Pevnostní nárazníky
- rescuer
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 533
- Registrován: 22 zář 2006 13:47
- Skype: c.d.d.b
- Bydliště: DUKOVANY
- Kontaktovat uživatele:
Re: CRASHTESTY BUDOU!!!! HURÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!
To se vsaď... jen se ještě musí najít dobrovolník co mi pučí CO2 nějak tak mi chybí :-( Ve škole sem s tím 2roky vařil... tak si troufám, ale néjak nevlastním... :-( A crash testy? mno... tak spíš budem zkušet jestli to funguje jako radlice na osobáky...Slaava píše:No vidíš - a hned tu máme prvního dobrovolníka na crashtestyDobrovolný účastník crashtestů Rescuer píše:Slavo tak za výklad a vysvětlení odemně dostaváš 1* Prostě, jak se mi dostane co ruk CO2 začnu bastlit pevnosťák... až tu o rok později budu shánět ráme, všichni se dovíte že to nebyl dobrý nápad a nebo naopak...
-
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 613
- Registrován: 27 čer 2006 06:52
re
diky slaavo za odbornej vyklad - takhle to beru
jen mi pripada v dnesni uhonene dobe bezpečnějsí pevnostak bez homologace nez jakykoliv plastový zázrak na dvou šroubech a jednom silenbloku.............
zrovna dnes jsem usazoval naslapy ( u me to teda jako naslapy neslouzi ani nahodou - spis jako ocharana ) a jako deformacní zonu jsem musel zvolit samotný ram.
Provrtání skrz a umísteni šroubu byla jenom ideologocka pohadka - na druhe strane jsou trubičky k brzdam
Provrtání a vyříznutí závitu taky pada - tak slaba stena je maximalne na pridelani drzaku na cola-locu
Takze jsem varil stejne jako Vaza a uvidim co s tim udela teren.
Jestli stejným způsobem budu nucen pripevbit pevnostak ( o navijaku nemluvim) tak muzou bejt chodci v sirem dalekém okolí uplně vpohode..............
Zkoušela se i homologace s nějakým tím zaúpomenutým smetanou ????????
Mě fakt trapi jestli je zakážou .......................
jen mi pripada v dnesni uhonene dobe bezpečnějsí pevnostak bez homologace nez jakykoliv plastový zázrak na dvou šroubech a jednom silenbloku.............
zrovna dnes jsem usazoval naslapy ( u me to teda jako naslapy neslouzi ani nahodou - spis jako ocharana ) a jako deformacní zonu jsem musel zvolit samotný ram.
Provrtání skrz a umísteni šroubu byla jenom ideologocka pohadka - na druhe strane jsou trubičky k brzdam
Provrtání a vyříznutí závitu taky pada - tak slaba stena je maximalne na pridelani drzaku na cola-locu
Takze jsem varil stejne jako Vaza a uvidim co s tim udela teren.
Jestli stejným způsobem budu nucen pripevbit pevnostak ( o navijaku nemluvim) tak muzou bejt chodci v sirem dalekém okolí uplně vpohode..............
Zkoušela se i homologace s nějakým tím zaúpomenutým smetanou ????????
Mě fakt trapi jestli je zakážou .......................
- premek_k
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 591
- Registrován: 05 úno 2007 13:46
- Bydliště: Smilovice u Třince
- Kontaktovat uživatele:
Re: re
No, dle mého názoru to nebude tak horké. Minimálně to bude ještě nějakou dobu trvat. A do té doby někdo vymyslí, že jsou nebezpečné třeba hagusy nebo liťáky..... Pochybuji, že by vzniklo nějaké nařízení, které by stejně jako ty nebezpečné hagusy a liťáky přikazovaly demontáž nárazníku. Ono totiž to auto pak klesne na ceně a kdo ti ji nahradí ?? To si nikdo na triko neveme.honzík píše:Mě fakt trapi jestli je zakážou .......................
Jo a ještě jedna věc. Myslím, že prioritnějí než ofrouďákům by měli zatnou tipec tuningářům. Kolik těch jejich úprav je homologovaných ? To jsou pro mne nebezpečná auta a é nějaký bourací rám....
B-čko LIMITED 2.2 dti 85kW automat rv 2000
Patrol GR Y61 2.8 TDI Intercooler rv 1998
... Je lepší mít Parkinsona a trochu vylít, než Alzhaimera a zapomenout vypít ...
Patrol GR Y61 2.8 TDI Intercooler rv 1998
... Je lepší mít Parkinsona a trochu vylít, než Alzhaimera a zapomenout vypít ...
- rescuer
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 533
- Registrován: 22 zář 2006 13:47
- Skype: c.d.d.b
- Bydliště: DUKOVANY
- Kontaktovat uživatele:
Re: re
Je fakt, že takový modrý ledky za čelnim sklem co ti za deště svítí rovnou do obličeje a další tuny sra*ek sou horší než nějaký pevnosťáky... Taky z druhé strany: Nerozbitný skla (respektive fólie proti rozbytí) machýrci se tím chlubí, ale když je pak záchranáři vystřihavají z auta a místo jednoduchého vytřískání skla musí stříhat plechy... je na pováženou jestli takový tunning stojí za to... Takže je fakt Přemku že o proti tomu všemu sou pevnosťáky a další věci neškodný... Navíc, nejde mi na rozum, jak něco co jednou výrobcům povolili vyrábět, jak to chcou zakazovat, souhlasím s přemkem, že tím klesne cena a kdo to nahradí? nikdo... tak si to snad nelajznou (teď mluvím o homologovanejch rámech)... A pevnosťáky? když se tam vyrazí nějaký to SD tak jak kdo pozná jestli je to origo nebo falzifikace? nijak...premek_k píše:No, dle mého názoru to nebude tak horké. Minimálně to bude ještě nějakou dobu trvat. A do té doby někdo vymyslí, že jsou nebezpečné třeba hagusy nebo liťáky..... Pochybuji, že by vzniklo nějaké nařízení, které by stejně jako ty nebezpečné hagusy a liťáky přikazovaly demontáž nárazníku. Ono totiž to auto pak klesne na ceně a kdo ti ji nahradí ?? To si nikdo na triko neveme.honzík píše:Mě fakt trapi jestli je zakážou .......................
Jo a ještě jedna věc. Myslím, že prioritnějí než ofrouďákům by měli zatnou tipec tuningářům. Kolik těch jejich úprav je homologovaných ? To jsou pro mne nebezpečná auta a é nějaký bourací rám....
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
jj s rámy je to prdel, s prominutím.Nevím jak vy,ale já neviděl atest vyraženej na žádným.A vyrazit si SD8 nebo co mohu i na plechového bažanta,když na to přijde.Jenže by to pak měl mít výrobní číslo.No zkrátka tohle omezit jde jen globálně,ale bude to problém.Pevnosťák....asi jedině na výjimku, zase určí nějakej unavenej úředník,jestli TY zrovna můžeš mít tohle.To je pořád o tom samém.Jj,cesta do ...nikoliv pekel,ale do p.....
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- rescuer
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 533
- Registrován: 22 zář 2006 13:47
- Skype: c.d.d.b
- Bydliště: DUKOVANY
- Kontaktovat uživatele:
Jo jo, bohužel máš pravdu, to co naši "zákonodárci" vymýšlí u nás za ptákoviny, to je neskutečný...farmář píše:jj s rámy je to prdel, s prominutím.Nevím jak vy,ale já neviděl atest vyraženej na žádným.A vyrazit si SD8 nebo co mohu i na plechového bažanta,když na to přijde.Jenže by to pak měl mít výrobní číslo.No zkrátka tohle omezit jde jen globálně,ale bude to problém.Pevnosťák....asi jedině na výjimku, zase určí nějakej unavenej úředník,jestli TY zrovna můžeš mít tohle.To je pořád o tom samém.Jj,cesta do ...nikoliv pekel,ale do p.....
-
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 613
- Registrován: 27 čer 2006 06:52
re
v nemecku uz je udajne zakazali celoplosne
pri pouziti na komunikacich..............
S technickou bych problem mit nemel a kdyz me zastavi policajti - tak kolik muze bejt pokuta ???
Litr klido zvladnu - za rok a půl me jeste nezastavili ..............
h.
pri pouziti na komunikacich..............
S technickou bych problem mit nemel a kdyz me zastavi policajti - tak kolik muze bejt pokuta ???
Litr klido zvladnu - za rok a půl me jeste nezastavili ..............
h.
- rescuer
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 533
- Registrován: 22 zář 2006 13:47
- Skype: c.d.d.b
- Bydliště: DUKOVANY
- Kontaktovat uživatele:
Re: re
Mě za celý dva roky co mám "noty" stavěly jen jedno v Praze a to jen abych si dejchl... Jen mě do okýnka narvali tu digitální ptákovinu, nenadejchal sem, koukly na papíry a vypakovaly mě že můžu jet... Akorát se mě policajt ptal jestli si s ním auto nechci vyměnit :Dhonzík píše:v nemecku uz je udajne zakazali celoplosne
pri pouziti na komunikacich..............
S technickou bych problem mit nemel a kdyz me zastavi policajti - tak kolik muze bejt pokuta ???
Litr klido zvladnu - za rok a půl me jeste nezastavili ..............
h.
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
No, díky tomu tedy nesmíš už teď do říše s pevnosťákem.Tzn. že v rajchu na jihu to bude co nevidět, takže u mne to už projel. Pokuta? jaká? to bude dost kruté, když mají opět sbírat techničáky, odstavovat auta nezpůsobilá a mám dojem že je sazba padesát tisíc.Až. Takže tak bůra desítku. Na druhou stranu tuningáři si to zaslouží, vraky s vyměněnými motory, původními a starými brzdami, světla jak na diskotéce....Od toho máme přídavná, když tě oslní, ukaž mu,co sis všechno dal na auto Ty, pěkně celou rampu najednou Myslím že pak típne i cigáro,aby neprovokoval tygrem v ruce.... Ale ty pevnosťáky asi půjdou do háje,navíc zavádějí na STK online kontrolu, každej kdo má v rektu otvor a nějakou moc bude moci skouknout, zda tam zrovinka není tank převlečený za trabanta....Asi budeme chodit na STK v době výpadku připojení....Najednou najede padesát offroadů a jak to O2 spraví, zbytek to vzdá.. Mě vadí jen na nárazníku před koly spoiler, ale je to železo,nějakej lifting by sneslo, jenže začnou-li buzerovat s nedovolenými úpravami picnu se.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra
- rescuer
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 533
- Registrován: 22 zář 2006 13:47
- Skype: c.d.d.b
- Bydliště: DUKOVANY
- Kontaktovat uživatele:
Snad to tak hornzný nebude... No za "čáru" zatím nejezdím tak je mi osobně ukradený co se tam děje... (krom slovenska), jinak snad tam bude nějaka ta vyjímka že je nebudou povolovat, ale ty co sou tam už z výroby snad zakázat nemůžou ne? Kdo by nahradil cenu těch znehodnocených rámů? Nikdo... tak to si snad nedovolí, věřím tomu že zakážou jejich další výrobu a montáž. teď mě mapadl příklad s BEZP pásy. Je povinnost se přikurtovat, ale pouze ve vozidlech který pásy mají... Né že do nějaké staré rachotny je budeš domontovávat... A je tam tuším i hranice v letech do rv ??? Takže doufejme že něco podobnýho udělaj s těma rámama celkově, že nastane nějaký kompromis.farmář píše:No, díky tomu tedy nesmíš už teď do říše s pevnosťákem.Tzn. že v rajchu na jihu to bude co nevidět, takže u mne to už projel. Pokuta? jaká? to bude dost kruté, když mají opět sbírat techničáky, odstavovat auta nezpůsobilá a mám dojem že je sazba padesát tisíc.Až. Takže tak bůra desítku. Na druhou stranu tuningáři si to zaslouží, vraky s vyměněnými motory, původními a starými brzdami, světla jak na diskotéce....Od toho máme přídavná, když tě oslní, ukaž mu,co sis všechno dal na auto Ty, pěkně celou rampu najednou Myslím že pak típne i cigáro,aby neprovokoval tygrem v ruce.... Ale ty pevnosťáky asi půjdou do háje,navíc zavádějí na STK online kontrolu, každej kdo má v rektu otvor a nějakou moc bude moci skouknout, zda tam zrovinka není tank převlečený za trabanta....Asi budeme chodit na STK v době výpadku připojení....Najednou najede padesát offroadů a jak to O2 spraví, zbytek to vzdá.. Mě vadí jen na nárazníku před koly spoiler, ale je to železo,nějakej lifting by sneslo, jenže začnou-li buzerovat s nedovolenými úpravami picnu se.
- Milda
- The Legend
- Příspěvky: 1550
- Registrován: 03 črc 2006 23:47
- Skype: Daidallos
- Bydliště: Aš - Karlovarsky kraj.
- Kontaktovat uživatele:
Bezp.pásy
]V tom máš pravdu. I dnes se smí jezdit ve starých vozidlech, bez připoutání bezp. pásy, co je neměli od výrobce. Napadá mě z těch posledních co znám. Škodná SPARTAK, OCTAVIA (senior), FELICIA (senior) , VOLGA 21,24 apod. Taky tě do nich nenutí cpát kšandy, ale asi OTP pro veterány[/color]
Fronterový vysloužilec a doživotní člen fanklubu tohoto fóra.
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
Běličko, děkuji ti moc za krásný kus práce a radosti ve společných letech IV.2006 - I.2011. Bylas skvělá. mob: +420602231501 ICQ=431161520; Skypename= Daidallos
- rescuer
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 533
- Registrován: 22 zář 2006 13:47
- Skype: c.d.d.b
- Bydliště: DUKOVANY
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezp.pásy
Ano Mildo, ale sou i náklaďáky ve kterých pásy nejsou a nemusí se pásat, a nemají OTP pro veterány:-) Tak snad dopadnem stejně s rámama....Milda píše:V tom máš pravdu. I dnes se smí jezdit ve starých vozidlech, bez připoutání bezp. pásy, co je neměli od výrobce. Napadá mě z těch posledních co znám. Škodná SPARTAK, OCTAVIA (senior), FELICIA (senior) , VOLGA 21,24 apod. Taky tě do nich nenutí cpát kšandy, ale asi OTP pro veterány
Zatím se nikdy nemuselo nic demontovat nebo přidávat na vozidla již uvedená do provozu snad kromě zadních mlhovek. Nechtěl bych ale do někoho trknout pevnostňákem a potom narazit na pojišťováka který rozumí své práci.Pak pochybuju ,že pojišťovna uhradí škodu a nebude chtít náhradu od majitele vozidla ktaré není způsobilé provozu na pozemních komunikacích.
- patas
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 581
- Registrován: 01 dub 2006 17:08
- Bydliště: Žďár nad Sázavou Frontera A 2,5 TDS rok 1998
- Kontaktovat uživatele:
no to je porat dokola.Ve vyhlasce se nic nerika o tom ze predni nebo zadni naraznik musi byt homologovany.Nekde sem tady daval vycuc z vyhlasky a nimrod to okomentoval.Nesmi to mit ostry hrany nic jinyho myslim nebude vadit.S tim rajchem je to peklo v srpnu mame jet na ligurskou cestu a pojede se pres rajch.Tak bych nerad aby me tam nekdo buzeroval ze mam na origo ramu pridelanej navijak.Uvidime asi to risknu.
- farmář
- Moderátor
- Příspěvky: 4982
- Registrován: 07 kvě 2006 07:40
- Bydliště: Mutyněves
naviják by měli tolerovat, ty tolerují normálně.Al pevnosťák není za a)standartní výbava a za b) mohou omezit z bezpečnostních důvodů vybavení,které by bylo označené za nebezpečné. A ještě mohou udělat jednu bejkárnu-omezit ti rychlost z důvodu této výbavy.....čili to by mě nasr.... a každý by je sundal dost dobrovolně.
Opel Frontera B 2,2 dti 2000, VW T4, traktor Zetor co odjel do hor, ex: RR P38 2,5 tds, Jeep Grand Cherokee 2,5TD, 3x Opel Campo, GMC Jimmy 4,3 mrtvola tohoto fóra