Přední ochranný rám a STK
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: Přední ochranný rám na fronteře A
tak to je cudne STK ked ti do ramu kecaju. ja som bol s fronterou uz trikrat na STK a nikdy sa o ram nezaujimali. mam ram origo Ačkovy. dokonca ich nezaujima ani svetelna rampa na streche a ta je Made in sam-doma. zakazdym sa ma len opytali ci to aj svieti. ja som ich nato zakazdym ožiaril a v pohode
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Přední ochranný rám na fronteře A
Přesunul jsem to do již existujícího tématu, kde se to řešilo.milinak1 píše:Čau Koupil jsem fronteru před 4 roky dovezenou z Itálie. Hned přiověření papírů na STK mě vyhodili, že rám tam nepatří, že není homologován a pod. Od té doby ho musím vždy před STK sundavat. nevíte co se s tím dá dělat? (kromě toho, že ho budu sundavat dál)
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- milinak1
- Příspěvky: 7
- Registrován: 26 led 2012 13:04
- Bydliště: Milín Fontera A krátká 2,0 benzín
Re: Přední ochranný rám a STK
Mám tam normální trubkovej černej z výroby originál včetně nášlapů. Problém je asi v tom, že na tý STK jsou dost dobrý buzeranti Teď už rači jezdím jinam. asi to zsusím napřed zajet do Opla, aby mi dali papír. díky za radu.
Vláďa Milín
Frontera A sport 2,0i,
Fábia 1,4 16V, Varri mot. Jikov 6K.
Frontera A sport 2,0i,
Fábia 1,4 16V, Varri mot. Jikov 6K.
- palo frontera
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 16 črc 2011 21:15
- Bydliště: Klenovec- Slovakia
Re: Přední ochranný rám a STK
tak je dost mozne ze si trafil na niejakeho exota na tej STK ktory sa snazil byt dôlezity ako hovienko v trave. ked je ram origo tak je origo. koho by to bavilo zakazdym demontovat ram s auta a potom spät.
Frontera A 2,5TDS rocnik 97 dlha, svetelna rampa, AVM volnobezky, pneu.- 255/70-16 mt. a pneu matador Izzarda 255/65-16 a ocelovy šusplech
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Přední ochranný rám a STK
Aktivní technik na STK je vždy problém. Já se jednou hádal s technikem, kterej mi vytýkal, že vejfuk je chycenej na málo místech a bylo mu jedno, že je to takhle z výroby. Tomu samýmu technikovi ale nevadil přední rám z Pajera.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- tank
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 203
- Registrován: 01 bře 2008 20:17
- Bydliště: téměř Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přední ochranný rám a STK
Takže si taky přidám. na podzim jsem dělal "přestavbu" ( první helmut odložil vačkový hřídel do oplího nebe). Auto jsem na kontrolu po přestavbě přistavil na 32x11,50 MT, orámované origo našlapy a přední rám. Na rezervě izzarda 31x10,50, v TP ale zapsáno jen 255/75 (vše v 15). Výsledek? Rám i nášlapy zapsány do TP jako originální součást vozidla z výroby. Chtěl jsem i pneu (tj 32 i 31) do TP, to jsem nedostal se slovy, že jde o "alternativní označení rozměru 255/75" .
EXFrontera Sport 2.0i/1994 - Helmut II.
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Přední ochranný rám a STK
Trošku to prosím rozveď. To orámování si tam jako měl nebo sis to tam nechal dopsat? Po kom si chtěl dopsat do TP ty jiný rozměry gum?tank píše:Rám i nášlapy zapsány do TP jako originální součást vozidla z výroby. Chtěl jsem i pneu (tj 32 i 31) do TP, to jsem nedostal se slovy, že jde o "alternativní označení rozměru 255/75" .
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- tank
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 203
- Registrován: 01 bře 2008 20:17
- Bydliště: téměř Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přední ochranný rám a STK
Orámování jsem si nechal dopsat do TP na DI, totéž jsem chtěl i s gumami. Dělal jsem klasickou " přestavbu" -koupil jsem stejné funkční auto, nacpal do něj LPG, a požádal o "výměnu rámu, motoru a karoserie". V rámci toho se absolvuje technická prohlídka. Rámy už byly na autě -a tak jsem to zkusil, jestli by je nezapsali . A vyšlo to ( ale musím doplnit, že znám technika i úřednici na DI). Ty rámy byly uvedeny ve zprávě z technické prohlídky, na DI je zapsali na základě TK. Nad pneu vedli diskusi ( na DI) se šéfem dopravního odboru, a dospěli k tomu, co jsem napsal -že jde o alternativní značení shodného rozměru. To ale asi bude případ od případu různé, podle blba, na kterého narazíme.
To rámování by -dle mého názoru- šlo vyřešit asi přes opel, aby potvrdil, že byly originálně montované na voze od výroby.
To rámování by -dle mého názoru- šlo vyřešit asi přes opel, aby potvrdil, že byly originálně montované na voze od výroby.
EXFrontera Sport 2.0i/1994 - Helmut II.
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Přední ochranný rám a STK
Zajímavej postup, o něčem takovým jsem ještě neslyšel ale ruku na srdce - podle mě by to bez známosti nešlo. Kdo tu zatím řešil alternativní rozměr pneu, tak ten musel psát žádost o dobrozdání na zastoupení výrobce (viz. viewtopic.php?f=23&t=1815 ) a na základě něj mu to to TP (velkýho techničáku) zapsali na dopravním inspektorátu, resp. teď na příslušným odboru obecního úřadu. U orámování nevím, to snad ano do techničáku zapsat teď už dodatečně nechtěj - nevím, co by říkali na úřadě, když bys po nich chtěl zapsat poznámku, že tam nášlapy a rám jsou z výroby, když bys potvrzení o tomhle faktu vymámil z Opelu nebo spíš přímo z toho SPZ servisu.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- václav
- Pokročilý diskutér
- Příspěvky: 861
- Registrován: 12 srp 2007 20:28
- Bydliště: okolo Hradce Králové
Re: Přední ochranný rám a STK
No já v tp rám zapsaný nemám, ale mám variabylní délku. Zrovna si rám dělám, za ten origo. Takže na stk uvidím, mám tam známého, ale kgyž tak ho sundám . Když jedu na dovču do ciziny, taky sundávám šnorchl a světla ze střechy.
Frontera B 2.2 DTI pneu BF Goodrich ALL Terain T/A CB Alamat 295
- tank
- Začínající diskutér
- Příspěvky: 203
- Registrován: 01 bře 2008 20:17
- Bydliště: téměř Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přední ochranný rám a STK
Taky jsem napsal, že je znám
EXFrontera Sport 2.0i/1994 - Helmut II.
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
Mazda Tribute 2.0
------------------------------
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Přední ochranný rám a STK
Nějakýho známýho má na STK snad každej, zajímalo by mě ale jak to udělat legálně - ale s českejma zákonama nic takovýho asi nejde, protože co úředník/technik, to vlastní výklad zákona.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra
- milinak1
- Příspěvky: 7
- Registrován: 26 led 2012 13:04
- Bydliště: Milín Fontera A krátká 2,0 benzín
Re: Přední ochranný rám a STK
Tak jsem včera absolvoval STK se svojí Fronckou. Bohužel se potvrdilo to, o čem je celá diskuse na toto téma. Aktivní technik hned v úvodu prohlásil, že s autem bude problém. Samozřejmě se ten problém týkal ochr. rámu. Marně jsem mu vysvětloval, že je tam z výroby stejně jako volant ale neuspěl jsem. Dále mu vadily přídavné dálkové reflektory že jsou blízko u sebe. Dostal jsem známku na měsíc a odjel s tím, že když přijedu ještě ten den, bude to za 1 Kč, do 14 dnů za 50, a pak za 200. . Stihnul jsem to za tu korunu, a za další hodinu tam byl zase zpátky. Celou dobu jsem byl ale nas..štvanej, na tu buzeraci. Navíc, když jsem si přečet v závadách špatný stav výfukového potrubí. Je tam totiž přesně týden nové. Tak nevím, ale asi soudruzi někde udělali chybu.
Jo a ještě díky za radu jak nahradit boční blinkry felďáckými. Teď mám jeden originál Áčkovej k dispozici pro příp zájemce.
Jo a ještě díky za radu jak nahradit boční blinkry felďáckými. Teď mám jeden originál Áčkovej k dispozici pro příp zájemce.
Vláďa Milín
Frontera A sport 2,0i,
Fábia 1,4 16V, Varri mot. Jikov 6K.
Frontera A sport 2,0i,
Fábia 1,4 16V, Varri mot. Jikov 6K.
- vlado007
- Extra diskutér
- Příspěvky: 2763
- Registrován: 22 črc 2008 20:26
- Bydliště: BA
Re: Přední ochranný rám a STK
Statistika musi byt. Snad nevyhodi znameho
Frontera 2.3 TD rv.92 5dv. bordova met.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
Frontera 2,8 Tdi rv.97 5dv.
- Slaava
- Moderátor
- Příspěvky: 8385
- Registrován: 09 kvě 2005 21:39
- Bydliště: Č. Budějovice, Vůz: Frontera A 2,3TD
Re: Přední ochranný rám a STK
Přesně tak. Známýho známej na STK si jednou stěžoval "...to je v prdeli, každej mi sem jezdí s bakšišem v kastlíku, já pak musím vyhazovat nový auta abych vykázal statisticky vyžadovanou poruchovost...". A vo tom to je. Kdo vyrazí na technickou s orámováním (teda i s nášlapama), a nemá to podpořený tím bakšišem v kastlíku, je jasnej případ do statistiky.
Jo a vejfuk a průsak oleje (popř. i vůle na nápravách) musí bejt vždycky, protože kdyby technik pustil nějaký auto s tím, že je v úplně dokonalým stavu, tak tím bude akorát poutat pozornost kontroly. Tím, jak má auto z výroby první interval do STK delší, tak to schytaj i funglovky s pár tisíci na tacháči. Zatím je to sranda ale počkej až za pár let nějakýho kokota z (je jedno z jaký) vlády napadne aby se zrušila ta měsíční prodleva na nápravu a budou se hned z fleku brát na STK značky aby spřízněná odtahovka měla rito. Pak už bude jenom krok k tomu aby se při opravný STK musela příslušná oprava dokládat fakturou ze servisu. Spěje to tu do hoven.
Jo a vejfuk a průsak oleje (popř. i vůle na nápravách) musí bejt vždycky, protože kdyby technik pustil nějaký auto s tím, že je v úplně dokonalým stavu, tak tím bude akorát poutat pozornost kontroly. Tím, jak má auto z výroby první interval do STK delší, tak to schytaj i funglovky s pár tisíci na tacháči. Zatím je to sranda ale počkej až za pár let nějakýho kokota z (je jedno z jaký) vlády napadne aby se zrušila ta měsíční prodleva na nápravu a budou se hned z fleku brát na STK značky aby spřízněná odtahovka měla rito. Pak už bude jenom krok k tomu aby se při opravný STK musela příslušná oprava dokládat fakturou ze servisu. Spěje to tu do hoven.
Opel Frontera A 2,3TD 74kW dlouhá, rok výroby 1993, najeto 172.868 + 13.552 km, bodylift 55mm, gumy Maxxis 754 Buckshot 33x12,5" R15, spotřeba 10,69l/100km, po kotrmelci auto načtvrceno sekerou Petra Janeše, nehrající kapitán (moderátor) fóra