
Tady je můj problém:
Koncem října jsem byl na pravidelné STK (auto vlastním 6. rokem). Bohužel mi vyrezlo VIN a já si toho nevšiml. To by sám o sobě nebyl problém, technik byl však aktivní a prolézal auto dál až našel VIN jiné, které neodpovídá tomu v TP. Vše nafotil, dal mi známku na 30 dní a ve vážných závadách mám, že VIN neodpovídá.
Dnes jsem byl na úřadě, kde mi známý úředník, v podstatě potvrdil co jsem si myslel. V roce 2002 byla dělaná obnova VIN náhradní technologií (je to i v TP) a taky se dělala změna barvy. Tedy nejspíše někdo složil dvě auta dohromady. Mohu jen doufat, že nebyla kradená. VIN check mi vyhodil, že ani jedno z VIN není v ČR hledané. Úředník říkal, že může ale být hledané v zahraničí, avšak stejně to bude asi už promlčené pokud kradené je. V podstatě mi řekl, že legální cestou to nejde, a že jsem dojezdil.
Jiný známý co dělá do aut říkal, že ta technická prohlídka co byla v říjnu dělaná se po 30 dnech ze systému vymaže a ať si VIN vyrazím sám, neodpovídající přebrousím a jdu na jinou STK. Má někdo zkušenosti jak tento systém funguje?
Taky je možné jezdit s propadlou a už bych ani na další prohlídku nemusel . Hlídku potkám párkrát do roka a s Fronterou najedu kolem 6 - 8 000km. Je možné, aby na mě někdo přišel jinou cestou než hlídka? Jako je to třeba u nepojištěného auta, kdy za každý den nabíhá penále? Jaké jsou sankce?
Četl jsem, že při dopravní nehodě se vždy posuzuje stav auta ať má či nemá propadlou TK. Vina tedy rovnou nepadá na řidiče, který nemá platnou TK.
Ještě doplním, že po technické stránce prošlo auto zcela bez problémů. Je v dobrém stavu - ještě se mi ho nechce rušit
Předem děkuji.
A 2.4i 1992 stříbrná metla, ochranej rám, nášlapy, přídavný dálkáče v rámu i na střeše, mlhovky...
- Janeš Petr
- Moderátor
- Příspěvky: 6689
- Registrován: 07 říj 2007 18:29
- Bydliště: Budějovice 2,3TD dlouhá 93
Re: VIN kódy na karoserii a rámu, nečitelnost VIN na rámu
no, tak sem v první řadě hoď fotku toho čísla, co ten technik našel, a v kterých místech to našel, protože áčková frontera má jen jedno vin na rámu a ostatní čísla co kde najdeš nemaj s VIN nic společného. Jestli našel to VIN sekané ůřadem, mělo by ti snad sedět, jestli našel to původní v pravo na rámu, neni důvod to řešit, a že by na jedné fronteře byla tři různá čísla, to je dost nepravděpodobné
603 75 12 87 http://www.stabilnimotory.estranky.cz/
- jaspy318
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 71
- Registrován: 24 črc 2011 22:28
- Skype: bukaj318
- Bydliště: Chomutov
Re: VIN kódy na karoserii a rámu, nečitelnost VIN na rámu
číslo co našel je na rámu na pravé straně zhruba v místě B sloupku (pod spolujezdcem). Když jsem auto kupoval, to správné VIN bylo za pravým zadním kolem. Dnes už je nečitelné.
Foto je zde: http://jaspy24.rajce.idnes.cz/nastenka/#P1260906.jpg
V TP a na štítku u motoru je tohle: SED53MWL4NV512899
Mimochodem dnes jsem byl v Oplu, tak si naskenovali techničák a podívají se na to...
Foto je zde: http://jaspy24.rajce.idnes.cz/nastenka/#P1260906.jpg
V TP a na štítku u motoru je tohle: SED53MWL4NV512899
Mimochodem dnes jsem byl v Oplu, tak si naskenovali techničák a podívají se na to...
A 2.4i 1992 stříbrná metla, ochranej rám, nášlapy, přídavný dálkáče v rámu i na střeše, mlhovky...
-
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 182
- Registrován: 07 bře 2014 20:25
- Bydliště: Uhřínovice (Týniště nad Orlicí)
- Kontaktovat uživatele:
Re: VIN kódy na karoserii a rámu, nečitelnost VIN na rámu
Zdravím tě.
aktuálně jsem letos řešil podvozek z áčkové frontery, který tu mám. Podle fotky, cos fotil, je tohle originální VIN, který patří k tvému rámu. Je to to správné místo, kde je VIN i na mém podvozku. Já ten podvozek kuchal a upravoval na jiné účely, ale mám to místo dobře prohlídnuté i zevnitř.
Když koukneš nějakým zrcátkem do rámu dírou vedle VINka, uvidíš tam takový U profil v rámu, který tam podle mně dali jako výztuhu, aby se o něj opřelo místo, kam se razí VIN. Nevím, jestli to je proti deformaci při vyrážení čísla, nebo aby to nepružilo, ale nikde jinde na šasi taková výztuha není.
Pokud máš v TP vyznačenou obnovu VIN náhradní technologií už z dřívějška, zkusil bych toto původní přejet z nejhoršího flexou, téměř do ztracena, pak přeškrtat čísla raznicema velkým písmenem X (tak mi to kdysi dělali na mém bývalém Fiatu Ducato pro náhradní VIN - legálně v pověřeném servisu) a pokud máš raznice a trpělivost, přebrousil bych zlehka i to vyrezlé správné VIN a naklepal ho tam znovu dle TP.
Otázkou zůstává, co bude potom s těma fotkama z STK, jestli fakt nebudou někde figurovat, ale to nemám tušení...
Když už to auto někdo postavil na jiný rám, je škoda, že původní vin nezrušil. Těma X kama se to dělalo oficiálně, alespoň tady u nás.
Držím palce, ať ti to vyjde.
aktuálně jsem letos řešil podvozek z áčkové frontery, který tu mám. Podle fotky, cos fotil, je tohle originální VIN, který patří k tvému rámu. Je to to správné místo, kde je VIN i na mém podvozku. Já ten podvozek kuchal a upravoval na jiné účely, ale mám to místo dobře prohlídnuté i zevnitř.
Když koukneš nějakým zrcátkem do rámu dírou vedle VINka, uvidíš tam takový U profil v rámu, který tam podle mně dali jako výztuhu, aby se o něj opřelo místo, kam se razí VIN. Nevím, jestli to je proti deformaci při vyrážení čísla, nebo aby to nepružilo, ale nikde jinde na šasi taková výztuha není.
Pokud máš v TP vyznačenou obnovu VIN náhradní technologií už z dřívějška, zkusil bych toto původní přejet z nejhoršího flexou, téměř do ztracena, pak přeškrtat čísla raznicema velkým písmenem X (tak mi to kdysi dělali na mém bývalém Fiatu Ducato pro náhradní VIN - legálně v pověřeném servisu) a pokud máš raznice a trpělivost, přebrousil bych zlehka i to vyrezlé správné VIN a naklepal ho tam znovu dle TP.
Otázkou zůstává, co bude potom s těma fotkama z STK, jestli fakt nebudou někde figurovat, ale to nemám tušení...
Když už to auto někdo postavil na jiný rám, je škoda, že původní vin nezrušil. Těma X kama se to dělalo oficiálně, alespoň tady u nás.
Držím palce, ať ti to vyjde.
Campo 2,5D CREW CAB '92, dlouhá korba+orig HardTop SUNWIN,
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
Volvo V70 2,5TDI´99 V5
Volvo XC70 2,4D5´03 4x4 automat V5
traktor EICHER Diesel Panther r.v.1963 28hp vzduch
Multicar M25 třístranný sklápěč
MAN F2000 26.464´99+HR FASSI 220
- honza.zahr
- Příspěvky: 13
- Registrován: 21 říj 2014 18:47
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: VIN kódy na karoserii a rámu, nečitelnost VIN na rámu
Ahoj,
tak to potkalo i mne.
Auto jsem koupil před 3mi roky, bylo na evidenční kontrole a v pořádku.
Před 2ma roky na technický a v pořádku, ale nejspíš se ještě nefotily VIN kódy.
No a pak jsem udělal chybu - nechal jsem vystříkat dutiny a nastříkat spodek, což by nebyla chyba, kdybych se předem podíval kde ten VIN kód je.
Letos na technické a VIN nenašli. Hledali jsme sami podle tohoto tématu a nenašli ani pod spolujezdcem ani za kolem.
Takže na magistrát, ale tam mi řekli, že potřebují identifikaci od Opel Praha. Následně jsem zjistil, že od Opel ČR a předpokládám, že se může někomu hodit postup, jak to udělat, pokud VIN nebude k nalezení nebo bude nečitelné.
Na kontaktní lince Opel jsem získal číslo na pana Fialu, který toto pro celý Opel řeší. Číslo je 226 226 244 a uvádím jej se souhlasem pana Fialy. Ten mě poslal do nejbližšího autorizovaného servisu (jsem z UL a tak to byl Autotip servis Novák), s tím, že pokud by si nevěděli s identifikací rady, mám mu zavolat. Byli sice trošku zmatení jak postupovat, ten kdo už to dělal měl právě volno, ale na jméno Fiala slyšeli velmi dobře a sami mu zavolali a domluvili postup. Následně mi VIN našli, bylo pod spolujezdcem, podélně cca 20 centimetrů před sloupkem, na výšku přibližně v polovině rámu (Frontera B dlouhá, rok 2000). Je tak jemně vyražené, že i když jsme to tam čistili, neviděli jsme ho. Vyčistili, vyleštili, nafotili atd. a druhý den jsem jel na technickou, nechal ho nafotit i tam a v pořádku.
Pokud by se nenašlo, pan Fiala by mi podle podkladů z autorizovaného servisu a ofoceného velkého techničáku vystavil identifikaci, s tou bych šel opět na magistrát, který by zahájil řízení za účelem přidělení a vyražení nového čísla náhradní technologií.
Takže, pokud bude mít kdokoli problém s VIN, volejte p. Fialu a domluvte s ním další postup.
tak to potkalo i mne.
Auto jsem koupil před 3mi roky, bylo na evidenční kontrole a v pořádku.
Před 2ma roky na technický a v pořádku, ale nejspíš se ještě nefotily VIN kódy.
No a pak jsem udělal chybu - nechal jsem vystříkat dutiny a nastříkat spodek, což by nebyla chyba, kdybych se předem podíval kde ten VIN kód je.
Letos na technické a VIN nenašli. Hledali jsme sami podle tohoto tématu a nenašli ani pod spolujezdcem ani za kolem.
Takže na magistrát, ale tam mi řekli, že potřebují identifikaci od Opel Praha. Následně jsem zjistil, že od Opel ČR a předpokládám, že se může někomu hodit postup, jak to udělat, pokud VIN nebude k nalezení nebo bude nečitelné.
Na kontaktní lince Opel jsem získal číslo na pana Fialu, který toto pro celý Opel řeší. Číslo je 226 226 244 a uvádím jej se souhlasem pana Fialy. Ten mě poslal do nejbližšího autorizovaného servisu (jsem z UL a tak to byl Autotip servis Novák), s tím, že pokud by si nevěděli s identifikací rady, mám mu zavolat. Byli sice trošku zmatení jak postupovat, ten kdo už to dělal měl právě volno, ale na jméno Fiala slyšeli velmi dobře a sami mu zavolali a domluvili postup. Následně mi VIN našli, bylo pod spolujezdcem, podélně cca 20 centimetrů před sloupkem, na výšku přibližně v polovině rámu (Frontera B dlouhá, rok 2000). Je tak jemně vyražené, že i když jsme to tam čistili, neviděli jsme ho. Vyčistili, vyleštili, nafotili atd. a druhý den jsem jel na technickou, nechal ho nafotit i tam a v pořádku.
Pokud by se nenašlo, pan Fiala by mi podle podkladů z autorizovaného servisu a ofoceného velkého techničáku vystavil identifikaci, s tou bych šel opět na magistrát, který by zahájil řízení za účelem přidělení a vyražení nového čísla náhradní technologií.
Takže, pokud bude mít kdokoli problém s VIN, volejte p. Fialu a domluvte s ním další postup.
Honza
Opel Frontera B dlouhá, 2.2 DTI Estate, r.v. 2000
Opel Frontera B dlouhá, 2.2 DTI Estate, r.v. 2000
- jaspy318
- Diskuzní Nováček
- Příspěvky: 71
- Registrován: 24 črc 2011 22:28
- Skype: bukaj318
- Bydliště: Chomutov
Re: VIN kódy na karoserii a rámu, nečitelnost VIN na rámu
Ahoj, to jsou důležité informace. Díky za ně. Třeba někomu poslouží.
Já tu svou situaci měl o to horší, že tam našli VINko, co tam nemělo co dělat. Někdo to auto někdy před 14-ti lety asi složil ze dvou. Předpokládám, že zcela legálně, protože ani jedno VIN nebylo hledané. No v každým případě jsem situaci vyřešil po dlouhých peripetiích (které tu nebudu rozepisovat) někdy v květnu. Trvalo to tedy přes 6 měsíců a všichni od toho ruce dávali pryč. Jediný kdo pomohl, byl autorizovaný servis Opel v Chomutově. Vystavili mi potvrzení, že rám odpovídá typu auta a nijak nevadí, že tam je druhé VIN. Velký zlom pak nastal v květnu po odvolacím dopise a dlouhodobé nemoci úředníka, který to měl na starost. Dostal to na stůl jiný a tomu najednou potvrzení od Opelu + výpis z VIN checku stačil. Pak už jsem jen nechal vyrazit VINko na STK, zapsat to do TP na magistrátu a pak hurá zpět na STK, abych dostal červenou samolepku.
Tak ať to jezdí
Já tu svou situaci měl o to horší, že tam našli VINko, co tam nemělo co dělat. Někdo to auto někdy před 14-ti lety asi složil ze dvou. Předpokládám, že zcela legálně, protože ani jedno VIN nebylo hledané. No v každým případě jsem situaci vyřešil po dlouhých peripetiích (které tu nebudu rozepisovat) někdy v květnu. Trvalo to tedy přes 6 měsíců a všichni od toho ruce dávali pryč. Jediný kdo pomohl, byl autorizovaný servis Opel v Chomutově. Vystavili mi potvrzení, že rám odpovídá typu auta a nijak nevadí, že tam je druhé VIN. Velký zlom pak nastal v květnu po odvolacím dopise a dlouhodobé nemoci úředníka, který to měl na starost. Dostal to na stůl jiný a tomu najednou potvrzení od Opelu + výpis z VIN checku stačil. Pak už jsem jen nechal vyrazit VINko na STK, zapsat to do TP na magistrátu a pak hurá zpět na STK, abych dostal červenou samolepku.
Tak ať to jezdí
A 2.4i 1992 stříbrná metla, ochranej rám, nášlapy, přídavný dálkáče v rámu i na střeše, mlhovky...
- honza.zahr
- Příspěvky: 13
- Registrován: 21 říj 2014 18:47
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: VIN kódy na karoserii a rámu, nečitelnost VIN na rámu
Proto jsem to sem dal, první co mě napadlo bylo, že mi to už vůbec nedaj a Fróňa půjde na vrakáč :-)
Nebo že nestihnem vše vyřídit v termínu (30 dní má magistrát na rozhodnutí v tom správním řízení) a budem jí vozit na plaťáku.
A pan Fiala byl příjemnej a vstřícnej, takže by to pomoct mohlo, teď s těma VINkama úplně šílej.
Nebo že nestihnem vše vyřídit v termínu (30 dní má magistrát na rozhodnutí v tom správním řízení) a budem jí vozit na plaťáku.
A pan Fiala byl příjemnej a vstřícnej, takže by to pomoct mohlo, teď s těma VINkama úplně šílej.
Honza
Opel Frontera B dlouhá, 2.2 DTI Estate, r.v. 2000
Opel Frontera B dlouhá, 2.2 DTI Estate, r.v. 2000